Keresés

Részletes keresés

Kastrup Creative Commons License 2005.07.26 0 0 189

Ha nem is c/i error hanem beszállítócsapat error, de elég vicces, talán idekívánkozik:

 

Épp elkezdtük a beszállítást a pinceklubban az általunk handlingelt egyik légitársaság járatára, amikor kiszaladtam az utaslistával a cobushoz. Visszatérve azzal szembesültem, hogy két Maléves "kolléga" lelkesen segédkezik a beszállításban, ezerrel tépik a beszkártyát, és engedik a jónépet ki a buszhoz. Gondoltam, mint járatfelelős, utánajárok a dolognak, megkocogtattam a vállukat, hogy mégis mi folyik itt. Mire közlik, segítenek beszállítani a XY (MA handling) járat utasait. Tájékoztatásukra közöltem, hogy ez a mi járatunk (BUD Airport handling), és foggalmam sincs miért avatkoznak bele.

Ebben a pillnatban ért oda szemöldökfelvonva a MA járatfelelős, akinek szintén ugyanazt az érthetetlenkedést véltem felfedezni az szemében. Feléjük fordult "titeket átvett már a Malév?"

A saját járatuk kezdetéig a kispadon tanakodtak, hogy vajon mit rontottak el. :)))))))

 

 

Cseny Creative Commons License 2005.07.19 0 0 188
Irj a címemre: telfax@freemail.hu, és segítek
Előzmény: beginner_25 (180)
vmartina Creative Commons License 2005.07.18 0 0 187
Van olyan utazási iroda, ahonnan az ügyintéző korábban kijön mint a meghirdetett "két órával indulás előtt". Ha ennyit megér , hogy kicsivel korábban itt vagytok ti is, sikerülhet az elképzelésed. Az iroda embere is szerezhet helyet, próbálj velük is beszélni.
Előzmény: beginner_25 (186)
beginner_25 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 186

Köszönöm, magam is erre gyanakodtam... ezért próbáltam volna szerencsét :-(((

 

Akkor majd valahogyan megoldom - ha tudom.

 

bg_25

 

 

Előzmény: BJani (185)
BJani Creative Commons License 2005.07.18 0 0 185

Teljesen mindegy hogy mikor érkezik, mindenki ugyanakkor fogja megkapni a jegyét.

 

Csak majdnem. Az utazási iroda alkalmazottja, az őt körülállő tömegnek nem tudja egyszerre odaadni a saját jegyét, csak egyesével. Lehet, hogy utasonként csak 5 másodpercet vesz igénybe egy jegykiadás, de aki harmincadiknak kapja meg a jegyét, az valószínűleg már a C/I-ben is már a sokadik lesz. Nagy ilyenkor a tolakodás, furakodás, rohanás. Bár ezt csak egy út tapasztalata alapján mondom.

Előzmény: Törölt nick (183)
beginner_25 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 184

Persze, ugyanakkor..

 

És akkor minél előbb próbáljak becheck-elni?

Vagy lehet már jegy nélkül is? Wow... :-))))

Előzmény: Törölt nick (183)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.18 0 0 183
Teljesen mindegy hogy mikor érkezik, mindenki ugyanakkor fogja megkapni a jegyét.
Előzmény: beginner_25 (182)
beginner_25 Creative Commons License 2005.07.17 0 0 182

Köszönöm, majd igyekszem...

A baj ott van, hogy nagy valószínűséggel a jegyet az utazási iroda ott osztja ki, és hogy ő mikor érkezik...

 

De majd próbálkozom első lenni!

 

Kösz!

 

bg_25

Előzmény: Törölt nick (181)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.17 0 0 181
Nos a charter esetében érdemes jó hamar kiérkezni a reptérre és becsekkolni jóóóó hamar. Ez lenne a megoldás :(
Előzmény: beginner_25 (180)
beginner_25 Creative Commons License 2005.07.17 0 0 180

Nem error, sőt, lehet hogy kicsit off

 

Egy másik topocban azt  a tanácsot kaptam, hogy forduljak c/i-s fórumtársakhoz...

Malév charterrel utazunk - ketten - BUD-Marrakesh ill Agadír-BUD járaton.

De ez csak aug. 8-án lesz...

Tudna-e valaki segíteni, hogy egyikünk ablak mellett ülhessen?

 

Előre is köszönöm, és kellemes hétvégét mindenkinek!

 

bg_25

METYA Creative Commons License 2005.04.08 0 0 179

Utasok szakértelmére egy példa:

 

Statman MAD-ban bemondja, hogy a légtér zsúfoltsága miatt 35 perc késés, amiért szíves elnézést kérnek.

 

Bácsika odasétál az ablakhoz, kinéz az égre, majd kinyögi:

-nincs is zsúfoltság, én egyetlen repülőt sem látok az égen most...

:-)

 

 

METYA Creative Commons License 2005.04.08 0 0 178

Szerintem a helyzet tök egyértelmű!

TE TEHETSZ RÓLA!

:-)

 

Hát nehogymár jobban tudj valamit a szakértelmeddel és a munkatapasztalatoddal mint egy szoligizi.

És különbes is!

:-)

 

Elviselned azért kell, mert nálunk akinek pénze van, az bármit megtehet. Ez még néhány fejlődő országban így van, de a civilizált helyeken a gazdagok kerülik a feltűnést.

 

Anno szemtanúja voltam, amikor Tasnádi Péter nevű felmentett főmaffiózó T2A terminálon megjelent. 2 testőr plusz feleség. Cicuka újságot óhajtott, mire a két testőr kitessékelt mindenkit az újságostól. 3-4 ember állt sorba, ezeket a testőrök kirakták. Az újságos csajok nem rettentek meg, az egyik finom célzást tett a testőröknek, hogy a hölgy majd a TÖBBIEK UTÁN fog vásárolni, a másik újságos hölgyemény intett a galérián tartózkodó kommandósoknak. Talpig UZI-ban lesétáltak a fiúk, és elég volt csak köszönniük a testőröknek. Értettek a szóból.

 

Ilyen esetben szerintem elég a tényeket közölni, miszerint a C/I a gép menetrendi indulása előtt x perccel lezárul. A pontos idő most ennyi és ennyi, tehát a járatról lemaradt.

 

Szerintem jól kommunikáltál, csak a rendőrök voltak töketlenek.

Előzmény: Cseny (177)
Cseny Creative Commons License 2005.04.08 0 0 177

Ugyan nem c/i errors, de mivel utaserrorsról még nem nyitottak topicot, ide írnám "lerohadtkurvázásom" történetét.

Valamelyik nap Snt kezelvén ülök halál nyugalommal a pultomban, mikor is egy hölgy(akkor még ezt gondoltam, h hölgy, később már nem volt annyira hölgyes...) odarohan, hogy ő a norvéggal szeretne elutazni. Körbepillantottam, és mivel láttam, hogy már nincs nyitva rá egyetlen c/i pult sem ezért mondtam, hogy ez nem biztos, hogy sikerülni fog, mivel már lezárt a c/i és időben kellett vna jönni.

De fogtam a telefont, betelefonáltam az irodába, megmondták, hogy már beszállít, akkor felhívtam a kaput, ahol az fs azt mondta, hogy az utas nem jöhet, mert már lassan készen vannak a beszállítással.

Erre a kisasszony: ez az én hibám, ez a járat mindig késni szokott 40percet, őt ezzel mindig el szokták vinni, és ő mindig 20perccel indulás előtt szokott kijönni. Ekkor közöltem, hogy mindez most nem fog megvalósulni, menjen el a jegyeladásba, ahol majd átírják a jegyét egy másik járatra. Na erre jött az első rohadtkurvázás. A kis vörös apukája itt kapcsolodótt bele a "beszélgetésbe", hogy ezt én hogyan gondolom, még van 26 perc indulásig! Válaszom: igen, erről van szó. Van 26 perc indulásig, és nem 31 amikor még felveszünk utasokat a járatra. Megkértem őket, h legyenekszívesek félre állni, mert, a saját utasaimmal, és saját járatommal kellene foglalkoznom igazándiból...

na ekkor elindultak a jegyeladásba, ami kb 6 mre volt a pultomtól, és még onnan is hallottam a "rohadtk..vázást".. A jegyeladás újra felhívta az fs-t, aki újra elmondta, hogy nem, az utas nem jöhet. A magyar utasok körülöttünk érdeklődve várták a végkifejletet...

Még egy kicsit elvoltak a jegyeladásnál, mikoris látom, h hölgyünk beállt az előttem lévő sorba az sn utasok mögé és "türelmesen" vár... és eljött az idő, ő került sorra. Mikor is újra közölte, h "rk" vagyok, és hogy mindez az én hibám, és hogy csak miattam késte le a gépet, mert én rosszindulatú vagyok, és nem voltam segítőkész... ja, és egyébként meg adjam meg a nevemet...

ah, megkérdeztem tőle, hogy ezt mégis hogyan gondolja? negyed órája egy folytában rohadtk.áz, és ezek után adjam meg a nevem? Közöltem vele, hogy nem haragudjon, de nem tehetem. Erre ő fogta magát, kiviharzott az ajtón, beleült egy gyönyörű, hófehér sztm 5ös bmwbe, és elviharzott.

 

Kérdem én, miért kell elviselnünk ezt? Véleményem szerint, aki c/i zárás után jön annak egy szava sem lehet... minden papíron rajta van, hogy mettől meddig tart a checkin... és ha valaki később jön, talán nem így kellene viselkednie azok után, hogy még betelefonálok, pedig, ugye a légitársaságok azt is leszabályozzák a túlsúly fizettettése mellett, hogy elfogadnak-e lmc-t (későn jövő utas) vagy sem?! Ugye? Tehát kedves utasok (ha idetévedt esetleg 1-2) gondolkodjunk el ezen sztm.

 

(ja, és még annyit, hogy a rohadt jelzőt kikérem magamnak!!!:)))))))))))))))))))

 

Egyébként tegnap is volt egy ugyanilyen eset. Az utas 8 perccel c/i zárás után jött, már nem fogadták el utazásra. A pasas még 3/4 órával ezután is a reptéren ordibált és rohangált az utasok közt, hogy vele mekkora jogsértés történt, az ő gépe még mindig itt van (amit nem tudok honnan vett...), és hogy őt nem engedik fel rá, pedig ő beszaladna oda... A rendőrők nem tudták elvinni (mondjuk ez meg már a rendőreinket minősiti, de mindegy...)

 

Üzenet az esetleges utas olvasóknak: nem olyan egyszerű a gépre való feljutás, mint amilyennek látszik.  Az, hogy a gép ott áll nem azt jelenti, hogy még be lehet szaladni, arra még fel is lehet szállni. És még azon kellene egy kicsit elgondolkodni, hogy amikor az ember lekési a buszát, akkor kinek a fejét üti, mert én még egyetlen olyan utast sem láttam, aki odament volna egy másik buszsofőrhöz, hogy azonnal telefonáljon rá a  buszosra, hogy az forduljon vissza, hogy felugorhasson még rá... ilyen nincs! Akkor nem értem, hogy egy reptéren miért várják el ezt a fajta viselkedést a c/i agentektől?

wilard Creative Commons License 2005.03.25 0 0 176
:)))))))))))))))))))
Előzmény: Kastrup (173)
Cseny Creative Commons License 2005.03.24 0 0 175
Ha nálunk meg kell keresni vkit, akkor engem kérnek meg a bemondásra. Kiállhatatlanul szörnyen tudok mikrofonba rikácsolni. Az utas inkább sietve a kapuhoz jön, csakhogy ne kelljen még egyszer végighallgatnia:))
Előzmény: Törölt nick (172)
Cseny Creative Commons License 2005.03.24 0 0 174

És még az 1-60oknak is maradt röhögnivaló, ugyanis akkor ezt mondtam be: és most megkérjük, hogy az 1-60-as beszállókártyák fáradjanak a kapuhoz. :)

Előzmény: Kastrup (170)
Kastrup Creative Commons License 2005.03.22 0 0 173
Én is imádom a bemondásokat... Egyszer megtörtént a pinceklubban, hogy 15-ről 14-esre módosultunk. Ezt hogy kellőképp kommunikáljam, bemondtam, hogy a kapu megváltozott, az új kapu a 15-ös... Kollégák és utasok kellőképp röhögtek. Ekkor elszántam magam, hogy jó, akkor korrigálok: A beszállítókapu száma megváltozott, az új kapu a 15-ös... Ekkor már az utasok is bekiabáltak, hogy 14-es!!! Gondoltam, hogy ez nem lehet igaz, hát csak meg mutatom, hogy képes vagyok rá. Nekilódulta, hogy a kapu megváltozott, az új kapu a 15-ös... Több tanúm is van rá, hogy 3x sem sikerült, de akkor már én is fuldokoltam a röhögéstöl. Többet azon a reggelen már nem mondtam be. Aznap még volt egy-két járat, egész nap kísért ez a dolog, irtóra kell koncentrálnom.
Előzmény: Törölt nick (172)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.22 0 0 172
Legalább Ti mondtok valamit én meg nem mondok semmit soha :D Na jó egyszer nem ment a lányoknak a kapunál egy CSA utas odaráncigálása a kuphoz és akkor jöttem én az öblös férfi hang kicsit rápirítóan hívta az emberkét (aki mellesleg angol volt így értette amit mondtunk ) és lám jött is ;)
Előzmény: Kastrup (170)
Milla81 Creative Commons License 2005.03.22 0 0 171
A bemondások nekem is nagy kedvenceim....de ha jobban megnézzük az utasok legtöbb esetben vevők az ilyen baromságokra. Tehát mondjuk a szálljanak a 13-as kapuhoz-ra sem az volt a reakció, hogy csavarkulccsal estek neked hanem egy jót röhögtek. Természetesen mindig vannak rendkívül magas IQ-val rendelkező utasok akik alkalomadtán ha valamibe beletudnak kötni akkor azt meg is teszik. Én is mondtam már be biztonsági közleményt szolgálatinak....mire odajött a taksinéni és üveges tekintettel kérdezte, hogy most mi van??
Kastrup Creative Commons License 2005.03.22 0 0 170

Igen, Cseny valamelyik nap egy kicsit meg volt szédülve, és a következő bemondást produkálta az EZY járatán. Miután bemondta az angol verziót, hirtelen nem találta meg a magyart, és rögtönzött szabad fordításban ez így hangzott: "Az easyJet egy prioritási rendszert üzemeltet, megkérjük az 1 és 30 beszállókártyaszámmal rendelkező utasainkat szálljanak a 12-es kapuhoz..." Nem kis mosolygást okozva.

 

Bár én is valamelyik nap a 12-es kapunál magyarul 13-ast mondtam, mire odajött egy nő, és megkérdezte, hogy "a magyaroknak azt mondta, hogy 13-as, nekünk akkor most oda kell menni?" Ezek szerint a hiba nem csak az én készülékemben van...

Előzmény: Cseny (169)
Cseny Creative Commons License 2005.03.21 0 0 169
Kastrup, hogy is volt? Az easyjet egy priority beszállítást üzemeltet... :))) Te jobban emléxel, és szerintem ez pont ide való, de nekem már kiment a fejemből.
c. j. Creative Commons License 2005.02.13 0 0 168

Jaj, ne haragudj, de nagyon régen nem néztem már a mailboxomat... Mindjárt megkukkantom. :o)

 

Holnap nem dolgozom, hálisten. Mondjuk jobb is, az elmúlt éjszaka után. :o)

Előzmény: _Sirius_ (167)
_Sirius_ Creative Commons License 2005.02.13 0 0 167

Mi van veled c.j.? Holnap délelőtt munkában vagy? :)

Írtam mailt.

Üdv

Előzmény: c. j. (166)
c. j. Creative Commons License 2005.02.13 0 0 166
Kastrup egyébiránt a Jet2 járatáról beszélt. Merthogy aznap (pénteken) azt is törölték.
Előzmény: Utas2 (163)
c. j. Creative Commons License 2005.02.13 0 0 165
Ja, törölve lett a Bergamo-val együtt. Technikai okok befigyeltek, sajnálatos módon.
Előzmény: Utas2 (163)
c. j. Creative Commons License 2005.02.13 0 0 164
Hehe, Kastrup, képzeld, a tegnap éjjelt meg én szívtam be. :o) Jött az ónos eső és zsigerből betöröltek 3 járatot: a Swiss Bécsbe divertált, a Germanwings szintúgy, az easyJet LTN bár leszállt BUD-on, de a felszállásra már nem vállalkozott. Viszont az easy NCL meg a British elmentek, de nagyon nehezen. A NCL vissza is szállított, a BA szerencsére nem. Szóval jól szórakoztunk tegnap is, most nem azért mondom. :o)
Előzmény: Kastrup (162)
Utas2 Creative Commons License 2005.02.12 0 0 163
Szia! Csak nem a Sky amszterdami járatáról beszélsz? Mert azt mondták nekem, hogy törölve lett. Ami azért nem gyakori.
Előzmény: Kastrup (162)
Kastrup Creative Commons License 2005.02.11 0 0 162

 

Történetek? Épp ma volt egy elég hosszú, mely nem volt érdekes, viszont annál több bosszúság volt benne. Még délelött kezdődött a csekkin, majd beszállítás el lett halasztva, mert a gép technikás lett, utasok 6 órát vártak a tranzitban, mire a légitársaság bejelentette a járattörlést. Szálloda-transzfer szervezés, mostanra lett csak nyugi. Azthiszem mostmár hazamegyek.

Előzmény: zahnstein (160)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.11 0 0 161
Hát igen, nálatok legalább betartják a szabályt és kaptok kis mellénykét.
Előzmény: cobo (159)
zahnstein Creative Commons License 2005.02.11 0 0 160

Ez jópofa sztori! Tetszett. Még írj, ha tudsz!

A csekkinben dolgozó többi tisztelt topiktársak történeteit is szívesen olvasnám, ha ráérnek beírni ide!

Előzmény: cobo (159)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!