Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

liili Creative Commons License 30 órája 0 0 13797

Szűrő kilőve!

Előzmény: liili (13796)
liili Creative Commons License 30 órája 0 0 13796

Üzemanyagpumpa körül keresgélnék.Az egész üzemanyagrendszert kéne mifújni levegővel.Üzemanyagszűrő csere mikor volt?

Előzmény: Frappi123 (13793)
sebike05 Creative Commons License 2024.08.17 0 0 13795

nagyon nem vagytok toppon! az,hogy hangot ad az nem jelenti azt ,hogy működik amúgy 3.5bar.....

Előzmény: Frappi123 (13793)
Frappi123 Creative Commons License 2024.08.13 0 0 13794

Azt elfejtettem írni, hogy féktisztító spray-vel beindult az autó, de csak addig járt míg az tartott. 

Frappi123 Creative Commons License 2024.08.13 0 0 13793

Üdvözlet mindenkinek. Szeretnék segítséget kérni a tapasztalt fórumozoktól, illetve tulajdonosoktól. Nemrég került hozzánk egy Lacetti 2007 évjáratú 2.0d 121 lovas autó, mely menet közben egyszerűen leállt. Gépre raktuk, és semmilyen hibakódot nem tárolt el. Az üzemanyag szűrőt kikötöttük, és direktbe kötöttük a rendszerrel, és azt tapasztaltuk, hogy csak éppenhogy jön az üzemanyag, a szűrőig is csak éppen. A rés olaj csöveket leszedtük, és ott csak csepegett az üzemanyag. Mekkora nyomást kell csinálni az ac pumpának? Az ac működik, legalábbis hangot ad gyujtasra, de egy idő után leáll. Ha valaki esetleg járt hasonló cipőben nagyon meg köszönném a tapasztalatait. 

Husky11 Creative Commons License 2024.08.11 0 0 13792

köszönöm szépen!

Előzmény: sebike05 (13789)
sebike05 Creative Commons License 2024.08.11 0 0 13791

és semmivel sem vesz fel nagyobb áramot az az izzó  mint a normál!

Előzmény: Husky11 (13787)
sebike05 Creative Commons License 2024.08.11 0 0 13790

hogy egy spirálos autónál ami van pont 0 a jelentősége a mi esetünkben,tehát mindig él ha nem értesz hozzá nem kell beleszólni ...

Előzmény: tibike99 (13788)
sebike05 Creative Commons License 2024.08.11 0 0 13789

balfasz volt a szerelő nem kellett volna bele semmit mókulni ki kell dobni azt amit belebarmolt és meg kell szűntetni az alap próblémát, a kábelkötegben lévő csatlakozási hibát mivel amiatt nő meg a felvett áram erőssége!20 perc alatt kész...

 

Előzmény: Husky11 (13787)
tibike99 Creative Commons License 2024.08.11 0 0 13788

Nem véletlen írtam én is magamról, hogy hülye vagyok hozzá és hogy a CORSAnál mi volt anno, mit mondott a szerelő.

Előzmény: sebike05 (13786)
Husky11 Creative Commons License 2024.08.11 0 0 13787

Sziasztok!A napokban elért engem is a bal bajuszkapcsolós probléma, bár nem égett meg a csati, forró volt és égett szagot éreztem, ezért elvittem egy autóvillamossági szerelőhoz.Az úr lerelézte, javította, tehát a tompított része a bajuszkapcsolónak a relét kapcsolja és azon keresztül megy az áram.Ma kiváncsiságból egy 20 perces út után betapintottam a reléhez és eléggé forró volt, meg a kábel is.Ez mennyire egészséges, hogy forrók a dolgok a relézés után is? Nekem azért vannak kétségeim a dologgal kapcsolatban. Egyébként az izzók amik bennt vannak: H4 Osram Night Breaker LaserLehet ezekkel lőttem túl a célon és gyengébb izzó kellene bele? Előre is nagyon köszi!

sebike05 Creative Commons License 2024.08.10 0 1 13786

látszik,hogy hülye vagy hozzá és beleokoskodsz! ha minimálisan lenne valami fogalmad hozzá akkor értenéd amit írtam,de mivel zéro ezért inkább maradj csöndbe!

Előzmény: tibike99 (13784)
tibike99 Creative Commons License 2024.08.10 -1 0 13785

De lehet hogy csak egy sima hengerszelepszár repedése volt.

Előzmény: tibike99 (13784)
tibike99 Creative Commons License 2024.08.10 -1 0 13784

Ezt nem tudom miről írtad okoska. Az ezer éves corsárol vagy a lacettiről. De mindenhol van egy megmondó ember. Én csak elmondtam, hogy a corsanál mit mondott a szerelő, de valószínűleg csak egy dilettáns barom volt.

Előzmény: sebike05 (13783)
sebike05 Creative Commons License 2024.08.10 0 0 13783

eleve nem spirálos hanem digit ,kérdés a jeladó a meghajtó vagy a difin lévő fogaskerék a gond

Előzmény: tibike99 (13780)
tibike99 Creative Commons License 2024.08.08 -1 0 13782

Én hülye vagyok hozzá. Van egy szerelő barátom. Hozzá szoktam vinni mindig. A Lacettit is. De szerintem nem lehetett bonyesz és drága dolog.

Előzmény: Dénes0429 (13781)
Dénes0429 Creative Commons License 2024.08.08 0 0 13781

Értem köszi a választ. Mennyire egyszerű ezt otthon javítani? Vagy érdemesebb szervízt felkeresni?

Előzmény: tibike99 (13780)
tibike99 Creative Commons License 2024.08.07 -1 0 13780

A lacetti előtti corsámnál kilométerspirál szakadás vagy valami ilyesmi volt a hiba oka amikor nem mért távot meg sebességet. Gondolom itt is ez lehet.

Előzmény: Dénes0429 (13779)
Dénes0429 Creative Commons License 2024.08.07 0 0 13779

Sziasztok. Segítséget kérnék. Kilométeróra nem mér se a megtett távot se a sebességet. Valakinek van tapasztalata mi lehet a baj?

Valamint a ventilátor 4. fokozatban nem működik.

Ez egy lacetti 1.6 elite ferdehátú.

sebike05 Creative Commons License 2024.08.02 0 0 13778

ha eltörik a helyén még nem esik szét attól függetlenül kellene mennie

 

Előzmény: yonsi (13777)
yonsi Creative Commons License 2024.08.01 0 0 13777

Köszönöm az alkatrészeket! Úgy látom mintha a műanyag fogaskerék miatt nem működött mert törött,nem a motor miatt! Tipikus könnyített alkatrész ami miatt dobós az egész!

Előzmény: sebike05 (13774)
Real Putyur Creative Commons License 2024.07.31 0 0 13776
yonsi Creative Commons License 2024.07.24 0 0 13775

Kettő kellene. Levélben írom a címem. Futárnak fizetek kiszállításkor.

Előzmény: sebike05 (13774)
sebike05 Creative Commons License 2024.07.23 0 0 13774

van mindegyik

Előzmény: yonsi (13773)
yonsi Creative Commons License 2024.07.23 0 0 13773

Sebike 05 kollégához fordulnék segítségért,mivel régóta követem és segített is, személyesen is találkoztunk. Van két 2005-ös 1,4-es Lacim és mindkét vezető oldali ablakemelő motor akadozik. Kérdezném hogy van e bontott motor kettő és mennyiért, mert érdekelne! Válaszodat köszönöm,remélem van!

ui. Ez lehet hogy típus hiba?

sebike05 Creative Commons License 2024.07.16 0 0 13772

4 különböző hibát írtál le!

a legköltségesebb az olajnyomás gond mert az motor felújítás!

és kb itt el is fogod engedni a kezét...

Előzmény: Gellért1111 (13771)
Gellért1111 Creative Commons License 2024.07.16 0 0 13771

Szép napot mindenkinek

Előre is szeretném megköszönni az értékes információkat 

Egy 2006 1.6 benzin lacettiről lenne szó.

Nem ír semmi féle hiba kódot.

Indul de egyszer csak minden ok nélkül felemeli a fordulatszámot 4000 ig menet közben.

Olyan mintha a szivato bekapcsolna menet közben.

Ha lealitom nem lehet azonnal ujra inditani és benzin szaga van.A hőfok jelző is szokot ingadozni menet közben.

Néha bevilan az olaj lámpa is de az 2000 fordulat utan eltűnik.

Köszönöm szépen a segítséget 

 

oolioz Creative Commons License 2024.06.09 0 0 13770

Szerencsére az enyém 2007-es ;-).

 

Előzmény: sebike05 (13769)
sebike05 Creative Commons License 2024.06.09 0 0 13769

2006ost lekezeli a clone delphi 2009est már nem...

Előzmény: oolioz (13768)
oolioz Creative Commons License 2024.06.02 0 0 13768

Nekem elég volt 20ezret.

 

Előzmény: sebike05 (13767)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!