egy 2011 utáni C4-és vásárlását fontolgatom. Van esetleg tapasztalatotok az 1.4 és 1.6os motorról. Igazából nem nagyon találtam véleményeket a neten róla. Milyen típushibái vannak a szériának?
Vettem egy 2010-es 1.6,120.le.Grand picassot.Minden jól működött,de nem melegedett a fűtés.Thermosztát csere után,az autó nehezen indult és rángatott,alapjárat nem volt.Pár perc gázadásos melegités után ,már lett alapjárat és menetben is jó lett.Leállitás és úra inditásnál kezdődött előröl minden,a check engine lámpa is kigyulladt.Van egy 15000 ft.-ért vett kinai hibakód olvasóm miszerint, a hiba P11A4 és P11A9.Mi lehet a hiba? Kérném avatott segitségetek.Ja és a fűtés még most is csak lepkefing langyos,úgy hogy a ventillátor nyom rendesen.
szia a kijelzön mutatja hogy melyik ajtó nem zár valószinüleg az egyik mikrokapcsoló ment tönkre . sajnos a zár nem javitható mert gyantába öntöt a belseje igy cserés Bontóban 10000ft a cseréje nem bonyolult kb.1.5óra üdv:B S
Sziasztok! Van egy Citroen C4 Grand Picassom 2009es. Az első fűtés nem megy, nem fújja a levegőt, nem párátlanít. A hátsó fűtés jól működik, fűt, hátsó szélvédőt pár perc alatt páramentes. Mi lehet a gond? Köszönöm a segítséget!
Volna egy Citroen C4 Grand Picasso 2011-s 1,6,HDI 82KW-s autom és ehhez keresnék egy akkumulátor vezérlő elektronikát mert sajnos el füstölt.Ez lenne a bűnös.Valaki esetleg tudna valakit akinek van?
Nemjó rá mert picit nagyobb átmérőjü .Autó szelep 7.5 mm ez talán csak 7 mm átmérő.A fűtés utastérbe menő felső csövön is van eg ilyen légtelenitő szelep.Aki hűtőfolyadék cserébe fog nagyon vigyázzon erre akét kis műanyag vacakra.
2006 1,4 termosztátház légtelenitő menetről a menetes kupak elkalódott .Hasonló van a fűtéscsőpnél is légtelenitéshez. Hol lehet ilyent berszerezni ?Teremosztát házat ajánlanak mert azon ott a kupak.ami talán 20 F
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy van egy 2004-es 1.4 benzines C4-esem. A szakszervízben a motortéri biztosítéktáblát kell cserélni, de mivel ilyen csak használt van nekem kell beszerezni. Azt tudom, hogy Siemens L04-es kell. Megvan az azonosító is a 96.... számú. De L04-est találok kinézetre is pont ugyanolyan csak a 96.. szám nem stimmel. Szerintetek ez kompatibilis lehet? Köszönöm a válaszokat!
Egy műanyagos ki tudná esetleg javítani. Ha nem ez a habosított szar anyag mint a szélvédő mosó tartály. Vagy 3d nyomtatás. Azt se vetném el mint lehetőséget.
Nem biztos, hogy jót néztem ki, mert az alvázszám utolsó 8 karaktere kellene hozzá, de amit néztem, az egy "klímaberendezés kapcsoló szett", amiben ezek a karocskák vannak (mind), az Br. 28826,- Ft. Azért az nem a megfizethetetlen kategória szerintem.
Segítséget szeretnék kérni a következő problémával:
A kocsi Citroen C4 Grand Picasso 2 zónás digitális klímával 2010-s évjárat. (1,6 HDi, manuális váltó)
Alkatrész helye : Vezető felőli oldalon a pedálok feletti burkolatot levéve a gázpedáltól jobbra helyezkedik el egy fehér műanyag kar ami az összeköttetést biztosítja a szellőző vezérlő motor és a lamellák között. Ez sajnos eltörött, és külön nem lehet rendelni (csak a klímaszettel együtt). Emiatt vagy totális fűtés, vagy totlális hűtés lehetséges a vezető felőli oldalon, az anyósoldal rendben működik.
Van valakinek ötlete bármilyen beszerzési lehetőségre (én egyelőre bontóba se találtam).
A burkolat leszedése sajnos csak úgy ment, hogy az íves elem alá benyúló végén még volt egy benyúló csőben egy torx csavar, amit letörtem az alatta lévő elemről, mert egyébként le kellett volna bontanom a hátsó üléstől a műszerfalig az egész középső konzolt vagy mi a neve. Azt a mérnököt, aki ilyet tervez, karóba kellene húzni!
A szabályzó kiszedése se volt egyszerű, mert az izzó cseréhez hasonlóan ehhez is egy nőgyógyász és kígyó hibrid kellene. A kocsi mellett térdelve, a műszerfal alá bebújva, valahol a fejem felett kicsavarodott kézzel kellett egy 16 éve beragadt bajonett zárat kicsavarni. Kézzel nem ment, pedig elég erős kezem van. Nagy nehezen beszuszakoltam egy fogót a múanyag elemek, csövek és vezetékek között és azzal rásegítettem, így kijött.
Ráadásul nem is olyan szabályzó volt benne, mint amiről Joco81 küldött doksit. Még szerencse, hogy a kiszedése azonos volt. Ebben ilyen volt:
Ebben van egy rúgós biztosíték, ami ki volt olvadva, ezért nem ment az 1-3 fokozat.
Ugyan nem drága ez a szabályzó (4-9eFt), de vasárnap sehol se kapok és holnap kell páromnak a kocsi, így a bizti rugóját az olvadó érintkező alá dugtam, így fixen érintkezik. Remélem nem okoz gondot. Az egész szellőzésen van egy 40A-es bizti, ami mondjuk ehhez túl nagy, de a klíma is erről megy. majd kiderül. s)
Visszaszereltem, csatlakozót bedugtam, majd kipróbáltam és gyönyörűen működött.
Burkolatokat visszaraktam, párom örült, hogy nem kell 70-100eFt-ot kiadni érte.
A szervizt korábban felhívtam, úgy indítottak, hogy hibakiolvasás 18e, óradíj dettó. És persze a legalapabb szereléshez is szét kell bontani a fél autót így a munkadíj az egekbe megy.
Köszönöm a segítséget, de sajnos nekem nem így vannak a burkolati elemek, hanem ahogy a lenti rajzon is, amit Te küldtél át korábban a pdf-ekben.
A barna elem bemegy mélyen a tőle jobbra lévő íves szélű elem alá és ott nem enged.
A pedálok felöli oldalnál ki tudtam pattintani, az rendben volt.
Hétvégén megpróbálok még a jobb oldali íves elem alá bejutni, hátha sikerül kipattintani, csak nehogy eltörjön, mert agyonüt az asszony. :) (övé a kocsi)
Nekem az újabb típus van(2012). Ott jobb kézzel, 4 újjal benyűltam a panel alá, a hüvelyk ujjammal a jobb oldali panelt megtámasztottam és egy csavaró/feszítő mozdulattal szétpattintottam. Miután a jobb sarka kipattant, szépen feszegettem tovább felfelé. A pedálok feletti burkolatot is le kellett vennem előtte.