Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19170
173: 18-09
5: KTK-400, 07-27, 15-09,
2V: 12-45, 13-00
24V: 00-03, 19-70, 18-41

20E: KTK-402 (9:32 Keleti pu) :(
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19169
05-51 dögsorba? szerintem a 9.es sorra gondolsz (a mosónál) az nem csak dög, ott "élők" is "laknak"
Előzmény: ksly435 (19168)
ksly435 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19168

33: 05-51??

 

Tegnap még dögsorba volt. (És jól láttam)

 

 

 

Előzmény: 1433 (19158)
1190 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19167
5 : 0733
46 : 0133,0138,1030
96/296 : 0063,0190,0311
121 : 0151,0601
173 : 1928
175 : 0040
.BPO-346. Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19166
29:
F1: 07-69
F2: 07-66
F3: 07-67
F4: 07-65
F5: 07-42

122:
F1: 11-93
F3: 18-17
F4: 08-56
F24B: 17-92
F25B: 08-50

126/126A:
F1: 03-41
F2: JUX-016
F3: 03-46
F4: 03-81

165:
F1: 03-27
F2: 07-66

32: 00-20; 18-33
206: 11-89; FKU-929
18VP: 08-61
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19165
sziasztok!
118-as F01-es indulás hány órakor kezdődik hétköznap meg hétvégén

nagyon fontos lenne

választ köszönöm:D
FKU-911 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19164

19-41V: 08-32, 08-41, 08-54, 11-95

 

18V: 19-80, 18-45, 08-60, 08-79, 08-22, 08-45, 04-71

Csopakiutca Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19163

22: BPI-506

39: BPO-337-, -357, -358

91: BPO-725

149: BPO-438, -739, -749, -751

155-156: BPI-511, BPO-216, -217, -219, -736, -756

 

BPI-779 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19162
Maga mit keres(ett) a 302 volánja mögött? :o
526-os kisegítést köszöntem :)
Előzmény: attah (19160)
attah Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19161
"??? (8.28 - ajtótlan oldalon nincs azonosító :()"

Akkor az a 15-26 lesz.
Előzmény: BPI-779 (19159)
attah Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19160
98E: 10-61
282E-284E: 03-02 (én), 16-17
68: 19-93
85E: 18-11
Előzmény: BPI-779 (19159)
BPI-779 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19159
23: F1: 18-05, F2: 19-65, F3: 18-42 (valahol eltűnt, pótlás nincs, előttelévő kocsi 5 perccel korábban indul), F4: 17-88, F5: 17-85, F6: 18-19, F7: 18-43, F8: 08-09, F16: 23E/F6

23E: F1: 08-05, F2: 17-72, F3: 08-73, F4: 18-02, F5: 17-93, F6: 17-78, F7: 17-79 :P

35: F1: 02-15, F2: 15-62, F3: 12-57, F4: 16-21 (egy új 412-es), F5: 15-45 (meg mégegy új 412-es), F6: 02-51, F7: 02-64, F8: 15-41, F9: 02-20

36: F1: 17-47, F2: 17-36, F3: 17-42, F4: 17-61, F5: 17-77, F6: 08-66, F7: 17-25, F8: 17-56, F9: 17-62, F10: 17-96, F11: 17-75, F12: 17-65, F13: 18-35

66/66E: F1: FLR-718, F2: 05-41, F3: FLR-733, F4: 05-83, F5: 19-02, F6: 11-70, F7: 11-71, F8: FLR-716, F9: FLR-717, F14: 11-34, F15: 05-45

119: F1: 15-24

148: F1: 19-50, F2: 05-72, F3: 05-75, F4: 05-74, F5: 05-46, F6: 19-54, F7: 05-40, F8: 05-42, F9: 11-20, F10: 05-47, F11: 19-53, F12: 11-35, F13: 11-59, F14: 03-07 (valamit pótol, jó kérdés, hogy mit...), F15: 05-68

151: F1: 05-64, F2: FLR-726, F3: 11-22, F4: FLR-737, F5: FLR-708, F6: FLR-727, F7: 05-73, F8: FLR-710, F9: FLR-722, F10: 11-28, F11: FLR-705, F12: FLR-728, F13: FLR-729, F14: FLR-723, F15: 19-03, F16: 19-57

166 (Ferihegyi indulásokkal, hogy segítsek a topiktársnak :P): 15-33 (7.12), 16-32 (7.32), 16-16 (7.57), ??? (8.28 - ajtótlan oldalon nincs azonosító :(); 15-55 (7.53, Gubacsi indulás)
1433 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19158

33: 05-51, 11-63, 17-22, FJX-226, 230, 232, 233

33E: 04-60, 04-73, 11-72, 11-86, 11-97, 17-90

113: 12-83

113A: 12-69

233E: 04-53, 04-56, 08-81, 17-81, 19-95

251: 13-85

GABORBP Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19157
De azért 58 kocsival villamost akarunk pótolni...
Előzmény: BPI-964 (19155)
BPI-553 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19156

34/106:

F02: 08-40

F09: 08-40 08-44

 

És valóban elírtam az előbb KHZ-884-et. :S

Előzmény: BPI-553 (19153)
BPI-964 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19155
31
F1: 19-90
F2: 00-30
F3: 19-67
F4: FJX-204
F5: FKU-945
F6: 19-86
F7: 18-53

44
F1: FJX-207
F2: 18-15
F3: 00-09
F5: 00-01
F6: 19-04
F7: 11-84 (Volvo helyett)

45
F1: 01-60
F2: 04-75
F3: 18-32
F4: 03-55
F5: 19-78
F6: 17-82
F7: 01-74

131/231
F1: 10-29
F2: 01-32
F3: 00-53
F4: 10-24
F5: 00-43
F11: 16-67
F12: 01-49

144
F2: 10-54
F3: 06-46
F4: 00-59
F5: 01-67

174
F1: 03-05
F2: 06-54
F3: 01-19

244
F1: FJX-210
F2: 00-67
F3: 19-96
F4: 00-19
F5: FJX-202

16: 14-02
32: 18-07, 00-20, FKU-922
MBen Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19154

"F21: KHZ-885"

 

Jó lesz az KHZ-884-nek is. :)

Előzmény: BPI-553 (19153)
BPI-553 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19153

34/106:

F01: 08-76

F02: ????

F03: 29-28

F04: 08-42

F05: 11-94

F06: 17-58

F07: 29-23

F08: 29-27

F09: 08-40

F10: 29-24

F11: 29-30

F12: 08-64

 

134:

F01: 03-60

F02: 03-70

F03: JLA-159

F04: 03-23

F21: KHZ-885

F22: JUX-025

 

T: 08-53 (7:39-kor a Békásmegyer felé a 34-es vonalán a Záhony utcánál)

U: 03-01 (7:59-kor a Bogdáni út felé a Római térnél) 

.BPO-346. Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19152
T: 17-71, 7:50- kor Káposztásmegyer, Mogyoródi-patakon.
MBen Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19151

5: 13-57, 15-05.

20E: 11-92, 17-63, JOX-714, 715, KTK-402, KVW-969, 970, 972, KWY-463, 464, KWZ-189, LCR-151.

25: 00-56, 06-14, 06-20, 06-43, JUX-015, 024.

104/204: 03-09, 03-13, 03-21, 03-40, 03-64, 03-65, KTK-398, 403.

120: 03-17, 12-64, JLA-158, JUX-019.

170: 03-28, 06-72, 15-23, JUX-014.

196/196A: 00-05, 00-07, 00-23, 08-46, 08-63, 08-65, 17-48, 19-16, 19-62, 19-64, 19-73, FJX-209, FKU-934, 941, 950.

220: 03-50, 06-49, JUX-023, 027, KTK-401.

MBen Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19150

Akkor még ehhez pár kiegészítés:

F1: FJX-187

F2: FKU-945

F3: 00-09, csak délutántól pótolta 19-90

F4: 08-46

F6: FKU-941

F32: FKU-924

Előzmény: 11-88 (19141)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19149
956/F???: 04-38--> A vonalon besz@rt a kijelzője, így befagyott 956- os jelzéssel szerelt át és lesz kint egész nap a 30/F7- en.
Előzmény: .BPO-346. (19143)
BPI-779 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19148
923/1: 17-78, /2: 08-05
966/1: 06-20 (feltételez hogy F1, mert szerintem több kocsi nincs kint, de ehhez nincs indításim)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19147
2009.07.12.:

96/296:
F12: KTK-396
BPI-779 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19146
Akarom mondani 15-61 az a 36/16... Csak nem látok a méregtől :D
Előzmény: BPI-779 (19145)
BPI-779 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 19145
36/16: 05-60
23/99: jó kérdés... a francért nem lehet ajtótlan oldalra felfesteni az azonosítót? :@@@ FRSZ-t meg 100 méter távolságból eléggé lehetetlenség elolvasni...
Előzmény: BPI-779 (19142)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.07.12 0 0 19144
03-81 18:30 és 20:00 között garban, amikor F4 volt 126- on és 22:45- kor kellett volna végeznie... ez bíztató:S
Előzmény: Törölt nick (19138)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.07.12 0 0 19143
2V: 15-35; 15-50
7: FJX-192; FJX-194
8: 13-33; 13-34; 13-81
27: 13-89
112: 13-79
240: 12-66
53: 12-00; 13-67
914/F12-->20E/F31B: 17-63
BPI-779 Creative Commons License 2009.07.12 0 0 19142
Hja, és aki azt kitalálta, hogy 66/F12 a legelső csonkamenetet viszi reggel, majd után átszerel valahova, azt is üdvözlöm ^^.
23/F99-et és 36/F16-ot megpróbálom levadászni még az elkövetkezendő fél órában :)
Előzmény: BPI-779 (19139)
11-88 Creative Commons License 2009.07.12 0 0 19141
Mivel ma csak este voltam itthon, ezért csak pár 196-ost tudok írni:

196/196A:
F3: 19-90
F5: FKU-942 (BPI-553 topiktárstól kérdezem: az FJX-ek és FKU-k azonosítója milyen? :D)
F7: 00-07 (ki más lenne :) )
F31: 08-65
Előzmény: .BPO-346. (19112)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!