Mi lenne, ha lenne egy olyan fórum, ahol megoszthatnánk egymással a tapasztalatainkat, a különböző anyagokat amiket több/kevesebb sikerrel használtunk, és tarthatnánk sorstársainkkal a kapcsolatot.
Ha érdekel, itt a helyed!
miért szerencse, hogy nem magyartanár vagyok? Mert külön írtam amit egybe kellett volna? Akármi is az, szerintem ez nem lehet ok arra, hogy rögtön egy fullánkot eressz belém. Miért vagy ilyen negatív? Egyébként köszönöm a linket, és bár nem vagyok magyartanár, megértettem belőle, hogy nem lehet szótárt használni :)
Kedves angol tanárok! Elgondolkodtam az angol kompetenciaméréssel kapcsolatosan , vajon mire számíthatunk. Először is nem gondolom, hogy félni valóm lenne. Keményen , becsülettel dolgozok, de nem hiszem, hogy ez garancia bármire is. Vegyünk egy matematika tesztet. A tanulók ismerik a számokat. Innentől csak az a lényeg a műveletek hogy mennek. Ha van olyan terület ami kapcsán nem ismerhetnek minden vonatkozó számot, kapnak pl. függvénytáblázatot. Az angolban, (ahol természetesen nem ismerhetnek a tanulók minden szót a tantárgy jellegéből adódóan) eleve nem lesznek képesek megoldani a feladatot egyik skill kapcsán sem. Szerencse kérdése milyen vocabulary-vel találkoznak a teszt során. A másik terület pedig az, hogy vajon mennyire fog számítani, hogy a tanulók heti hány órában tanulják az angolt. Tehát mégegyszer leszögezném....NEM félek. Azon gondolkodok hogyan lehetne igazságossá tenni az egészet. Jó megoldásnak tartanám a szótár használatot. Igaz még nem tudon ezt eleve így tervezik-e Ti mit gondoltok kollégák?
Nagy Andrea vagyok, a Pannon Egyetem tanár-angol tanár mesterszakos végzős hallgatója. Szakdolgozatom témája az interaktív tábla hatékonyságának mérése a tanórán.
Kérlek, töltsétek ki az alábbi kérdőívet! (Nem baj, ha nem használtok interaktív táblát!)