Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

krizsi_l Creative Commons License 2020.03.10 0 0 14276

Azt hiszem megpróbálom a doblemezek felől.

Előzmény: francecoupe (14275)
francecoupe Creative Commons License 2020.03.10 0 0 14275

Bontással meg kell keresni a dugulást.

Előzmény: krizsi_l (14273)
kanyew6 Creative Commons License 2020.03.10 0 0 14274

Kedves fórumtársak!

Eladóvá vált a C4-esem, ha valakit közületek érdekel, vagy az ismerőseitek valamelyikét, az alábbi linken megtekinthető:

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/citroen/c4/citroen_c4_1_6_sx-15534320?fbclid=IwAR2ul4p8MCR7-5E6dRoTpzHbsBH55j_rZ3cTxw1ZkFkq0sSq_G521A71vz0

krizsi_l Creative Commons License 2020.03.09 0 0 14273

Ott kerestem, de nem találtam. Az ablakról lefolyó vízet egyszerűen a motortérbe vezették le. Az első ablak fűtés úgy van megoldva, hogy a klíma kívülről is fúj rá meleg levegőt. Ezen a légcsatornán is be tud folyni a víz, látszik is a nyoma. Ez folyik be valahova a szellőzésbe. Ahogy lottyanik a felgyülemlett víz hallani is ahogy a ventilátor fröcsköli. Aztán lassan befolyik a jobb első ülés elé, meg még másnap is van vízfolyás a jobb első keréknél.

Előzmény: francecoupe (14271)
Doman Gábor Creative Commons License 2020.03.09 0 0 14272

Üdv .

 

Az a problémám, hogy nem nyit a központi zár. Ha kulccsal próbálom az sem jó , mert körbeforog a zár. A távirányítón a gombok a riasztót vezérlik , de a központit nem nyitja. Sikerült felnyitni a motorház tetőt , kivettük az aksit, azt hittem lemerült, de nem . Visszatettük , de semmi változás. Tanácsot kérnék , hogy mit tegyek , mert semmi ötletem sincs.

francecoupe Creative Commons License 2020.03.08 0 0 14271

Tornyok mögött szokott lenni.

Előzmény: krizsi_l (14270)
krizsi_l Creative Commons License 2020.03.07 0 0 14270

Segített :)

A kovácsautonál vettem Swag gyártmányút, postával együtt 3100Ft. Azon kívül, hogy a gyártó ki volt köszörülve mindenben, az utolsó számig hajszál pontosan mint a gyári.

 

Viszont maradt még egy problémám, beázik. Levettem a szélvédő előtti műanyag fedelet, ott annyit tudtam megállapítani, hogy ahonnét levegőt fúj kívűlről a szélvédőre ott folyhat be valahova, ahol aztán kanyarokban hallhatóan lötyög, majd lassacskán befolyik az anyósülés elé.

Tudja valaki hol van ennek  víz elvezetője?

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14265)
Zsolt Fazekas Creative Commons License 2020.02.29 0 0 14269

sziasztok!c4 5ajtós 1,6 benzin 109le  autóhoz vaci új, komplett hátsó féktárcsa(csapággyal)párban ELADÓ!!!cikkszáma:c1005pca.érd.:06702613205

Totya..3 Creative Commons License 2020.02.28 0 0 14268

Sziasztok ! Tudna valaki segíteni ? C4 Grand Picassó , nem folyamatossan de kiírja EPS, ABS ,Autómata rögzítőfék hibát ! Amikor ezeket kiírja egy hosszú fékezéskor , váltóhibát is jelez (szekvencionális )de a váltó hiba utána eltünik  rendessen kapcsol de ha újra hosszan  lépek a fékre megint kiírja ! Valakinél volt ehhez hasonló hiba ? Előre is köszi a segítséget !

Dragon680401 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 14267

Sziasztok.

Valaki tudna ajánlani olyan hibakód olvasót ami kompatibilis a C4 Grand Picassohoz?

Vettem egy OBD II (ELM 327) tipusut de amikor be dugom a helyére akkor fel villan a sárga és zöld led de piros marad sajnos.Gondolom nem jó hozzá.

krizsi_l Creative Commons License 2020.02.24 0 0 14266

Köszi, megnézem.

Kísérlet képpen megrugdalom a féket, hogy történik-e valami :)

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14265)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.02.24 -1 0 14265

Féklámpa kapcsoló cseréje segíthet!

Előzmény: krizsi_l (14264)
krizsi_l Creative Commons License 2020.02.24 0 0 14264

Sziasztok

 

Használtan vettem egy 2018 1,6 diesel C4 Picassot. Minden rendben csak a tempomat vacakol. Visszaolvastam pár évnyi ezzel kapcsolatos beírást, de nem találtam olyat ami segítene. Ha hajlandó elindulni rendben működik. Gyorsít, lassít, sebességet tart. Ha elindul, de általában nem. Bekapcsolom "Reg" állásba, a kijelzőn megjelenik két csík, megnyomom a + vagy - gombot és az esetek 90%-ban ez a két csík villog, mint amikor a leírás szerint nem tudja tartani a beállított értéket.

Úgy gondolom, hogy a beírásokból tipikusnak tűnő féklámpa kapcsoló rendben van, mert ha elkezd működni rendben megy. Fékre, sebesség váltásra átmegy OFF-ba, aztán vagy visszajön, vagy inkább nem. Hibaüzenet a kijelzőn nem jelenik meg.

 

Dragon680401 Creative Commons License 2020.02.22 0 0 14263

köszönöm

remélem azért még tudok vele járni valamennyit

 

Előzmény: FeZ_ (14262)
FeZ_ Creative Commons License 2020.02.22 -1 0 14262

A FAP szűrő (kipufogó részecske-szűrő)  eltömődésének a veszélyére figyelmeztet.

Le kellene diagolni, mert több oka lehet. A legdurvább ha cserélni kell a FAP szűrőt már, de lehet valami kisebb meghibásodás is.

Előzmény: Dragon680401 (14261)
Dragon680401 Creative Commons License 2020.02.22 0 0 14261

Sziasztok

Újra egy kérdésem lenne a Citroen c4 Grand picasso autómmal kapcsolatban. 60-70-nél elkezdek gyorsítani úgy 90-100 körüli sebességre és kiír egy szöveget:(Risk of particle filter clogging:See hadbook).

mit jelent valami szűrő problémát,nem rég volt cserélve olaj,olajszűrő,gázolaj szűrő,levegő szűrő, egyedül csak a pollen szürő nem lett cserélve el felejtette a srác megrendelni majd a jövő héten lesz.

gombászok Creative Commons License 2020.02.18 0 0 14260

Más tipus, más évjárat, a közös bennük, hogy franciák. Nem tudom, van-e benne előmelegítő, de a rendszerben bárhol lehet tömítetlenség, hiszen másképp nem látnád a buborékokat. Mesterhez vidd el, ne "márkaszervízbe"

Előzmény: 46András46 (14259)
46András46 Creative Commons License 2020.02.18 0 0 14259

Én koromra gondoltam,., de amit írtál mai napon megnézem hogy mit csinál ha meghúzatom.

Hol találom az üzemanyag előmelegítőjét? hogy azt is meg tudjam nézni....

Megtisztelő válaszodat előre is köszönöm..

Előzmény: gombászok (14255)
46András46 Creative Commons License 2020.02.18 0 0 14258

Köszönöm megtisztelő válaszodat.... 

Előzmény: FeZ_ (14256)
gombászok Creative Commons License 2020.02.18 0 0 14257

Enyém se szivárgott, csak levegősödött.

Valószínű forró motornál az alu. tömb jobban tágult, mint a sr. csonk, ekkor ment be a levegő, álló motornál meg tömített.

Előzmény: FeZ_ (14256)
FeZ_ Creative Commons License 2020.02.18 -1 0 14256

"Hmmmmm  nem értem"

 

Nem baj, én sem értem az atombomba működését, de azért felrobban. ;-)

Ennél sokkal érdekesebb jelenség az pl. amikor egy fékrendszer levegősödik úgy, hogy nem szivárog, pedig ott elég nagy nyomások vannak a rendszerben, aztán mégis. Elkezdhetném magyarázni, hogy miért történik ilyen, de most nem pötyögnék le oldalakat ha nem haragszol. A lényeg, hogy tud úgy levegősödni, hogy közben meg nem szivárog. 

 

Előzmény: 46András46 (14251)
gombászok Creative Commons License 2020.02.18 0 0 14255

Nem kormolásra gondoltam, hanem fehér füstre!

A 90-es évek elején volt egy érdekes esetem, kiderült, hogy az üzemanyag rendszerbe beszívott levegő okozta. Peugeot 1,9 diesel, gyári újként került alám, ekkor volt benne vagy 30 ezer km.

Gyorsításkor, nagyobb gázfröccsnél komoly fehér füstöt okádott, de nem mindíg. Normál menetben semmi rendellenes.

A helyi "márkaszervíz" már szét akarta kapni az adagolót, nem engedtem. Csináltak ott már viccesebbet is, első szervíznél megkértem a szerelőt, nézze meg a hűtővíz fagyáspontját. Elővette a műszerét, némi toporgás után látom ám, hogy a szervo olajból vette a mintát!!!

 

Vissza a füstölésre: egy országjáró körúton nagyon rájött a dili, Jászberény szélén betértem egy szerelőhöz. Aknára állt, aláment, nézelődött és lehívott, hallok-e valamit. A motor aljáról sziszegő hang jött, mint a szivárgó, defektes guminál.

Van ennek a tipusnak egy üzemanyag előmelegítője(alumínium tömb, benne két belesajtolt sárgaréz csonk az üzemanyag vezetékeknek).

Ebből az egyik mellet szippantotta be a levegőt, és a levegővel kevert gázolaj égése okozta a fehér füstöt.

Kiszedte, letisztította, beragasztotta, soha többet nem volt vele gond.

 

Mivel nálad is levegő megy az üa. rendszerbe, vártam valami ilyesmit.

Előzmény: 46András46 (14254)
46András46 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 14254

Nem kormól  és nem is füstöl....

Előzmény: gombászok (14253)
gombászok Creative Commons License 2020.02.17 0 0 14253

Ha jól "megdurrantod", van-e valamilyen füstölés, amit a tükörben látsz??

Előzmény: 46András46 (14252)
46András46 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 14252

Ötlet valakinek vagy járt már így még valaki? 

46András46 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 14251

Vajon hogyan tud levegőt szívni ha nincsen szivárgás!!!! Csak a szűrő után,., új tömítés van benne  és nem gagyi szúró.Gondolnám ahol szivárog a gázolaj ott megy be a levegő de nincsen szivárgás. Hmmmmm  nem értem

 

FeZ_ Creative Commons License 2020.02.17 -1 0 14250

Nem is szokott szivárogni, de mégis tud levegősödni. 2.0 HDi-nél pl. már jártam úgy hogy az üzemanyagszűrő levegősödött, pedig nem is volt "noname" a szűrő. 

 

Előzmény: 46András46 (14249)
46András46 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 14249

Tisztelt Márka társak!

 

Van egy 2012-C4 Grand Picassom 110KW 2.0..Szeretném megkérdezni hogy járt-e valaki úgy hogy,gázolaj szűrő után az átlátszó csőben légbuborékok vannak elölte nincsen a kézi pumpa után sem.

A motor nem áll le ez miatt nem is lesz erőtlen semmi baja csak szeretném a hibát kideríteni és megszüntetni.

A gázolaj csöveken a légtelenítő csavarnál sem sehol nem látok szivárgást csöpögést úgy gondoltam ahol a levegő bejut ott a gázolaj kijut...

Járt már így valaki? 

Válaszokat előre is köszönöm......

 

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.02.16 0 0 14248

Ki kell venni egy biztosítékot a műszaki vizsga előtt és visszabutul normálra.

Előzmény: Krila00 (14247)
Krila00 Creative Commons License 2020.02.16 0 0 14247

És műszakin nem fognak cseszegetni? Komolyan kérdezem. 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14245)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!