Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ZE Creative Commons License 2006.11.17 0 0 66
Előzmény: olizoli (64)
ZE Creative Commons License 2006.11.09 0 0 65
Munkanaponként napi 30km-t kell menni, ez tartható. Az is, hogy tiszta legyen az autó. DE... A reklámozó cég fizeti a törlesztőrészletet -- nem tudom, mi ennek az adózási vonzata, de szerintem van, méghozzá nem is kevés... (SZJA?)
Az hab a tortán, hogy csak ott szervizeltethetsz, és csak listaáron, ahol átvetted az autót... Én a szerződési minta alapján kérnék APEH-állásfoglalást, és utána vágnék bele.

Ja, az autó mindenképp finanszírozott kocsi lesz, el nem tudod adni, ha meg ki akarsz lépni a boltból, akkor a lematricázás nem biztos, hogy tökéletes állapotú fényezést hagy maga után, bár a normál lejárat, illetve a reklámozónak felróható szerződésbontás esetén a reklámozó feladata6költsége ennek rendberakása.

A reklámozó pedig csak akkor köteles fizetni, ha van matrica az autódon (3.1, 3.2, , az autóra matrica meg akkor kerül, ha a reklámozó talál megfelelő üzleti partnert (2.1).

Érdekes a dolog, minden esetre...
Előzmény: olizoli (64)
olizoli Creative Commons License 2006.11.08 0 0 64

Sziasztok!

 

ezekről az ingyen autókról (Il Ferro ,Hírautó) mi a véleményetek? Érdemes ebbe belevágni? Mi lehet ezeknél a buktató? Valaki közületek bele vágott már? Esetleg tudtok olyan fórumról ahol vannak ezzel kapcsolatos vélemények?

ana01 Creative Commons License 2005.05.27 0 0 63

kosz.nagy nekem az 1600...

es mi a velemenyetek ha egy auto AF-es? de mondjuk 100E-zel olcsobb mint egy ugyanilyen,nem AF-es.

kosz.

racokre Creative Commons License 2005.05.26 0 0 62
Van 1 91 es jettám,új rugokkal,féktárcsa+pofa,szilentek,toronycsapágy,téli nyári gumi,ha kell hivatalos gázzal,ja 1600as és kicseréltettem az ajtókárpitot valódi börre,a motorra azt mondják,akár 600e km ert is bírnak,minden olcsó hozzá és baromi jó a minősége,ha kell 450 es végáron rádruházom,fehér,4 ajtós,közp.zár,gyári napfénytető,20/9768113
Előzmény: ana01 (61)
ana01 Creative Commons License 2005.05.26 0 0 61
Sziasztok! Szeretnek velemenyt kerni,hogy 200-400E ft kozott milyen autot(akarmilyen szempontbol) erdemes venni? A lenyeg,hogy 30km-re munkaba jaras lesz a focel,emellett legyen megbizhato,ne kelljen ra folyamatosan kolteni,es persze ha lehet,ne egyen sokat. En a kis autokban gondolkoztam,mint pl citroen ax,suzuki,fiat uno. mas egyeb?mi johet szoba?barmilyen jellegu info szivesen fogadok. elore is koszi.
ZE Creative Commons License 2005.04.10 0 0 60
A THM, azaz teljes hiteldíjmutató az adott hitelkonstrukcióra megmutatja, hogy milyen kamat- és egyéb költségek terhelik a hitelfelvevőt.
A nullás THM-mel természetesen csak meghatározott hitelek, illetve autók vásárolhatók meg, de való igaz, hogy a finanszírozó felé neked, mint vásárlónak csak a tőketörlesztést kell teljesítened, azaz annyit fizetned vissza, amennyit kölcsön kaptál. DE! A hitelhez kapcsolódva pl. kötelező hitelfedezei életbiztosítás, adott biztosítónál kötött full extrás Casco az téged terhel. Az ilyen hitelek kamat- és egyéb költségét általában a gyártó, kereskedő, illetve finanszírozó közösen viselik, mert nekik eladó az autó -- néha nagyon is eladó, lásd a raktárra (is) dolgozó gyártókat (Suzuki).

A reklámban szereplő kondíciók nem számítanak hivatalos ajánlattételnek, tehát a hitel kondíciói ott, a kereskedőnél derülnek ki, az önerő és a futamidő függvényében, olcsó hitelre elsősorban magas önrész esetén számíthatsz...

A 2 millára 700.000 Ft nem tűnik soknak négy éves futamidőre, viszont ennyiért kapsz egy Ford Fiestát is, igen jó felszereltséggel, mondom, érdemes megnézni...
Előzmény: Zuzmara (59)
Zuzmara Creative Commons License 2005.04.09 0 0 59
Köszi a választ!
Tudod mit nem tudok? Hogy hogy kell ezt a THM dolgot nézni, számolni? Nagyon nem vagyok benne ebben a dologban, ugyhogy bocs a totál amatőrizmusért... hitelt se vettem még fel sose. Szóval sokat hallok ilyen 0% meg 2%-os THM-ekről, amit te is írtál. Ezt mire kell érteni? Van (az egyszeruseg kedveert) pl. egy 1 milliós autó. Ezt meghirdetik 2%-os THM-es finanszirozasi akcióban. Ez azt jelenti, hogy 1.020.000 Ft-ot kell kifizetni a végén, mire befizeted az utolsó részletet is? Ez nekem gyanus, ez kinek érné meg? (Úgyhogy lehet hogy én gondolom rosszul.) Vagy így van, de olyan kikötéssel, hogy csak 2 éves hitel esetén 0 a THM? Ha 6 év, akkor már esetleg 40%? Azért nem értem, hogy van, mert arra a 2.050.000-es Suzukira, amire kértem egy finanszirozasi ajanlatot, az jott ki, hogy 48 hónapos futamidő után 2.740.000-et fizetek vissza. Tehat plussz 700.000 Ft. Nem sok az?
Vagy akkor hogy van ez?
Előzmény: Lucilla (58)
Lucilla Creative Commons License 2005.04.08 0 0 58
Zuzmara,
nos, mint friss autótulajdonos, elmondom, mi az én tapasztalatom. Nem mondom, hogy mi aztán minden lehetőséget körüljártunk, bár jó pár hónapig figyeltük a lehetőségeket, de végül is a toyota volt végig fókuszban, de közben a ford is elég sokáig játszott.

Az új autók előnye, hogy a legtöbb helyen van részletfizetés kedvező feltételekkel. Mi is egy ilyen lehetőségre csaptunk le, inkább finanszírozási, mint anyagi okokból.
A toyotánál és a fordnál tapasztaltak alapján a listaár minden kereskedőnél ugyanaz (lehet, hogy van olyan márka, ahol nem így van), és a felszereltségek is hasonlóak, azonban a kereskedő az árból engedhet és enged is. Nekünk kapásból felajánlották mindenhol a metálfényezést bónuszként, meg némi árengedmény is lett rövidesen. Végülis egészen véletlenül belefutottunk egy kereskedőbe, ahol épp egy olyan tipusú/felszereltségű/színű autón akartak nagyon gyorsan túladni, ami nekünk kellett, így az ára nagyon kedvező volt (mivel mással is tárgyalásban voltunk, kérdezősködtünk, és jóval a lehetséges árengedmény felett volt a kedvezmény) + mivel akciós időszak volt, nagyon jó thm-mel kaptuk meg (2 %), és fél év ingyencasco.

Ebben a szalonban lehetett választani a biztosítók közül, volt jó pár ajánlat mind a GFB-ra, mind a cascora.

Az új autón amúgy nagyobban lehet bukni, ha hamar túladsz rajta (3-5 évnél korábban), mint a régin, tehát ha nem akarod a kocsit 5+ évre, akkor érdemesebb használtan venni (ezekre is szokott lenni részletfizetési kedvezmény, jó kamatokkal). Mi azért ragaszkodtunk az új autóhoz, mert abszolút nem értünk hozzá, hogy hogyan kell használt autót jól venni, no meg nagyjából 8-10 évre szeretnénk magunknál tartani.

Sokan mondják, hogy érdemes 1-2 évesen megvenni a kocsit, akkor már jóval olcsóbb, garanciális még és gyakorlatilag új.

Szóval járd körül a témát, keress mindkét vonalon, és ha belefutsz egy jó ajánlatba, akkor ragadd meg.

Na most úgy csináltam, mintha értenék hozzá:))
Előzmény: Zuzmara (56)
ZE Creative Commons License 2005.04.08 0 0 57
Kisautóban Ford Fusion, esetleg Fiesta? Most akcióznak eléggé, ráadásul vagy nulla indulóval(!) vagy nulla THM-mel(!) megy, ha jól tévedek...
Használt autóra szerintem nem nagyon találsz finanszírozót (hitelt), de lehet próbálkozni (Summit Rt. pl.).

A Casco/GFB ügyben érdemes szétnézni a piacon: új autónál tipusa/lakóhelyed válogatja, hogy kik mennyiért vállalják, a GFB-t meg érdemes ott, ahol a leg olcsóbb. Esetleg célszerű egy biztosítási alkuszt megkeresni, vagy a biztositas.hu oldalon szétnézni.
A legtöbb kereskedőnél valamelyik alkuszcég munkatársa van "helyben", így optimális ajánlatot tud adni.

Fruzsiról :) bővebbet a Ford Fusion, avagy autót 3 millió alatt topicban találsz.
Előzmény: Zuzmara (56)
Zuzmara Creative Commons License 2005.04.08 0 0 56
Udv! Autovasarlason torom a fejem, ill. cseren. A helyzet tisztazasa erdekeben, jelenlegi (egyben elso) kocsim: Toyota Starlet 1.0, 3 ajtos, 89-es evjarat. Meretben, kobcentiben kb. megfelelne az ujban is egy ilyesmi kategoria (kiskocsi). Mivel megfogadtam, hogy nem veszek tobbe 10 evesnel idosebb autot, ugy voltam vele kezdetben, hogy nezek egy 3-4 eves kiskocsit, szanok ra kb. 1-1,2 M-t, de mivel csak kb. 500-at tudnek kezdonek befizetni, ezert rogton itt az elso kerdes: - Kereskedok tudom hogy inteznek, de ha maganszemelytol vennem, van-e valami lehetoseg reszletvasarlasra? (Es milyen "aron"?) Uj autóban nem gondolkoztam, anyagi okok miatt, de amiota meglattam az uj Swiftet, ha nem is beleszerelmesedtem, de egyfolytaba esz a fene, hogy nem kellene-e megis meglepnem eletem elso UJ auto vasarlasat? Ebben csak az a ciki, hogy ez a verzio kb. dupla annyiba kerulne, raadasul a fent emlitett kezdoreszlettel iszonyat sokaig, es iszonyat sok (nekem) penzt kellene visszafizetni torlesztoreszletkent, (tehat igy nezve nem is dupla annyi, hanem tobb mint 2,5-szerese). Ugyhogy igy elso korben, legyszives adjatok tanacsot pro es kontra egy kb. 1-1,2 M Ft-os hasznalt kisauto (reszletre veve), es egy uj alap 3 ajtos Swift vonatkozasaban. Minden egyéb is (pl. hogy kb. mennyit bukok mindket auton mondjuk 5 ev alatt), de foleg az olyan reszletek erdekelnenek, amikrol egy magamfajta "amator" nem biztos hogy tud, pl. hogy vegigjarjak-e tobb markakereskedest (uj auto eseten), van-e nagy szoras az ar (finanszirozas, egyeb koltsegek) vonatkozasaban? Vagy hogy mire kell figyelni ilyen szerzodesek eseten? Ma megtudtam pl. hogy ha egyszer pl. tobbet szeretnek belefizetni a reszletbe, nem a havi normalis megallapodott osszeget, akkor azt nem tehetem, csak valami szerzodesmodositassal, ami 20-30 ezer Ft... Meg hogy 60 ezer lenne csak az uzembehelyezes (rendszam, forgalmi stb.). Persze, gondoltam, hogy nem 10 forint, de hogy 60 ezer? (A Swift esetében.) Tehat minden banki, biztositasbeli dolog is erdekelne, amire figyelni kell. (Mivel uj auto eseten jo lenne Casco is, megkerdeztem a kereskedot, hogy azt ki intezi, ok, vagy en is intezhetem? Azt mondja, en is intezhetem, de ezt a bank nem szereti, meg nekik kulonben is eleg elonyos szerzodesuk van a ... Biztositoval, ezert jobb ha rajuk hagyom.) Szóval légyszi lassatok el tanacsokkal, mert kisse fosok ez ugyben (ennek oka pedig: soha nem vettem meg fel hitelt, mert iszonyatosan odzkodom a tetu hivataloktol, es nagyon utalok barkinek is tartozni). Udv: Zuz
Lucilla Creative Commons License 2005.04.06 0 0 55
Régóta süllyed ez a topik, felhozom egy kicsit, főleg, mert ONtopik újságom van.

Nos, bár nehéz döntés volt, de meghoztuk: a befutó a toyota corolla wagon 1,4 lett, benn áll a garázsban és nagyon szép:)) Persze jól is megy, és nagyon sok mindent tud.
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.11 0 0 54
Írjál mailt, él az itteni címem, ha még mindig érdekel.
Előzmény: Lucilla (49)
Tom1939 Creative Commons License 2004.11.03 0 0 53

Igaz:) De ha csak a Ferrari és a Maserati tetszik akkor sincs gond, csak igényes vagy:)

 

Az Altea tényleg izlés kérdése (az a típus vagy nagyon tetszik vagy egyáltalán nem)

Előzmény: G-fourty (52)
G-fourty Creative Commons License 2004.11.03 0 0 52

EBből is látszik, hogy nincs egyetemes érvényű recept. Az lehet, hogy nincs drágább autó a nemtetsző autónál, de hiába tetszik nekem a Maserati például, vagy a Ferrari.

Ami viszont boldoggá fog tenni:

 

A megbízhatóság és/vagy az olcsó alkatrész. Nincs elkeserítőbb dolog annál, mint amikor megvan az az autó ami nagyon tetszik neked, de állandóan valami gebasz van vele és egy idő múlva kénytelen vagy ráeszmélni, hogy kezd rámenni a gatyád vagy ha garancia van rá és a gatyád nem is, de az idegeid meg az időd igen és nem tudsz normálisan élni miatta.

 

A Seat Altea-t meg nem nevezném szépnek, elég varangyos egy autó. A C-Max viszont tényleg szép (szerintem). Az autóvásárlást az emberek 95%-a külsőségek alapján intézi el. Egy részük azért mert abszolút nem ért a műszaki dolgokhoz, más részüket nem érdekli, a harmadik részük meg szerelmes akar lenni az autóba ahelyett hogy menni akarna vele. Azt azonban sajnos tudomásul kell venni, hogy egy mai autó nem egy szép felület, hanem hihetetlen know-how van beleépítve és alapvetően egy nagyon komoly műszaki cikk, amely a nagyrészt a fizika törvényeit követi. Úgyhogy ezek azok, amik elsősorban megszabják egy autó jóságát, nem az, hogy belül hol milyen zseb van benne, meg hogy hogy fér el benne a jobb nagylábujjad, vagy hogy esetleg valamelyik műanyag burkolat zörög.

Úgyhogy ha én most autót vennék ilyen komoly összegért, akkor alaposan megnézném az alkatrészárakat. Az sem volt soha szimpatikus, hogy mások javítják az autómat, de mondjuk én extrém esetnek számítok :-)

Előzmény: Tom1939 (50)
G-fourty Creative Commons License 2004.11.03 0 0 51

Venni éppen akarnak sokan, csak nincs rá keret. Max a Dacia Logan tudna elérhető közelségbe kerülni, úgy 1 éven belül mint új autó :-)

 

Az ilyen biztonsági megfontolások meg szép dolgok, csak drágák. Mindenképpen kompromisszumot kell kötni. Olyan autó nincs, ami keveset fogyaszt, nagy, jól megy, biztonságos, nem lopják, nem romlik el, olcsó hozzá az alkatrész és kis helyen lehet vele parkolni.

 

Egyébként én Suzukit vennék valószínűleg. Állítólag jó a motorja. Ha nagyon fontos a biztonság, vegyél valami jobbat, gondolom akkor csak használt jön szóba. Volvo V40-et már lehet 2 millától kapni. A 2 literes motort ajánlják a Volvósok. Az új autókról való tévhitekről annyit, hogy a tök újakkal is sok gond van/lehet a kollegáim ezzel (is) foglalkoznak. Az előny annyi, hogy van rá garancia. Mi viszont 9 éves korában vettünk egy VW Passat kombit 135 ezer km-rel, most van benne 285 ezer és a motornak semmi baja (a kaszni elrohadt, de 18 év alatt nem csoda). Tehát nem kell annyira félni a használttól csak jó alaposan meg kell nézni. Ezeket az újakat hagyományos módszerekkel már nem lehet javítani és sokan ezzel nagyon nincsenek tisztában, még előfordul olyan autószerelő is aki nem tudja, hogy egy kódolvasó az alapfelszerelés. Ami a motort illeti, minél primitívebb, annál megbízhatóbb. A jelszó az, hogy ami nincs, nem romlik el. A Toyotáról sok jót hallani, de ott is lehet peched. Hallottam már olyan új Corolláról, amit nem tudtak megcsinálni. Ezek mind számítógépvezérelt motorok, hétköznapi embernek esélye nincs a javításra, még a szakszerelők is összeszarják magukat néha. Ami a többit illeti, a budapesti utakra robusztus futómű kell, lágyabb rugózás és hosszú rugóutak.

Nem éppen az a környezet, ahova új autót kell venni. Az alkatrészárakat, főleg futómű, figyelembe kell venni.

Azt kell meggondolni, hogy mik az igények és mennyi a pénz. Klímát csak sima alapot vennék, nem ECC-set. Nem vennék bele kipörgésgátlót, fényszóró szintszabályzást, aktív futóművet vagy sima hátsó szintszabályzást. Sajnos azonban manapság már nem lehet olyan autókat kapni, amiknek a szervizeléséhez ne kéne egy egész szervízipari háttér hanem otthon egy két kulcs, meg csavarhúzó. Egyébként szerintem a Yaris Verso baromi ronda, de nem ez a lényeg. Lehet, hogy jó. Nekem nincsenek vele tapasztalataim. Mindenesetre minél kevesebb extra, annál kevesebb fejfájás.

Előzmény: Lucilla (49)
Tom1939 Creative Commons License 2004.11.03 0 0 50
Én fél éve vettem autót bár jóval kevesebbért (3 millióért). Szerintem amelyeket érdemes megnézni: Kombik középkategória (5,5 milla és felette, ezeknél szerintem dízellel érdemes venni): -mazda 6 kombi alap 120 lovas dízellel (szép, megbizható, tudáshoz képest nem drága) - ford mondeo kombi alap 115 lovas dízellel ( a böhöm nagy batár:), nem annyira megbizható de azért több mint OK, és relatíve olcsó!) - opel vectra kombi 1.9-es dízellel (drágább, szintén böhöm nagy, a motor olasz eredetű, szerintem előző kettő jobban megéri, ezt annak ellenére mondom, hogy az egyik autóm opel) - és természetesen toyota avensis kombi, de ha ez tetszik várnék vele mert a jelenlegi dízele kicsit gyengus (116 paci) ahhoz képest ami állítólag jön (szerintem minimum 150 lovas lesz). Ezekből talán ez a legracinálisabb (biztonság, megbizhatóság ár/érték arány mind OK, de nekem speciel nem tetszik) Alsó közép kombik: - Új astra kombi 1.7-es 100 lovas dízellel (kb. 4,8-ból kijön, isuzu eredetű dízel, szép, értéktartó stb.) vagy legalább 1.6-os benzinessell (mínusz fél milla) - Új focus kombit érdemes lehet megvárni (1.6-os 110 lovas dízellel, Németeknél olcsóbb az astránál és szerintem jobb is lesz annál de ez szubjektív) Egyterűek (ezek azok melyek nekem nem teszenek, de családi autóként tökéletesek): - Ford Focus C-Max (1,6-os dízel itt is szerintem, családi autónak tökéletes) - Seat Altea (ez inkább szép, és a 2.0 tdi olcsó is tudásához képest, már ha 5,4 millió olcsó lehet:)) - Toyota Corolla Verso (vélemény ugyanaz mint az avensis combiról) Vásárlási tanácsaim: - Listát írni mely autók lehetnek érdekesek (mint az én listám). - Még otthon gondosan kihúzni az irreálisakat (túl drága, valakinek nem tetszik stb.) - A maradékot kipróbálni (tesztvezetés)! - Ha van egyértelmű győztes arra alkudni. Ha nincs a legjobbakra. Fontos, hogy ne csak a racionalitás döntsön. Nincs drágább egy nem tetsző autónál! Én úgy alkudtam, hogy minden kereskedésnek írtam az országban egy mailt (egy közös levél sok címzettel, hogy lássák, hogy a "konkurencia" is megkapta) és a legjobb ajánlat nyert. Ez az én esetemben az alap akció (manuális légkondi) melett metálfény és automata kondi volt (további 125 rugó kedvezmény). De én olcsó autót vettem (fiat stilo), ennél több is mehet drágábbaknál. És utolsó tanácsként ha megvan a bátorság: www.eurocarmarket.de címet érdemes megnézni vásárlás előtt. Innen egy V50 is kiférhet:) Kb. 20.000 euró a két literes dízel (plusz itthon reg. adó stb., de olyan 5,8- 6 millióból kijönne). A középkategóriát is érdemes megnézni itt itthoni vásárlás előtt (kisebbet nem nagyon). De én csak jelentős árelőnynél vágnék bele a sok nyűgnek (kiutazás, itthoni intézkedés). Remélem segített ez valamit.
Előzmény: Lucilla (49)
Lucilla Creative Commons License 2004.11.03 0 0 49
Na mi van, senki sem akar mostanában új autót venni?

Esetleg, ha valakinek jó tippjei lennének a hogyan alkudjuk le a kocsi árát témakörben, szívesen venném.
oktaclio Creative Commons License 2004.10.04 0 0 48
Kérdés: van ugye a Proton (malajziai autó), ami tulajdonképpen Mitsubishi. Ez olyan Mitsu, mint pl. amilyen Opel a Daewoo Racer (azaz csak hasonlít, de mégse), vagy egy az egyben Colt? És ha igen, akkor jó-e a Mitsubishi alkatrész hozzá? Mert ennek fényében jó vételnek tűnnek ezek a Protonok...
S.Zola Creative Commons License 2004.10.03 0 0 47
Előzmény: zsoltisz (46)
zsoltisz Creative Commons License 2004.10.03 0 0 46

 Sziasztok..  találtam egy tutit colt 96os  1 mill 2 öért..  légzsákkal,szervoval,szép állapotban..

 Kényelmes szerintetek a Colt?? Nem öreg?? Drágább sokkal mint egy suzuki fenntartása???

mfkh2 Creative Commons License 2004.09.30 0 0 45
quint Creative Commons License 2004.09.30 0 0 44

:-))) hatásos a marketing! A régi 40-es sorozat a "vakításon" kívül megegyezik a régi Mitsubishi Carismával (csak egy szembetűnő apróság: bal oldalon tölheted a benzint, mint a japcsiknál), a Carisma meg ugye nem a biztonságáról volt híres...

 

Az új 40-es és 50-es az új Focus padlólemezén csücsül (tengelytáv -> kompakt kategória), az árát meg bevágták a prémium középkategóriába. Kohn bácsi erre szokta mondani, hogy ügyes.

 

Közben beugrott a régi BMW-s duma (nem igaz, de aranyos): "minden tiszteletünk a Volvo fejlesztőié, akik több évtizedes kutatómunka eredményeként képesek olyan autókat csinálni, amelyekben túl lehet élni a fával való ütközést. Most már csak az a kérdés, mikor tudnak olyan autót csinálni, amivel ki lehet kerülni azt a qrva fát"

 

Előzmény: DAKAR (43)
DAKAR Creative Commons License 2004.09.30 0 0 43
Üdv. Ha a biztonság a fő cél,akkor csakis volvót vegyél,pl egy V40-es pár évesen nem több mint egy uj szutyuki,és hát egy más kategoria minden téren. Nekem most nincs autóm,szóval nem tudok hazabeszélni :-)  Én is tervezem autó vásárlását,1-1,5 milláig. Legjobban a 306-os peu tetszik,és ilyen árban már 5 év körülit ki lehet fogni.Na,majd meglássuk. Üdv
murray Creative Commons License 2004.09.30 0 0 42
milyen colt? mennyi idős? néha ki lehet fogni egy két jó példányt és a skodát magasan veri...
Előzmény: zsoltisz (40)
murray Creative Commons License 2004.09.30 0 0 41

hát nemtom.

ha veszel egy öreg romot /skoda vagy bármi/ akkor a javittatás lesz plussz ktg aztán meg rád rohad.  Pesti vagy? ha nem akkor vehetsz jobb autót vezetési tudás nélkül de itt pesten nem lehet bénázni, itt box van.

 

vagy vegyél egy szart, vezetgessél ha mázlid van nem kell hetente szervizbe hurcolászni, és mellette gyüjtögetni a másik kocsira.

 

Előzmény: zsoltisz (40)
zsoltisz Creative Commons License 2004.09.28 0 0 40

OK.. döntöttem.. eszek egy skodát 70ezerért.. aztán kellö rutin után.. megveszem a kocsim ami uj,s részletre. Szerintem ez a legjobb megoldás..  ha a skodát meghuzom,nem kár érter... de egy 1millios kocsi........  ja

Ez lesz a legjobb.  tudom a költségeket.. köszi. Havi kb 45ezret tudunk szánni majd rá.. 

Suzuki sedant akarok,mert sok ember van a familliában és OLCSO.

 Amugy talán egy COLT is szoba jöhet... jo kocsi?????  üdv!!!!

Előzmény: murray (38)
ZE Creative Commons License 2004.09.28 0 0 39
A 106-ossal vigyázz, _nagyon_ kicsi. De tényleg. Főleg belülről... Én megnéznék egy Ford Fiesta-t vagy KA-t, meglepő, de a KA bőven nagyobb, mint amekkorának látszik.
Egy érdekes hirdetés egyébként...:
http://www.vezess.hu/ftp/ford/moczas_nagy.jpg
Előzmény: zsoltisz (37)
murray Creative Commons License 2004.09.28 0 0 38

helló! ha annyira félsz a részlettöl akkor NE vegyél újat!

nem csak a részlet van havonta, van a biztositás+benzin meg ezer minden ktg

 

ha első autód lesz valszeg vezetni sem tudsz. legalábbis nincs egy olyan legalább 50e a lábodban, ami mondjuk nagyjából biztossá tesz.

 

nem ajánlom,abszolút.

egy kis 106assal megtanulsz vezetni aztán majd veszel komolyabbat

 

 

 

Előzmény: zsoltisz (37)
zsoltisz Creative Commons License 2004.09.28 0 0 37

Szio.. Engedd meg hogy beleszoljak.. Nekem most lenne elsö kocsim,s igazán mindenki irt már mindent,ami jo.. de öszintén szolva én  egytöl félek.. a részlettöl.. mert csak igy tudnék venni kocsit..  félek elkezdeni.. na igaz még a tipus sincs meg.  suzuki swift sedan lenne jó.. esetleg az uj daciát is megprobálom.... :-)

 De inkább eredeti tervem szerint peugeot veszek 106ost..  A toyotajooo ,de tuti drágább..  Mia véleményed erröl a kocsikrol?? 

Előzmény: Törölt nick (36)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!