A fideszbol (amely eredetileg antiklerikalis liberalis beallitottsagu part volt) nem Fodor csinalt vezerkultuszos katolikus zombipartot.
Ugyancsak nem Fodor csinalt az MSZP-bol paralimpia-partot.
A Miepbol sem csinalt kvazifasisztakat.
Es nem o sz#rta szejjel az FkGP-t sem, es az MDF-et sem.
Oszinten... melyik partot is tette tonkre? Hol maradt egyedul? Nem lehet, hogy mar nedvtol csorog az agymosas miatt a fejed? Bocsesz, de ha mar olyan hulyesegeket irkalsz, mint ebben a hozzaszolasban, nem kene a "Mehet" feliratu gombot nyomogatni.
Lehet, hogy nagyobb hatalma van a F.G.-nek, mint gondolható és mint érdemei
folytán indokolt lenne.
De hát nem tudom, mennyire "felelős kormányzati magatartás" és "morális"
tett kamaszosan alávágni egy miniszterelnöknek és egy pártnak, amikor ezt
demokratikus módon (koaliciós tárgyalások, felvetés az MSZP októberi
kongresszusára, stb.) is meg lehetett volna tenni. Pusztán azért, mert
lehetőség nyílott rá.
Másik: a politikusok, amikor az utolsó cseppre hivatkoznak ! Elvesztették volna
a fejüket egy csepptől ? Hogy már gondolkodni se tudnak, vagy nincs is ilyen igény.
Ami lehet, az már erkölcsös is ? 5 %-kal a háta mögött ?
Nem valószínű, inkább csak ugyanazt hajtogatta D-209 ügy óta és most bejött. Cserébe kapott egy csokit Kunczétól (elvitte Gabikát tárgyalni), és ha 1 hét múlva vége lesz mehet vissza a "belső ellenzékbe".
Sok szép pláza épült a város központokban. ezzel az amúgy is elviselhetetlenül zsúfolt várost még elviselhetetlenül zsúfoltabbá vált. Jó példa a Mammut, ami egy P+R parkoló HELYÉN áll -vagy a gödör helyén DG által építeni szándékozott kultórális központ (azaz pláza) és nemzeti színház. milyen jó jött volna ez BP-nek... ez aztán a városfejlesztési koncepció! BP egy gazdátlan szétrabolt város, ahol néhyány látványos beruházás ugyan van de a koncepciólanság és a lelketlenség uralkodik. én nem vagyok ellenzéki, mindössze egy nyitott szemmel járó budapesti. ennek alapján mondom azt, hogy Demszky go home!!!
Bár itt Demszky értékelése OFF, de elég pontosan látod. Talán még annyit tennék hozzá a "miért nem épült 4-es metró" kérdéshez, hogy ha a Demszky-rajongóknak nem olyan rövid az emlékezetük, akkor emlékezhetnének, hogy 90 és 94 között Demszky fúrta meg a 4-es metrőt, ami akkor az orosz államadósság terhére épülhetett volna meg. Akkor azt hittem, ez pusztán a világkiállítás szabotálása érdekében történt, ma már inkább azt gondolom, hogy inkább az volt a gond, hogy nem a franciák építették volna.
És egy másik neuralgikus pont: a Budapesti Közlekedési Szövetség több mint 10 éve van napirenden. A megvalósításban ki akadályozta meg DG-t? Az agglomerációs polgármesterek? 5 különböző kormány? A BKV, a MÁV és a Volán vezetése? Nem állítom, hogy ez egy könnyű feladat, de ha valaki főpolgármester, akkor kell lenni annyi politikai tekintélyének, szervezőkészségének, diplomáciai érzékének, hogy egy ilyet összehozzon.
Ha megnyugtat, akkor soha nem voltam semmilyen pártnak tagja. Seggnyalás nem kenyerem, akár a nyelvemről, akár az alfelemről lenne szó.
Abban igazad van, hogy az elvtárs szó nem cseng jól. Sem Kovács elvtárs, sem Medgyessy elvtárs elvtárssága nem lehet kérdés. KB- és PB-tagok voltak a pártállamban. Hiteles, hamisíthatatlan lista van róluk, amiben az a legszebb, hogy ők maguk állították össze. Nem cumiznám be, hogy a kgb ellen harcoltak. Nagyobb tétben fogadnék arra, hogy a megszállókkal kollaboráltak a kádári bábállamban.
Fodor elvtárs meg túl gyakran mutatkozik a diktatúrából ismert fószerek között. Ha szabadságszerető lenne (ahogy igazi liberálishoz illene), akkor nem hozná a nyakunkra ezt a bagázst.
Nem tudom, neked milyen tapasztalataid vannak: az én környezetemben az összes egykori seggnyaló buzgón elvtársazza főleg azokat, akik 90 előtt legalább néha pofázni mertek...
Fodor elvtárs fitymálja a XXI. század Deák Ferencét, pedig Medgyessy elvtársról is kiderülhet minden balféksége ellenére, hogy ért valamihez, ha hirtelen nem is tudnám megmondani mihez. Kovács elvtársról is mostanában derült ki, hogy energetikai szakértő, amit igazán nem gondoltam volna és most sem gondolok ;)
"szemét Tarlós, a III.ker. utak semmivel nem jobbak".
Szvsz, éppen Tarlósnak köszönhető, hogy a III. ker tele van lakóteleppel és egyik sem rohadt le. Utálom a lakótelepi feelinget, de ezt már lassan Békáson sem érezni, nemhogy pld. a Rómain. Nem véletlen akkora sztár ott ő, átlagban 30-200%-al magasabbak a panelok árai mint máshol Budán, beleértve Gazdagrétet.
Összehasonlíthatatlan Budapesttel. A belső kerületek (nem a várnegyed, az a terület, ami az itteni V.-VI: kerület) elképesztően szép, tiszta, jó állapotú, nagyvárosias, szuper.
Számtalan kiskocsma, ahol a 3. (!) alkalommal már megismernek, és ugyanoda ültetnek ahol előző alkalommal ültél. Nyugodt, osztrák stílusban élő emberek.
Minden utcában villamos, sok sétálóutca. Koldusok csak a templom előtt, kutyaszar sehol.
És mégvalami: tavasszal, amikor ott voltam, majdnem minden házon lógott egy alpinista, vagy fel volt állványozva. Mosták a házfalakról a téli koszt....
Budapest - Prága földrajzilag egy óra (repcsivel), valójában minimum 50 év.
A lágymányosi híd ahhoz ez expo-hoz kapcsolódott volna, amit 1994-ben pártunk és kormányunk az első adandó alkalommal megfúrt.
A híddal még az Antall-kormány büntette a fővárost.
Demszky alatt volt valami fejlődés (a megboldogult, de velünk élő szocializmusban is volt valamiféle fejlődés), de relatíve erősen lemaradtunk -mondjuk- Ausztriához képest. Jórészt Demszkytől függetlenül vagy éppenséggel Demszky ellenére fejlődtünk.
Akkor télleg bazi szar lehet nem gondolod ? Ha a ballibesek is csak 6-ra értékelik. Én nem kevesebbet állítok, minthogy bármelyik kormánypárti jobb lett volna bármelyik ciklusban. Legalábbis Budapest szempontjából.
Demszkynek semelyik ciklusában nem adtam volna 2-nél többet. 10-es skálán.
E 14 év alatt kiépült a Hungária körút (és a villamos) a Thököly út és a Lágymányosi híd között. Megépült a híd is. Volt egy teljes nagykörúti rekonstrukció, Bartók Béla út, Móricz Zsigmond körtér, Belváros (sétáló utcák, Bazilika környéke) stb.
Leragadtál a kátyúknál, ez két éve téma. 2005-től ismét megvan rá a forrás: nem csak a fővárosi, hanem a kerületi utakra is (szemét Tarlós, a III.ker. utak semmivel nem jobbak :-)).
Magyarországon sok polgármester lakik másik településen (pártfüggetlenül), de ez magánügy. Még nem helikopterrel jár, kocsival pedig (Budakeszitől a Belvárosig) szép keresztmetszetét láthatja a város problémáinak... :-DDD
Sztm a 4-es metro tipikusan az az eset, ami jol peldazza a magyar viszonyokat.
1. Partharcok aldozata.
a. Egyik part hadakozik a masik ellen, a polgarmester nem ugyanabbol a partbol valo, mint a kormany. Nem tortenik semmi a huzavona miatt.
b. Szerintunk nem jo ez a nyomvonal. Rajzoltassuk at, az olcsobb, mint megepiteni!
c. Hagyjuk a nepi jogokat ervenyesulni, es halogassuk a dolgot, akkor mi beledobunk par milliardot, ugyis bukunk, es az oroszlanreszt majd a masik kormany fizeti, amelyiknek magyarazkodnia is kell, hogy miert is kerul annyiba, plusz elo kell teremteni az osszeget, mert az megdobbentomod hianyzik.
Tanulsag: Miert jo, hogy ketbalkezes idiotak uraljak az orszagot? (Fidesz & MSZP)
2. Burokracia aldozata.
a. Bigyo Bela budapesti lakos szerint a 4-es metro karos a kornyezetre, ezert birosag tokol rajta honapokig, hanem evekig.
b. az epiteshez egesz pontosan 30984510398277 fele engedely kell mindegyik 9 peldanyban.
c. a kozbeszerzest mindenki kivizsgalja, egy kormanyparti testulet, egy ellenzeki, egy semleges, elobbi mindent rendben talal, a masodik semmit, a harmadik nem letezik.
Tanulsag: az elhasznalt papirokkal 3 telen futhettuk volna komplett Magyarorszagot, vagy 9 millio hajlektalannak lett volna takaroja es parnaja.
Sorry de ez a realitas Magyarorszag 2004.
Ezzel szemben annakidejen.
1.
a. Egy part volt. Ha kellett valami, megcsinaltak.
b. Ha rossz volt a nyomvonal nem erdekelte oket.
c. Az emberi jogok elegge korlatozva voltak ahhoz, hogy ne szamitson ilyesmiben.
2.
a. Bigyo Bela inkabb csendben maradt.
b. Mindent az allam intezett, es nem kellett minden papirt 35 fele kulon intezmenyen atfuttatni, mire hivatalosan is letezett valami.
c. no comment.
Hiaba az elozo rendszert nem lehet maradektalanul szidni.
12 év után észrevette, hogy vannak kátyúk! GRATULA!!! (egyébként a világ melyik pontján lakna egy polgármester a általa igazgatott (?) városon kívül???
nem 0 NY-i vezetővel dolgoztam együtt, és többségükben rajonganak a városért. A hibákkal 1ütt (persze 1xűbb dolguk van, ha gázak az utak, akkor vesznek egy RAV4-et :)
Nem azt mondom, h minden 100as, de a trend szvsz nem rossz.