Én is így jártam,sokat Kínlódtam vele ragasztottam stb(ehhez szét kell szedni), mégsem lett jó aztán aYou- tube-on láttam egy egyszerű megoldást,szemből bele kell csavarni két kb 60 mm-es facsavart,az egyikkel függőlegesen, a másikkal vízszintesen tudod rögzíteni,ill. állítani.
Hali! Nekem is volt ilyen problémám. Sajnos van valami műanyag kütyü a lámpa mögött, ami szintben tartja a xenon fényszórót, az tört el valószínűleg. A murányinál megcsinálták nekem nem olcsón. Meg lehet ragasztani, de le kell venni a lökhárítót.
Hallo,van itt valaki ? Most kicsit kellemetlenül érzem magam.Volt pár ismerősöm akiről azt hittem a barátom,de mindíg csak akkor jöttek ha kellett nekik valami,és ha én kértem segítséget ,mindíg hárítottak valami kifogással.
Na le is lettek építve egy idő után.De most én is azt érzem csak akkor jövök ha kell valami.Pedig nem!Nézegetem a topikot,és semmi mozgás. De tovább próbálkozok,mert megint bexart valami ezen az átkozott masinán.
A xenon lámpákat nem állítja. kb 2méterre világítanak.Valaki adhatna valami tanácsot honnan kezdjem a hiba feltárását.
S-type 2.7D sport full.
ui:kellene valami friss navi dvd letöltési link,mert a gyári lemez már akkor xar volt amikor kiadták.
Keresgettem de csak regis fizetős oldalon találtam. Jaguar fan club létezik magyarországon?
Akinek gyakran,véletlenszerűen jelentkeznek hibaüzenetek a váltó meghibásodott,a kézifék meghibásodott szöveggel,az ellenőrizze az akkumulátor kapacitását.
Majd egy évig szívtam miatta. Volt hogy egy üzlet előtt várakoztam fél órát,mire ki bírtam engedni a kéziféket.Vagy csak második fokozatig váltott fel a váltó,vagy addig sem.
Ilyenkor álltalában akkusaru le,vissza,és mehetünk tovább.Az autó mindíg indult ezért nem gondoltam az akkura mint hibaforrás. Mígnem egyszer takarításnál,a pótkréknél észrevettem hogy némi akkusav kiszivárgott.
Akksi ki,és látom hogy vmi hajszálrepedés féle van az oldalán,ahonnét szivárog a sav ki.
Új akksi bele,és rőgtőn észrevettem hogy boldogabban tekeri az önindító. Azóta,(fél éve kb.) semmi hibaüzenet hála a magasságosnak !!
Egyszer még megélem hogy minden jó lesz az autómon.Talán még a becenevét is visszavonom egyszer ! angol beteg.
A csomagtér nyitási problémám megoldódott ! Sokat agyaltam rajta,olvasgattam külföldi fórumokat is,ahol kábelszakadást írtak valahol.Leírom,hátha valaki ugyan így jár egyszer.
Úgy kezdődött,hogy menet közben jelezte , az utas oldali ajtó nyitva van.Persze becsuktam párszor,de semmi.
Megfigyeltem hogy lámpánál állva kb 3 másodpercenként felgyulladt a belsőtér világítás,kialudt,majd ismét kezdődött előlről.A hőmérséklet is furcsa lett,elkezdtem a klímát állítgatni,és kiderült nem megy a fűtés ventillátor. Viszont ha a klímát kikapcsoltam akkor nem jelzett az ajtó. Halkan jegyzem meg a fűtéssel állandóan problémám van, mióta megvan az autó.Na, gondoltam ebből megint szívás lesz.
Egy napi turkászás után a hiba : Test kontakt hiba. Jobb oldalon a biztosíték tábla alsó részére megy egy köteg test vezeték egy 6os saruba,amibe szépen bele van sajtolva. Ki lett bontva,ujra blankolva,és bele forrasztotam.
Tökéletes lett. A kesztyűtartó ezért lett kiszedve,és csak ma jutott eszembe hogy a kesztyűtartó világításának csatlakozóját összedugom,mert ennél az autónál minden összeköttetésben van mindennel.Jó is lett,nyílik a csomagtartóm ismét. Az első szivargyujtóban még mindíg nincs áram, de ez már nem lehet probléma :)
Rég jártam erre,most ismét ötleteket várok az ujabb hibára, amit eddig nem tudtam megoldani.
először a csomagtartó kinyitása nem műkődőtt sem a műszerfalon levő,sem a rendszámtábla feletti nyomógombal.Viszont szerencsére a távkapcsolóval nyílik.A tankolónyílás ajtaja nyílik.Ahogy próbáltam megkeresni a hiba okát,közben egyszer csak eltünt az áram a rádió alatti szivargyújtóbol. A könyöklőben levőben viszont van áram.
Segítség kéne, hátha valaki tapasztalt már ilyet. Van egy 2000-es évjáratú V8-as S-type -om és a tünet a következő. Alapjáraton mindkét oldalon a kipufogónál gyújtás egyenetlenséget lehet hallani, de nem rendszeresen, ez halk belepuffogást jelent. Olyan mintha kihagyna valamelyik henger, de az érdekes az, hogy csak meleg állapotban, hidegen nem. Továbbá 10-20 kilóméter megtétele után ez menet közben is jelentkezik a probléma, de olyan mértékben, hogy pl. előzéskor vissza sem vált az automata váltó (lomha lesz). A gyertyát rendben vannak, NGK irridium, szép állapotban. Hibakód nincs, cseréltünk gyújtótrafót, persze nem mindet. De egy német fórumon olvastam, hogy 110e km-enként állítólag az összeset cserélni kell. Ez vajon tényleg így van? Potyára nem akarom mindet cserélni, csak ha tényleg van ennek valami alapja, illetve nem akarok kapásból Bécsbe sem futni a szakszervízbe.
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni V6 3.0 S Type -ot javítgatok.Alapjáraton 700-900 között ingadozik , de ha levakolom a vákum csonkot ami a pillangó szelepnél van akkor beáll 850 re.az 5 ös henger melegen nem megy és hangos kopogó hangot hallat,mint ami üresen jár.a gázelvételkor a fordulat 10-15 mp múlva esik vissza ,és a kipörgés gátló hibáját írja a board.csekkoltam OBD scanner -el de semmi hibát nem tárolt el és nem is mutat semmit.Remélem valaki tud 1 - 2 dologban segíteni és ezt előre is köszönöm.B. Attila
a kárpitot egy csavar tartja, a könyöklőben a "behúzó" mélyedés alján van egy kis gumilap - az kiemeled (egy kis csavarhúzóval alányúlsz, nincs leragasztva !) ott a csavar - aztán alulról aláfeszítesz egy kicsit a kárpitnak valami műanyag/fa lappal, és szépen sorban kipattannak a rögzítő bolhák (de a kárpitban benne maradnak) egyben lejön az egész kárpit, csak a kilincsnél kell egy kicsit trükközni.....(én Angyalföldön cseréltettem a bowdent, mert az egyik szakadt volt - ki volt belül támasztva - megkeresem a címet ha kell)
Rég óta tetszik és foglalkoztat az S-Type, ezért rendszeresen olvasom a bejegyzéseiteket.
Tavaj nyáron a közelembe került egy ilyen autó és szerelem is lett az első látásra, tehát megvettem. 1999-es, V6, 3000ccm. benzines normál szinkronváltós.
Autóztam vele kb. 10e km-t és jöttek elő a problémák, ( váltó folyt a gardán kihajtásnál, kuplung elkopott, cirka 400 körül már meg is csináltattam )
Ezután következett a futómű néhány gömbfej cserével, első féktárcsák cseréje fékbetétekkel együtt, de ezen is túl vagyunk és kezd összeálni a gép.
Az elektromos ablakemelőkkel a 4 ajtóból kettőnél nekem is gondjaim vannak, nem viszi fel teljesen az üveget, marad kb. 5 mm rés. Azt gondolom, hogy a bowdenek nyúlásával lehet összefügésben a dolog, de mivel ilyet még nem csináltam nem tudom, hogy hogyan lehet hozzáférni az ablakemelőhöz, miként lehet megbontani az ajtók belső burkolatait? Ha valaki el tudja nekem mondani, hogy miként tudom szétszedni az ajtót úgy, hogy ne sérüljön, akkor azt nagyon megköszönném.
A másik kérdésem pedig a kormányszervóval kapcsolatos. Az olatartályra csatlakozik 2 db cső ( sztem hidraulika cső ) ezek a csövek picit szivárognak, ezért ki szeretném cserélni. arra gondoltam, hogy leszedem és elviszem egy hidraulikás céghez és legyártatom a csöveket, de nem tudom, hogy van e a csővégekkel kapcsolatban valamilyen különleges furfang ( fegyverzetbeli eltérés, menetemelkedés különbséggel kapcsolatos eltérés), vagy valaki közületek csináltatott e már ilyet és ha igen, akkor hol? ( nem akarok úgy járni, hogy leszedem, elviszem és a hidraulikások a cső fegyverzete miatt csak nézzenek rám )
Kinek volt Failsafe engine mode? Mit csináltatok vele? Mitől van? Mennyire lehet így közlekedni? Én a fojtószelepen kívül ezeket találtam:
- There are two frequent causes of "Engine Fail Safe" alerts and I've had them both. Brake light switch on the brake pedal; I just installed the third new switch. The other cause is a fracture of a plastic tee in the vacuum lines. The tee is just aft and outboard of the Throttle Body. You didn't mention that the alert occurs ONLY when using cruise control, and when alerted cancels cruise control, bothersome on a long trip. I depend on CC for 'blue light behind' avoidance.
- The problem is one of your ABS sensor wires is failing. You can get two cables from Coventry West for $120. It takes ten minutes per wheel to replace the cables.
nekem is volt hasonló elképzelésem, de lebeszéltek róla - állítólag annyira korszerűtlen már az a navi, hogy nincs értelme.......azt javasolták, hogy ha nagyon akarok, ill. használni is akarom, akkor jobban járok ha inkább "fabrikálok" oda valami használhatót....
Volt már olyan, aki utólag rakta be a navit? Ilyenre gondolok:
Ha veszek egy ilyet, mennyire bonyolult bekötni, hogy működjön is? Mennyit kell kábelezni (ha kell)?
Mert nekem a sima verzió van, ahol egy kitolható tartó van a navi helyén. Viszont ha kiveszem ezt az egészet, akkor a rádió mögött még vannak nem használt kábelek.
Az utasoldali légzsák lámpa nekem már vagy 1 éve világit, pont nem érdekel. Vidd el a Jaguar-hoz egy diagnosztikára és kiütik. A centrálzár ezek szerint nálad is hibás, ami amúgy normális ennél az autónál. Engem mindenhonnan elküldtek, hogy nem vállaljak, menjek a Jaguar-ba. Ott egyelőre nem érdeklődtem mennyibe fog kerülni. De nálam a tetőablak sem működik... még.
Hibátlan S-Type létezik, mindig karban kell tartani és nem lesz semmi baj, csak ugye használt autónál ez lutri, hogy az előző tulaj mennyire vigyázott rá.
Viszont nézd a jó oldalát, nem szíjas a vezérlése :D