Kérdezni szeretném tőletek, hogy a Solex 3800-as alsó hajtókarcsapágy szélessége 13mm volt. Az új csapágyé meg 12mm. okoz ez valami gondot? A csap szélessége 12.5 mm, tehát az alátét ill. az anya a csapot fogja
Sikerült olcsón megvenni az S5000-est. Az első gumi már nem eredeti (nagyobb is), így nem lehet leválasztani a hajtást róla, tehát azt mindenképpen cserélnem kell. A hátsó lámpa nem eredeti, és a csomagtartó végéről hiányzik a fekete műanyag elem. Ezeken kívűl teljesen eredeti, patinásan kopott. 1 óra ügyködés után már pöfögött is. :)
Volt jópár éve is már Solex (Sli Solex) motorom, de elkunyerálta egy barátom a gyűjteményébe. Most újra kedvet kaptam a márkához, ezért a minap szereztem egy hazai gyártású S3800-ast. Viszont közben bejött a képbe egy 46 éves S5000 példány is, ami kissé garázslelet kategória. Mit szabad egy ilyen S5000-es mociért adni manapság?
Sziasztok, van egy nagyon megkímélt, gyűjtői állapotban lévő Plisolex gépem eladó (ugye a max 4000db-os szériáról van szó, ami az 5000-es modell félbehajtható verziója). Édesapám vette kiküldetésben a 70'es évek végén Franciaországban, és a Dacia hátsó ülésén került MO-ra. Persze narancs színű, mint az összes ilyen. Mennyit érhet szerintetek? Külföldön elég borsos áron mennek ezek... Köszi a tippeket! (jó pénzért lehet, h eladom, különben megtartom befektetésnek)
Sziasztok, van egy Solex gépem aki gépészetlileg, motorikusan jó állapotnak örvend. Ami nem áll össze az a gázkar/szektor és a motor összekötése, szabályozása, főleg arra tekintettel, hogy szerintem erősen típusidegen maga a gázkar. Tudtok valakit, aki ilyen cserét, javítást, rendbetételt vállal? Amúgy megy a gép, csak a karral nem szabályozható.
Erdekelne a raf, arba is jo de meghivhatna belole egy szegedi halaszlere, es egy harcsapaprikasra. Kis csaladommal egyutt, epp 16 an vagyunk meg a gonoszok.