Üdvözlet mindenkinek. Szeretnék segítséget kérni a tapasztalt fórumozoktól, illetve tulajdonosoktól. Nemrég került hozzánk egy Lacetti 2007 évjáratú 2.0d 121 lovas autó, mely menet közben egyszerűen leállt. Gépre raktuk, és semmilyen hibakódot nem tárolt el. Az üzemanyag szűrőt kikötöttük, és direktbe kötöttük a rendszerrel, és azt tapasztaltuk, hogy csak éppenhogy jön az üzemanyag, a szűrőig is csak éppen. A rés olaj csöveket leszedtük, és ott csak csepegett az üzemanyag. Mekkora nyomást kell csinálni az ac pumpának? Az ac működik, legalábbis hangot ad gyujtasra, de egy idő után leáll. Ha valaki esetleg járt hasonló cipőben nagyon meg köszönném a tapasztalatait.
balfasz volt a szerelő nem kellett volna bele semmit mókulni ki kell dobni azt amit belebarmolt és meg kell szűntetni az alap próblémát, a kábelkötegben lévő csatlakozási hibát mivel amiatt nő meg a felvett áram erőssége!20 perc alatt kész...
Sziasztok!A napokban elért engem is a bal bajuszkapcsolós probléma, bár nem égett meg a csati, forró volt és égett szagot éreztem, ezért elvittem egy autóvillamossági szerelőhoz.Az úr lerelézte, javította, tehát a tompított része a bajuszkapcsolónak a relét kapcsolja és azon keresztül megy az áram.Ma kiváncsiságból egy 20 perces út után betapintottam a reléhez és eléggé forró volt, meg a kábel is.Ez mennyire egészséges, hogy forrók a dolgok a relézés után is? Nekem azért vannak kétségeim a dologgal kapcsolatban. Egyébként az izzók amik bennt vannak: H4 Osram Night Breaker LaserLehet ezekkel lőttem túl a célon és gyengébb izzó kellene bele? Előre is nagyon köszi!
látszik,hogy hülye vagy hozzá és beleokoskodsz! ha minimálisan lenne valami fogalmad hozzá akkor értenéd amit írtam,de mivel zéro ezért inkább maradj csöndbe!
Ezt nem tudom miről írtad okoska. Az ezer éves corsárol vagy a lacettiről. De mindenhol van egy megmondó ember. Én csak elmondtam, hogy a corsanál mit mondott a szerelő, de valószínűleg csak egy dilettáns barom volt.
A lacetti előtti corsámnál kilométerspirál szakadás vagy valami ilyesmi volt a hiba oka amikor nem mért távot meg sebességet. Gondolom itt is ez lehet.
Köszönöm az alkatrészeket! Úgy látom mintha a műanyag fogaskerék miatt nem működött mert törött,nem a motor miatt! Tipikus könnyített alkatrész ami miatt dobós az egész!
Sebike 05 kollégához fordulnék segítségért,mivel régóta követem és segített is, személyesen is találkoztunk. Van két 2005-ös 1,4-es Lacim és mindkét vezető oldali ablakemelő motor akadozik. Kérdezném hogy van e bontott motor kettő és mennyiért, mert érdekelne! Válaszodat köszönöm,remélem van!