Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy van egy 2004-es 1.4 benzines C4-esem. A szakszervízben a motortéri biztosítéktáblát kell cserélni, de mivel ilyen csak használt van nekem kell beszerezni. Azt tudom, hogy Siemens L04-es kell. Megvan az azonosító is a 96.... számú. De L04-est találok kinézetre is pont ugyanolyan csak a 96.. szám nem stimmel. Szerintetek ez kompatibilis lehet? Köszönöm a válaszokat!
Egy műanyagos ki tudná esetleg javítani. Ha nem ez a habosított szar anyag mint a szélvédő mosó tartály. Vagy 3d nyomtatás. Azt se vetném el mint lehetőséget.
Nem biztos, hogy jót néztem ki, mert az alvázszám utolsó 8 karaktere kellene hozzá, de amit néztem, az egy "klímaberendezés kapcsoló szett", amiben ezek a karocskák vannak (mind), az Br. 28826,- Ft. Azért az nem a megfizethetetlen kategória szerintem.
Segítséget szeretnék kérni a következő problémával:
A kocsi Citroen C4 Grand Picasso 2 zónás digitális klímával 2010-s évjárat. (1,6 HDi, manuális váltó)
Alkatrész helye : Vezető felőli oldalon a pedálok feletti burkolatot levéve a gázpedáltól jobbra helyezkedik el egy fehér műanyag kar ami az összeköttetést biztosítja a szellőző vezérlő motor és a lamellák között. Ez sajnos eltörött, és külön nem lehet rendelni (csak a klímaszettel együtt). Emiatt vagy totális fűtés, vagy totlális hűtés lehetséges a vezető felőli oldalon, az anyósoldal rendben működik.
Van valakinek ötlete bármilyen beszerzési lehetőségre (én egyelőre bontóba se találtam).
A burkolat leszedése sajnos csak úgy ment, hogy az íves elem alá benyúló végén még volt egy benyúló csőben egy torx csavar, amit letörtem az alatta lévő elemről, mert egyébként le kellett volna bontanom a hátsó üléstől a műszerfalig az egész középső konzolt vagy mi a neve. Azt a mérnököt, aki ilyet tervez, karóba kellene húzni!
A szabályzó kiszedése se volt egyszerű, mert az izzó cseréhez hasonlóan ehhez is egy nőgyógyász és kígyó hibrid kellene. A kocsi mellett térdelve, a műszerfal alá bebújva, valahol a fejem felett kicsavarodott kézzel kellett egy 16 éve beragadt bajonett zárat kicsavarni. Kézzel nem ment, pedig elég erős kezem van. Nagy nehezen beszuszakoltam egy fogót a múanyag elemek, csövek és vezetékek között és azzal rásegítettem, így kijött.
Ráadásul nem is olyan szabályzó volt benne, mint amiről Joco81 küldött doksit. Még szerencse, hogy a kiszedése azonos volt. Ebben ilyen volt:
Ebben van egy rúgós biztosíték, ami ki volt olvadva, ezért nem ment az 1-3 fokozat.
Ugyan nem drága ez a szabályzó (4-9eFt), de vasárnap sehol se kapok és holnap kell páromnak a kocsi, így a bizti rugóját az olvadó érintkező alá dugtam, így fixen érintkezik. Remélem nem okoz gondot. Az egész szellőzésen van egy 40A-es bizti, ami mondjuk ehhez túl nagy, de a klíma is erről megy. majd kiderül. s)
Visszaszereltem, csatlakozót bedugtam, majd kipróbáltam és gyönyörűen működött.
Burkolatokat visszaraktam, párom örült, hogy nem kell 70-100eFt-ot kiadni érte.
A szervizt korábban felhívtam, úgy indítottak, hogy hibakiolvasás 18e, óradíj dettó. És persze a legalapabb szereléshez is szét kell bontani a fél autót így a munkadíj az egekbe megy.
Köszönöm a segítséget, de sajnos nekem nem így vannak a burkolati elemek, hanem ahogy a lenti rajzon is, amit Te küldtél át korábban a pdf-ekben.
A barna elem bemegy mélyen a tőle jobbra lévő íves szélű elem alá és ott nem enged.
A pedálok felöli oldalnál ki tudtam pattintani, az rendben volt.
Hétvégén megpróbálok még a jobb oldali íves elem alá bejutni, hátha sikerül kipattintani, csak nehogy eltörjön, mert agyonüt az asszony. :) (övé a kocsi)
Nekem az újabb típus van(2012). Ott jobb kézzel, 4 újjal benyűltam a panel alá, a hüvelyk ujjammal a jobb oldali panelt megtámasztottam és egy csavaró/feszítő mozdulattal szétpattintottam. Miután a jobb sarka kipattant, szépen feszegettem tovább felfelé. A pedálok feletti burkolatot is le kellett vennem előtte.
Sziasztok. Egy citroen c4 1,6 benzin. 2006 évjáratú autóm van. Az autó indul de kb 200m után nem müködik a gázpedál,alapjárat van. Ha újra indítom ismételten kb 200m és a probléma vissza jön. Computer szerint fojtószelep,kicseréltem nem javult. Gáz pedál cserélve. Ha valaki tapasztalt hasonlót kérem írjon. Köszönöm.
Amúgy a gyári kulcsot sikerült másnap vásárlás után elveszíteni.potlasa milyen úton módon lehetséges illetve árban mire készüljünk? Haromgombos volt a bicskakulcs...
Ha kattognak a határolók, akkor csere. Valószínűleg vagy eltört vagy kikopott belül a tengelynél. Ha csak nyekereg, be kell fújni először mondjuk wd40-el, sokszor megjáratni, majd valamilyen fehér zsír spray-t neki.
Elektromos hibánál először mindig a biztosítékokat ellenőrizzed, csak azután lehet tovább lépni - ha nem ott volt a gond.
Az acél felnihez más kialakítású csavarok kellenek, illetve a hosszúsága más,a menet méret természetesen ugyanaz. Az eladó szetthez adom az acélfelnihez való csavarokat is. A csavarok nem olcsók,ha jól emlékszem 10 körül volt a 16db. csavar. Lehet átgondolom,hogy adjam-e a csavarokat hozzá,+ van hozzá 4db. torz fejű (lopás gátló) csavar is fejjel együtt. Hmm...
Szerintem meg igen! Az alufelnim ugyanilyen méretű nyári gumival. Nem volt könnyű ebben a méretben acélfelnit találni. Négy telet használtam gond nélkül ezt a szettet. A gumi méret is ugyanaz,mint a nyári gumié.
A korábbi hozzászólásban leírtam a problémát és Joco81 küldött is pdf anyagot, de nem tudom leszedni a burkolatot.
Az 1-essel jelölt, barna elemnél a torx csavar kiszedése után is a képen tőle jobbra lévő elem alá megy be és onnan nem jön ki. Kérdés, hogy egy csavarral van ott is rögzítve és akkor az egész középső részt (sebváltó körüli burkolat, fűtés szabályzó panel körüli burkolat) le kell bontani? A leírásban csak a megjelölt részeket írja, de hiába forgatom, ameddig enged, nem jön ki. Nagyon erőltetni nem akarom, mert eltörik. A másik végét, ami a kék elem alatt van csak egy patent tartotta, az kijött. Ha valaki tudja a varázslatot, kérem, segítsen! Köszönöm.