Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.08.31 0 0 14347

Kipróbáltad már mindenhonnan vezérelni?

Értem ez alatt a vezető oldalról és a jobb oldalon az ajtóról?

 

Ha a vezető oldalról nem tudod vezérelni, de az anyósülés oldalról megy, akkor egyértelmű a hiba, nem kell szerelő, házilag javítható.

Típushiba a vezérlőpanelnek, hogy hajlamos beázásra (akár egy esőben nyitva hagyott ablak miatt), de egyébként is hajlamosak a kontaktok oxidálódni.

Ezt lehet tisztítani és így javítani, de kicsit macerás, mert könnyű letörni szétszedéskor a füleket.

Készen lehet kapni akár az Aliexpress-en, vagy Ebay-en komplett vezérlőt. Nem is drágán. Egy csavart kell kicsavarni, csatikat átdugni és jó lesz.

 

Ha automata tükör behajtós, akkor ilyen kell:

https://www.aliexpress.com/item/4001196939073.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.2b81619eOjEzF5&algo_pvid=4cb6bbd9-d989-4b3d-98dc-65b1bd7b8499&algo_expid=4cb6bbd9-d989-4b3d-98dc-65b1bd7b8499-1&btsid=0bb0623315988728450193273e8a1b&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

 

Ha nem automata, akkor mindegy, a fenti is jó, de konkrétan ez való bele:

https://www.aliexpress.com/item/4001291313621.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.2b81619eOjEzF5&algo_pvid=4cb6bbd9-d989-4b3d-98dc-65b1bd7b8499&algo_expid=4cb6bbd9-d989-4b3d-98dc-65b1bd7b8499-10&btsid=0bb0623315988728450193273e8a1b&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

 

Nagyjából 10-15 USD (3000-4500,- Ft) az egész.

 

A tartókeret törése is sanszos lehet, de mindenképpen csúnyán megkophatott a használat éveiben. Érdemes egyszerre rendelni. Vagy akár kompletten is van együtt a kettő. Még színválaszték is van, ha "unalmas" a fekete! :-)

Keresgéljél, én csak véletlenszerűen linkeltem a találatokból, talán nem is a legolcsóbb beszerzési forrásokat.

Kereső kulcsszavak:

"citroen c4 window control switch"

Előzmény: tux (14345)
tux Creative Commons License 2020.08.31 0 0 14346

Akarom mondani bal első, a jobb első mindig működik.

Előzmény: tux (14345)
tux Creative Commons License 2020.08.31 0 0 14345

Sziasztok, tudtok lehetőleg Újpest környékén olyan szervízt, akik meg tudnák javítani a néha nem működő jobb első ablakhuzagatómat? Mostanában már nem merem használni, mert ha lent marad, hosszabb távon kényelmetlen úgy autózni és parkolni sem biztonságos. Szóval néha működik, néha nem és ez bosszantó. Valószínűleg nem kapcsoló, hanem valami vezérlő hiba.

Kérlek segítsetek, ha van ilyen tapasztalatotok, vagy tippetek.

Köszönöm.

 

krizsi_l Creative Commons License 2020.08.26 0 0 14344

Bejött :)

Kiszerelve a kapcsolót látszott, hogy kívülre is került rá mémi olaj. A kapcsoló könnyen szétszedhető, belül olaj ugyan nem látszott, de némi szennyeződés az érintkezőkön igen. Benzinnel megtisztítva,  visszaépítve a tempomat üzembiztosan működik.

A gyanúm megvolt rá, hogy ez lesz a megoldás mert írásodat olvasva megpróbálkoztam azzal, hogy megrugdaltam a kuplugot néhányszor és erre többször is működésbe lépett.

Előzmény: Krila00 (14341)
Barracuda- Creative Commons License 2020.08.18 0 0 14343

Sziasztok!

1,6hdi 2008as motor. indításnál és leállításnál zizegő hang van 5 msp -ig kb,mintha a kipufogó kifújna ahhoz hasonló,de nem az ! Amikor piroslámpához begurulok üresbe és alapon megy a motor akkor is !

Vákumpumpa ,üzemanyag szűrő körül jön a hang ,de nem lehet behatárolni pontosan. mi lehet ez?- Még ha a turbó vákumdobozáról lehúzzuk a csövet ,akkor is előjön egyfolytában adja olyankor, tehát ha a turbó nem tölt rá maxra(változógeometriás). A lehúzott cső végét hiába fogom be ,marad a hang. Kipufogógáz visszavezető csőnél jöhet ki,repedés ,,ha nyit az EGR akkor lehet ez?vagy a turbó vezérlő mágnesszelep zörögne,az is ott hátúl van ezeknél,jól eldugva.

Meghülyit hogy mi lehet ez, valaki esetleg tapasztalatból nem tudja?

Köszi!

krizsi_l Creative Commons License 2020.08.09 0 0 14342

Köszi. Esélyes, az új féklámpa kapcsolóval is hol van, hol nincs, túlnyomórészt nincs.

Előzmény: Krila00 (14341)
Krila00 Creative Commons License 2020.08.01 0 0 14341

A kuplung kapcsolóját is nézd meg. Pugban volt vele gondom. A jelenség ua. Váltás után nem old ki. Úgy érzékeli, hogy kinyomva a kuplunk.

Előzmény: krizsi_l (14264)
francecoupe Creative Commons License 2020.07.28 0 0 14340

Nagyon kicsi az esélye, hogy a benzin miatt lenne.

Előzmény: Mr Reacher (14338)
francecoupe Creative Commons License 2020.07.28 0 0 14339

Élő adatokkal diagoltak? Mert akkor látni kellett volna mely paraméter tér el a normálistól. Monitor lambda szonda miért lett cserélve? Hova valósi vagy?

Előzmény: F3rrri (14337)
Mr Reacher Creative Commons License 2020.07.22 0 0 14338

Az E10-es benzinnek az az átka, hogy nagyobb az alkoholtartalma. Az alkohol (etanol) erősebb oldószer, mint a benzin. Lerakódások eddig is voltak az üzemanyagrendszeredben, de nagyobb alkoholtartalmú benzin (max. 5%-ról max 10%-ra) azt feloldotta, és ezek a szennyeződések bárhol lerakódnak. Ha a legkényesebb ponton, az injektorban, akkor ott dugulást okoz. Már egy pár teletank E10-es is okozhatja ezt. A xsaránkkal (1.4 8V benzin) játszottam el ugyanezt. Időnként 3 hengerezett, a sárga csekklámba is kigyulladt. Diagnosztika, gyújtáskimaradás. Trafócsere, gyertyákkal, majd lambda szonda, mert meleg motornál maradt a jelenség. Továbbra is gyújtás kimaradás. Egyik szerelő az injektor kábelét cseréltette. Sem gyári, sem utángyártott nincs, csak bontott. Nem javult meg. Egy másik szerelő adott egy tippet. Mivel a 2-es hengernél jelentkezett, cseréljük meg annak a befecskendezőjét egy másikkal. Ha átmegy a hiba, akkor az az injektor a hibás. Átment a hiba. Egy injektor csere volt a megoldás.

Előzmény: F3rrri (14336)
F3rrri Creative Commons License 2020.07.21 0 0 14337

rendes diagnosztikán volt, nem találtak semmitse, azt mondták hogy minden érték normális 

Előzmény: FeZ_ (14334)
F3rrri Creative Commons License 2020.07.21 0 0 14336

eddig azzal jártam, most raktam bele másikat, de nincs változás

Előzmény: Mr Reacher (14335)
Mr Reacher Creative Commons License 2020.07.21 0 0 14335

Injektor. E10-es benzinnel jársz?

Előzmény: F3rrri (14333)
FeZ_ Creative Commons License 2020.07.20 0 0 14334

Kellene üzemanyag-nyomást mérni. Egyúttal meg lehetne nézni, hogy a befecskendezők nem eresztenek-e ? Az üzemanyag-nyomásszabályzót is érdemes megnézni, hogy nincs-e átszakadva. Persze csak akkor ha a motoron van és nem a tankban. Rendesen diagolni is kellene, hátha rálelhető valamire. (és nem feltétlenül hibakód kiolvasásra gondolok)

 

Előzmény: F3rrri (14333)
F3rrri Creative Commons License 2020.07.20 0 0 14333

Sziasztok 

Van egy Citroen C4 1.4 16v autóm.

A motorja erőtlen,remegve jár, menet közben nagyon sokszor benzinszagot érzek benne, főleg emelkedőnek ha többen ülünk benne. (a fogyasztása is elég magas)

Indítás után  ha nem járatom pár percig hanem egyből el akarok vele indulni akkor nem pörög fel csak hörög és fulladozik.

Motorvezérlőben nincs hiba.

Cserélve lettek: 2 es lambda szonda, gyertyák, trafósor, vezérműtengely érzékelő.

Valaki találkozott már ilyennel?

A segítséget előre is köszönöm 

 

 

Tomkuszi Creative Commons License 2020.07.13 0 0 14332

Szia! Nekem is most volt ez a hiba pár hete. Előtét ellenállás szált el. Ezen keresztül szabályozható a fordulata. Mondta ezt az autóvillamossági szerelő.

Persze nekem a szellőző motor legnagyobb fordulaton két napig bírta aztán rettenetes hangja lett, így azt is cserélni kellett-

Előzmény: gombászok (14327)
molton110 Creative Commons License 2020.07.08 0 0 14331

Sziasztok!

 

2011-es 1.6-os benzines C4-esem van. Gyertyát szeretnék cserélni, de csak a kábelek eltávolításáig jutottam el. Tudna valaki segíteni, hogyan tovább?

Köszönöm.

gombászok Creative Commons License 2020.07.04 0 0 14330

Aggódjál! Fék rendellenes működése esetén ez kötelező.

Cseréltek már valamikor is fékolajat a rendszerben?? Ha nem első feladat!

Előzmény: ajkaposvár (14329)
ajkaposvár Creative Commons License 2020.07.03 0 0 14329

Sziasztok!

Van egy 2006-os c4 1.6 hdi-s kocsink.A gondom az lenne ,hogy nagyobb sebességnél szinte tövig kell nyom-ni a féket majd ha kicsit felengedem a pedált akkor felkeményedik .Lassabb sebeségnél 50 km/h alatt viszont jól /magasan fog a fék/.Nem jelez ki a számítógép semmilyen hibátOlajfolyást nem észleltünk a fékbetétek pedig újak.

Szerintetek ez így normális vagy aggódjak a fék miatt?

Válaszotokat előre is köszönöm!

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.07.02 0 0 14328

Ablaktörlő halál:

a BSM szállt el, megvolt a csere. 85 ezresbe fájt.

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14326)
gombászok Creative Commons License 2020.07.02 0 0 14327

Tegnap reggeli indulás után a szellőzőventilátor csak legnagyobb fokozatban megy, előző használatkor még semmi gond nem volt vele. Értelemszerűen a klíma is csak ekkor hűt. C4 nem mai gyerek 2006-os.

Van-e valami tippetek?

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.06.23 0 0 14326

Na most nekem lett problémám... :-(

Napokkal ezelőtt a kocsi első ablaktörlője a parkolóban önállósította magát. Mikor visszamentem a kocsihoz, akkor láttam, hogy megy. Kulcs a kezemben, a kocsi zárva!

Beültem, ráadtam a gyújtást, megmozgattam az ablaktörlő karját és leállt. Annyira, hogy azóta sem indult el. Ma hosszabb vidéki utam volt és 300 km autópálya elég ahhoz, hogy bogaras legyek. Indítom az ablakmosást, a spricni nyomja a vizet, a lapát nem mozdul... Akkor jöttem rá, hogy semmilyen formában nem működik.

Volt már valakinek ilyen baja?

Azt remélem, hogy valamiért tiltásba került, remélem egy akkumulátor saru levétellel orvosolható, esetleg diagban kell kiütni a hibát. Ha ez nem segít, akkor nagyobb a baj.

Tomkuszi Creative Commons License 2020.06.23 0 0 14325

Szia! Nekem is volt ilyen hiba. Szereld ki, és a csatlakozási pontokat tisztítsd át . Lesz ott kevés kosz, oxid réteg. Finom csiszolás, kontakt spray megoldotta a problémát. 

Előzmény: sheva09 (14323)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.06.23 0 0 14324

Tipikusan vezetéktörés és a C4 egyik típushibája ez. Vagy a test, vagy a tápvezeték sérült.

A flexibilis átvezetésnél az érintett vezetékek kivágása és jobb minőségű flexibilis vezetékekkel történő bepótlása a legolcsóbb megoldás. Nyilván szakszerűen kivitelezve.

Előzmény: sheva09 (14323)
sheva09 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 14323

Sziasztok!

 

2005 1.4 benzines C4-em van.

A pótféklámpám néha működik, néha nem.

Nézte szerelő, de a kábelköteg ellenőrzésén kívül nem történt más.

Állítása szerint azzal nincsen baj, valószínűleg cserélni kell a komplett lámpát (Ezzel kapcsolatos kérdésem, hogy ez mennyibe kerül?).

Amikor közelről megnézem, látszik, hogy a fékpedál lenyomásakor halványan, de vibrálóan világít a lámpa teljes szélességében.

Járt már így valaki, ha igen, akkor mi a tapasztalat? Valóban cserés, mert 'elfáradt' a lámpa, vagy javítható?

Köszönöm szépen!

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.06.23 0 0 14322

Köszönöm, akkor az lesz... :-(

Így drágább! :-(

Előzmény: FeZ_ (14321)
FeZ_ Creative Commons License 2020.06.23 0 0 14321

Azt írja az alkatrésznél , hogy "rugalmas tartály", tehát gondolom zacsis.

 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14320)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.06.22 0 0 14320

Igen köszönöm, ezt már kigugliztam, de a kérdés, hogy a kocsimban a FAP utántölthető tartályos, vagy zacskós, amit nem lehet, csak megvenni?

Előzmény: FeZ_ (14318)
St.Sharky Creative Commons License 2020.06.22 0 0 14319

Elnézést, tényleg lemaradt.

Az alany 1,4 vti (2012 évjárat).

 

Szóval a fenti vezérlés típusa és csereperiódusa a kérdés.

 

Köszönöm

 

Előzmény: FeZ_ (14316)
FeZ_ Creative Commons License 2020.06.22 0 0 14318

EOLYS 176 adalékot ír hozzá, de azt ha jól tudom már leváltotta az INFINEUM F7995.

 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14317)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!