a kárpitot egy csavar tartja, a könyöklőben a "behúzó" mélyedés alján van egy kis gumilap - az kiemeled (egy kis csavarhúzóval alányúlsz, nincs leragasztva !) ott a csavar - aztán alulról aláfeszítesz egy kicsit a kárpitnak valami műanyag/fa lappal, és szépen sorban kipattannak a rögzítő bolhák (de a kárpitban benne maradnak) egyben lejön az egész kárpit, csak a kilincsnél kell egy kicsit trükközni.....(én Angyalföldön cseréltettem a bowdent, mert az egyik szakadt volt - ki volt belül támasztva - megkeresem a címet ha kell)
Rég óta tetszik és foglalkoztat az S-Type, ezért rendszeresen olvasom a bejegyzéseiteket.
Tavaj nyáron a közelembe került egy ilyen autó és szerelem is lett az első látásra, tehát megvettem. 1999-es, V6, 3000ccm. benzines normál szinkronváltós.
Autóztam vele kb. 10e km-t és jöttek elő a problémák, ( váltó folyt a gardán kihajtásnál, kuplung elkopott, cirka 400 körül már meg is csináltattam )
Ezután következett a futómű néhány gömbfej cserével, első féktárcsák cseréje fékbetétekkel együtt, de ezen is túl vagyunk és kezd összeálni a gép.
Az elektromos ablakemelőkkel a 4 ajtóból kettőnél nekem is gondjaim vannak, nem viszi fel teljesen az üveget, marad kb. 5 mm rés. Azt gondolom, hogy a bowdenek nyúlásával lehet összefügésben a dolog, de mivel ilyet még nem csináltam nem tudom, hogy hogyan lehet hozzáférni az ablakemelőhöz, miként lehet megbontani az ajtók belső burkolatait? Ha valaki el tudja nekem mondani, hogy miként tudom szétszedni az ajtót úgy, hogy ne sérüljön, akkor azt nagyon megköszönném.
A másik kérdésem pedig a kormányszervóval kapcsolatos. Az olatartályra csatlakozik 2 db cső ( sztem hidraulika cső ) ezek a csövek picit szivárognak, ezért ki szeretném cserélni. arra gondoltam, hogy leszedem és elviszem egy hidraulikás céghez és legyártatom a csöveket, de nem tudom, hogy van e a csővégekkel kapcsolatban valamilyen különleges furfang ( fegyverzetbeli eltérés, menetemelkedés különbséggel kapcsolatos eltérés), vagy valaki közületek csináltatott e már ilyet és ha igen, akkor hol? ( nem akarok úgy járni, hogy leszedem, elviszem és a hidraulikások a cső fegyverzete miatt csak nézzenek rám )
Kinek volt Failsafe engine mode? Mit csináltatok vele? Mitől van? Mennyire lehet így közlekedni? Én a fojtószelepen kívül ezeket találtam:
- There are two frequent causes of "Engine Fail Safe" alerts and I've had them both. Brake light switch on the brake pedal; I just installed the third new switch. The other cause is a fracture of a plastic tee in the vacuum lines. The tee is just aft and outboard of the Throttle Body. You didn't mention that the alert occurs ONLY when using cruise control, and when alerted cancels cruise control, bothersome on a long trip. I depend on CC for 'blue light behind' avoidance.
- The problem is one of your ABS sensor wires is failing. You can get two cables from Coventry West for $120. It takes ten minutes per wheel to replace the cables.
nekem is volt hasonló elképzelésem, de lebeszéltek róla - állítólag annyira korszerűtlen már az a navi, hogy nincs értelme.......azt javasolták, hogy ha nagyon akarok, ill. használni is akarom, akkor jobban járok ha inkább "fabrikálok" oda valami használhatót....
Volt már olyan, aki utólag rakta be a navit? Ilyenre gondolok:
Ha veszek egy ilyet, mennyire bonyolult bekötni, hogy működjön is? Mennyit kell kábelezni (ha kell)?
Mert nekem a sima verzió van, ahol egy kitolható tartó van a navi helyén. Viszont ha kiveszem ezt az egészet, akkor a rádió mögött még vannak nem használt kábelek.
Az utasoldali légzsák lámpa nekem már vagy 1 éve világit, pont nem érdekel. Vidd el a Jaguar-hoz egy diagnosztikára és kiütik. A centrálzár ezek szerint nálad is hibás, ami amúgy normális ennél az autónál. Engem mindenhonnan elküldtek, hogy nem vállaljak, menjek a Jaguar-ba. Ott egyelőre nem érdeklődtem mennyibe fog kerülni. De nálam a tetőablak sem működik... még.
Hibátlan S-Type létezik, mindig karban kell tartani és nem lesz semmi baj, csak ugye használt autónál ez lutri, hogy az előző tulaj mennyire vigyázott rá.
Viszont nézd a jó oldalát, nem szíjas a vezérlése :D
Még valami kérdés féle: Csak engem idegesít az automatikus ajtózár?
Garázsból kiállok bezár.kiszállok becsukom a garázst,beülök hogy az udvaron elmenjek a kapuig, közben megint bezár,kaput kinyitom kiállok,megint bezár,kiszállok a kaput becsukni,utána mehetek. Nem megyek csak tízzel,hozzáérek a gázhoz és már zár.
Kvára idegesít. Nem lehet ezt kikapcsolni valahogy?
Nagyon pang a fórum,mindenkinek tökéletesen működik minden?
Hőn szeretett S-type-om új nevet kapott. Az ANGOL BETEG nevet adtam neki. Találó név .
Illik hozzá. Ujjabb hobbija hogy néha indításkor a kézifék meghibásodását jelzi.Ilyenkor gyujtás le,kulcs ki.majd ujra indítás és jó megint. Ja ma már az utas oldali légzsák lámpája is világítani kezdett.Ez nem is javult meg. Csak engem ver a sors.vagy mással is szórakozik ez a vas?
Hello! Napellenzőket , ablakemelő kapcsolót azt hiszem tudok intézni...de megnézem ha még aktuális! Ìrd meg az email címed és rádírok hogy megvannak e a cuccok! Ezek 2005 s type-ból vannak ha jó! Üdv!
Bocsi,de most akadtam rá a te válaszodra,és ez is engem igazol.Jól gondoltam hogy nem engedi be a forró vizet az utastérbe ha nem kell.Szerintem a szelep lehet rossz,mert a mult nyáron is csinált egyszer olyat hogy klímázás közben fűteni kezdett.Akkor pont volt vagy 35fok árnyékban.Aztán kis idő mulva megjavult.Későbbiekben pedig ez többször előfordult,míg végleg megadta magát.Sajnos nem sikerült kiderítenem hogy alap hejzetben nyitva vagy zárva van-e.
Még kotorászok a neten talán találok vmi rajzot róla .
Azt gondolom hogy a fűtővizet nem engedi be az utastérbe ha kell-ha nem,hiszen a kb 85fokos víz a radiátorban nyáron önmagában is fűtene zsalu ide vagy oda.
Utána néztem angol nyelvű oldalakon,és több helyen is a DCCV szelep hibáját diagnosztizálják.Ez a szelep a hűtőradiátor aljánál van a nagynyomású szivattyú alatt. Még nem néztem meg mert elég nehezen hozzáférhető,de remélem ez lesz a hiba.
Igy néz ki szétszedve a műszerfal. És abban a fekete dobozban van a fűtőradiátor.
Nem ajánlom ezt "otthon" vagy nem márka szervizben csinálni. Ha csak a zsalucsere kell az a Jaguar-nál 50-60 ezerben megáll. A fűtőradiátor csere náluk már sokkal rosszabb, de biztosabb. Ha mégis az "otthoni" szervizelést választod, akkor erősen ajánlom a műszerfal mellett leszedni a vasszerkezetet is.
Ami bejön levegő az utastérbe(vagy belső keringtetés), az keresztül megy a radiátoron minden esetben. A radiátor hőmérséklete "állítja be" az utastér hőmérsékletét. Magyarul a fűtéscsap nem zár el. Viszont ezen a fűtéscsap egy dupla mágnesszelep, ami a radiátorba menő víz áramlását vezérli. Ezzel gyakran van baj, illetve a klímavezérlő is tud szar lenni(ez vezérli a szelepet). Ki kell mérni, hogy egyáltalán vezérli-e, aztán a szelep egyáltalán működik-e. Szép móka, senkinek nem kívánom :)