Kedves gyurmosz!
Én a nyáron voltam a papírgyárban. A portánál megmondtam hogy le szeretném fotózni azt a narancssárga mozdonyt, erre ők felhívtak valami főnököt aki megengedte nekik hogy bemenjek, ez kb. öt percig tartott. A gyárban a Vasútüzem-igazgató (aki régen a MÁV-nál volt 45 évig, nagyon kedves) pedig szomorúan mondta hogy mind a három gőzöst szétvágták. Pedig az ott dolgozók kb.99% abban a tudatban élt hogy még megvannak a gőzösök. Érdemes lett volna venni egy olyan gőzöst..
Kedves Mindenki!
Ne fekedkkezzünk meg az A-pályaszámu gépekről!!
Tud valaki valami információt a Nagysarkadi Kendegyár A-018-as gépéről.
Ugyanis a Pályaőr 1999 októberi számában van még róla egy 1997-es kép.
Ugyanez a kérdésem az Újszegedi Kendegyár lánchajtású kismozdonyával kapcsolatbanl?(jó lenne egy ilyet venni hiszen UNICUM-ok)
Az iparvasutas cd-ről pedig az a javaslatom lenne, hogy ha mindenki beleadna képet/eket és így egy egész szép és nagy gyüjteményt hozhatnánk össze.
Tud valaki eladó iparvasúti mozdonyról amihez árat is tudna írni?
Az én szerény listám a következő:
BOBO Kft-Miskolc-2db A26-os
ÉPTEK-Budapest-1db A28-as
Ikarus-Budapest-Székesfehérvár 2db A26-os 1db A29-es
Magyar (Megszünt) Kábelművek-Budapest 1db A21-es
"Nemjuteszembe"Transit Kft.- Csepel Művek-területén-3db A26-os
Aki komolyan gondolja a mozdony vásárlást kérem elezze.
Most egy hónapja voltam tunéziába fotóztam iparvasúti mozdonyokat csak nem szeretném az antiszimpatikus jogszabályok miatt felrakni fölrakni! Majd kitalálunk valamit.
Válaszokat előre is köszönöm.
Tisztelettel:Csernus Gábor