Sziasztok, tudtok lehetőleg Újpest környékén olyan szervízt, akik meg tudnák javítani a néha nem működő jobb első ablakhuzagatómat? Mostanában már nem merem használni, mert ha lent marad, hosszabb távon kényelmetlen úgy autózni és parkolni sem biztonságos. Szóval néha működik, néha nem és ez bosszantó. Valószínűleg nem kapcsoló, hanem valami vezérlő hiba.
Kérlek segítsetek, ha van ilyen tapasztalatotok, vagy tippetek.
Kiszerelve a kapcsolót látszott, hogy kívülre is került rá mémi olaj. A kapcsoló könnyen szétszedhető, belül olaj ugyan nem látszott, de némi szennyeződés az érintkezőkön igen. Benzinnel megtisztítva, visszaépítve a tempomat üzembiztosan működik.
A gyanúm megvolt rá, hogy ez lesz a megoldás mert írásodat olvasva megpróbálkoztam azzal, hogy megrugdaltam a kuplugot néhányszor és erre többször is működésbe lépett.
1,6hdi 2008as motor. indításnál és leállításnál zizegő hang van 5 msp -ig kb,mintha a kipufogó kifújna ahhoz hasonló,de nem az ! Amikor piroslámpához begurulok üresbe és alapon megy a motor akkor is !
Vákumpumpa ,üzemanyag szűrő körül jön a hang ,de nem lehet behatárolni pontosan. mi lehet ez?- Még ha a turbó vákumdobozáról lehúzzuk a csövet ,akkor is előjön egyfolytában adja olyankor, tehát ha a turbó nem tölt rá maxra(változógeometriás). A lehúzott cső végét hiába fogom be ,marad a hang. Kipufogógáz visszavezető csőnél jöhet ki,repedés ,,ha nyit az EGR akkor lehet ez?vagy a turbó vezérlő mágnesszelep zörögne,az is ott hátúl van ezeknél,jól eldugva.
Meghülyit hogy mi lehet ez, valaki esetleg tapasztalatból nem tudja?
Élő adatokkal diagoltak? Mert akkor látni kellett volna mely paraméter tér el a normálistól. Monitor lambda szonda miért lett cserélve? Hova valósi vagy?
Az E10-es benzinnek az az átka, hogy nagyobb az alkoholtartalma. Az alkohol (etanol) erősebb oldószer, mint a benzin. Lerakódások eddig is voltak az üzemanyagrendszeredben, de nagyobb alkoholtartalmú benzin (max. 5%-ról max 10%-ra) azt feloldotta, és ezek a szennyeződések bárhol lerakódnak. Ha a legkényesebb ponton, az injektorban, akkor ott dugulást okoz. Már egy pár teletank E10-es is okozhatja ezt. A xsaránkkal (1.4 8V benzin) játszottam el ugyanezt. Időnként 3 hengerezett, a sárga csekklámba is kigyulladt. Diagnosztika, gyújtáskimaradás. Trafócsere, gyertyákkal, majd lambda szonda, mert meleg motornál maradt a jelenség. Továbbra is gyújtás kimaradás. Egyik szerelő az injektor kábelét cseréltette. Sem gyári, sem utángyártott nincs, csak bontott. Nem javult meg. Egy másik szerelő adott egy tippet. Mivel a 2-es hengernél jelentkezett, cseréljük meg annak a befecskendezőjét egy másikkal. Ha átmegy a hiba, akkor az az injektor a hibás. Átment a hiba. Egy injektor csere volt a megoldás.
Kellene üzemanyag-nyomást mérni. Egyúttal meg lehetne nézni, hogy a befecskendezők nem eresztenek-e ? Az üzemanyag-nyomásszabályzót is érdemes megnézni, hogy nincs-e átszakadva. Persze csak akkor ha a motoron van és nem a tankban. Rendesen diagolni is kellene, hátha rálelhető valamire. (és nem feltétlenül hibakód kiolvasásra gondolok)
A motorja erőtlen,remegve jár, menet közben nagyon sokszor benzinszagot érzek benne, főleg emelkedőnek ha többen ülünk benne. (a fogyasztása is elég magas)
Indítás után ha nem járatom pár percig hanem egyből el akarok vele indulni akkor nem pörög fel csak hörög és fulladozik.
Motorvezérlőben nincs hiba.
Cserélve lettek: 2 es lambda szonda, gyertyák, trafósor, vezérműtengely érzékelő.
Szia! Nekem is most volt ez a hiba pár hete. Előtét ellenállás szált el. Ezen keresztül szabályozható a fordulata. Mondta ezt az autóvillamossági szerelő.
Persze nekem a szellőző motor legnagyobb fordulaton két napig bírta aztán rettenetes hangja lett, így azt is cserélni kellett-
Van egy 2006-os c4 1.6 hdi-s kocsink.A gondom az lenne ,hogy nagyobb sebességnél szinte tövig kell nyom-ni a féket majd ha kicsit felengedem a pedált akkor felkeményedik .Lassabb sebeségnél 50 km/h alatt viszont jól /magasan fog a fék/.Nem jelez ki a számítógép semmilyen hibátOlajfolyást nem észleltünk a fékbetétek pedig újak.
Szerintetek ez így normális vagy aggódjak a fék miatt?
Tegnap reggeli indulás után a szellőzőventilátor csak legnagyobb fokozatban megy, előző használatkor még semmi gond nem volt vele. Értelemszerűen a klíma is csak ekkor hűt. C4 nem mai gyerek 2006-os.
Napokkal ezelőtt a kocsi első ablaktörlője a parkolóban önállósította magát. Mikor visszamentem a kocsihoz, akkor láttam, hogy megy. Kulcs a kezemben, a kocsi zárva!
Beültem, ráadtam a gyújtást, megmozgattam az ablaktörlő karját és leállt. Annyira, hogy azóta sem indult el. Ma hosszabb vidéki utam volt és 300 km autópálya elég ahhoz, hogy bogaras legyek. Indítom az ablakmosást, a spricni nyomja a vizet, a lapát nem mozdul... Akkor jöttem rá, hogy semmilyen formában nem működik.
Volt már valakinek ilyen baja?
Azt remélem, hogy valamiért tiltásba került, remélem egy akkumulátor saru levétellel orvosolható, esetleg diagban kell kiütni a hibát. Ha ez nem segít, akkor nagyobb a baj.
Szia! Nekem is volt ilyen hiba. Szereld ki, és a csatlakozási pontokat tisztítsd át . Lesz ott kevés kosz, oxid réteg. Finom csiszolás, kontakt spray megoldotta a problémát.
Tipikusan vezetéktörés és a C4 egyik típushibája ez. Vagy a test, vagy a tápvezeték sérült.
A flexibilis átvezetésnél az érintett vezetékek kivágása és jobb minőségű flexibilis vezetékekkel történő bepótlása a legolcsóbb megoldás. Nyilván szakszerűen kivitelezve.