Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tittadili Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13313

Angol, rendszámos autó volt, így kapott magyar rendszámot. Ennyi.

Előzmény: 4umcolon (13310)
Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13312

A probléma csak ott kezdődik, hogyha megépíti a ember forgalomba helyezik, de a magyar regadó a forgalomba helyezéstől számitandó. Tehát új autó után fizetsz, nema 82-es zsiguli donor után. Nem?

Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13311

Hobbi biztositás otthon is van. 2000cm3-isre 20000/év.

Előzmény: 4umcolon (13305)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13310

Ha a tiéd, oszd meg velünk a procedúrát. Talán sokak nevében kérlek rá.

Előzmény: big-dewil (13307)
big-dewil Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13309

Jah,  az éwes biztositásom nem egéx 9.000.- Ft, hobbiautoként.

4umcolon Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13308

Ha meglátja a westfield játékautóra hajazó, aranyos, álló lámpás, apró autóját, rögtön beleszeret. Aztán meg kiszeret belőle, ha bele akar ülni, mert az nem megy könnyen. :)

Előzmény: Zsoltijtd (13306)
big-dewil Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13307

wan akinek wan rendxáma és semennyi kenöpiz nem jáccott benne, elhihetitek.

Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13306

Tüszentő, prüszkölő autós fiatalok itt is vannak, de nemversenyeznek. A büntetés óriási! Jövő honapban megyünk gyárlátogatásra, remélem megváltozik a véleménye.

Előzmény: 4umcolon (13305)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13305

"Ez így lenne." - Csak ez lehet a megoldás.

"A feleségemet fűzöm, hogy kell nekünk egy ilyen." - Sok szerencsét xD

 

"Az a gond, hogy én mindennapokra használnám (hol ahol mindig esik az eső"?)." - Az angolok imádják az ilyen autókat. Ha ők nem finnyásak az utastérbe és persze a vasalt öltönyre :) fröcsögő sárra, akkor te sem leszel az. A menet közbeni korábban sohasem érzett halálfélelem úgyis elnyom minden más érzést :D, de az tuti, hogy te is imádnád.

 

"De igen erre lenne, csak hát harmadik autó pár ezerért? Itt vannak ilyen hétvégék, lezárják az utat oszt jönnek, gyorsan mennek és utána go home." - és micsoda élmény lehet az! Ehhez képest elnézem az itthoni jampikat a kiglancolt, hangos (legtöbbször csak hangos) furikokban, akik a zebrát nézik versenypályának (csúcsidőben, átkelő gyalogosokkal természetesen). Mire megépítenének egy ilyet (nagyon sok munka, türelem és szakértőkkel való konzultációk végeláthatatlan sora), elmenne a kedvük attól, hogy vadállatként viselkedjenek az utakon.

 

"A biztosításon is látszik. Egy évre 150 font, a mi espace IV-ünk 200font/hó (lenne, de van okosság)." - na ez itt vajon milyen összegekre rúgna? Vajon mivel lehet azt megindokolni, hogy egy ilyen járgányra több biztosítást kell fizetni, mint egy szériában gyártott kacatra? (Csak retorikai a kérdés.)

Előzmény: Zsoltijtd (13304)
Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13304

Ez így lenne. A feleségemet fűzöm, hogy kell nekünk egy ilyen. Az a gond, hogy én mindennapokra használnám (hol ahol mindig esik az eső"?). De igen erre lenne, csak hát harmadik autó pár ezerért? Itt vannak ilyen hétvégék, lezárják az utat oszt jönnek, gyorsan mennek és utána go home. A biztosításon is látszik. Egy évre 150 font, a mi espace IV-ünk 200font/hó (lenne, de van okosság).

Előzmény: 4umcolon (13303)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13303

Öröm az ürömben, hogy ezek szerint Angliában nem szaroskodnak vele és simán forgalomba helyezik. Szóval meg kell építeni a westfield cuccokból.

 

Mivel vérprofik az angolok, naná, hogy van balkormányos ...minden... hozzá. Egyébként is piszkosul megtervezték és csak a jó ég tudja, milyen sokat tesztelték mindenféle körülmények között. Még hogy egy magyar mitugrász az ő munkájukról mondja meg, hogy az "nem megfelelő".

 

Kicsit megpiszkálni egy hayabusa motort (csak amennyire a gazdájának tényleg jó is, mert egy szappantartó tömegéhez konvergál alulról, szóval csak óvatosan), aztán az egészet elhurcolni Angliáig. Ott valaki, aki ráér (pl. ott dolgozik) levizsgáztatja és itthon megterhelnek egy regisztrációs adóval - miért is ne? - aztán jöhet a szolid döcögés a közutakon. Bizony ám, nem versenypálya, mindenkinek csak egy élete van - dehát egy igazi kitcar-os ezt alapból tudja - vajon miből gondolják, hogy nem?

 

Majd ha elszabadul az adrenalin a vérben, akkor egy-egy amatőr versenyzés (márhogy teljesen lezárt pályán), hogy lecsillapodjunk, meg mert erre való igazán egy ilyen szépség, amit hónapokig, évekig dédelget az építője és vigyáz rá, mintha aranyból lenne. Szerintem annál is értékesebb.

 

Erről lenne szó?

Előzmény: Zsoltijtd (13302)
Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13302

Talán fent van még az ebay-en is egy 10000font körül.

Előzmény: 4umcolon (13300)
Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13301

Nem. Az is megoldható. Itt is van ilyen RENDSZÁMOS. Csak utaztatni+ regadók, vagy adó.

 

Előzmény: 4umcolon (13300)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13300

És egy westfield megabusa, aminek a motorját turbósítottam? Kis tömeg, sok paci, euro norma kuka, mert ahhoz szerintem már sok a ló.

Előzmény: Zsoltijtd (13299)
Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13299

Hát ja. Nekem is otthon volt épített autóm, okos rendszámmal. Műszaki+ eredet is (pénz kérdése). Jó, hogy korupt az ország, mert öt olyan ismerösöm volt aki úgyan így volt. Igaz, egy GT 40-es replikával nem lehet megcsinálni.

Előzmény: szabi24 (13298)
szabi24 Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13298

Ez már mindjárt emberibben hangzik, mint az itthoni körülmények...

Előzmény: Zsoltijtd (13297)
Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13297

Szia! Most járok utána. Kit car-okkal szeretnék foglalkozni, hogy legyen kiút (meg hozzon a konyhára). Persze ha lesz, vagy lenne rá igény. Járatom a kit car magazint abban le van írva minden. Pl.: ülés, kormány stb... . De 1-1,5 guriga a legalja.

Előzmény: szabi24 (13294)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13296

Ez annyira +1, hogy inkább +2

Előzmény: adren (13295)
adren Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13295

Titta igaz amit írsz.

de gyakorlatilag alig akad, vagy nincs aki ezt megfizeti, végignyomja idegekkel pézzel idővel.

vagy tévedek? itt van 2-3-4-5-6-7 akárhány kartárs akiknek van autója de nincs rendszám rajta a lenti okok miatt.

akinek van rendszáma az máshogy jutott hozzá. 

van pecsét, de hol? kinek az autóján? és hol van az az ember? 

hol az autója? 

szóval ha nincsenek ilyen emberek most mondjuk 10 db autóval, akkor idehaza jelenleg lehetetlennek lehet minősíteni a dolgot

 

ne azt nézd akinek van pénze ismeretsége, meg egyebek.

 

hanem jóskapistát aki könyvtáros, a felesége meg eladó a tecsóban és van otthon hegesztett kitkárjuk,

 

mert pld ismerek német könyvtárost eladó feleséggel, 3 gyerekkel nagy házzal, és a hobbija az hogy kitcarokat csinál és gyüjt.

 

SIMÁN! nem nyögve, idegeskedve, éhezve, veszélybe sodorva a családját anyagilag... 

szabi24 Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13294

Szia!

Nincs arról egy link, vagy bármi, hogy pontosan milyen kritériumoknak kell megfelelni? Ill. külföldi állampolgár is vizsgáztathat, vagy kell legalább egy ottani bejelentett lakcím?

Előzmény: Zsoltijtd (13293)
Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13293

Sziasztok! Azért itt sem kolbászból van a kerítés, csak virsliből. :) A forgalomba helyezési vizsga elég szigorú, de nem lehetetlen. Elméletileg építhetsz bármit, csak műszakilag feleljen meg az előírásoknak. Pl.: lotus 7 replikában láttam hayabusa turbót, vagy ford v6-ot is. Apénz szab csak határt. Úgy látom most a "divat" a focus st.

4umcolon Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13292

"Akkor én vagyok hülye, mert szerintem a "nem raknak pecsétet senki papírjára" az azt jelenti mifelénk, hogy nem lehet."

Nem vagy hülye.

 

"Különben meg raknak pecsétet, kb 120 ezer körül van az egyedi forgalomba helyezési kérelem, vagy mi a hivatalos neve."

Igen, a szokásos lehúzás és ha nem tévedek (ebben ritkán szoktam), a szokásos hivatalnok lefizetésének díja is hozzájön...... Bocsánat. Épp most hánytam egyet megint.

 

"1.Kell egy általuk elfogadott mérnők tervrajza,"

Újabb lerángatás

 

"2. oda kell vinni egy éven belül a műszakira,"

Ami majdnem lehetetlen, ha egyedül csinálod a garázsodban.

 

"3. be kell fizetni a regadót"

Eszembe jutott néhány középület porig égve.

 

"és 4. tudnia kell az euro 6-ot."

Azt könnyű teljesíteni, mert csak a mérésekhez használt gépek néhány milliót (esetleg néhány 10 milliót) kóstálnak. Máris van egy jó kis locostod.

 

"Ha valaki meg nem akar a regadóval, meg euro normával vacakolni, annak venni kell egy elektromos szettet a tengeren túlról, 3000-6000 dollár között teljesítménytől függően és azt kell belerakni. Tudja az euro normát és nincs regadó. Meg üzemanyag költség. Kell pár napelem a tetőre, oszt jónapot."

Már gondolkodtam az elektromos meghajtáson, de hiszed vagy sem, ugyanilyen módon szemétkednek vele, sőt jobban. Mivel ebbe nem kell az átkozott benzin, néhány államnak (mint a miénk) és néhány vállalatnak (na mit gondolsz?) elhűl az ereiben a vér, hogy akkor most mi lesz velük? Még az is megeshet szegényekkel, hogynem telik mondjuk afrikai háborúk finanszírozására. Kész tragédia. Meg is tesznek mindent, hogy elmenjen a kedved attól, hogy elektromos meghajtású gépet készítsél magadnak. Esetleg vegyél tőlük. Amilyet kapsz és persze az életeddel tartozol nekik érte.

Előzmény: tittadili (13291)
tittadili Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13291

Akkor én vagyok hülye, mert szerintem a "nem raknak pecsétet senki papírjára" az azt jelenti mifelénk, hogy nem lehet. Különben meg raknak pecsétet, kb 120 ezer körül van az egyedi forgalomba helyezési kérelem, vagy mi a hivatalos neve. 1.Kell egy általuk elfogadott mérnők tervrajza, 2. oda kell vinni egy éven belül a műszakira, 3. be kell fizetni a regadót és 4. tudnia kell az euro 6-ot. Ha valaki meg nem akar a regadóval, meg euro normával vacakolni, annak venni kell egy elektromos szettet a tengeren túlról, 3000-6000 dollár között teljesítménytől függően és azt kell belerakni. Tudja az euro normát és nincs regadó. Meg üzemanyag költség. Kell pár napelem a tetőre, oszt jónapot.

Előzmény: adren (13288)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13290

"odafönt elmondták" - rájuk már utaltam :(

"addig míg ők ülnek a piros bársonyszékben ( vagy vörösben plüssben)" - ezen lehet segíteni

 

"itt nem lesz autó-összeszerelés, meg hegesztgetés, ők nem raknak pecsétet senki papírjára, és ha szétesik a Margit hídon ketté a gép akkor tartják a hátuk..."

Mert az import szemét az nem esik szét a Besenyő Pista Néni hídon... Nem, nem esik szét: a kitcarok meg sokkal jobban összerakottak, mint bármelyik széria. Még hogy tartják a "hátuk"! Pontosan mikor tartották a hátuk? Odatartják annak a hátát, akivel packáznak az összes magyarisztáni hivatalban. Undorító mindahány.

 

"hogy egész euban azt lehet? 

nna az nem érdekli őket..."

Megint ugyanott vagyunk, ahol ez a tetű ország mindig is volt: lehet valakinek, a többieknek kuss van, de nagyon - itt mindig vannak egyenlőbbek az egyenlők közt. Meg is látszik az eredmény.

Előzmény: adren (13284)
szabi24 Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13289

2014 szeptember 1.-től érvényes az euro 6 norma. egy kis elrettentésképpen a teljesítendő kritériumok:

 

http://europa.eu/legislation_summaries/environment/air_pollution/l28186_hu.htm

adren Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13288

Drága Barátom Titta pont ezt írtam én is csak röviden. 

Minden lehet, de kb 0 az esély. 

Vagyis az esély 100% csak hááát vannak azok a nagy és kisbetűs részek...

Előzmény: tittadili (13285)
tittadili Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13287

Előzmény: tittadili (13286)
tittadili Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13286

Cseh Radical a hungaroringi paddockban.

tittadili Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13285

Na, most ez nem így van, mint Adren leírta. Ez sem... :-) Elméletileg lehet kit cart építeni. Be kell adni a terveket a KKF-hez / Központi Közlekedési Felügyelet /, ha van még ilyen és nem Nemzeti lett ez is, mint minden ebben az országban, amit tönkre akarnak tenni...  Olyan tervezőnek kell rajta legyen az aláírása, aki szerepel a KKF-nél a listán, kb 50 ember ez... Egy éven belül oda kell gurulni a tervek beadása után a műszaki vizsgára. Nos aki szabad idejében bütyköl, főleg egy locost, nem egy kit-et rak össze, annak szerintem ez elég húzós határidő. Úgy tudom biztosítani kell azt is, hogy ha kedvük tartja, akkor meg tudja nézni valami KKF-es "szakértő" az autót az építés közben is... De a végén jön a fő orális szex, mert ha például a saját nevemen lévő autót használva építek egy kit cart, akkor is kell regadót fizetni, teljes regadót, mert ez most egy 2014-es új autónak számítana. Hiába 1998-as például a donor. Plusz teljesíteni kell a mostani legutolsó Eur 5, vagy 6 normát, azt sem tudom mi van most. Ez kizárja egy régebbi ,egyszerű pl porlasztós motor használatát. Már párszor le lett itt írva, szinte az egyedüli út, hogy vesz kint az ember egy papiros kit car, vagy arra hasonlító lomot és arra kell adjanak magyar rendszámot, ha az unióban már forgalomban volt. Olyan motorral, amilyen van benne, nem kell, hogy a használt kit car tudja a legújabb eur normát. Ha szerencséd van, akkor a regadó sem sok, mert a kinti forgalomba állítás dátuma számít. 

Előzmény: 4umcolon (13281)
adren Creative Commons License 2014.08.08 0 0 13284

odafönt elmondták, addig míg ők ülnek a piros bársonyszékben ( vagy vörösben plüssben) itt nem lesz autó-összeszerelés, meg hegesztgetés, ők nem raknak pecsétet senki papírjára, és ha szétesik a Margit hídon ketté a gép akkor tartják a hátuk...

hogy egész euban azt lehet? 

nna az nem érdekli őket...

Előzmény: 4umcolon (13283)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!