Kép lemaradt,talán most. 99-utáni modell azt hiszem 2004 vagy 2006-ig.Még annyi kérdésem lenne,hogy alkatrész mennyire macerás ezekhez beszerezni? Karosszéria elemekre gondolok,ajtó,sárvédő,ilyesmi.
Sziasztok! A képen látható típusról érdeklődnék.Nem fogyasztás,vagy működés érdekelne,hanem a diesel és a v8-as motor súlya! illetve a hozzájuk való váltó súlya is. Ezt gondolom csak olyan tudja megválaszolni aki már kiszedte,esetleg le is mérte őket.
Hello , jutottál valamire ? Ha jól sejtem a motorvezérlő meghalt , a belseje szétégett ( a panelok közt , nem javítható ) . Az , hogy mi égette szét az nálam is nagy kérdés . Van valaki aki esetleg már találkozott ezzel a hibával ?
2,7-es csirke gázadásra nem reagál. Csak alapjárat van. Izzitók kicserélve, alapjárati potencióméter kicserélve. Mindenhol jelen van az 5 volt. Nem értem! Ebben kérnék segítséget. Köszi
Valaki tudna nekem segíteni ? 2002 -esJeep grand cherokee 2.7 crd hez keresek robbantott ábrát és kimondottan a szervo pumpa érdekelne a parts manualba nincs és a service nanualba se találtam de biztos vagyok benne hogy van valami külön robbantott ábrás kiadás.
Az új grand cherokeról van valakinek tapasztalata? Nekem sajnos nincs, de tetszik gondolkozom rajta. Nem egy elterjedt típus így semmi információm nincs róla. Teszteken nem sok jót írtak róla.
a melegedés terhelés mellett a termosztát alulméretezése miatt van. Olvasd vissza a korábbi posztokat, leírásra került minden ;) van egyszerű megoldás.
Sziasztok! Nekem egy 2002-es 3.1-es cherokee-m van. Nagyobb terhelésnél, hegyi menetnél melegszik? Mitől lehet ez??? Esetleg van valakinek valami ötlete??
A 3.1td blokk egy olasz gyártmányú, 5db osztott hengerfejből álló motorkonstrukció. Az, hogy sokat eszik és nem megy, az nézőpont kérdése. Nekünk a Csirke WJ Mark I (2000.08) terepestől-városostól-autópályástól evett vegsedan 11et addig, amíg az árokba nem estem vele :(
a Csirke WG Mark II (2004.09) már 2.7CRD Merci motoros, sor 5ös, és ugyanezen távot megfutja 9körüliből.
Tény, hogy a 3.1es mind a motor, mind a butuska váltó miatt lomhább.
A 3.1-es az valami olasz, ha jól tudom fiat motor. Ha jól emlékszem 4 hengeres és állítólag olyan mint egy traktor motor. Kúltúrálatlan a járása, sokat eszik és nem megy...ellenben állandóan elromlik. Eszedbe ne jusson megvenni! Nekem 3.0 CRD-m van (6 hengeres Merci motor), nem véletlenül! Sokat olvastam utána, mielőtt ezt választottam. Tegnap péntek este érkeztem haza horvátból, családostúl (5 fő plusz full pakk) gond nélkűl lenyomott 5 nap alatt közel 2000 km-t. Átlagban 10,8 litert fogyasztott. 2,2 tonnás súlyához képest szerintem nem vészes. V8 benzines Hemi motoros az igazi, de az leeszi a gatyádat...én a 3.0 CRD-t ajánlom mindenképp. Sok szerencsét!
Sziasztok egy kis segitséget szeretnék kérni. Vettem egy XJ 2.5 tdi t 98 evjárat .motorgeneral ota 2000 fordulatszámot elérve elhalgat a turbo és alig akar tovább pörögni a motor menet közbe. Állo hejzetbe szépen kipörög .csak menet közbe csinálja . Nem jelez hibakodot (55 ). Találkozott már valaki ilyen hibával? Köszönöm elörre is .
Sziasztok! Vettem egy 2002-es Jepp grand cheeroke 2.7 crd-t.Az lenne a kérdésem hogy hol találok az autóhoz valamiféle leírást vagy gépkönyvet? nagyon sok dolog van rajta amiről még fogalmam sincs.
Szervusztok! Egy 1995-ös amerikai grand cherokee szerviz útmutatójára lenne szükségem és lenne még ezer kérdésem ha van valaki aki fogékony a hülyeségemre. Előre is köszönök mindent!