A képen A21,057 látható. A tarcali kőbányából szállítószalagon hozták le a követ, ez a Mazsola dolgozott az átrakóban.
A bánya azóta bezárt (átalakult a világ legjobb strandjává); nem messze nyitottak egy másikat, de onnan sajnos teherautókkal fuvaroznak.
A Mazsola kb. 10 évig pihent a tarcali állomás szomszédságában. Az utolsó években is hiánytalan volt, de az állapota nagyon leromlott. Kb. 2 éve tűnt el, bejutni már nem sikerült hozzá. Gondolom vágták.
Nyírgyházán a közeljövőben tervezek egy látogatást a Papírgyár A26-osához, a környéken ezen kívül a Szerencsi Cukorgyár lehet még nagyon érdekes.
Bobók és más típus is van ott, tavaly előtt még láttam őket dolgozni, de tavaly már az össze cukorrépa közúton érkezett a gyárba. Így talán jogosan aggódom az ottani gépekért, igaz, semmi konkrétumot nem hallottam.
Átjött a mailed, röviddel azután, hogy írtam, hogy nem jött át. Most aztán megvan négyszer is. Holnap válaszolok rá, ha nem gond, hogy várnod kell. Túl fáradt vagyok, csak a zalai mozdony miatt maradtam.
Mailben elküldöd esetleg, hogy milyen eredményre jutottál más cégeknél? Érdekelne, hogy mi a pálya.
A zalai gép érdekel? Az ócskavast tényleg nem aranyáron mérik, holnap megnézem egy helyi ócskavaskereskedőnél. Tavaly néztem, de elfelejtettem.
Marha kíváncsi vagyok A102 állapotára. Nem mondták, hogy hibás.
Várom az időpontokat minden kedves érdeklődőtől, hogy mikor szánna egy napot Zalaegerszegre. Holnap én is megnézem, pontosan mikor érek rá. Le kell menni megvizsgálni, az a következő lépés.
Azt is tudni kéne, ki és mennyit hajlandó e gép megmentésére áldozni.
Ok.De közel se lesz annyi mint amit te küldtél ,hacsak nem akarsz motorokat, vezetőállásokat, forgóvázakat és egyéb vasakat látni:-).De mivel a múltkor azt írtad, hogy ezek nem kellenek így esetleg esetleg kiegészítem egy két mávos és külföldi géppel.
A Cd-t megkaptam köszi.Lesz egy pár gép amit meg kell látogatni idén:-).Az én képeimmel végülis mi legyen?Írjam Cd-re vagy legyen a közös DVD-s verzió?
Még át kell válogatnom a képeket, mert össz 110 db készült kint (mondjuk ebből 28 a nagy Kalmárról, ezzel tartottak egy kis bemutatót, az látható lent), utána felrakom a freewebre, és berakom a linket ide. Kb holnap estére lesz meg, mert vizsgám van holnap.
Ezúton szeretném megköszönni Koller Andor topiktárs hozzájárulását a mai fotózáshoz. Szerencsére ma jobb volt az idő, mint tegnap, a 032-es Dácsia ledöglött, a 031-et meg nemsikerült beindítani, úgyhogy a tolatást az A23-al végezték.
A termés:
A29 032:
A29 031
A23-059 19 kocsival:
A bónusz:
Hogyan fordítsunk meg egy 40lábas konténert?
És hova is rakjuk? Mondjuk ötödiknek még elfér a többin...
Egy nagyon rendes úr a műszaki igazgató. Elmondtam neki, hogy pár vasútbarát nevében telefonálok, iparvasúti mozdonyokkal foglalkozunk, lefényképezzük őket, valamint összegyűjtjük az országban még fellelhető mozdonyokat.
Kérdeztem az ő mozdonyuk felől is (A 102). A gépet már évek óta nem használják.
Valamint:
Minden további nélkül eladnák ócskavas áron!!!!!!!
Csupán azt nem tudja hirtelen megmondani, hogy a gép valóban az ő tulajdonuk-e, vagy a MÁV-é. (Kérek mindenkit, abból ne csináljatok viccet, hogy szívesen eladják a MÁV tulajdonát)
Abban állapodtunk meg, hogy pár nap múlva újra beszélünk, annak sincs semmi akadálya, hogy elmenjünk megnézni, fotózni a gépet.