Az autóhoz kapott felhasználói kézikönyv mellett kell legyen egy bankkártya méretű lap,amin a kód van.Nem tudom neked megvannak-e a kocsi könyvei,ha nincs nézzél szét ,hátha ráakadsz vhol.Egyébként csak márkaszervíz.
Egy 2002 es jaguar stype 3.0 v6-om van. Lemerult az aksim, es miutan hejre lett hozva a problema , a radio kodot ker.... tud erre valaki valami megoldast ??
Egy 2000-es évjáratú 3000 v6 sport s-type tulajdonosa vagyok, ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni es nagyon örülnék ha valaki tudna segiteni!
Szóval "FUEL COMPUTER DATA ERROR" ezt a szerelmes üzenetet kapom elég gyakran es az autó nem indul...... saru le, 20 perc pihi es az autó indul. Volt valakinek közületek ehhez hasónló problémája? Es ha igen mi a teendő? A valaszokat előre is köszönöm! Üdv!
Most olvasom hogy nem is fújja a levegőt a vezetőoldalon.Akkor valszeg a zsalut ki sem nyitja,így vezérlőmodul hiba lehet.A legegyszerűbb egy hibakiolvasás lenne.
Az kilistázza a hibás egységeket a komfortrendszerben.
Szintén S-Type tulaj vagyok sok éve már. Sokat szívtam elektromos hibákkal,amik önmagukban nem is voltak nagy hibák,de míg megtaláltam őket az kész idegbaj volt.Ha lesz kedved olvasgass vissza,sok hasznos infót találhatsz,nemcsak itt,hanem az x-type topikban is. Oda is irogattam ha kellett info.
Az akkumulátor merülés talán magának az akksinak a hibája lehet,de egy egyszerű voltmérővel meg kell mérni a töltést bekapcsolt lámpával,ha ez jó (14v közeli értéknek kell lenni) , akkor még ki lehet mérni kivett kulcsnál van-e valami terhelés az akksin.Szerintem csak az akksi haldoklik.
A fűtéssel is sok problémám volt,tipushiba a klímavezérlő kontroll modul meghibásodása,amiben egyszerűen elolvad a nyáklapon a rézvezető,ezt nagyítóval jól látható. De a vízhűtő jobb alsó sarkánál található kontrollszelep is hajlamos a beállásra.Ez kétutas szelenoid szelep,ami külön vezérli a bal és jobb oldalra beengedett melegvíz mennyiségét.Ezek nekem mind megvoltak :).
De szerencsére meg tudtam javítani őket. Esetleg a belső radiátoron lévő zsalu nem működik,de ez nem szokott elromlani.
A hűtővíz mennyisége megfelelő?Nem lehet hogy csak kevés?Mert ebben az esetben is lehet fűtés probléma.
Sziasztok. Egy Jaguar s-type 2,7 d tulajdonos vagyok. Olyan problémám van hogy pár nap alatt lemerül az akkumulátorom, valami leszívja az áramot, és még olyan hibám van hogy nincs fűtés az autóban, a vezető felől nem is fúja a levegőt. Ezekre a hibákra tudtok e valami megoldást.
A felnik szépek, sérülés mentesek, ill, az egyiken van egy kis horzsolás, az egyik küllőn. / képek között/, hibátlanul futnak, görgőzve, hegesztve sosem voltak.
Van egy 2006-os évjáratú 2.7-es diesel S-Type Jaguarom, P0406-os hibakódot ír a computer, de nem állandóan, hol aktuálisan, hol csak előzményként, mind a két EGR szelep lett cserélve! Tud valaki segíteni hogy hova vihetném ahol tudnak vele mit kezdeni, vagy valaki tud tanácsot adni, hogy mitől lehet ez???
Köszönöm szépen a választ és a segítséget ! Nagyon hajlok a Jaguar S-Type felé, és szerintem ö lesz a következő kicsike !:) Csak sajnos hasonlóan nem elterjedt márka itthon, mint a Rover sem... :/
Sok mindent nem tudsz megnézni,inkább a füledre figyelj,fontos hogy egyenletes legyen a járása,valamint szépen lehet hallani a turbó(k) finom fütyülését ha emeled a lassan a fordulatot.Alaposan ajánlott lenne még alulról megnézni van-e olajszivárgás valahol.Nekem az intercooler hűtőnél szivárgott,és rondán belepett mindent az olaj,mióta megcsináltattam,azóta porszáraz.Ha veszel ,jó ha tudod mikor volt vezérműszíj cserélve,lehetőleg mutassanak vmi írott bizonyítékot róla.(anyag kb90,plusz20a munkadíj)
Én soha nem néztem a kartergázt,175ezer van most benne,olajat nem fogyassza,akkor meg minek nézzem.
Ja olajcsere is fontos,és csak 1féle olaj tehető bele,Castrol 5W30. 7liter.Ez a gyár által ajánlott,és nem baj ha a gyári intervallum helyett max 15ezrenként lecseréled.
Még egy dolog,az automata klímát alaposan teszteld le,oldalankén külön is,ez gyenge láncszem ennél a tipusnál,és össze szokták kóklányolni,mert a vezérlőpanel drága.
Üdv ,történetesen énis egy 2.7 D néztem ki magamnak manual váltósat , vétel előtt ennél mire kell figyelni ? Gondolok itt a motorra ,kartergáz menyire jellemző mondjuk nálad ? Azt mondják egy kicsinek lennni kell dieselnél ,de én kétlem .Hangra mire figyeljek ?
Négy éve vagyok tulaja egy S-Type 2.7D sport-nak. Imádom a hibáival együtt.Megfordulnak utána az utcán,ha ez fontos neked.Én nem ezért vettem,csak úgy szerelembe estem vele.Mivel rovered van,amiket hallottam róla,kb ugyanaz. Bosszantó elektronikai hibák,de minden javítható.Bontott autó akad bőven angol importból,de új alkatrészek is beszerezhetők (olcsón) kintről,pl.E-bay.Nálunk az új cuccok nagy része drága,de a kopó alkatrészek árai,mint pl. fékbetét,tárcsa nem vészes. Vétel előtt érdemes megemelni,és megnézni a kerékcsapágyak,lengőtrapézok állapotát.Enyém automata.Fogyasztása helyközben rövid távokon,(élvezem ahogy gyorsul) 9.5liter,hosszabb távon Svájc oda-vissza (nem spórolósan) 6.2 liter.
Győr környékén keresek aki lecserélné egy s-type-ben 3.0 v6 az automata váltóolajat szűrővel együtt, és a motorban is ha lehet. Átnézné az autót mert nem pörög ki
Rover 75 2.0 Dieel tulaj vagyok és nagyon tetszik a Jaguar S-Type 2.7D, megvételén gondolkozok de eléggé információ hiányában vagyok, így hozzátok fordulok segítségért! A kérdésem az lenne(aki ért hozzá és volt/van ilyen autója): Mennyire megbízható? megvételnél mire kell figyelnem? automata váltósat vagy manuálisat érdemesebb venni belőle? Megbízható az automata váltó benne? motorilag mire kell odafigyelni nagyon?Alkatrész ellátása milyen(ár/érték arányban is)? Esetlegesen Budapesten van Jaguár bontó?
Üdv. Mindenkinek ! Sajnos félre rendeltünk egy S type első felső bal lengőkart gyári eredetiben. Szívesen eladnánk valami barárti vagy utángyártott árban. XF-be is jó
Valaki elárulhatná hogyan lehet kivenni az ablakműködtető gombokat.Nem akarom szétcseszni.Amúgy Ford kapcsológombok.A fordoknál van egy kis perem a gomb körül aminél picit megfeszítve ki lehetpattintani az ajtókárpitból,de ennél semmi,mintha be lenne betonozva. Nem világít csak kettő,és ez idegesít.
Más.Senki nem írta meg , a fényszórónak bekapcsoláskor kell állítgatnia magát?(régebben egyszer le és fel állította magát mielőtt beállt középre.nem tudom hogy most a jó,vagy elromlott valami,)
Gondolkodom egy tolatókamerán.E-bay en 6ezer körül lehet venni amit frankón be lehet építeni a rendszám fölé.
Természetesen van navi a kocsiban,és hátul a navi egység tetején van egy kütyü amin van rca bemenet,és hangnak transmitter is.Gondolom vmikor használták dvd nézésre.Rákötöttem dvd-t,és dslr fényképezőt is,de semmi.nem tudom mit kellene bekapcsolnom hogy megjelenjen a kép a kijelzőn.
Újra itt vagyok,gondoltam beugrok pár percre.Köszönöm a válaszokat az előző kérdésemre!
A fényszórók maguktól jók lettek,de bekapcsoláskor nem csináljaamit régen,nem mozgatja le és föl egyszer mielőtt beállna pozicióba.Valaki megírhatná,mi a normális működés.
A másik égbekiáltó problémám(soha ne legyen nagyobb :)pedig:a küső hőmérsékletet pontatlanul jelzi,kb.10fokkal kevesebbet mutat.Ezért már rögtön fűti a szélvédőt stb.
Lehet ezt kalibrálni vhogy,vagy csak szakszervízben,vagy a érzékelő gomba romlott el.?
Néha ránézek a fórumra, de mostanában sajnos nem volt sok időm a meló miatt.
Akkor, ha néha sántikálva jár a motor, Én a trafókra gyanakodnék. ( kiváltképp akkor ha nagyon büdös a kipufogógáz )
Az Én autóm is csinált ilyet anno trafó hibánál, de mellette kivillogta a műszerfalon a kis motor jellel.
Trafó csere és a hiba megszűnt.
A gyári szervíznél a garnitúrát egyben cserélik, nem nézegetik, hogy melyik trafó rakoncátlankodik ( zsebbe nyúlós )
A Landrover Horváthnál a Béla meg tudja mondani, hogy melyiket kell cserélni, mert ha néha kihagy, akkor előbb utóbb el fog romlani.
Valójában azért írtam nektek, mert családi okok ( telek vásárlás ) miatt meg kell válnom szeretett nagymacskámtól.
S-Type 1999-es 3000-es benzines, normál szinkronváltós, orrdísszel az elején, ezüst metall ( láncos motoros ,vezérműszijat nem kell cserélni, mert nincs benne, )
Az autó tip-top állapotban van, a használtautós oldalra nem teszem fel.
Nem szeretnék tesókkal, báttyákkal, kupecekkel beszélgetni a márkáról és a tipusról.
Olyan gazdit keresek a nagymacskának, aki tisztában van a márka jelntésével, kellő alázattal tudja ezt az autót használni és vezetni.
Mert ugye Bayer Motor Werke ( BMW ) sok van, és kormolják az utakat, de ez mégis egy Jaguar. :-)
Az autó előéletéről nem sokat tudok, amikor 2 éve hozzám került szisztematikusan megjavíttattam rajta mindent.
- komplett kuplungszett csere,
- futómű javítás elöl, hátul,
- féktárcsák és betétek cseréje elöl,
- fékjavítás hátul.
- összes elektromos ablakemelőt felújítottam ( külön köszönet Natalivanillának a jótanácsokért, beváltak :-) )
- trafók cseréje,
- akkumulátor csere,
- olajcsere és szervizek,
- vizsgáztatás,
Az autóhoz minden gyári tartozék ( emelő, pótkerék, gyári kézikönyv, két kulcs stb. ) megvan. Egyből vihető, használható.
Az autó pesten van, ha valakit érdekel meg lehet nézni.
Az ára 1,3 és nem alkuképes, forgalmi 2016-09. hó- ig
Tavasszal csináltam olaj és szűrőcseréket, de ha valaki elviszi, és friss olajcserével akarja átvenni, akkor megcsinálom neki.
Sziasztok. Angliából behozott s type-hoz hogy átmenjen műszakin a lámpával lehet valamit csinálni vagy csak cserével oldható meg ? (az ellenkező oldali fényvetés miatt) Valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalat ?
Külföldön vagyok,sajnos csak mobilszámokat,vagy e-mail címet tudnék megadni.Ha valamikor lesz kedved(és időd),nagy vonalakban összefoglalhatnád a tapasztalataidat.Mire figyeljek a vásárlásnál,mik az típus"achilles sarkai",mik azok a dolgok,amik odafigyelést igényelnek,vagy befolyásolják az autó használhatóságát.Köszönöm.