Igen, egész pontosan a 106-os.Érdekessége, hogy még nem volt főműhelyben sose.
Ezek a mozdonyok eredetileg Jugoszláv exportra készültek, hogy miért azt nem tudom de egy pár itt maradt és különféle ipartelepeken szolgálnak(101Borsodchem, 102-103 Algyő Mol, 104TVK, 106 Nyírbogdány Mol).Igazából elsőránézésre BoBo, de szerkezetileg rettentő sok a különbség.Nyírbogdányban van még a 030-as hagyományos BoBo érdekessége az eredeti gyári fűtőtest a vezetőfülkében.
A Budaörsi vá.-ig mehetsz busszal is, én onnan indultam. Ha Törökbálintról mész a Depo buszával, keresztezi a volt vágányt, de ahol a fotón látszik a bicikli, ízelitőt kapsz az útról. A leg1szerübb ezen a vágányon, vagy ha be tudsz menni a Depoba. 8-)
Ha megengeditek,egy pár szót írnék múlt heti miskolci látogatásomról. Sikerült bejutnom minden nehézség nélkül az Acélmüvekbe,ahol egy nagyon kedves (vezetQ) Úr kalauzolt a mozdonyokhoz. Össz. 4 gépük van,2 pont tankolt érkezésemkor.így azokra várni kellett,de hamarosan jöttek. A gépek oldalán A-s pályaszám van,elöl viszont M-44-es saját számozás.Nem szándékoznak már selejtezni belölük(legalábbis egy ideig),mert asszem múlt nyáron is ott helyben szétvágtak egyet.(az úr megjegyezte,valaki pont akkor fotózott,így megörökítette a szétvágás pillanatait is!)
Utána a Bobo KFT-be mentem(volt DIGÉP),ahol a fönökkel való konzultálás után kezdhetem a fotózást.Qk egyébként (ipari) mozdonyok javításával,felújításával foglalkoznak,de van saját gépük is. (abból egy A-26-os volt csak benn,mert a Bobójuk bérbe van adva)Egy ózdi A-25-ös volt bent javításon+ egy tállyai A-26-os és várnak máshonnan is gépet. Érdekesség,hogy kint már szinte félig selejtes gépek várakoznak,ezekre vevQt keresnek-miután felújítják.Ja és gazdagabb lettem itt egy saját készítésü prospektussal is,ameyen a céget reklámozzák!
Végül-ha nem is zökkenömentesen-eljutottam Hejöcsabára-bár ne tettem volna... Már kint a hülye minöségi technológiájukat hirdetik-gondolatm már akkor,hogy ebbQl jó nem sül ki... Így is lett,a portás(pardon securityis) még felhívni sem méltóztatott senkit,azzal az indokkal,hogy fotózáshoz a vezér engedélye szükséges. Ilyen egy mai,modern vállalat...
Hát kb. ennyi,azt megkérdezném, hogy nem tudjátok, a nyíri MÉK vállalat merre lehet. Ott is van(volt?) elvileg egy A-28-as. A papírgyárban voltam nyáron,még megvolt a két A-26-os. Viszont,ha mentek Nyírbogdány felé,lehet,hogy csatlakoznék,mert oda soha nem jutottam még el.
Ha végigballagsz a http://kep.tar.hu/qcqc /Sinbiciklis/Elveszettek/Budaörs-Diósd fotók által jelzett nyomvonalon, remélhetőleg még +találod. A képet 1 hónapja, dec. 5-én követtem el.
Hello! Ezt hol találtad meg konkrétabban? Én kerestem Törökbálinton ipari gépeket,de azt mondták,hogy nincs már.(ahol én kerestem)Lécijelezd itt,vagy priviben a helyet részletesebben.Köszi!