Azon tényleg nem változtat! :( Csak ahogy írtad úgy időben ütötték volna egymást és nem tudtam, hogy ő volt-e tartalék vagy valaki más. Egyébként Örs délről jött át.
Ismerős infója: 16:50 körül indult 45-ösön 06-57. Állítólag annyian voltak rajta, hogy Sashalomig minden megállóban kb. 20 mp-et kellett várni az utasok le- és felszállása miatt. Eközben az Örs csuklós tartalék 144-esen pótolt.
Javítás, néhányat picit benéztem, eléggé össze-vissza jöttek. Most viszont oda-vissza stimmeltek, egyedül 23/7 keveredett máshova, de biztos, hogy F7, megnéztem AVM-en.
23: F1: 19-65, F2: ??? (lehetséges, hogy 17-93, mert jött szembe, de E táblát láttam rajta, szóval lehet, hogy 23E/F6, és 17-91 pedig 23/F2), F3: 17-88, F4: 18-42, F5: 18-43, F6: 18-25, F7: 18-12, F8: 18-38
196/196A: F1: FKU-934 (AVM-ről) F2: 17-70 (AVM-ről) (eredetileg 00-23 lett volna az F2) F3: 18-15 (AVM-ről) F4: FKU-941 (következtetés új adatok alapján) F5: 18-31 (forgalmi munkalapról) (eredetileg a 08-46 lett volna az F5) F6: 18-36 (AVM-ről) F7: 00-07 (AVM-ről) F8: 19-51 (pótolt egy kört az F11-en, mert 08-46 garázsba ment, de még nem volt kint a váltókocsi. Saját köre emiatt nem maradt ki.) F9: 11-84 (AVM-ről) F10: FKU-942 (AVM-ről) F11: 08-46, aki garázsba ment, majd 00-03 (Volvo helyett) F12: 19-71 (AVM-ről) F31: 08-63 (AVM-ről) F32: 17-76 (AVM-ről) F33: 11-92 (ez is 100%)
Még 3 forgalmit kéne megnézni... A sofőrök már biztos unnak, hogy minden nap kint vagyok. :D
973: 18-15 (--> 196/F3), 18-31 (--> 196/F5). Ezek az átszerelési adatok már végre véglegesek.