Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2004.11.16 0 0 20
Ha megvan az adat, írd be légyszi.

köszönöm!
Előzmény: scsabi (17)
M41 2127 Creative Commons License 2004.11.15 0 0 19
A-s pályaszámú gépek tekintetében a Dunaferr valóságos aranybánya, aminek egy páran szemtanúi voltunk az év elején a bejáráson! :-))
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.15 0 0 18
Igen, ezt már említetted, jó lenne utánajárni, hogy is van ez. Külsőleg nem tér el a többitől, megpróbálom kideríteni milyen motorral készítették, hátha ez az eltérés. Külsőre ilyen gép van az EGISben is.
OFF: Az ilyen jellegű könyveknek sosem szabad hinni, autós példa: az okmányiroda nem tud a 313-as Wartburg létezéséről, és hamisan 311-ként szokták elkönyvelni :(( Az én egyik 353-asom "könyv szerint" 1982-es, amúgy 83-as, az eredetvizsgán tökéletes A minősítést kapott, de attól még 1983-ban készült :( Ha csak ekkora pontossággal dolgoznak a vasút terén is - darab darab oszt' jóvan' - akkor már rég rossz, remélem nem így van.
Előzmény: scsabi (17)
scsabi Creative Commons License 2004.11.15 0 0 17
Hát én nem vagyok ideológiailag eléggé képzett, de az A26,066 típusa a mozdonykönyve szerint V22B. Ha nem felejtem el a többi adatait is +nézem.
Előzmény: Törölt nick (13)
scsabi Creative Commons License 2004.11.15 0 0 16
Így igaz. 2001-ig bezárólag.
Előzmény: SzigDani (14)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.13 0 0 15

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9116131

 

Itt két kép található az A29 014-ről.

SzigDani Creative Commons License 2004.11.12 0 0 14

A 066 volt a lőrinci erőműves, ugye?

 

SzigDani

Előzmény: scsabi (8)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.12 0 0 13
Minden keletnémet két tengelyes tolató az A26-osokhoz lett besorolva?

Itt van pár adat róla

__________________|___V15____|__V15.20 és V15.23___|__V23___|
ütközők közti hossz__|_mindháromnál 6940mm___________________|
tengelyek távolsága__|__mindháromnál 2500mm__________________|
kerékátmérő________|_900mm__|___900/1000mm______|_1000mm_|
szolgálati tömeg_____|__20t____|________21,5t________|__23t___|
indító vonóerő(?)____|_40,2kN__|_______42kN_________|___55kN_|
dízelmotor telj.______|_110 kW__|_______132kW_______|__162kW_|
legn. sebesség______|__32km/h_|________37km/h______|_55km/h_|

gyátójuk a VEB Lokomitivbau Karl Marx, Babelsberg volt (ha jól tudom, itt készültek a V180/BR118 és V100/BR110 sorozatok is?). Szintén nem biztos az információ, ha jól értelmezem a leírást, akkor 1958-59 körül tervezték, 1960-tól áll gyártás alatt a kis gép, az egykori DR "típusmozdonyainak" első darabja.

Hibajavítást, kiegészítést szívesen veszek :)
kis59 Creative Commons License 2004.11.12 0 0 12

Üdv!

Elég egyszerű megtalálni, be kell menni hátúl a Teherportán (Arany János utca), és csak egyenesen... el a Szerszámgyár mellett (IWAG), a híddaru után elvileg már látható a két mozdony.

Ki tudsz menni mostanában?

Ha kocsival mész, úgy is be lehet menni, ha kérdezik, az Szerszámgyárba mész...

Bátran be kell hajtani és inteni a portásnak, ha bizonytalankodsz, akkor esetleg nem engednek be..

Ha a mozdonyok ott vannak még és nézegeted, mondd, hogy vevő vagy rájuk és előzetes felmérést végzel...:))))

Feri

Csg12 Creative Commons License 2004.11.11 0 0 11

                                          

                                                Keves Kis59!

 

                      Az Ikarus telepen pontosan hol áll/nak/ a mozdony/ok/?

                      Akkumlátoros tolató pedig van még az Északiban AV-01 pályaszámmal.

                       Képek az AV-ról :http://lococlub.try.hu/

Üdvözlet

Előzmény: kis59 (10)
kis59 Creative Commons License 2004.11.11 0 0 10

Üdv!

A mátyásföldi Ikarusban kb 3 éve jártam utoljára - addig dolgoztam ott. De ezek a gépek előtte is évek óta álltak, a rendszerváltozás óta nem láttam őket dolgozni, azóta pang ott az élet.

Vsz. nem voltak üzemképesek, mert héves Bobók jártak be nagyritkán tolatni.

A rendszerváltozás előtt olyan nagy volt itt az élet, hogy éjjel-nappal 3 műszakban folyt a rakodás.

Talán januárban be tudok menni és újra körülnézek, az akkus mozdonyról nincs még fotóm. Ilyen járművek élőben máshol még nem láttam.

Feri

Leopold Creative Commons License 2004.11.10 0 0 9
(érdeklődőknek: a bal oldali (A26,013) iggen jó állapotban eladó)

mennyiért mérik?
Előzmény: scsabi (8)
scsabi Creative Commons License 2004.11.10 0 0 8
És mire használják ezeket az Ikarusnál? Vétek lenne hagyni szétrohadni, mert aranyáron lehet csak alkatrészhez jutni ezekhez.

Két dolgozó A26-os (A26,013 és A26,066)

(érdeklődőknek: a bal oldali (A26,013) iggen jó állapotban eladó)
Előzmény: kis59 (2)
Leopold Creative Commons License 2004.11.09 0 0 7
Kaptok két képet ajándékba. Ezt szoktam látni a csepeli Papírgyár területén.



Sinbiciklis Creative Commons License 2004.11.02 0 0 6
Pontosan: Nyunyuka, Kőbánya Blues I. rész
Előzmény: Sinbiciklis (5)
Sinbiciklis Creative Commons License 2004.11.02 0 0 5

Szerintem ez a cég saccperkábé 20 éve mexünt. Ha mozdonyt akarsz venni, a Jászberényi út elején a McDonalds-szel szemben, az ÉPTEK-nél 1 M32, /nyunyka képtárában tuti benn van/, a Magyar Kábel Műveknél /Kelenföld, Barázda u./ pedig 1 M28 /http://kep.tar.hu/qcqc /Sinbiciklis/ Elveszettek/ van eladó.

Előzmény: Csg12 (0)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.02 0 0 4
A noszinak nincs vasútforgalmi engedélye, így mégsem lehet átszámozni a gépeket, mivel végül is MÁV üzemeltetésben vannak, csak a noszinak is fizetnek. Kb mintha a saját autódat megvennéd, majd a kereskedő nem adná oda, csak a részletet is fizetsz (miután kifizetted a teljes árat), de tankolni, biztosítani neked kéne így is. Ilyesmi ez...
Előzmény: 127 (3)
127 Creative Commons License 2004.11.02 0 0 3
  Szerintem azért A-179, mert még a káeftésítés előtt, a nagy MÁV-on belül kapta az A-s számát mint üzemi célú, nem közforgalmú jármű. Később meg úgymaradt, a nevükben ugye ottvan a MÁV, így nem akarták ismét átszámozni.(Pl. az Északiban is M32 tolat és nem A28.) Persze logikus lenne A21, de ez mégis vasutas cég és nem cukor, papírgyár. Ilyen alapon a nosztalgiás Nohabokat is át kellene számozni (papírforma szerint külön cég) de inkább ne tegyék.
Előzmény: Csg12 (-)
kis59 Creative Commons License 2004.11.02 0 0 2

Üdvözlet az új topic-nak!

Egyúttal megpróbálok feltenni néhány A26-os fotót, IKARUS. Mátyásföld.

Van (volt?) itt egy 1897-es Weitzer teherkocsi is. Érdekesség még az, hogy a mátyásföldi telephely kispályaudvarát felszedték, így a mozdonyok bennszülöttek lettek.

Üdv:

Feri

vasutTOM Creative Commons License 2004.11.01 0 0 1
Van itt egy Lányi Ernő bácsi által készített fotó a sárvári A22-ről:
Előzmény: Csg12 (-)
Csg12 Creative Commons License 2004.10.31 0 0 0
Még egy kérdés:Hol van Budapesten a  Vaskohászati Alapanyagelőkészítő Vállalat?
Csg12 Creative Commons License 2004.10.31 0 0 topiknyitó

Kedves Vasútbarátok!

Ez a topic azoknak szól akik rajonganak az A-s pályaszámú gépek iránt.

1. A MÁVGÉP Kft. tulajdonában álló M28-as pályaszáma mért A-179? (az logikus A21-....-lenne)

2. A Sárvári cukorgyár tulajdonában lévő A22-ről van valakinek képe?

3.A Mosonmagyaróvári Fémszerelvény Rt. tulajdonában lévő A21/2001-ről van valakinek képe infója?(azon kívül hogy teherkocsi alvázra épített)

 

Üdvözlettel:

Csernus Gábor

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!