Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ívhegesztő1977 Creative Commons License 2020.11.14 0 0 14432

Úgy rémlik h motorkerékpár,vagy autóra

való szelep sapka jó rá.

Esetleg picit vágni,vagy köszörülni kell belőle

mert hosszú.

Előzmény: stanczi2 (14431)
stanczi2 Creative Commons License 2020.11.14 0 0 14431

 2006  1,4   termosztátház légtelenitő menetről a menetes kupak elkalódott .Hasonló van a fűtéscsőpnél is légtelenitéshez. Hol lehet ilyent berszerezni ?Teremosztát házat ajánlanak mert azon ott a kupak.ami talán 20 F

t mig a termosztát ház tizezer

Tonmeister Creative Commons License 2020.11.14 0 0 14430

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy van egy 2004-es 1.4 benzines C4-esem. A szakszervízben a motortéri biztosítéktáblát kell cserélni, de mivel ilyen csak használt van nekem kell beszerezni. Azt tudom, hogy Siemens L04-es kell. Megvan az azonosító is a 96.... számú. De L04-est találok kinézetre is pont ugyanolyan csak a 96.. szám nem stimmel. Szerintetek ez kompatibilis lehet? Köszönöm a válaszokat!

Krila00 Creative Commons License 2020.11.10 0 0 14429

Egy műanyagos ki tudná esetleg javítani. Ha nem ez a habosított szar anyag mint a szélvédő mosó tartály. Vagy 3d nyomtatás. Azt se vetném el mint lehetőséget.

Előzmény: okqn14 (14427)
tux Creative Commons License 2020.11.09 0 0 14428

Hátha tudja itt valaki a választ. Most olvastam a Peugeot 208-as könyvében, hogy a hűtőfolyadékot nem kell soha cserélni.

Hogy lehet ez, tényleg nem kelé cserélni soha?

okqn14 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 14427

Sziasztok,

 

Sajnos FeZ_ szaktárs se tudott segíteni, ha valaki tud valamiyen beszerzési lehetőséget a lenti alkatrészre akkor kérem, hogy ossza meg velem.

 

Előre is köszi.

Előzmény: okqn14 (14421)
ívhegesztő1977 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 14426

Köszönöm szépen!

Előzmény: FeZ_ (14425)
FeZ_ Creative Commons License 2020.11.05 -1 0 14425

A gyári előírás:  Bosch VR8SE

 

Előzmény: ívhegesztő1977 (14424)
ívhegesztő1977 Creative Commons License 2020.11.04 0 0 14424

Sziasztok!.

Ha valaki tudna segíteni...

C4 1,KFU(ET3J4)motorkód. 1.4 16V  2007évjárat.

Milyen gyújtógyertya a gyári előírás??

Tudtommal NGK de abból is melyik típus kellhet?.

A legjobbat szeretném...Bosch?,NGK?,Denso?,Champion?

okqn14 Creative Commons License 2020.11.04 0 0 14423

Szia,

 

mail ment privátban

Előzmény: FeZ_ (14422)
FeZ_ Creative Commons License 2020.11.04 -1 0 14422

Nem biztos, hogy jót néztem ki, mert az alvázszám utolsó 8 karaktere kellene hozzá, de amit néztem, az egy "klímaberendezés kapcsoló szett", amiben ezek a karocskák vannak (mind), az Br. 28826,- Ft. Azért az nem a megfizethetetlen kategória szerintem. 

 

Előzmény: okqn14 (14421)
okqn14 Creative Commons License 2020.11.03 0 0 14421

Sziasztok,

 

Segítséget szeretnék kérni a következő problémával: 

 

A kocsi Citroen C4 Grand Picasso 2 zónás digitális klímával 2010-s évjárat. (1,6 HDi, manuális váltó)

Alkatrész helye : Vezető felőli oldalon a pedálok feletti burkolatot levéve a gázpedáltól jobbra helyezkedik el egy fehér műanyag kar ami az összeköttetést biztosítja a szellőző vezérlő motor és a lamellák között. Ez sajnos eltörött, és külön nem lehet rendelni (csak a klímaszettel együtt). Emiatt vagy totális fűtés, vagy totlális hűtés lehetséges a vezető felőli oldalon, az anyósoldal rendben működik.

 

Van valakinek ötlete bármilyen beszerzési lehetőségre (én egyelőre bontóba se találtam).

 

 

Előre is köszi a segítséget !

ívhegesztő1977 Creative Commons License 2020.11.01 0 0 14420

Köszönjük szépen az infókat.

 

Előzmény: Lex Icon (14419)
Lex Icon Creative Commons License 2020.11.01 0 0 14419

Sikerült megjavítani. Köszönöm a segítséget.

Akit érdekelnek a részletek:

A burkolat leszedése sajnos csak úgy ment, hogy az íves elem alá benyúló végén még volt egy benyúló csőben egy torx csavar, amit letörtem az alatta lévő elemről, mert egyébként le kellett volna bontanom a hátsó üléstől a műszerfalig az egész középső konzolt vagy mi a neve. Azt a mérnököt, aki ilyet tervez, karóba kellene húzni!

A szabályzó kiszedése se volt egyszerű, mert az izzó cseréhez hasonlóan ehhez is egy nőgyógyász és kígyó hibrid kellene. A kocsi mellett térdelve, a műszerfal alá bebújva, valahol a fejem felett kicsavarodott kézzel kellett egy 16 éve beragadt bajonett zárat kicsavarni. Kézzel nem ment, pedig elég erős kezem van. Nagy nehezen beszuszakoltam egy fogót a múanyag elemek, csövek és vezetékek között és azzal rásegítettem, így kijött.

Ráadásul nem is olyan szabályzó volt benne, mint amiről Joco81 küldött doksit. Még szerencse, hogy a kiszedése azonos volt. Ebben ilyen volt:

Ebben van egy rúgós biztosíték, ami ki volt olvadva, ezért nem ment az 1-3 fokozat.

Ugyan nem drága ez a szabályzó (4-9eFt), de vasárnap sehol se kapok és holnap kell páromnak a kocsi, így a bizti rugóját az olvadó érintkező alá dugtam, így fixen érintkezik. Remélem nem okoz gondot. Az egész szellőzésen van egy 40A-es bizti, ami mondjuk ehhez túl nagy, de a klíma is erről megy. majd kiderül. s)

Visszaszereltem, csatlakozót bedugtam, majd kipróbáltam és gyönyörűen működött.

Burkolatokat visszaraktam, párom örült, hogy nem kell 70-100eFt-ot kiadni érte.

A szervizt korábban felhívtam, úgy indítottak, hogy hibakiolvasás 18e, óradíj dettó. És persze a legalapabb szereléshez is szét kell bontani a fél autót így a munkadíj az egekbe megy.

 

Előzmény: joco81 (14417)
Lex Icon Creative Commons License 2020.10.29 0 0 14418

Köszönöm a segítséget, de sajnos nekem nem így vannak a burkolati elemek, hanem ahogy a lenti rajzon is, amit Te küldtél át korábban a pdf-ekben.

A barna elem bemegy mélyen a tőle jobbra lévő íves szélű elem alá és ott nem enged.

A pedálok felöli oldalnál ki tudtam pattintani, az rendben volt.

Hétvégén megpróbálok még a jobb oldali íves elem alá bejutni, hátha sikerül kipattintani, csak nehogy eltörjön, mert agyonüt az asszony. :) (övé a kocsi)

Előzmény: joco81 (14417)
joco81 Creative Commons License 2020.10.29 0 1 14417

1 lépés: 
A patentok és a pedálok feletti lap eltávolítása


2. lépés:


3. lépés:



Tovább az óramutató járásával ellentétesen, kis lépésekben :)
Ez C4 II (B7) 2012-re vonatkozik.

Előzmény: Lex Icon (14415)
joco81 Creative Commons License 2020.10.29 0 1 14416

Nekem az újabb típus van(2012). Ott jobb kézzel, 4 újjal benyűltam a panel alá, a hüvelyk ujjammal a jobb oldali panelt megtámasztottam és egy csavaró/feszítő mozdulattal szétpattintottam.
Miután a jobb sarka kipattant, szépen feszegettem tovább felfelé.
A pedálok feletti burkolatot is le kellett vennem előtte.

Előzmény: Lex Icon (14415)
Lex Icon Creative Commons License 2020.10.28 0 0 14415

Ennek az 1-es burkolatnak a kiszerelésében nem tud segíteni senki? :(

Előzmény: Lex Icon (14402)
erikistván Creative Commons License 2020.10.28 0 0 14414

Sziasztok. Egy citroen c4 1,6 benzin. 2006 évjáratú autóm van. Az autó indul de kb 200m után nem müködik a gázpedál,alapjárat van. Ha újra indítom ismételten kb 200m és a probléma vissza jön. Computer szerint fojtószelep,kicseréltem nem javult. Gáz pedál cserélve. Ha valaki tapasztalt hasonlót kérem írjon. Köszönöm.

gombászok Creative Commons License 2020.10.27 0 0 14413

Nem Zolysis, hanem helyesen Zolysys, itt egy link hozzá: https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=156268583&t=9110541

Előzmény: mbw169 (14411)
gombászok Creative Commons License 2020.10.26 0 0 14412

Ha nem akarsz egy vagyont költeni, felejtsd el a gyári kulcs pótlását. Keresd a fórumról Zolysis fórumtársunkat.

Előzmény: mbw169 (14411)
mbw169 Creative Commons License 2020.10.26 0 0 14411

Köszönöm!

 

Amúgy a gyári kulcsot sikerült másnap vásárlás után elveszíteni.potlasa milyen úton módon lehetséges illetve árban mire készüljünk? Haromgombos volt a bicskakulcs...

Előzmény: FeZ_ (14410)
FeZ_ Creative Commons License 2020.10.26 -1 0 14410

Ha kattognak a határolók, akkor csere. Valószínűleg vagy eltört vagy kikopott belül a tengelynél. Ha csak nyekereg, be kell fújni először mondjuk wd40-el, sokszor megjáratni, majd valamilyen fehér zsír spray-t neki.

 

Elektromos hibánál először mindig a biztosítékokat ellenőrizzed, csak azután lehet tovább lépni - ha nem ott volt a gond.

Előzmény: mbw169 (14409)
mbw169 Creative Commons License 2020.10.26 0 0 14409

Sziasztok,2005os C4.. első ajtók ajtohataroloi borzalmas hangot adnak... megoldás rá? Hátsó ajtók valóban nem tartják meg magukat? 

Valamint a hátsó szélvédő nem paratlanit..ennek okát hol keressem első körben? Köszönök minden érdemi segítséget.

 

Friss vásárlás 1,4benzines.

Mitértekénhozzá Creative Commons License 2020.10.25 0 0 14408

Sziasztok!

 

Citroen C4 1.4I 16V (2005) autóban hol található a belső tér ventilátor ellenállás?

 

Előre is köszönöm a segítséget!

Mr Reacher Creative Commons License 2020.10.24 0 0 14407

Mondom, elvileg. A téli mérete inkább legyen keskenyebb, mint szélesebb, mert úgy jobb a hóban.

Előzmény: steve2464 (14406)
steve2464 Creative Commons License 2020.10.23 0 0 14406

A méret nem elvileg,hanem gyakorlatilag stimmel! Mivel négy telet használtam! Ezzel az autóval

Előzmény: Mr Reacher (14405)
Mr Reacher Creative Commons License 2020.10.23 0 0 14405

A méret elvileg stimmel, de csak elvileg. Télinek ez túl "peres" méret.

Előzmény: steve2464 (14403)
steve2464 Creative Commons License 2020.10.23 0 0 14404

Az acél felnihez más kialakítású csavarok kellenek, illetve a hosszúsága más,a menet méret természetesen ugyanaz. Az eladó szetthez adom az acélfelnihez való csavarokat is. A csavarok nem olcsók,ha jól emlékszem 10 körül volt a 16db. csavar. Lehet átgondolom,hogy adjam-e a csavarokat hozzá,+ van hozzá 4db. torz fejű (lopás gátló) csavar is fejjel együtt. Hmm...

Előzmény: sanse79 (14397)
steve2464 Creative Commons License 2020.10.23 0 0 14403

Szerintem meg igen! Az alufelnim ugyanilyen méretű nyári gumival. Nem volt könnyű ebben a méretben acélfelnit találni. Négy telet használtam gond nélkül ezt a szettet. A gumi méret is ugyanaz,mint a nyári gumié.

Előzmény: Mr Reacher (14396)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!