Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.12.06 -1 0 14445

Télapó hozta ezt a linket minden kedves fórumtársnak!

De kérhetitek Karácsonyra is! :-)

 

Ismét beigazolódik a régi nagy igazság, amit a kínaiak nem találnak ki és/vagy nem gyártanak és árulnak, az nincs!

Gyuszi Gazdag Creative Commons License 2020.12.03 0 0 14444

Tudja-e valaki, hogy mennyi a hengerfej csavarok meghúzási nyomatéka?  2005-ös 1,4 benzin, 65kW.  Köszi a válaszokat! (Motorkód KFU)

01ricco Creative Commons License 2020.12.02 0 0 14443

Hupsz, az kimaradt, higy benzin motorról lenne szó :) 

01ricco Creative Commons License 2020.12.02 0 0 14442

Sziasztok, 

 

egy 2011 utáni C4-és vásárlását fontolgatom. Van esetleg tapasztalatotok az 1.4 és 1.6os motorról. Igazából nem nagyon találtam véleményeket a neten róla. Milyen típushibái vannak a szériának?

 

Előre is köszi

csacsabácsi Creative Commons License 2020.11.28 0 0 14441

Sziasztok!

Vettem egy 2010-es 1.6,120.le.Grand picassot.Minden jól működött,de nem melegedett a fűtés.Thermosztát csere után,az autó nehezen indult és rángatott,alapjárat nem volt.Pár perc gázadásos melegités után ,már lett alapjárat és menetben is jó lett.Leállitás és úra inditásnál kezdődött előröl minden,a check engine lámpa is kigyulladt.Van egy 15000 ft.-ért vett kinai hibakód olvasóm miszerint, a hiba P11A4 és P11A9.Mi lehet a hiba? Kérném avatott segitségetek.Ja és a fűtés még most is csak lepkefing langyos,úgy hogy a ventillátor nyom rendesen.

Elóre is köszi minden segitséget!

CsXGTI Creative Commons License 2020.11.25 0 0 14440

Nagy esély van rá, hogy beleszakad a hengerfejbe a benne lévő izzítógyertya (ha rosszak), ráérsz venni kiszerelés után is.

Előzmény: Gyurii1981 (14438)
barna1978 Creative Commons License 2020.11.25 0 0 14439

szia a kijelzön mutatja hogy melyik ajtó nem zár valószinüleg az egyik mikrokapcsoló ment tönkre .  sajnos a zár nem javitható mert gyantába öntöt a belseje igy cserés Bontóban 10000ft a cseréje nem bonyolult kb.1.5óra üdv:B S

Előzmény: lulu3333 (14364)
Gyurii1981 Creative Commons License 2020.11.24 0 0 14438

Sziasztok. 

Meg tudnátok mondani, hogy c4 2004 1.6 hdi-be milyen hosszú izzítógyertya kell?

Két félét találok hozzá az egyik 118 mm a másik meg 125 mm. 

Szeretném megrendelni hozzá. 

Köszönöm. 

Zolysys Creative Commons License 2020.11.19 0 0 14437
m_andi Creative Commons License 2020.11.17 0 0 14436

Sziasztok! Van egy Citroen C4 Grand Picassom 2009es. Az első fűtés nem megy, nem fújja a levegőt, nem párátlanít. A hátsó fűtés jól működik, fűt, hátsó szélvédőt pár perc alatt páramentes. Mi lehet a gond? Köszönöm a segítséget!

Dragon680401 Creative Commons License 2020.11.17 0 0 14435

Sziasztok.

Volna egy Citroen C4 Grand Picasso 2011-s 1,6,HDI 82KW-s autom és ehhez keresnék egy akkumulátor vezérlő elektronikát mert sajnos el füstölt.Ez lenne a bűnös.Valaki esetleg tudna valakit akinek van?

stanczi2 Creative Commons License 2020.11.15 0 0 14434

Ma reggel barkácsolás.Teremosztát légtelenítő csonkra pár menet  teflon szalag.

.ugy rátekerve autószelep porvédő sapka. Valahol biztos lehet kapná gyárit.

stanczi2 Creative Commons License 2020.11.14 0 0 14433

Nemjó rá mert picit nagyobb átmérőjü .Autó szelep 7.5 mm ez talán csak 7 mm átmérő.A fűtés utastérbe menő felső csövön is van eg ilyen légtelenitő szelep.Aki hűtőfolyadék cserébe fog nagyon vigyázzon erre akét kis műanyag vacakra.

ívhegesztő1977 Creative Commons License 2020.11.14 0 0 14432

Úgy rémlik h motorkerékpár,vagy autóra

való szelep sapka jó rá.

Esetleg picit vágni,vagy köszörülni kell belőle

mert hosszú.

Előzmény: stanczi2 (14431)
stanczi2 Creative Commons License 2020.11.14 0 0 14431

 2006  1,4   termosztátház légtelenitő menetről a menetes kupak elkalódott .Hasonló van a fűtéscsőpnél is légtelenitéshez. Hol lehet ilyent berszerezni ?Teremosztát házat ajánlanak mert azon ott a kupak.ami talán 20 F

t mig a termosztát ház tizezer

Tonmeister Creative Commons License 2020.11.14 0 0 14430

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy van egy 2004-es 1.4 benzines C4-esem. A szakszervízben a motortéri biztosítéktáblát kell cserélni, de mivel ilyen csak használt van nekem kell beszerezni. Azt tudom, hogy Siemens L04-es kell. Megvan az azonosító is a 96.... számú. De L04-est találok kinézetre is pont ugyanolyan csak a 96.. szám nem stimmel. Szerintetek ez kompatibilis lehet? Köszönöm a válaszokat!

Krila00 Creative Commons License 2020.11.10 0 0 14429

Egy műanyagos ki tudná esetleg javítani. Ha nem ez a habosított szar anyag mint a szélvédő mosó tartály. Vagy 3d nyomtatás. Azt se vetném el mint lehetőséget.

Előzmény: okqn14 (14427)
tux Creative Commons License 2020.11.09 0 0 14428

Hátha tudja itt valaki a választ. Most olvastam a Peugeot 208-as könyvében, hogy a hűtőfolyadékot nem kell soha cserélni.

Hogy lehet ez, tényleg nem kelé cserélni soha?

okqn14 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 14427

Sziasztok,

 

Sajnos FeZ_ szaktárs se tudott segíteni, ha valaki tud valamiyen beszerzési lehetőséget a lenti alkatrészre akkor kérem, hogy ossza meg velem.

 

Előre is köszi.

Előzmény: okqn14 (14421)
ívhegesztő1977 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 14426

Köszönöm szépen!

Előzmény: FeZ_ (14425)
FeZ_ Creative Commons License 2020.11.05 -1 0 14425

A gyári előírás:  Bosch VR8SE

 

Előzmény: ívhegesztő1977 (14424)
ívhegesztő1977 Creative Commons License 2020.11.04 0 0 14424

Sziasztok!.

Ha valaki tudna segíteni...

C4 1,KFU(ET3J4)motorkód. 1.4 16V  2007évjárat.

Milyen gyújtógyertya a gyári előírás??

Tudtommal NGK de abból is melyik típus kellhet?.

A legjobbat szeretném...Bosch?,NGK?,Denso?,Champion?

okqn14 Creative Commons License 2020.11.04 0 0 14423

Szia,

 

mail ment privátban

Előzmény: FeZ_ (14422)
FeZ_ Creative Commons License 2020.11.04 -1 0 14422

Nem biztos, hogy jót néztem ki, mert az alvázszám utolsó 8 karaktere kellene hozzá, de amit néztem, az egy "klímaberendezés kapcsoló szett", amiben ezek a karocskák vannak (mind), az Br. 28826,- Ft. Azért az nem a megfizethetetlen kategória szerintem. 

 

Előzmény: okqn14 (14421)
okqn14 Creative Commons License 2020.11.03 0 0 14421

Sziasztok,

 

Segítséget szeretnék kérni a következő problémával: 

 

A kocsi Citroen C4 Grand Picasso 2 zónás digitális klímával 2010-s évjárat. (1,6 HDi, manuális váltó)

Alkatrész helye : Vezető felőli oldalon a pedálok feletti burkolatot levéve a gázpedáltól jobbra helyezkedik el egy fehér műanyag kar ami az összeköttetést biztosítja a szellőző vezérlő motor és a lamellák között. Ez sajnos eltörött, és külön nem lehet rendelni (csak a klímaszettel együtt). Emiatt vagy totális fűtés, vagy totlális hűtés lehetséges a vezető felőli oldalon, az anyósoldal rendben működik.

 

Van valakinek ötlete bármilyen beszerzési lehetőségre (én egyelőre bontóba se találtam).

 

 

Előre is köszi a segítséget !

ívhegesztő1977 Creative Commons License 2020.11.01 0 0 14420

Köszönjük szépen az infókat.

 

Előzmény: Lex Icon (14419)
Lex Icon Creative Commons License 2020.11.01 0 0 14419

Sikerült megjavítani. Köszönöm a segítséget.

Akit érdekelnek a részletek:

A burkolat leszedése sajnos csak úgy ment, hogy az íves elem alá benyúló végén még volt egy benyúló csőben egy torx csavar, amit letörtem az alatta lévő elemről, mert egyébként le kellett volna bontanom a hátsó üléstől a műszerfalig az egész középső konzolt vagy mi a neve. Azt a mérnököt, aki ilyet tervez, karóba kellene húzni!

A szabályzó kiszedése se volt egyszerű, mert az izzó cseréhez hasonlóan ehhez is egy nőgyógyász és kígyó hibrid kellene. A kocsi mellett térdelve, a műszerfal alá bebújva, valahol a fejem felett kicsavarodott kézzel kellett egy 16 éve beragadt bajonett zárat kicsavarni. Kézzel nem ment, pedig elég erős kezem van. Nagy nehezen beszuszakoltam egy fogót a múanyag elemek, csövek és vezetékek között és azzal rásegítettem, így kijött.

Ráadásul nem is olyan szabályzó volt benne, mint amiről Joco81 küldött doksit. Még szerencse, hogy a kiszedése azonos volt. Ebben ilyen volt:

Ebben van egy rúgós biztosíték, ami ki volt olvadva, ezért nem ment az 1-3 fokozat.

Ugyan nem drága ez a szabályzó (4-9eFt), de vasárnap sehol se kapok és holnap kell páromnak a kocsi, így a bizti rugóját az olvadó érintkező alá dugtam, így fixen érintkezik. Remélem nem okoz gondot. Az egész szellőzésen van egy 40A-es bizti, ami mondjuk ehhez túl nagy, de a klíma is erről megy. majd kiderül. s)

Visszaszereltem, csatlakozót bedugtam, majd kipróbáltam és gyönyörűen működött.

Burkolatokat visszaraktam, párom örült, hogy nem kell 70-100eFt-ot kiadni érte.

A szervizt korábban felhívtam, úgy indítottak, hogy hibakiolvasás 18e, óradíj dettó. És persze a legalapabb szereléshez is szét kell bontani a fél autót így a munkadíj az egekbe megy.

 

Előzmény: joco81 (14417)
Lex Icon Creative Commons License 2020.10.29 0 0 14418

Köszönöm a segítséget, de sajnos nekem nem így vannak a burkolati elemek, hanem ahogy a lenti rajzon is, amit Te küldtél át korábban a pdf-ekben.

A barna elem bemegy mélyen a tőle jobbra lévő íves szélű elem alá és ott nem enged.

A pedálok felöli oldalnál ki tudtam pattintani, az rendben volt.

Hétvégén megpróbálok még a jobb oldali íves elem alá bejutni, hátha sikerül kipattintani, csak nehogy eltörjön, mert agyonüt az asszony. :) (övé a kocsi)

Előzmény: joco81 (14417)
joco81 Creative Commons License 2020.10.29 0 1 14417

1 lépés: 
A patentok és a pedálok feletti lap eltávolítása


2. lépés:


3. lépés:



Tovább az óramutató járásával ellentétesen, kis lépésekben :)
Ez C4 II (B7) 2012-re vonatkozik.

Előzmény: Lex Icon (14415)
joco81 Creative Commons License 2020.10.29 0 1 14416

Nekem az újabb típus van(2012). Ott jobb kézzel, 4 újjal benyűltam a panel alá, a hüvelyk ujjammal a jobb oldali panelt megtámasztottam és egy csavaró/feszítő mozdulattal szétpattintottam.
Miután a jobb sarka kipattant, szépen feszegettem tovább felfelé.
A pedálok feletti burkolatot is le kellett vennem előtte.

Előzmény: Lex Icon (14415)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!