Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gyuszi Gazdag Creative Commons License 20 órája 0 0 14941

Nagyon köszönöm a tanácsodat, sikerült a légtelenítés, ahogy leírtad. Annyit kiegészítésként, hogy a kiegy.tartályt feljebb emeltem, amennyire lehetett, ill. az autóval felálltam egy-egy téglára az elejével, így szépen belefolyt a víz, hidegen tudtam teljesen légteleníteni. Köszi még egyszer!

Előzmény: FeZ_ (14938)
tamáspapa Creative Commons License 1 napja 0 0 14940

Hali. Csongrád megyében melyik Citroen szerviz javasoljátok?

trrafic Creative Commons License 2024.09.22 0 0 14939

Hello!

1.6hdi motor inditásnál 3 hengeres kb 1 percig , fehéres füst jön picit...... késöbb megy minden henger, alapjáraton jó is ,nincs füst,

gázadásokra kéken füstöl jó keményen, tartod a fordulatot akkor nem....pár óra pihentetés után ,megint indít ,ugyanaz a fehéres füst ,picit... tehát nincs inditási kék füst ,szelepszár szimering kizárva? turbó  vagy mitől lehet? porlasztóhibától füstölhet kéken?-az fekete tudtommal.. nem tudom mi lehet, viszonylag hirtelen jött ez elő!

  valaki esetleg,hasonló gondja volt ?? (porlasztó kifúj meg stb az kizárt,tiszta minden körülötte.volt is már ilyen gondja az javítva lett ,de akkor sem füstölt mikor kokszosra éget a porlasztó környéke )

FeZ_ Creative Commons License 2024.09.20 0 0 14938

Először is hidegen kellene légteleníteni. Már fejből nem emlékszem, hogyan van a tartály (milyen magasan a légtelenítési pontokohoz), de a legtöbb PSA autóhoz hivatalosan van egy hűtőkör feltöltő tartály, amelyiket a sapka helyére kell tenni, feltölteni hűtőfolyadékkal és utána légteleníteni a megfelelő pontokon. Ilyenkor a közlekedőedények elvén szépen belenyomja a folyadékot a hűtőkörbe.  Ezután persze be kell melegíteni a motort, amíg a termosztát nem nyit, majd ezután leállítva, a motor lehűlése utána szintre kell tölteni a kiegyenlítőt - ha esetleg szükséges.  Nos, ha egy ilyen légtelenítés után is probléma van és "levegő" jelenik meg a légtelenítőknél, akkor vagy szivárog valahol a folyadék és amiatt kerül légbuborék a rendszerbe vagy hengerfejes az autó. Ez utóbbit egy indikátor folyadékos vizsgálattal lehetne tesztelni. Esetleg ha van a hűtőtől a tartály felé légtelenítő kis cső, megnézhetnéd (kiszerelve) hogy nincs-e eldugulva. 

 

Előzmény: Gyuszi Gazdag (14936)
Gyuszi Gazdag Creative Commons License 2024.09.20 0 0 14937

Ja, és 2005ös benzines, 1,4 motor

Gyuszi Gazdag Creative Commons License 2024.09.20 0 0 14936

Tisztelt márkatársak! Kérlek, segítsen, aki tud mert teljesen tanácstalan vagyok. Az autót nem tudom lelégteleníteni. Úgy néz ki, mintha valami vákuum nem engedné, ha a kiegy.tartály tetejét lecsavarom, akkor belefolyik a víz, egyébként nem jön a termosztát légtelenítőjén csak levegő. A vízhőfok meg az egekben. A tartály sapkája egyébként új, de nem hiszem, hogy a régi is rossz lenne, mert ugyanez volt a jelenség.

Mi lehet a baj? Ha van valakinek ötlete, köszönettel venném.

Ja, és 100fokos víznél is simán le tudom venni a kiegy.tartály tetejét, nem fújja a vizet!

Valamiakármi77 Creative Commons License 2024.08.22 0 0 14935

Nagyon szépen köszönöm.

Előzmény: FeZ_ (14934)
FeZ_ Creative Commons License 2024.08.22 0 0 14934

A matricáról az autód Organizációs száma:  10588 , a gyártási dátuma pedig valóban 2005.november 4. 

 

Itt a gyári rajz, odaírtam az alkatrészek gyári cikkszámait is, az alapján remélhetőleg könnyebb lesz választani.

 

 

Előzmény: Valamiakármi77 (14933)
Valamiakármi77 Creative Commons License 2024.08.22 0 0 14933

 

Jobb oldali kormányösszekötő gömbefejeket szeretnék rendelni. A belső axiál csukló kopog a külsőnek nincs baja,de lecserélem hamár szétszedem.

Előzmény: FeZ_ (14932)
FeZ_ Creative Commons License 2024.08.22 0 0 14932

Amúgy még jobb lenne, ha megmondanád milyen alkatrészt szeretnél venni és megnézem a gyári cikkszámát az alvázszámod ismeretében. Az alapján ritkán szoktak tévedni az alkatrész  keresők.

Előzmény: Valamiakármi77 (14930)
FeZ_ Creative Commons License 2024.08.22 0 0 14931

Ahol most meg tudom nézni, ott 04.11.2005-öt ír rá. A bal első oszlopon vagy az ajtón kellene lennie egy ilyesmi matricának, ha azt lefotózod, akkor még biztosabban meg tudom mondani.

 

 

Előzmény: Valamiakármi77 (14930)
Valamiakármi77 Creative Commons License 2024.08.22 0 0 14930

Üdv srácok. Alkatrész rendelés előtt állok, de kétféle is van hozzá. 2005/02-ig és 2005/03-tól. Annyit tudok, hogy 2005-ös gyártású. Meg tudná valaki mondani, hogy pontosan mikori az autóm? VF7LCKFUC74366117

Köszi előte is.

tamáspapa Creative Commons License 2024.08.21 0 0 14929

Sziasztok!

Csongrád megyében melyik a (leg) jobb Citroen szerviz?

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2024.08.12 0 0 14928

Sziasztok!

 

Megint kiégett az egyik tompított (OSRAM) izzóm alig fél év után.

 

Gondolkozom a LED-re váltáson.

 

Van valakinek konkrét tapasztalata az első generációs C4 sorozatnál Philips, vagy Osram H7 LED fényforrásaival?

 

A Philips Ultinon sorozatában a Pro3022, Pro5100 és Pro9100-nál írja a nagykönyv, hogy kompatibilisek a C4-el, azaz gond nélkül (?) beszerelhetők.

 

Tudom, hogy elméletben nem engedélyezett a használatuk, de elég sok kocsiban látom a LED-esítést, vizsgára meg visszacserélek egy hagyományost.

Most is LED-esítve van az izzók többsége, csak a távolsági és a tompított maradt ki a szórásból, de most annak is eljött az ideje.

zojjektum Creative Commons License 2024.08.12 0 0 14927

Köszi! Ma hever talált egy intercar-os kontaktot és ő kb 11 perc alatt megtalálta. Cikkszám után azonnal dobta mindenhol.

Előzmény: FeZ_ (14926)
FeZ_ Creative Commons License 2024.08.12 0 0 14926

Azért nem találtak neked hozzá, mert a gyári program sem hozza ezeket. :-( Csak a két féltengelyhez, a kapcsolókarhoz és a konverter tengelyéhez lehet tömítést kapni gyáriban, szűrő sehol. 

Ha leolvasod a váltó adattáblájáról a pontos típusát, úgy talán lehetne még futni egy kört.....

Előzmény: zojjektum (14925)
zojjektum Creative Commons License 2024.08.10 0 0 14925

Köszönöm! Valamit pötyögtek, de hogy mit..  Az alvázszámom: 

VF7UARHHABJ767607

Előzmény: FeZ_ (14924)
FeZ_ Creative Commons License 2024.08.10 0 0 14924

".. bárdi/unix/meteor trió nem tudja hogyan keressék"

 

Alvázszám alapján a gyári alkatrész keresőben megnézték, hogy mit dob fel a váltónál ?

Elvileg ott kellene lennie hozzá "cuccnak", ha kapható hozzá. Ha nincsen, akkor nehezebb az ügy, akkor váltó típusra kell keresni.

 

Alvázszám alapján ránézhetek, ha megírod......

Előzmény: zojjektum (14923)
zojjektum Creative Commons License 2024.08.10 0 0 14923

Sziasztok! Egy 2011 2.0 120kw aisin automataváltós autómban szeretném lecseréltetni a váltó olajszűrőjét/tömítését! Egyszerűen a bárdi/unix/meteor trió nem tudja hogyan keressék. Szeretnék segítséget kérni, hogy hol tudnék beszerezni hozzá? A google is mindent dob, de ehhez a típushoz nem találok. A facebook csoportban is többen írták, hogy szokták cserélni, se választ ott sem kaptam még.Ha valakinek lenne ötlete/beszerzési forrása az megköszönném!

Mr Reacher Creative Commons License 2024.07.21 0 0 14922

????

Előzmény: Züröskölyök 11 (14921)
Züröskölyök 11 Creative Commons License 2024.07.20 0 0 14921

????

Picur_2012 Creative Commons License 2024.07.07 0 0 14920

Kormány oszlopon lévő sebváltó választókapcsoló csere történt. Azóta jól működik.

(14895)

Előzmény: C4...... (14919)
C4...... Creative Commons License 2024.07.07 0 0 14919

szia.

sikerült megoldani a problémát? nekem is az a bajom, csak nekem 1718, 1716 hibakóddal.

Előzmény: Picur_2012 (14884)
Mr Reacher Creative Commons License 2024.06.10 -1 0 14918

A hősokkot hangjelzéssel kísérve kiírja a fedkomp.

Előzmény: Péter Fabók (14917)
Péter Fabók Creative Commons License 2024.06.10 0 0 14917

Sziasztok.

 

Gondoltam megosztom mi történt a szeretett autómmal. 2005 1.6 16 szelepes. 

Most hivott a szerelő hogy megsült a motor, alig volt benne víz. Egyáltalán nem jelzett semmit a kocsi, sose volt a vizzel baj.

Ráadásul mindezt szinte 30 méteren megtett távon. 

Létezik ilyesmi, hogy egy ennyire fontos dolgot nem jelez a műszerfal? Tudom hogy működik pedig mert a Twingommal volt hűtőproblémám, meg is oldottam mikor szólt a kocsi de ez..?

Valszeg kuka az egész, mert gondolom nem sok értelme van új motort rakatni bele, meg azzal szenvedni.

Elkeserítő. 

Mr Reacher Creative Commons License 2024.06.09 0 0 14916

Én is haragszom azokra a nappali menetfénnyel közlekedőkre, akik nem veszik észre, hogy illő volna tompítottat kapcsolni. Mondjuk naplemente után. Vagy esőben. A másik fajankó, aki indokolatlanul ködlámpával jár. Ha már van neki, akkor felkapcsolja.

Előzmény: FeZ_ (14915)
FeZ_ Creative Commons License 2024.06.09 0 0 14915

Azonban az nem szerepel benne, hogy "elöl-hátul", azaz a csak elöl világító menetfénnyel autózók is szabályosan közlekednek lakott területen kívül, valamint autóúton és autópályán.

A baj benne az, hogy a vezetők többsége azt gondolja, hogy ez elég akkor is, amikor rossz látási viszonyok között-, ne adj' Isten szürkületben vagy akár este autóznak, miközben hátulról ilyenkor alig vagy semmi se látszik a kocsijukból. :-( 

 

Előzmény: Mr Reacher (14914)
Mr Reacher Creative Commons License 2024.06.09 0 0 14914

Nem is tudhattál róla. A kresz ezen az egy ponton említi a nappali menetfényt:

 

„44. § (8) Lakott területen kívüli úton a forgalomban részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, mezőgazdasági vontatót és tompított fényszóróval felszerelt lassú járművet - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.”

Előzmény: tamáspapa (14913)
tamáspapa Creative Commons License 2024.06.08 0 0 14913

köszi, az autóut/pályáról nem is tudtam... :(

Előzmény: bx19td (14912)
bx19td Creative Commons License 2024.06.08 0 0 14912

Jól emlékszel,0 állásban világít a menetfény,autóúton-autópályán viszont elöl hátul kell a világítás.

Előzmény: tamáspapa (14911)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!