A múltkor reggel jöttem haza forgatásról (tőled vettem az ötletet, de csak most próbáltam ki :-), szemembe tűzött a kelő nap a péceli úton, nem láttam semmit, az út közepére telepített forgalomlassítót se, s borultam egy jókorát.. A Husky sztem csak ugrott volna egyet, ahogy a pickupom is.. :-) Ha meg felveszem a csimmám, meg a térdvédőt, akkor tán gipszecske se lenne.
Most is Home Office-ban dolgozom, de a jelenlegi munkahelyen (Bosch) nem enged 2 hétnél hosszabb időre szabadságra. 14 nap alatt pedig elég nehéz lenyomni egy 45 napos Magadan túrát :)
5 év Bosch munkaviszony esetén lesz majd lehetőségem talán 3 hónap "rekreációs pihenőre" (carrier break), de addig nem akarom garázsdísznek megtartani a Huskyt (még 3,5 év van hátra).
Ráadásul addigra egy kicsit mások a terveim a motor "jellegét" adódóan :)
Hamarosan eladóvá válik a Husky 701 Endurom. Ha valaki terepezne, vagy világvége túrára indulna, tökéletes társra lelhet benne.
Nálam az elmúlt 2 év alatt 1035 km-t ment... Amire vettem (több hónapos túrák), arra most sem a munkahelyem, sem a célországok politikai helyzete nem teszi lehetővé, hogy használjam :(
Tuti megoldás a cabrio, felhúzott tetővel, viszont leengedett ablakokkal, s szélfogóval az ülés mögött. Eddig az vált be a legjobban, nagyon faszán, huzatmentesen jár a levegő.. Most nincs ilyenem, úgyhogy a hátsó szélvédőn is elhúzom az ablakot a pickupon, az is megjárja. :-)
(Most jöttünk meg Horvátból, a kölkök miatt nyomtam a klímát, meg ott is a mobilházban ment, van is minden bajom, krákogok, teker az orrom. Felüdülés, h nem kell többet használnom).
És mit teszel klíma használat nélkül, amikor egyedül autózva valami ilyesmit látsz a műszerfalon?
Kissé leengeded az ablakot, ezáltal jó nagy zajt és huzatot keltesz az utastérben - és ezzel jelentősen lerontod az utazási komfortot - vagy felhúzott ablakok mellett csak kigombolod az inged, hogy jobban szellőzzön? :-DDD
Ok, neked elhiszem, h elég az erő. :-) A zasszony 1.4i szívó Bravojáról olvastam a tesztekben, h kevéske, ami baromság, csak meg kell forgatni, h menjen. Alul - érdekes módon - nem olyan nyomatékos, mint a V8.
HA jól látom, töltögetsz rendesen, kihasználod a hibridséget. Jah, az ICE fogyi sztem is mehet lejjebb.. majd nyáron.
Ha van kedved kipróbálni, szólj :-) Nem fogod gyengének érezni....
A táblázat az első kivételével az összes tankolásom adatait tartalmazza. Jelenleg az átvételtől számított átlagfogyasztásom 5,1l/100km, és azt a benzint szinte kizárólag lakott területen kívül égettem el. (Nagy hidegben kapcsol benzinmotort csak azért, hogy meleg legyen, ha esetleg be kell segítenie. Ezt nem lehet kikapcsolni. Amióta megvan csak pár nap volt, hogy reggel nem volt lefagyva a szélvédő, volt, hogy mínusz 14 fokban indultam, tehát ülés-kormány és minden fűtés ment.) Az olajcsere óta az ICE fogyasztás is kezd lejjebb menni valamivel, de ez még csak most volt nemrég.
De akkor nem érzed gyengének, csak nem sportos. Ill. tényleg vannak olyan hibridek, amik ha kifogy az akku, akkor már szarul fogyasztanak, de gondolom ezt is kipróbáltad már..
Hát, nem egészen. Szerintem az anyagminőség nagyon jó benne, sehol nem találsz kopogós műanyagot, a váltó az tényleg elég szar, de ezt előbb-utóbb egy szoftverfrissítés megoldja, a benzinmotorral sincs semmi baj. Itt inkább az lehet, hogy sportosan akarta használni és nem ment. Ha elolvassa a kis könyvecskéjét az autónak, abban benne van, hogy minden a környezetvédelmi szempontokra van optimalizálva, azonban ha te ezt leszarod, kapcsolj egy sport fokozatot - és attól kezdve nyújtja majd azt, amit tud. A cikkben nem szerepel, hogy bekapcsolta volna ezt az üzemmódot. A hosszú autópályázáson kívül mindenre jó amúgy ez az autó, de nem is arra gyártották. A legutóbbi tankolás előtt 2 órát terepeztünk (gstibb-bel), amúgy leginkább csak bejártam vele, így néz ki a megtett út és a fogyasztásom:
A MOM-ba is ingyen töltőt ír, de ezek szerint oda is regisztrálni kell valahogy. Többnyire oda járok enni/postára/vásárolni. Majd utánanézek, mostanában úgyis csak take-away van.
Valaki írhatna egy rövid összefoglalást a lehetséges töltőpontokrólAnnél azért lényegesen több töltő van hogy ezt meg lehessen tenni :)
A mobiliti appban tudsz szűrőt állítani, hogy milyen csatlakozókat hozzon és akkor nem fogja feldobálni a számodra használhatatlan töltőket.
Következő lépés, hogy az ott szimpatikus elhelyezkedésű töltők üzemeltetőjét megnézed (szintén írja az app) és oda regisztrálsz.
Én publikusan csak villámtöltök, úgyhogy egyéb ismereteim nem relevánsak.
A Westendben regisztráltam a hétvégén, ott sok és jó Type2 töltő van, ügyfélszolgálaton adnak egy ingyen kártyát és azzal indul. Parkolási díj van, töltési díj nincs. Ha lehetne megint moziba menni, jó lenne...
Valaki írhatna egy rövid összefoglalást a lehetséges töltőpontokról meg hogy a mobiliti-n kívül mire regisztráljak még be. Valaki javasolta, hogy menjek be a Csepel plázába, van ott valami bolt olcsó ám márkás kabátokkal. Gyorsan kikerestem, hol is töltsek a környéken, amíg vásárolok.
Nos, az első hely nem Type2 csatlakozós volt, mentem tovább. A Spar hátuljában valami TEA cég csatlakozója volt, de mobility nem indította. Nosza, olvassa le a QR-kódot. Leolvastam. Vendégként töltenék. Beírok mindent. Bank szerint a tranzakció is sikeres volt (bár végül nem vonta le az ezrest, ami a vendégnek minimum töltés.) Töltés nem indul.
Inkább regisztráljak be, mondja a hölgy a kiírt telefonon. Beregisztrálok. Itt már csak 100 forintot von le. Vagyis nem vonta le, töltés nem indul. Megnézi mit tehet, visszahív. Szerinte minden jól van, de ő most elindítja nekem a töltést és majd küld számlát. Jó. Pontosan 40 percem ment el.
Persze nem kaptam semmit, húznom kellett haza, hogy nyolcig otthon legyek. Meg be is zárt lassan minden. Jött a számla, 435 Ft-ról.
Mindenképpen. Figyelem, írom, mérem :-) Engem is érdekel. Autópályán kb. 20%-kal kevesebbet eszik a hasonló 4xe Renegade-nél, valószínűleg a légellenállás különbsége miatt.
Időnként kiveszi E-módból és kapcsol a városban benzinmotort, ha nem akarom akkor is, valószínűleg melegen tartja. Ez már egy jó pont és rendezi azt a korábbi kérdésem, hogy hidegen miért pöröghet fel...
Gratula! Te - úgy emlékszem - elég sokat autózol, majd idővel oszd meg kérlek a fogyasztási adataidat. Kíváncsi vagyok mennyiben tér el, a korábbi dízel autódétól.
Tegnap én is klubtag lettem, töltögetem szorgalmasan... :-)
Vannak nehézségek, a hozzá adott könyvecskéből max. annyit lehet megtudni, hogy ne nyalogassam az akkumlátort, de majd szépen lassan megtanulom. Meg a telefonos applikációt is, mert az lehetetlen, hogy minden belépésnél földrészt-országot-stb. kell választani.
Valamit azzal is kezdeni kéne, hogy ha feltöltött, ne küldjön e-mailt, sms-t és push-up notifikációt is egyszerre. Elég az egyik, de hogy érem ezt el, még nem tudom.
Ha valakinek van ilyen tapasztalata, ne tartsa magában :-)