Keresés

Részletes keresés

Vendégsín Creative Commons License 2004.12.29 0 0 159
Nem ipari mozdonyok, de majdnem (bár, ha jól tévedek, a másodikból létezik ipari tulajdonú Budapesten):

Vendégsín Creative Commons License 2004.12.29 0 0 158
A sorozat:
Előzmény: Csg12 (153)
seTTebello Creative Commons License 2004.12.29 0 0 157
Köszönöm, de az az igazság, hogy a C30 - as pályaszám nekem nem mond semmit. Ezek az NDK - s speciális tolatómozdonyok voltak? Vagy a tűznélküliek? Abból is volt Magyarországon.
Előzmény: Csg12 (156)
Csg12 Creative Commons License 2004.12.29 0 0 156

                         

                                        Kedves seTTebello!

 

Pályaszámuk: C30-01

                       C30-02

                       C30-03

 

 

Előzmény: seTTebello (155)
seTTebello Creative Commons License 2004.12.29 0 0 155
>>pedig szomorúan mondta hogy mind a három gőzöst szétvágták.

Milyen gőzösök voltak ezek?
Előzmény: Csg12 (153)
Csg12 Creative Commons License 2004.12.29 0 0 154

Sajnálatos iparvasúti hír: Vonat gázolt a Dunaferr gyárban http://ma.hu/page/hir/aa/0/79628/1

Ja és lemaradt a két "KELETIS"-s A26-os

 

Csg12 Creative Commons License 2004.12.28 0 0 153

                                   Kedves gyurmosz!

Én a nyáron voltam a papírgyárban. A portánál megmondtam hogy le szeretném fotózni azt a narancssárga mozdonyt, erre ők felhívtak valami főnököt aki megengedte nekik hogy bemenjek, ez kb. öt percig tartott. A gyárban a Vasútüzem-igazgató (aki régen a MÁV-nál volt 45 évig, nagyon kedves) pedig szomorúan mondta hogy mind a három gőzöst szétvágták. Pedig az ott dolgozók kb.99% abban a tudatban élt hogy még megvannak a gőzösök. Érdemes lett volna venni egy olyan gőzöst..

                                   Kedves Mindenki!

Ne fekedkkezzünk meg az A-pályaszámu gépekről!!

Tud valaki valami információt a Nagysarkadi Kendegyár A-018-as gépéről.

Ugyanis a Pályaőr 1999 októberi számában van még róla egy 1997-es kép.

Ugyanez a kérdésem az Újszegedi Kendegyár lánchajtású kismozdonyával kapcsolatbanl?(jó lenne egy ilyet venni hiszen UNICUM-ok)

 

Az iparvasutas cd-ről pedig az a javaslatom lenne, hogy ha mindenki beleadna képet/eket és így egy egész szép és nagy gyüjteményt hozhatnánk össze.

 

Tud valaki eladó iparvasúti mozdonyról amihez árat is tudna írni?

Az én szerény listám a következő:

     BOBO Kft-Miskolc-2db A26-os

     ÉPTEK-Budapest-1db A28-as

     Ikarus-Budapest-Székesfehérvár 2db A26-os 1db A29-es

     Magyar (Megszünt) Kábelművek-Budapest 1db A21-es 

    "Nemjuteszembe"Transit Kft.- Csepel Művek-területén-3db A26-os            

Aki komolyan gondolja a mozdony vásárlást kérem elezze.

 

Most egy hónapja voltam tunéziába fotóztam iparvasúti mozdonyokat csak nem szeretném az antiszimpatikus jogszabályok miatt felrakni fölrakni! Majd kitalálunk valamit.

                               

 

Válaszokat előre is köszönöm.

 

Tisztelettel:Csernus Gábor

Előzmény: gyurmosz (152)
gyurmosz Creative Commons License 2004.12.28 0 0 152
Emlékszem, amikor még a kis gőzösök kimentek egészen a Védgát utcánál lévő vontatóvágányig... A mostani mozdonyukat vajon merről lehetne megnézni? Sajnos bejutni nem nagyon tudok (igaz, nem is próbáltam :-))
Előzmény: Csg12 (151)
Csg12 Creative Commons License 2004.12.28 0 0 151

                            Kedves uzsgyiremot!

 

Csepelun a Dunapack papírgyárban eredetileg három ""ipari"" gőzös volt , mára egy sem maradt. A mostani tolatójuk a narancssárga A26-80-as amiről képet találsz ebben a topikban. 

Előzmény: uzsgyiremot (133)
Csg12 Creative Commons License 2004.12.28 0 0 150

                                         Kedves sinbiciklis!

 

A gép a Dorogi Szénbányák Rt. tulajdona. Pályaszáma: A29-028.

Iparvasúti mozdony vásárlásban énis érdeklődő vagyok (komolyabb).

mdbz Creative Commons License 2004.12.28 0 0 149

"Mindkét gépről van pár fotó a képtáramban"

 

Az enyémben is, még salgótarjánból:

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (136)
Sinbiciklis Creative Commons License 2004.12.28 0 0 148
köfi
Előzmény: uzsgyiremot (147)
uzsgyiremot Creative Commons License 2004.12.28 0 0 147

 

Hali!

 

Ez a mozdony a Toszén ( jobb nevet is választhattak volna :-)) Kft mozdonya.

Pályaszáma: A29 026.

 

H B

Előzmény: Sinbiciklis (142)
tom sawyer Creative Commons License 2004.12.28 0 0 146
Bizony,  emlékszek erre a képedre.Pont ezért szeretném megnézni azt a dácsiát.Igencsak gyári festésnek tűnik.
Előzmény: mdbz (138)
Sinbiciklis Creative Commons License 2004.12.28 0 0 145
Korneuburg. Bécs fölött a balparton. Rev. 28.08.81.! de úgy néz ki, hogy még müxik.
Előzmény: Sinbiciklis (144)
Sinbiciklis Creative Commons License 2004.12.28 0 0 144
Korneuburg /A/ és ugy néz, hogy müxik
Sinbiciklis Creative Commons License 2004.12.28 0 0 143
Miért hagyja le folyton a képaláirást? Ez a tokodi VÁ. mellett készült, de nagyon bent van, nem tudom a pályszámát.
Előzmény: Sinbiciklis (142)
Sinbiciklis Creative Commons License 2004.12.28 0 0 142
A tokodi VÁ. mellett
Sinbiciklis Creative Commons License 2004.12.28 0 0 141
Magyar Kábelmüvek. Bp. Kelenföld, szeretnék, ha nem kohóban végezné.
Előzmény: Sinbiciklis (140)
Sinbiciklis Creative Commons License 2004.12.28 0 0 140
uzsgyiremot Creative Commons License 2004.12.28 0 0 139

Hali!

 

Tudna valaki információval,fényképpel szolgálni az alábbi gépekről?

 

A29 005 régi festésben

A29 007 és 008, a Kabai Cukorgyár gépei

A29 011 a Borsod Chem mozdonya

A29 012 Mezőhegyesi Cukorgyár RT

A29 013 Fejér megyei Bauxitbánya Rt Kincsesbánya

A29 019 Dunaferr

A29 025 és 027 Basalt Kft Uzsa
A29 029  Mecseki Szénbányák Brikettüzeme, Nagymányok

A29 033 Dunaferr

 

Köszi

H B 

mdbz Creative Commons License 2004.12.28 0 0 138

Beremend:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mdbz

Előzmény: tom sawyer (123)
uzsgyiremot Creative Commons License 2004.12.28 0 0 137

 

Érdekes volna látni HÉV-es Bobót áramszedővel.

 

A25 087 jelenleg a peremartoni Ipari Robbanóanyaggyárban pihen. Bár ott szerintem inkább műtrágyát gyártanak, különben nem engedtek volna be...

A gyár környéke elég érdekes, rejtélyes iparvágány ágazik ki az összekötő vágányból be az erdő mélyén eldugott gyárrészbe, van külön előrendezője vágányhídmérleggel, és jó két kilométerre fekszik Papkeszitől. Először nem is gondoltam, hogy lehet ott bármiféle iparvasút.

 

Azt hallottam, hogy a fűzfői Balatoni Iparvasút Kft átvenné a két peremartoni Bobót (A25 063 és 087), és ők mozgatnák az elegyet Hajmáskértől Papkesziig. 

 

H B

Előzmény: Törölt nick (134)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.28 0 0 136
Mindkét gépről van pár fotó a képtáramban, azóta a kis 3tg-es Rába működik is. RwMan oldalán látható működés közben is.
Előzmény: m61019andras (130)
uzsgyiremot Creative Commons License 2004.12.28 0 0 133

 

Köszi!

 

Ha tényleg könnyű bejutni, érdemes volna meglátogatni a gyárat.

A listák alapján a Dunapacknak elég sok mozdonya van. Csak azt nem tudom, ebből hány dolgozik Csepelen és hány Dunaújvárosban.

Csepelen dolgoznak még vajon a tűznélküli gőzmozdonyok?

 

 

H B

Előzmény: Törölt nick (131)
m61019andras Creative Commons License 2004.12.28 0 0 130

Sziasztok!

Nagy gond lenne ha én is kérnék abból az iparvasúti cd fotógyűjteményből? Természetesen nem kívánom önzetlenül. Vagy megfizetem a költségeket vagy küldök helyette a saját fotóimból, ami persze zömében nem iparvasút.

A képeket a " resize " funkcióval tudo lekicsinyíteni. Az elején én is sokat sznvedtem vele, de most mióta minden képet beszkenneltem már nem is kell lekicsinyíteni, mert jó a méret.

 

Még 2002-ben fotóztam Isaszegen. Hatvan felől hozta a 232-es Púpos az egész szerelvényt. Azóta sem tudom, hogy innen hova kerültek a gépek. A háttérben A21 064 látszik.

Előzmény: uzsgyiremot (108)
uzsgyiremot Creative Commons License 2004.12.28 0 0 129

 

Bocs, elfelejtettem, melyik két A21-ről írtál?

 

H B

Előzmény: M40 120 (126)
uzsgyiremot Creative Commons License 2004.12.28 0 0 128

 

Hali!

 

A 90-es években elkezdett gyárbezárások még ma is tartanak. Ma is lehet ócskavas áron hozzájutni mozdonyokhoz. Erre példa a bezárt ácsi cukorgyár. Az A21-esük Petőházán dolgozik tovább, az A29-est és az A28-ast pedig egy debreceni ócskavaskereskedő vette meg, de tudtommal nincsenek szétvágva, talán alkatrészenként akarják őket jobb pénzért eladni.

 

H B

Előzmény: M40 120 (126)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.28 0 0 127
A hatvani cukorgyárban is lakik két A26-os.
M40 120 Creative Commons License 2004.12.27 0 0 126
Szvsz a 90-es évek elején, közepén kellett volna meglépni a gyárbezárások idején, egész szép kis flottát lehetett volna összevásárolni a vashulladék áránál olcsóbban, de ezeket sajna azóta szétvágták. Én is tudtam volna eladó A21-et 2db-ot, amit azóta már kohósítottak.
Előzmény: uzsgyiremot (92)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!