Keresés

Részletes keresés

EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.06.26 0 0 18326
13-46 8-as volt.
Előzmény: MBen (18307)
MBen Creative Commons License 2009.06.26 0 0 18325

20E: 08-58, 08-65, JOX-714, 715, KTK-394, KVW-967, 969, 970, 972, KWY-463, 464, KWZ-189.

25: 03-34, 06-43, 12-27, 12-92, JUX-024.

104/204: 03-09, 03-21, 03-40, 03-50, 03-64, 03-81, 12-64, KTK-395.

120: 03-17, 03-63, 06-49, KHZ-884.

147: 00-62, 15-53, JUX-020.

170: 01-63, 03-05, 03-11, JUX-027.

196/196A: 00-15, 00-23, 08-63, 11-84, 17-31, 17-48, 19-62, 19-79, 19-92, FKU-934, 941, 943.

220: 03-10, 03-65, 06-74, JUX-016, KTK-393.

EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.06.26 0 0 18324
Én reggel láttam, de ez nem ment fel az esetleges elírás ténye alól:-)
Előzmény: Törölt nick (18318)
1433 Creative Commons License 2009.06.26 0 0 18323

33: 04-73, 11-63, 11-66, FJX-186, 230, 231

33E: 11-54, 11-72, 18-45, FJX-218, 233

113: 12-98

113A: 00-41

233E: 04-56, 11-86, 17-63, 17-83, 19-74

250A: 12-67, 12-82

251: 14-11

.BPO-346. Creative Commons License 2009.06.26 0 0 18322
Mióta átvették Kf- től, azóta igen.
Előzmény: Hornyi88 (18317)
piros 20-sa Creative Commons License 2009.06.26 0 0 18321
901: 07-27
950: 17-69
960: 07-62
996/A: 15-02
Aron_son Creative Commons License 2009.06.26 0 0 18320
960: 07-41, 07-67, 12-71
Aron_son Creative Commons License 2009.06.26 0 0 18319
OFF Én még midik közt (06-93 és 13-93) láttam ott az 5-ös busz Moszva téri megállója mellett. De valószinű hogy 128-at akart írni a topictárs :) ON
Előzmény: Törölt nick (18318)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.26 0 0 18318
"158: 15-15"
A 15-15 a Nagytárolóban állt délután a Moszkván, 128-as táblával és kiírással.

16/16A/116: 02-02, 14-02, 14-12
22/222: KXM-035
90/90A/190: 13-35, 13-70, 13-74, 13-76, 13-80, 13-82
100: 06-46
102/128: 05-08, 05-10, 15-01, 15-15
149: 07-38, 07-50, 07-61, 15-05
155/156: 02-28, 02-31, 02-35, 05-15, 07-39, (07-56,) 10-44.
Előzmény: EcoLife AP2000 (18301)
Hornyi88 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18317
Akkor így nap végére 2V teljes ->
03-33, 06-24, 06-53, 12-44, 12-83, 15-27.

+
109/206: 08-72, (tegnap 11-37)
137: 03-70
218: 08-53

Tegnap 19-41V: 18-17, 19-62
Mindig Óbuda adja a 4 kocsit?
Előzmény: MBen (18307)
ksly435 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18316

Annak megfelel. :)

Előzmény: BPI-553 (18315)
BPI-553 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18315
148/F13-nak :D
Előzmény: ksly435 (18314)
ksly435 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18314
Kb. 3 körül végzett a 19-03 a garázsban. Most, hogy Te ezt minek nevezed? :)
Előzmény: BPI-553 (18310)
ksly435 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18313
Csak hétfőn tudom megnézni, hogy melyik forgalmi szám, de igen.
Előzmény: .BPO-346. (18309)
MBen Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18312

Azért a tönkelegtől messze van...

Ügyeltem rá, hogy ne írjam be az 5-ösöket, 8-asokat, 53-asok, 153-asok egy részét stb...

Előzmény: .BPO-346. (18311)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18311
Ismétlések jogának a tömkelegét fenntartjuk;)

Mondjuk mind1 is, ha már egész nap dolgozik vele az ember:)
Előzmény: MBen (18307)
BPI-553 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18310
Esetleg 148-ason két részes szám első fele után garázsban végzett a reggeli csúcs után...
Előzmény: ksly435 (18308)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18309
Na, akkor tisztázzuk....

A 914 F23 és F24 akkor 148 F? és F?- be szerel át?
Előzmény: ksly435 (18308)
ksly435 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18308

11-34 és 19-03 üzemkezdetkor 148-as volt és előtte pedig 914-es. :)

 

Később mikor valami lerobbant 54/55-ösön akkor, a sofőr helyette a 11-34-et hozta ki a garázsból. Mivel a 148-ason rövid forgalmit kapott és ekkor már a garázsban állt.

 

A 19-03 ugyanez csak a 19-53 helyett 148-asra.

Előzmény: BPI-553 (18305)
MBen Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18307

2V: 03-33, 06-53.

7: 05-53, 11-52, 19-38, 19-42, FJX-192, 199, 213, 222, 225.

7E: 04-17, 04-19, 04-20, 04-21, 04-27, 04-32, 04-41, 04-51, 11-97, 17-64, 18-22.

27: 13-86.

33: 11-66.

40: KLN-091, KPN-964, KXM-038.

40E/188E: 12-00, 12-09, 12-81, 13-00.

53: 13-27, 13-29, 13-43.

86: FKU-906.

87: HSJ-475, KXM-027.

103: 04-53, 04-56, 08-81, 11-16, 17-81, 18-45, FLR-700.

112: 05-03, 13-36, 13-67.

114/213/214: KOE-148, KXM-044.

139A: 11-44, 11-46, 11-61, 11-63, FJX-223, FKU-936, 938.

141/141A: HSJ-450, 459, 464, KXM-007.

147: 03-53.

150/250: HSJ-453, KXM-009, 023.

150E: 01-84, 03-14, 03-74, 06-03.

153: 07-72, 07-75, 10-68, 10-69, 13-46.

172E: 12-06, 12-89, 12-94.

173: 11-55, FJX-191, 214, 226, FKU-932.

173E: 04-16, 04-22, 04-25, 04-26, 04-31, 04-34, 04-36, 04-38, 04-76, 04-83, 04-85, 11-82, 11-83, 17-22, 17-80, 19-74.

178/178A: 10-10, 13-34.

220: KTK-391.

239: 05-51, 11-29, 11-31, 11-40, 11-42.

240E: 02-23, 06-05, 10-63, 11-98, 11-99, 12-00, 12-05, 12-72, 12-77, 12-80, 12-87, 12-99.

272: 11-49, 11-56, 11-57, FLR-701.

EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18306
Könnyen lehet. 194-esről pótolta.
Előzmény: BPI-779 (18302)
BPI-553 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18305
Esetleg 914-esből 54/55-re és 148-asba szereltnek át a nappali járatok üzemkezdetekor... (?)
Előzmény: ksly435 (18304)
ksly435 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18304

54/55: 11-34***

66: 05-41

136E: 18-11, 19-57, 05-71, 05-74, 05-81, 05-82, r-708, r-723

148: 11-25, 11-34, 11-59, 11-65, 19-03*, 19-12, 19-50, 19-53**, 19-54, 05-37, 05-62, 05-68, 05-70, 05-75, 05-76, 05-79, 08-10

151: 11-20, 11-28, 11-35, 19-11, 19-29, 19-32, 05-39

159: 11-32

161/161A: 19-13

169E: 05-67

201E/202E: 18-31, 19-07, 19-15, 19-19, 19-25, 19-37, 19-55, 05-58, x-196, u-950

217E: HLN-325

 

*914-esen volt és ezért rövid forgalmit kapott.

**Letört az indexkapcsoló-karja és helyette a 19-03-at hozták ki.

***Valószínűleg ugyanúgy cserekocsi lehetett csak az 54/55-ösön, mert Ő is 914-es volt.

Aron_son Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18303

91/291: 07-15, 07-29, 07-30, 07-32, 07-35, 15-06, 16-62

160/260:
F1: 08-43 F2: FKU-918 F3: FKU-921 F4: 08-75 F5: FKU-919 F6: 08-01 F7: 08-42 F8: 08-49 F9: 00-26 F10: 08-50 F13: 17-58

191: 07-00, 07-96, 08-93

BPI-779 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18302
"84E...: 02-42"
Gondolom Volvót kellett pótolni, így legalább az ap. indulás megvolt... :)
Előzmény: EcoLife AP2000 (18301)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18301

5: 13-84

8: 02-27, 02-49, 07-21, 10-23, 13-09, 13-30, 13-33, 13-40, 13-46, 13-54

9: FKU-940

15: 02-32, 10-31, 10-32, 10-57, 13-39, 13-55, 13-64

26: 02-36, 10-51, 13-81

39: 03-23

40: HSJ-454

45: 04-75

53: 02-63, 10-46, 13-53

54/55: 05-49, 05-55, 05-66, FLR-712, 714, 736

77: 222

80A: 211, 234, 237, 263, 264, 304, 305

81: 212, 258

82: 208, 231

84E...: 02-42, 03-07, 08-04, 08-05, FLR-739

98: 10-20

102: 15-01

105: KXM-028

109: 11-37, FKU-911

112: 13-68

158: 15-15

131/231: 10-26

153: 07-72, 07-75, 10-68, 10-69

155/156: 02-31, 02-35, 10-44

162A: 10-33

178/A: 02-29, 07-79, 07-81, 07-82, 10-35, 10-65, 12-94

181/281: 02-39, 15-37, 15-50, 16-47

182: 02-53

184: 02-60

185/217: 02-22, 02-62, 12-68

198: 02-56

212: 02-16, 02-17, 02-37, 10-41, 10-47, 10-67

240E: 10-64

272: FLR-702

.BPO-346. Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18300
12-69- est már én is beírtam, igaz nem kiemelve:) Mostanában szinte ez már mindennapos...:S:)
Előzmény: BPI-791 (18299)
BPI-791 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18299

5:KTK-390

23:17-85,17-88,18-43,19-65

36:17-47,17-59,17-61,18-25

54-55:05-55

85:08-73

85E:18-29,17-78

93:16-12,15-54,06-27

136E:05-74,19-57

190:12-69

 

MBen Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18298

F2: 19-87

Nálam F3: 00-08 és F5: 18-15.

F7-n pedig most 19-64 pótol.

Előzmény: 11-88 (18286)
Aron_son Creative Commons License 2009.06.25 0 0 18297

9: 11-24, 11-37, 19-36, FKU-940, FKU-947, FKU-948
27: 02-00, 06-97, 13-89, 13-91
139A: 11-43, 11-44, 11-46, 11-61, 05-51, FKU-933, FKU-936, FKU-938
153: 07-72

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!