ühüm. tawaj még filoztam is, h wegyek e egy ilyet, wégül ki is probiztam, de a szuzim kb két körrel gyorsabb, agilisebb, igy ennél maradtam. no mert feelingje wan ugyan a fiatnak, na de a duttoné jobb. )))
Triumph Herald 13/60. Már eredetileg sem a saját karbijával volt, hanem egy kisebb Zenithtel, mert az eredeti dupla karbi szerintem végképp nem fért oda, de nagyon szárnyaszegett kacsa volt szegény. Nagyon persze nem zavart, mert egyrészt nem vagyok teljesítmény kényszeres, másrészt hová rohanjak egy autóval, amihez képest egy Trabant is ötcsillagos töréstesztet produkál? De azért most sokkal jobban tetszik ez a röfögés. :-)
Bigi! Nem tudom, azt is meg kell néznem, mikor van az X1/9 klub éves dzsemborija, mert arra mindig járok, még ha csak vendég is vagyok.
Május 25.-én oldtaimer országos tali lex Nográdköwesden. Engem elhiwtak, én meg xolok neked. Akár mehetnénk együtt is a kompnál wárlak reggel 8-kor. Hm? )))
Tegnap kimentem Kareszhoz Tökömtuggyáért. Eredetileg olaj, olajszűrő, levegőszűrő lett volna, plusz az elszakadt kilométeróra spirál újragondolása (olyan szögben tört a kanyarban, hogy kódolva volt az újabb törés), de aztán kicsit töübb lett belőle. Volt egy luk a vezérmű karter fedélen (vagy hogy h) Kijött az öreg Zenith karbi, és ami a legfontosabb, lejött az a másfél kilónyi alu, ami a már karburált keverék megfelelő hűtéséről gondoskodott. (Aki már látta az autómat belülről, az érti, miről beszélek.) Szóval most van egy Skoda karbim, 4 ütemű Trabi légszűrőház alja, plusz egy Nissan levegőszűrőm. (A Trabi már nem fért be.) Meg kellemes röfögő hangom, és sokkal kellemesebb autóm. Konkrétan elkezdett menni. Most még elmegyünk egyet síelni, aztán részemről jöhet a tavasz, mert jáccani akarok!
én kicsit modifikáltam a dolgot, lehet fikázni is, de épp benne vagyok a saját kivitelü héj munkáiban. középmotor, kétülés, csupaszkerék. a motor megvan, a váltóval,
ha ügyi vagyok a motorom majd ennél is szebb lesz, mert a szöveget kihegesztem, és egyéb ötlet is van...
Nem, olyan most nincs fent, szerintem elment. Fent a pékben (Belső Hebridákon) csak a TA van, ami randa ugyan, de valódi 4 üléses. Mondjuk ez sem Kent, de legalább még Anglia. Vagy ez az, és neked ez már messze van? Én Leeds mellől hoztam Tökömtuggyát, az is 200 mérföld Londontól.
láttam 700.000 ért egy majdnem kész corsa spyder fioranot, mert ez a neve, de fent van a francban. szerintem te is azt láthattad... szerintem jelenlegi efféle kivitelü kitcart mind veri eleganciában, és szépségben. simán fel lehet tenni csővázra is, és hol van ehhez a rettenet randa szuperseven???
Tudom, hogy elvileg ebben utazol, épp azért néztem, hogy ez -mint minden félbehagyott építés- elég jóárasítottank tűnik. De valamiért azt hittem, te már bevásároltál. Vagy csak a Spiti van meg hozzá? Mindenesetre "bekedvencelem", mert kíváncsi vagyok rá, hol lesz a vége. Nem vennék ilyet, mert a kétüléses nekem nem jó, de attól még nagyon tetszik.
Néztem egy NG TA-t, egy skót szigeten 2000-ért árulja egy csóka, oszt' senki nem akar érte menni a világ végére. Csóri!