Az első szinten 4+1+1 vonal van: 1-4 a normál, egy összevont 2/4 jelű a két vonal helyett esténként, plusz egy rendkívüli alkalmanként közlekedő B jelzésű. Ebből az 1-es és 4-es forgalmasabb, a 2-3-as gyérebb utasforgalmú járat.
A járműpark pont úgy néz ki, mint egy hazai buszos próbálkozóé: öreg használt járművekből áll. Kezdésnek kaptam egy 2005-ös Heuliez GN 327-est 450000 km-el meg egy 1990-es gyártású Setra S 215 SL-t 758000 km-el. Utóbbi szervizelésre szorult, el is küldtem javítani. Gyorsan beszereztem még egy 2000-es évjáratú használt csuklós Heuliez GX 417-est 300000 km-el, ő is megy majd szervízbe ha a Setra elkészült. Egyelőre nagy trúváj nincs, az egy szem Heuliez pörög a négyesen.
Comme vous avez pu le remarquer, depuis quelque temps, il n'y pas beaucoup de nouveautés sur Virtual-Transports.com. Tout ceci est du à un manque de temps dû aux études, travail, et ma vie personnelle, ne me permettent pas de me consacrer comme je le voudrai au développement !
C'est pourquoi, je réfléchis depuis quelques semaines, sur l'avenir réel du jeu ! Bien que vous restez actifs sur le forum, propositions idées, commandes sur les concessions, animations (concours, découpes...), ceci ne fait que cacher le problème de dynamisme du jeu.
Entre les concessions à alimenter en occasion, les litiges entres joueurs (ou vers l'équipe), les bugs, scripts de gains, je n'ai pas de temps pour apporter des nouveautés : services spéciaux, niveau 4, ajouts de véhicules...
Pour le moment, aucune nouveauté n'est à prévoir sur VT, étant présent que le week-end (et encore...)
Tehat ugy oszefoglalva, nincs sok ideje a jatekhoz (fejlesztes es hiba korigalas) a suli miatt (nem megy haza este hanem kolegiumba alszik) es emiatt nagyon gondolkozik a jatek jovojere. Vagy tovabb megy es esetleg egy segedembert felvesz vagy abba hagya.
1 - Equiper la ligne 1 de véhicules grande capacité disposant de SAI Voyageurs et d'écrans LCD 2 - Avoir au moins 100 véhicules dans votre parc 3 - Rendre les lignes 1 et 4 accessibles aux PMR 4 - Équiper de caméras de vidéo-surveillance les véhicules affectés aux lignes 1 et 5 5 - Continuer à exploiter la ligne A en minibus sous peine de sanctions. 6 - Équiper tous vos bus de terminaux phonie. 7 - Vos véhicules doivent être équipés d'une livrée 8 - Créer un nouveau dépôt, l'actuel atteignant ses limites de capacité 9 - Continuer à équiper vos bus de Filtre à particules 10 - Ne plus avoir de dettes envers la banque.
1 : Az 1es vonalon BHNS buszok kozlekedjenek (VAnHool newAGG300, Mercedes Capacity, Citaro G II BHNS, Man Lion's City GXL, Irisbus Créalis Neo, Volvo 7500AA, es lehet hasznalt régebbi buszok mint pl VanHool AGG300, Citaro G I BHNS...). LCD kepernyeket es informacios rendszert azaz SAI voyageur (muneni es megaloi info).
2 : Legalabb 100 busz legyen a vallalatban.
3 : A mozgasserultek kozlekedhesennek az 1es es 4es vonal (alacsonypadlos busz es rampa).
4 : Legeyenek kamerak az 1es es 5os vonalu buszokon.
5 : Mindig legyen minibusz az A vonalon. Ha nincs akkor 2500€ buntetes (itt lehet midibbusz)
6 : Legyen phonie (olyan AVM vagy DIR rendszer pesten) az osszes buszokon.
7 : Legyen egy livrée (azaz festes) az osszes buszokon.
8 : Epiteni egy uj garazst
9 : Legyen mindegyik buszon "filtre à partiule" szenyezo anyag filter.
10 : Ne legyen adossag a bankal szemben.
Ha meg vannak kerdesek, nyugottan.
Amugy lesz szeptemberben 2 IK412 es 7 IK417 elado buszaim.
2 Solaris Urbino 10, 2 Solaris Urbino 15, 1 Heuliez GX107 és 1 Renault PR 100 MI........ Rengeteg kölcsönöm van még, második szintről álmodni se merek..... :)
A bevetel bug veget ert mult heten. Egy fizetos cron-ra mentek at.
A 3ik szinten dolgoznak varhato nyitas a karacsonyi szunetben ???
Ajalom azoknak akiknek nehezeb a busz beszerzes hogy tekincsek meg a concessionnaireket (a jatek foruman), lesznek ev vegi akciok. Ha kell forditas segitseg, csak szoljatok. Amugy 50000 ert is lehet hasznalt szolot kapni.