Megcsináltattam a kocsit egy szerelőnél, de elég drága volt! A X. ker pilisi u 10-ben SCHEILING BT nél . Nem mondok róluk egyenlőre semmit még ki tudja mi lesz, múlkor is később derült ki, hogy nem javították meg máshol. Mer előtte a VIII. Koszorú u.28 alatt. Modroczky nál volt . ott egyszer már javították az Önindítót, de kiderült nem sikerült megcsinálniuk, ők garit is adtak volna, de már sok idő eltelt, meg nem is bíztam bennük, ráadásul kutyaszar volt a padlón, amikor visszaadták, modnjuk ez a kisebb probléma, de 35.000 ért nem lett jó az önindító!
Továbbra is keresek autószerelőt a kocsi többi hibájához!
A X. kerületben vagy környékén tudtok megbízható szerelőt és autóvillamosságist wolswagenhez?
Voltam 2 éve a X. ker Keresztúri út 130. nál, akik klímával is foglalkoznak, egy belső radiátor cserén 110.000ft , kicserélték láttam szétszedve az autót, radiátort, ezzel nem volt nagy gond, viszont beleraktak valószínűleg egy ki tudja milyen radiátort, mert nem láttam, olcsó volt, ill. elég erős szaga is még mindíg,amíg be nem melegszik a fűtés. Az utastérben erős fagyállószag érezhető, ezt Ők nem érzik, műszeresen bevizsgálni felesleges azt mondják, ki akarják cseréltetni 85.000 -ert a vízhűtőt, mondván, hogy van rajta fagyálló nyom, de szerintem a belső térben és vagy máshol mehet el a víz.
jelenleg szerintem roszabb a mostani fűtőradiátor, mint az előtti.
Nem ezt szeretnem most megjavíttatni, mert most se időm ,pénzem, csak jelzem ha valaki oda vinné, mire számítson.
Életem legrosszabb és legmegalázóbb és legdrágább autó szervízes átvágása. előszőr márkaszervízbe vittem az autót, ahol kicsit sokaltam a javítási költségeket, ezért körülnéztem a mezitlábas szervízek közt is, hátha találok olcsóbb megoldást. az ASHENBRENNER autószervíz adta a legjobb ajánlatot szóban. azt mondta minimum száz-százötven ezerrel olcsóbb lesz mint a márkaszervíz, mert ez egy családi vállalkozás, kissebbek a rezsik, stb. ASHENBRENNER akkor még kedves figyelmes megnyerő modorú volt. kérés nélül még azt is felajánlotta, ha nem szükséges a számla, akkor még az áfával is olcsóbb lesz. otthagytam az autót, de kértem, hogy mielőtt nekiállnak a javításnak azért kérek egy emiles árajánlatot is. ezt csak egy újabb kérésre kapztam meg, egy elnagyolt ajánlat volt, de úgy éreztem, hogy még rendben van. majd amikor elkészült az autó, kiderült, hogy 220 ezerrel többe kerül, mint az előzetes megállapodás, de ezt az árajánlatban elfelejtették feltüntetni. és értesíteni sem értesítettek róla. és még jelelezni sem jelezték felém, hogy drágább lesz a javítás. Ez már ráadásul még a márkaszervíz ajánlatánás is nagyságrendekkel magasabb volt az ár, pedig abban jóval több javítási és csere tétel szerepelt, mint az ASHENBRENNER szervíz ajánlatában. Először magyarázatot sem tudtak adni a különbözetre, a majd kitalálták, hogy egy elemet cserélni kellett, amiről az eredeti magállapodásban szó sem volt. azt az elem még a márka szervíz szerint nem szorult cserére elég lett volna javítani. kérdeztem, hogy ezt miért csinálták, mikor nem kértem az elem cseréjét, vagy legalább miért nem jelezték, hogy cserélik és és ettől drágább lesz.nem kaptam választ Ashenberenner arra hivatkozott, hogy, hogy lehet, hogy most drágább de hosszú távon megéri majd nekem. és a márkaszervíz úgy is csak csak összegányolta volna. két ajtó is cserére szorult, azt mondták, hogy újjakat kell betenni, mert igy nem rontja az autó értékét egy négy éves kocsinál nem éri meg a bontott. ebben maradtunk. amikor fizetni kellett, akkor jött a hideg zuhany, 650 ezer helyett 870 ezer lett a vége. amikor megkérdeztem, hogy ez hogy jött ki, először csak zavaros mellébeszélés. Részletes számlát csak akkor láttam amikor már fizettem és ott vettem észre, hogy az egyik ajtó nem is új ahogy mondták, hanem bontott ajtó, mert a számlán ott felejtették hogy bontott, de ugyanúgy új áron számolták, mint az újjat. itt már nem zavarta őket az érték csökkenés. azt, hogy a gumitömítés lemaradt az ajtóról már szóvá sem tettem. Lehúzós tisztességtelen szervízvezető. nagyvonalúan és nagyot csalnak. érthető az újnyi aranyláncok és karkötők a családon.láttam már érdekes szervízeket,de az az ASHENBRENNER szervíz mindegyiken túl tesz tisztességtelenségben. Ui. sajnos a Googli értékeléseket már csak később olvastam, de ott még súlyosabb véleményeket olvastam a XIII. kerületi Ashenbrenner szervízről.
Sziasztok ! Honda CR-V hez keresek hozzáértő szerelőt.Ha valaki tud kérem ossza meg velem. Lassan már az egész motor ki lesz cserélve még se boldogulnak vele elmegy az alapjárat .
Sziasztok! Megbízható szerelőt keresek a A 160-as Mercimhez ami sajnos letérdelt egy csomó diagnosztikai problémával. Olyan kellene akinek van típus ismerete és persze ért a diagnosztikához. Köszi!
Szia.koszi a valaszt. Egy szerelővel egyutt neztek meg. Es o mondta a 8at.nem tudom a pontos értéket csak hogy 8. Hat orulok hogy Ennyi a hozzáértő ember. Apum csak az utasításait követte hogy állítsa be. Mert szabin volt es csak kodot olvasott ki nekunk meg megneztek a motorteret. Remek. Bar szerintem az nem normalis hogy egy gyertya be van téve szépen es meg sem nyekken, a többit meg kézzel ki lehet csavarni? Amit allitolag kézzel nem szabadna tudni kiszedni? Csak kérdezem.tenyleg nem ertek hozza. Viszont miutan meg lett huzva a gyertya azota szebb a kocsi hangja meg jobban is ment
Szerelőt nem ajánlok de néhány észrevétel mielőtt nagyon bemész az erdőbe.
Nissan Qashqai 2008 év valószínűleg 2.0 motor. Az ajánlott NGK és a Denso gyertyáknak is 1,1 mm az előírt gyertyahézaga. Tehát valószínűleg nem volt nagy a gyertyahézag.
Nagy valószínűséggel az iridium gyertyák hegyes középelektródája miatt gondolta apud hogy nagyon kopott a gyertya. Ha esetleg szűkebbre vette a hézagokat az okozhat "égéskimaradás" hibakódot.
Szerintem vidd el a megszokott szerelőhöz és pontosan mondjátok el hogy mit "javítottatok" az autón.
Ha valóban a gyújtás környékén van hiba azt fel kell hogy ismerje.
augusztusban vettunk egy nissant, 2008-as evjaratu 170.000 km. egybol elvittuk nissan szakszervizbe, ahol otthagytunk olajcsere, szurucsere, gyertyacsere, klimajavitsra stb stb mert hat mar sok km volt a kocsiban. 160.000-ft-t. majd elajultunk az osszegtol, de hat gondoltuk biztos kezekben lett atnezve, szervizelve.
most apum szetszedte a kocsit, es a gyertyakat kezzel ki tudta csavarni, es a hezag is nagy volt!!! magyarazta, hogy 8-as a sztenderd, na itt 1 vagy nagyobb volt a hezag....szerinte ki sem csereltek a gyertyakat! mert szerviz utan egy 4000km-t ment kocsiban nem neznek ki igy a gyertyak. es szerintunk csak jol atb*sztak, mert noha megy a kocsi, de egy 140 LE-s kocsinak nem kene lomhanak lennie. szoval szerintunk semmit nem csinaltak a kocsival joforman, volt még más jele is annak, hogy nem csinaltak meg mindent amit kiszamlaztak, de lényegtelen, nő létemre örülök, hogy ennyit megjegyeztem :) szoval csak a penzt tettek el. bizonyitani nem tudjuk nyilvan. a nissan best-be a 16. keruletbe ne menjen senki, vagyis en nem ajanlom! szetvet az ideg, ha ragondolok, hogy kifizettuk az uj gyertya arat meg a munkadijat es igazabol nem lett megcsinalva!!
es akkor itt jonne a lényeg: most hibakodot dobott a kocsi a kilazult gyertyak kornyekere szolo hibakoddal/gyujtotrafora. viszont hiaba igazitotta meg meg huzta meg rendesen a gyertyakat apum, ott masnak is kell lennie. es ezert kene egy tuti szerelo, aki nem lehuzni akar.
az osszes bizalmam elszallt a nissan szerelokbol.
van egy fiatunk, ahhoz van rendes szerelonk, de o nem ert a nissanhoz annyira (hibakodolvasoja sem tudja kiolvasni rendesen a kodot es hat nem vallalna be)
szoval kerlek titeket, ha pesten/budan tudtok megbizhato szerelot, aki vallal nissant qashqai-t, es nem lehuzni meg atb.szni akar, kerlek szoljatok.
A kérdés csak az, hogy hogyan tudom rávenni arra, hogy "próbáljuk" megjavítani a kocsit. Vagy segítsen legalább ennek a végére járni.... bár sztem előbb adja el másnak.
A katalizátor mitől mehet tönkre amúgy? km vagy kor függő? Vagy a motor olajzabálása is kinyírhatja?
A szszervizes se mondta tutira a lambdaszonda dolgot, de megpróbálom holnap telefonon elérni..hátha....
Sziasztok!Vásárlás előtt állok, de elakadtam. A kiszemelt egy 2007-es Jetta 110000km-rel. 1,6 benzin, BSE motor. Ma szakszervizben átnézettem, rendben is volt minden....de:Az akkumulátor elég gyenge, cserét javasoltak. Viszont a hibakód kiolvasás során több fals kód is előkerült (ablakemelő motor stb,), de ezek működnek. ÉS van egy ilyen: "P0420-katalizátorrendszer hatékonyság túl kicsi"Szakszervizes szerelő szerint az akksi az oka, ha csere után is csinálná, akkor lambdaszondacsere...Saját szerelőnek is elküldtem és ő azt mondta ez biztos nem lambdaszonda, mert annak nem ez a kódja, de akár a motor túlzott olajfogyasztása is okozhatja...tehát akár motor probléma is lehet... Nyilván tudom, hogy egy 10 éves autó nem hibátlan, de azért motorgenerált nem szeretnék..Van ötletetek, hogyan lehetne kideríteni, pontosan mi okozza a jelenséget? Az autó ellenőrzött előéletű, valós km-rel magánszemélytől. Látszólag a motornak semmi baja (nincs füst és a hangja is jónak tűnik). Előre is köszönök bármilyen segítséget! 1 napom van rá, hogy kitaláljak vmit!Üdv: Zoli
Olyan megbízható szerelőt keresek, aki már csinált Nissan Primera (P11) SR20-as motoron vezérlés cserét, henger-fejtömítés cserét, stb... Szóval olyan szakit keresek, aki nem az én motoromon tanulná meg a motorra jellemző spéci tudást, hanem már birtokában van annak, és praktizál is..
A csendestom@gmail.com-ra is írhattok, vagy ide válaszként.
Kénytelen vagyok fordítva fogalmazni. Ennek ellenére ez a bejegyzés mégis a topic témájához tartozik. Ismerek megbízható autószerelőt is. De most a mai különös tapasztalatomat szeretném megosztani, ami egy speciális (szélhámos? kókler? csaló?) autószerelőről szól. Opel Astra G, hölgy tulajdonos. Bevitte az autót Serényi Attila pécsi szerelő műhelyébe, mert az olaj fogyasztás magas (1 liter / 500 km). A "mester" csupán meghallgatta a motor hangját és ezután azonnal elmondta, mik a hibák. Hengerfej meg van görbülve, síkba kell munkálni, szelepszár szimmeringek cseréje kell, vezérmű lánc és fogaskerekek cseréje szükséges, dugattyú gyűrűk meg vannak égve, cserélni kell őket, továbbá tömítések és olaj csere. Ez így együtt bruttó 400 ezer Forint. Mindezt meg tudta állapítani 5 perc alatt. Azt is mondta a hölgynek azonnal, hogy ha ez az ár sok, akkor tud egy vevőt, aki így motor hibásan hajlandó megvásárolni az autót 500 ezerért (ténylegesen 40 ezer km-t futott autó, törés nélkül). A tulajdonos szőke nő, de nem hülye. Azért hívott, hogy adjak tanácsot. Mondtam Neki, hogy azonnal indulok és elhozzuk az autót onnan. Furcsa volt még, hogy nyár közepe van, amikor az összes szervíz túlterhelt, de ott sem a műhelyben, sem az udvarban egyetlen autó nem volt, csak ez az Astra. Szerelő kettő is, "mester" és fia. Mikor a "mesternek" elmondtam, hogy visszük az autót, majdnem megvertek. Ezt szerettem volna közzétenni. Ma megismertem a pécsi Autó Gurut és Látnokot. Neki nem kell mérés és diagnosztika. Anélkül is azonnal tudja, mi a teendő. Csodatevő, jótevő varázsló ez az ember.
Sziasztok! Látom sokan megjártátok már az autószervizekkel!
Sajnos Én is tul vagyok egy pár negatív élményen! DE végre találtam egy tényleg megbízható autószervizt itt tényleg értenek az autókhoz!!!Precízek és gyorsak,és nincsenek kicseréltnek mondott de felszámlázott alkatrészek!!
SZONDI SZERVIZ BP 1202 Nagysándor József utca 139.