Keresés

Részletes keresés

gyurmosz Creative Commons License 2004.12.05 0 0 41
Ő záhonyi illetőségű, ugye?
Előzmény: DGKUm (40)
DGKUm Creative Commons License 2004.12.04 0 0 40
És egy másik "mozdony".
DGKUm Creative Commons License 2004.12.04 0 0 39
Itt is egy.
kis59 Creative Commons License 2004.11.26 0 0 38

Üdv!

Jövő héten hozom. Otthon nincs NET-em. Elég nagy adatbázis van fenn, nem akarom , hogy valamit kapjak a NET-ről.

 

A táblázat tulajdonképpen nem az enyém (én mást fejlesztek  - kisvasutak ), a Tolnay Lapok anyagát vittem fel számítógépre. Meg kell néznem, hogy ki a szerző és engedélyeztetnem kell.

Üdv:

Feri

Deaf Creative Commons License 2004.11.26 0 0 37

"Önálló lapra gondolsz, vagy esetleg lehetne a http://www.trains.hu lap része? Mert én örömmel helyt adnék neki... "

 

SZVSZ vannak még így ezzel páran :) Igazából egy nagy közös oldalt kéne csinálni, ahol a vasúttal kapcs. összes témát össze lehetne szedni. Pár kép SzHbattáról:

 

A25 011, 023, 040, 078 és 115

Előzmény: Törölt nick (36)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.25 0 0 36

Önálló lapra gondolsz, vagy esetleg lehetne a http://www.trains.hu lap része? Mert én örömmel helyt adnék neki... El tudnád küldeni azt a listát?

Előzmény: kis59 (33)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.25 0 0 35
OFF: Ha valami GANZ eredetűt látsz, fotózzzzz! :)) ON
Köszönöm! Ez megmagyarázza a 108-as géptérrácsozatát, csak a korai gépeknek volt ilyen.
A 056-ost nem értem. Talán a továbbfejlesztett változat lenne, és azért nincs a tetején pukli? Na jó, csak hangosan gondolkodom :)
Előzmény: Bárdos Imre (34)
Bárdos Imre Creative Commons License 2004.11.25 0 0 34

Ohajod parancs:

 

A25 056   DVM 2-53 1485/1970

A25 108   DVM 2-2    32/1958     ex MAV M44 015

 

Bocs az ekezetek hianyaert de meg Ljubjanaban vagyok.

Előzmény: Törölt nick (32)
kis59 Creative Commons License 2004.11.25 0 0 33

Üdv!

Azon gondolkodom, hogy nem kellene valami WEB-oldalt közösen összedobni, az ip. vasúti mozdonyokról. Fel lehetne tenni az összes ip mozdonyt állomáshelyük szerint, egy kis ip.vas történet stb.

 

PL. hol volt először motoros mozdony kifejezetten normál nyomtávú iparvasúton ?

 

A számítógépemen van egy lista az összes A-s mozdonyról, de még a 90-es évek elejéről. Azóta nem volt időm aktualizálni (Hiába, három gyerek....)

 

Üdv:

Feri

Törölt nick Creative Commons License 2004.11.24 0 0 32
Szóval amit észre kell venni ezeken: a "biciklilámpa" az elején arra utal, hogy ezek korai gyártású gépek. A vezetőállás tetejéről pedig hiányzik az ellenállásos dobozka. A géptérzaluzat eltérő, az egyik gépen szintén a nagyon korai bobók géptérzsaluzata látható (ritkább), jó lenne egy gyári szám esetleg gyártási év, hogy besorolható legyen, melyik típus :)
Előzmény: Törölt nick (26)
Leopold Creative Commons License 2004.11.24 0 0 31
http://www.railfaneurope.net/pix/hu/diesel/M44/M44_4/420-429/pix.html

Törölt nick Creative Commons License 2004.11.24 0 0 30

Photoshoppal kicsit szebbet gyártottam volna :)), de szegények ilyenek...

A zöld A29-et pedig fotóztam a "házunk" előtt, éppen RP-Újpest előtt állt, a MÉH telep nyíltvonali kiágazásának fedezőjelzőjénél megfogták. Most már legalább tudom, hogy hová ment. Majd beteszem azt a képet is, de otthon van.

Egyébként nem volt nehéz a kép, a szürke vezérlőt épp a gyárból hozta ki, mellette pedig a tolatós tehervonat Rákospalotáról...

 

Ez pedig két ipari gép Ózdról, bár a honlapról már ismerhetitek őket...

Előzmény: gmarc (28)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.24 0 0 29
És semmi mást nem vesztek észre rajtuk? Pedig nem a megszokott MÁVos Bobók, már ránézésre látszik! :)
Előzmény: gmarc (28)
gmarc Creative Commons License 2004.11.23 0 0 28
Fura színük van ezeknek a jószágoknak:-) Olyan mintha PhotoShoppal lenne kicsit módosítva:-))
Előzmény: Törölt nick (26)
scsabi Creative Commons License 2004.11.23 0 0 27
Az A29-es most épp a Bombinál szolgál, de tudomásom szerint csak bérlik.

Amúgy le a kapalpot, hogy felismerted a helyszínt. Ha nem én csinálom a képet úgy sosem találtam volna ki. :-))
Előzmény: Törölt nick (26)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.23 0 0 26

A zöld mozdony Dunakeszire került? Akkor ezek szerint már nem az M32-vel tolatnak?

Egyébként üdv a topicnak, nagyon tetszik. Egy kis adalék a nyékládházi sóderbányából: A25 056 és 108 ill. a cseh gyártású A26 034

Előzmény: scsabi (25)
scsabi Creative Commons License 2004.11.22 0 0 25
Egy rossz kép:
Btx 002 Creative Commons License 2004.11.20 0 0 24
1.
Nem tudom már melyik topicban volt, viszont hasznos lehet a számotokra az alábbi hozzászólás:

Bárdos Imre válasz erre | adatok | e-mail 2004-05-05 22:30:52
(119873)
Igen, de mivel közforgalomban nem vesz rész és normál nyomközü
ezért "A" (a keskeny "B" lenne) a 25 pedig (szerintem)a sorozat
üzembe állásakor soron következő sorszám volt, bár azt nem tudom
miért 20-al kezdődik: M28 > A21; A22 > M260 4001; A23 > M31; A24 >
M38; A25 > M44; A26 nem volt a MÁV-nál; A27 20x > M40; A27 200x >
M46; A28 > M32; A29 > M43.
[előzmény : (119871) _nyunyuka, 2004.05.05 22:18]

2.
http://lococlub.fw.hu/

"Ipari" fülecske!

"Lista" fülecske! A "Mozdony listá"-ban állomásítási listákat találtok.

3.
Orosházán az Üveggyárban van egy A25-ös, de állítólag Zetorjuk és Mazsolájuk is van.

2003 06 27, Orosháza, A25 051

M41 2127 Creative Commons License 2004.11.18 0 0 23
Amúgy az orosházi üveggyárban, az algyői MOL-telepen és a martfűi olajgyárban (Cereol) is vannak ilyen jószágok!

Íme az egyik algyői MOL-Bobó. Akkor kaptam le amikor a tili-toli során kijott az állomásra!

M41 2127 Creative Commons License 2004.11.18 0 0 22
Akkor én is hozok néhányat: :-)

Előzmény: FOMA (21)
FOMA Creative Commons License 2004.11.17 0 0 21
Előzmény: M41 2127 (19)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.16 0 0 20
Ha megvan az adat, írd be légyszi.

köszönöm!
Előzmény: scsabi (17)
M41 2127 Creative Commons License 2004.11.15 0 0 19
A-s pályaszámú gépek tekintetében a Dunaferr valóságos aranybánya, aminek egy páran szemtanúi voltunk az év elején a bejáráson! :-))
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.15 0 0 18
Igen, ezt már említetted, jó lenne utánajárni, hogy is van ez. Külsőleg nem tér el a többitől, megpróbálom kideríteni milyen motorral készítették, hátha ez az eltérés. Külsőre ilyen gép van az EGISben is.
OFF: Az ilyen jellegű könyveknek sosem szabad hinni, autós példa: az okmányiroda nem tud a 313-as Wartburg létezéséről, és hamisan 311-ként szokták elkönyvelni :(( Az én egyik 353-asom "könyv szerint" 1982-es, amúgy 83-as, az eredetvizsgán tökéletes A minősítést kapott, de attól még 1983-ban készült :( Ha csak ekkora pontossággal dolgoznak a vasút terén is - darab darab oszt' jóvan' - akkor már rég rossz, remélem nem így van.
Előzmény: scsabi (17)
scsabi Creative Commons License 2004.11.15 0 0 17
Hát én nem vagyok ideológiailag eléggé képzett, de az A26,066 típusa a mozdonykönyve szerint V22B. Ha nem felejtem el a többi adatait is +nézem.
Előzmény: Törölt nick (13)
scsabi Creative Commons License 2004.11.15 0 0 16
Így igaz. 2001-ig bezárólag.
Előzmény: SzigDani (14)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.13 0 0 15

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9116131

 

Itt két kép található az A29 014-ről.

SzigDani Creative Commons License 2004.11.12 0 0 14

A 066 volt a lőrinci erőműves, ugye?

 

SzigDani

Előzmény: scsabi (8)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.12 0 0 13
Minden keletnémet két tengelyes tolató az A26-osokhoz lett besorolva?

Itt van pár adat róla

__________________|___V15____|__V15.20 és V15.23___|__V23___|
ütközők közti hossz__|_mindháromnál 6940mm___________________|
tengelyek távolsága__|__mindháromnál 2500mm__________________|
kerékátmérő________|_900mm__|___900/1000mm______|_1000mm_|
szolgálati tömeg_____|__20t____|________21,5t________|__23t___|
indító vonóerő(?)____|_40,2kN__|_______42kN_________|___55kN_|
dízelmotor telj.______|_110 kW__|_______132kW_______|__162kW_|
legn. sebesség______|__32km/h_|________37km/h______|_55km/h_|

gyátójuk a VEB Lokomitivbau Karl Marx, Babelsberg volt (ha jól tudom, itt készültek a V180/BR118 és V100/BR110 sorozatok is?). Szintén nem biztos az információ, ha jól értelmezem a leírást, akkor 1958-59 körül tervezték, 1960-tól áll gyártás alatt a kis gép, az egykori DR "típusmozdonyainak" első darabja.

Hibajavítást, kiegészítést szívesen veszek :)
kis59 Creative Commons License 2004.11.12 0 0 12

Üdv!

Elég egyszerű megtalálni, be kell menni hátúl a Teherportán (Arany János utca), és csak egyenesen... el a Szerszámgyár mellett (IWAG), a híddaru után elvileg már látható a két mozdony.

Ki tudsz menni mostanában?

Ha kocsival mész, úgy is be lehet menni, ha kérdezik, az Szerszámgyárba mész...

Bátran be kell hajtani és inteni a portásnak, ha bizonytalankodsz, akkor esetleg nem engednek be..

Ha a mozdonyok ott vannak még és nézegeted, mondd, hogy vevő vagy rájuk és előzetes felmérést végzel...:))))

Feri

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!