Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kolonitstomi Creative Commons License 2015.01.30 0 0 202

Sziasztok!

 

Segítség kéne, hátha valaki tapasztalt már ilyet. Van egy 2000-es évjáratú V8-as S-type -om és a tünet a következő. Alapjáraton mindkét oldalon a kipufogónál gyújtás egyenetlenséget lehet hallani, de nem rendszeresen, ez halk belepuffogást jelent. Olyan mintha kihagyna valamelyik henger, de az érdekes az, hogy csak meleg állapotban, hidegen nem. Továbbá 10-20 kilóméter megtétele után ez menet közben is jelentkezik a probléma, de olyan mértékben, hogy pl. előzéskor vissza sem vált az automata váltó (lomha lesz). A gyertyát rendben vannak, NGK irridium, szép állapotban. Hibakód nincs, cseréltünk gyújtótrafót, persze nem mindet. De egy német fórumon olvastam, hogy 110e km-enként állítólag az összeset cserélni kell. Ez vajon tényleg így van? Potyára nem akarom mindet cserélni, csak ha tényleg van ennek valami alapja, illetve nem akarok kapásból Bécsbe sem futni a szakszervízbe. 

Borati76 Creative Commons License 2014.10.22 0 0 201

Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni V6 3.0 S Type -ot javítgatok.Alapjáraton 700-900 között ingadozik , de ha levakolom a vákum csonkot ami  a pillangó szelepnél van akkor beáll 850 re.az 5 ös henger melegen nem megy és hangos kopogó hangot hallat,mint ami üresen jár.a gázelvételkor a fordulat 10-15 mp múlva esik vissza ,és a kipörgés gátló hibáját írja a board.csekkoltam OBD scanner -el de semmi hibát nem tárolt el és nem is mutat semmit.Remélem valaki tud 1 - 2 dologban segíteni és ezt előre is köszönöm.B. Attila

Kapornai Attila Creative Commons License 2014.09.19 0 0 200

Köszi a segítségeteket :-)

 

Minden körülmények között meg fogom próbálni :-)

 

Üdv. Atti

NatalieVanilla Creative Commons License 2014.09.19 0 0 199

Az bowdent még én is ki tudtam cserélni, nem kell ezzel szervizbe menni.
Felújító készlet és kész.
Egyébként meg 2 csavar van a gumilap alatt :)

Aztán szépen kiveszi az ember az ablakot, majd az ablakemelő szerkezetet és kicseréli a bowdeneket.

Ennyi. Ha egy lánynak sikerült, akkor szerintem a férfiak is megoldják :D

Kapornai Attila Creative Commons License 2014.09.18 0 0 198

 

Köszönöm Szépen  az infót, a hétvégén mindenképpen hozzá fogok nyúlni az ajtókhoz.

 

Ha bele látok a rendszerbe jelentkezem.

 

Üdv. Atti

cat5409 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 197
Előzmény: cat5409 (195)
cat5409 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 196

ezt érdemes elolvasni...http://stype.blog.hu/

Előzmény: Kapornai Attila (194)
cat5409 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 195

a kárpitot egy csavar tartja, a könyöklőben a "behúzó" mélyedés alján van egy kis gumilap - az kiemeled (egy kis csavarhúzóval alányúlsz, nincs leragasztva !) ott a csavar - aztán alulról aláfeszítesz egy kicsit a kárpitnak valami műanyag/fa lappal, és szépen sorban kipattannak a rögzítő bolhák (de a kárpitban benne maradnak) egyben lejön az egész kárpit, csak a kilincsnél kell egy kicsit trükközni.....(én Angyalföldön cseréltettem a bowdent, mert az egyik szakadt volt - ki volt belül támasztva - megkeresem a címet ha kell)

Előzmény: Kapornai Attila (194)
Kapornai Attila Creative Commons License 2014.09.16 0 0 194

Sziasztok és jó napot mindenkinek!

 

Rég óta tetszik és foglalkoztat az S-Type, ezért  rendszeresen olvasom a bejegyzéseiteket.

 

 

Tavaj nyáron a közelembe került egy ilyen autó és szerelem is lett az első látásra, tehát megvettem. 1999-es, V6, 3000ccm. benzines normál szinkronváltós.

Autóztam vele kb. 10e km-t és jöttek elő a problémák, ( váltó folyt a gardán kihajtásnál, kuplung elkopott, cirka 400 körül már meg is csináltattam )

Ezután következett a futómű néhány gömbfej cserével, első féktárcsák cseréje fékbetétekkel együtt, de ezen is túl vagyunk és kezd összeálni a gép.

 

Az elektromos ablakemelőkkel a 4 ajtóból kettőnél nekem is gondjaim vannak, nem viszi fel teljesen az üveget, marad kb. 5 mm rés. Azt gondolom, hogy a bowdenek nyúlásával lehet összefügésben a dolog, de mivel ilyet még nem csináltam nem tudom, hogy hogyan lehet hozzáférni az ablakemelőhöz, miként lehet megbontani az ajtók belső burkolatait?  Ha valaki el tudja nekem mondani, hogy miként tudom szétszedni az ajtót úgy, hogy ne sérüljön, akkor azt nagyon megköszönném.

 

A másik kérdésem pedig a kormányszervóval kapcsolatos. Az olatartályra csatlakozik 2 db cső ( sztem hidraulika cső ) ezek a csövek picit szivárognak, ezért ki szeretném cserélni. arra gondoltam, hogy leszedem és elviszem  egy hidraulikás céghez és legyártatom a csöveket, de nem tudom, hogy van e a csővégekkel kapcsolatban valamilyen különleges furfang ( fegyverzetbeli eltérés, menetemelkedés különbséggel kapcsolatos eltérés), vagy valaki közületek csináltatott e már ilyet  és ha igen, akkor hol?  ( nem akarok úgy járni, hogy leszedem, elviszem és a hidraulikások a cső fegyverzete miatt csak nézzenek rám ) 

 

Előre is  köszönöm, köszönettel és tisztelettel.

 

Kapornai Attila 06-30-825-4252

  

 

NatalieVanilla Creative Commons License 2014.07.22 0 0 193

Sziasztok!

Hátha most válaszol valaki...

Ki akarom cserélni a napfénytető motort. Hogyan tudom leszedni a fenti "konzolt"? Mi tartja és hol?

Privatryan Creative Commons License 2014.06.04 0 0 192

Sziasztok!

 

Van egy eladó felnigarnitúrám gumikkal! J Notthelle BBS (Jaguár Tuning)

az alábbi linken találtok infókat róla, hátha valakinek megtetszik!

http://olx.hu/hirdetes/j-notthelle-bbs-alufelni-ID2ewLf.html

NatalieVanilla Creative Commons License 2014.05.27 0 0 191

Sziasztoook!

 

Kinek volt Failsafe engine mode? Mit csináltatok vele? Mitől van? Mennyire lehet így közlekedni?
Én a fojtószelepen kívül ezeket találtam:

- There are two frequent causes of "Engine Fail Safe" alerts and I've had them both. Brake light switch on the brake pedal; I just installed the third new switch. The other cause is a fracture of a plastic tee in the vacuum lines. The tee is just aft and outboard of the Throttle Body. You didn't mention that the alert occurs ONLY when using cruise control, and when alerted cancels cruise control, bothersome on a long trip. I depend on CC for 'blue light behind' avoidance.

- The problem is one of your ABS sensor wires is failing. You can get two cables from Coventry West for $120. It takes ten minutes per wheel to replace the cables.

cat5409 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 190

inkább 4096-tól....

Előzmény: cat5409 (189)
cat5409 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 189

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9020129           itt nézd meg a 4100-4110 hsz.-eket.....

Előzmény: NatalieVanilla (187)
cat5409 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 188

nekem is volt hasonló elképzelésem, de lebeszéltek róla - állítólag annyira korszerűtlen már az a navi, hogy nincs értelme.......azt javasolták, hogy ha nagyon akarok, ill. használni is akarom, akkor jobban járok ha inkább "fabrikálok" oda valami használhatót....

Előzmény: NatalieVanilla (187)
NatalieVanilla Creative Commons License 2014.05.15 0 0 187

Sziasztok!

Volt már olyan, aki utólag rakta be a navit? Ilyenre gondolok: 

Ha veszek egy ilyet, mennyire bonyolult bekötni, hogy működjön is? Mennyit kell kábelezni (ha kell)?

Mert nekem a sima verzió van, ahol egy kitolható tartó van a navi helyén. Viszont ha kiveszem ezt az egészet, akkor a rádió mögött még vannak nem használt kábelek.

tuningpe23 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 186

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni..

 adott egy gyári Jagar BBS  Monaco felni garnitúra,amihez keresnék fém szelepeket és adaptert a felfújásához.

  Előre is köszönöm a segítséget!!

  Üdv!K.Peti

 

sons Creative Commons License 2014.04.06 0 0 185

Ilyen a szerelem  :D

Előzmény: NatalieVanilla (184)
NatalieVanilla Creative Commons License 2014.04.04 0 0 184

Hát nekem láncos :D

De amúgy meg, ha nem szereted (most nem esztétikai szempontból), akkor miért nem szabadulsz meg tőle?

Előzmény: sons (183)
sons Creative Commons License 2014.04.03 0 0 183

Jó oldala ? Hm....A szépségén kívül nem igen van. Ráadásul szíjas a vezérlése (2.7D)

:)

De köszi a hozzászólást !

Üdv neked.

Előzmény: NatalieVanilla (182)
NatalieVanilla Creative Commons License 2014.04.02 0 0 182

Szia! Üdv a klubban :)

Az utasoldali légzsák lámpa nekem már vagy 1 éve világit, pont nem érdekel. Vidd el a Jaguar-hoz egy diagnosztikára és kiütik. A centrálzár ezek szerint nálad is hibás, ami amúgy normális ennél az autónál. Engem mindenhonnan elküldtek, hogy nem vállaljak, menjek a Jaguar-ba. Ott egyelőre nem érdeklődtem mennyibe fog kerülni. De nálam a tetőablak sem működik... még.

Hibátlan S-Type létezik, mindig karban kell tartani és nem lesz semmi baj, csak ugye használt autónál ez lutri, hogy az előző tulaj mennyire vigyázott rá. 

Viszont nézd a jó oldalát, nem szíjas a vezérlése :D

Előzmény: sons (179)
Batu5 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 181

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Jaguár XJ 1976-os szeretnék fenéklemezt rendelni. Nem tudja valaki hogy honnan lehetne?

skoda octavia elado Creative Commons License 2014.03.27 0 0 180

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Jaguár XJ 1976-os szeretnék fenéklemezt rendelni. Nem tudja valaki hogy honnan lehetne?

sons Creative Commons License 2014.03.21 0 0 179

Még valami kérdés féle: Csak engem idegesít az automatikus ajtózár?

Garázsból kiállok bezár.kiszállok becsukom a garázst,beülök hogy az udvaron elmenjek a kapuig, közben megint bezár,kaput kinyitom kiállok,megint bezár,kiszállok a kaput becsukni,utána mehetek. Nem megyek csak tízzel,hozzáérek a gázhoz és már zár.

Kvára idegesít. Nem lehet ezt kikapcsolni valahogy?

 

sons Creative Commons License 2014.03.21 0 0 178

Megint én vagyok itt!

Nagyon pang a fórum,mindenkinek tökéletesen működik minden?

Hőn szeretett S-type-om új nevet kapott. Az ANGOL BETEG nevet adtam neki. Találó név .

Illik hozzá. Ujjabb hobbija hogy néha indításkor a kézifék meghibásodását jelzi.Ilyenkor gyujtás le,kulcs ki.majd ujra indítás és jó megint. Ja ma már az utas oldali légzsák lámpája is világítani kezdett.Ez nem is javult meg. Csak engem ver a sors.vagy mással is szórakozik ez a vas?

Szánalmas,komolyan mondom.Mi vár még rám?

Tapasztalt más is hasonlókat?

Üdv mindenkinek : V Gábor.

ui:Létezik tökéletesen működő jaguár a földön??????

Att Demény Creative Commons License 2014.03.14 0 0 177

Szia demenya01@gmail.com

ide tudsz írni, igen aktuális még! Köszi

Előzmény: Orange001 (176)
Orange001 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 176
Hello! Napellenzőket , ablakemelő kapcsolót azt hiszem tudok intézni...de megnézem ha még aktuális! Ìrd meg az email címed és rádírok hogy megvannak e a cuccok! Ezek 2005 s type-ból vannak ha jó! Üdv!
Előzmény: sons (175)
sons Creative Commons License 2014.03.07 0 0 175

Bocsi,de most akadtam rá a te válaszodra,és ez  is engem igazol.Jól gondoltam hogy nem engedi be a forró vizet az utastérbe ha nem kell.Szerintem a szelep lehet rossz,mert a mult nyáron is csinált egyszer olyat hogy klímázás közben fűteni kezdett.Akkor pont volt vagy 35fok árnyékban.Aztán kis idő mulva megjavult.Későbbiekben pedig ez többször előfordult,míg végleg megadta magát.Sajnos nem sikerült kiderítenem hogy alap hejzetben nyitva vagy zárva van-e.

Még kotorászok a neten talán találok vmi rajzot róla .

Minden esetre neked is megköszönöm a segítséged.

Üdv.

Előzmény: petike bx86 (169)
sons Creative Commons License 2014.03.06 0 0 174

Hello , köszönöm a képeket,elég elrettentőek.

Azt gondolom hogy a fűtővizet nem engedi be az utastérbe ha kell-ha nem,hiszen a kb 85fokos víz a radiátorban nyáron önmagában is fűtene zsalu ide vagy oda.

Utána néztem angol nyelvű oldalakon,és több helyen is a DCCV szelep hibáját diagnosztizálják.Ez a szelep a hűtőradiátor aljánál van a nagynyomású szivattyú alatt. Még nem néztem meg mert elég nehezen hozzáférhető,de remélem ez lesz a hiba.

Ha van véleményed szivesen olvasnám.

Üdv : V.Gábor

Előzmény: NatalieVanilla (171)
NatalieVanilla Creative Commons License 2014.02.27 0 0 173

ez olyan mind2 :)

Előzmény: cat5409 (172)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!