Keresés

Részletes keresés

Aron_son Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17924

160/260:

F1: 19-62

F2: 17-92

F3: FKU-929

F4: 00-26

F5: FKU-918

F6: 08-75

F7: 18-17

F8: 08-43

F9: FKU-919

F10: 08-44

F13: 00-25

BPI-964 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17923
244
F1:
FJX-209
F2: 00-20
F3: 11-85
F4: 00-01
F5: FKU-949
F11: 00-37
F12: 01-44
F13: 00-93
F14: 00-29
F15: 19-78
buszpótló-busz Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17922
86:
F1: U-906
F2: U-914
F3: U-916
F4: U-915
F5: U-909
F6: U-910 (Flóriánnál lerobbant, onnan garázs kihozta a 08-64-et, amit a 206/1-es U-908asára cserélt.)
F7: U-911
F8: U-904
F9: U-902
F10: U-903
F11: U-901
F12: U-907
F13: U-905

206/109:
F1: U-908 (Fent említett csere után:) 08-64
F2: 08-59
F3: 08-78
F4: 11-93
F5B: 08-77
F6: 11-91
F7: U-913
F8: 11-89

Bogdáni úti tartalék: 03-01
BPI-968 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17921
Azon tényleg nem változtat! :(   Csak ahogy írtad úgy időben ütötték volna egymást és nem tudtam, hogy ő volt-e tartalék vagy valaki más. Egyébként Örs délről jött át.
Előzmény: BPI-964 (17920)
BPI-964 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17920
Akkor utána ment 144-esre 18:27-kor. A lényegen nem változtat, a csuklós vonalra került szóló tartalék, és szólóra csuklós.
Előzmény: BPI-968 (17919)
BPI-968 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17919
Örs csuklós tartalék a 19-43 volt? Mert Ő az Örsről a 17:31-es alacsonypadlós 131-es indulást vitte.
Előzmény: BPI-964 (17917)
BPI-964 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17918
Elírtam: 17:50 körül volt.
Előzmény: BPI-964 (17917)
BPI-964 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17917

Ha F3B a keresztúr tartalék, akkor 06-57 lesz.

Ismerős infója:
16:50 körül indult 45-ösön 06-57. Állítólag annyian voltak rajta, hogy Sashalomig minden megállóban kb. 20 mp-et kellett várni az utasok le- és felszállása miatt. Eközben az Örs csuklós tartalék 144-esen pótolt.
Előzmény: 11-88 (17901)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17916
Sziasztok!

Még néhány 34/106: 18-52, 08-47, FKU-930
BPO 662 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17915

 

+

256 : 05-09; KXM-033; KXM-041...

57/257 : 06-63; 06-62; KXM-004

64/164 : 06-60; 06-74; 15-43; 15-32; 06-02

157 : 15-47

63 : 12-79

Tartalék : 06-02

ksly435 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17914

Már első nap meghazudtol a Bkv? A 11-72 139A/239-n. Most éppen ott nem volt kocsi.

 

9: 19-36

97E: 11-55, 19-37, 19-41, 19-45

139A/239: 11-31, 11-40, 11-42, 11-43, 11-46, 11-47, 11-53, 11-56, 11-72, 05-43, x-221, u-937, u-938

161/161A: 19-01, 19-04, 19-17

169E: 05-61, 05-67, 05-69, 05-80

201E/202E: 19-55

 

Tegnap:

97E: 19-45

161/161A: 19-06, 05-63

169E: 19-16, 05-67, 05-69

201E/202E: 19-23, 19-55

T: HLN-323, BPO-623 Borsó utcánál 17:12-kor az Örs felé mentek

BPI-553 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17913
OFF
Szolgálati közlemény: BPO-346 topictársat este várom MSN-re. FONTOS!!!! (30-asokkal kapcsolatos) Köszike :)
ON
Előzmény: BPI-553 (17912)
BPI-553 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17912
Igen, tudok. De a legjobb az lenne, ha Boráros téri vagy Pestimrei indulást tudnál mondani. :)
Este majd leszek MSN-en, ott majd megbeszéljük. :)
Előzmény: BPI-779 (17911)
BPI-779 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17911
Ha mondok az általam látott 54/55-ökhöz időt, és helyet, akkor beírod forgalminként? :P
Előzmény: BPI-553 (17909)
BPI-779 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17910
Javítás, néhányat picit benéztem, eléggé össze-vissza jöttek. Most viszont oda-vissza stimmeltek, egyedül 23/7 keveredett máshova, de biztos, hogy F7, megnéztem AVM-en.

23:
F1: 19-65, F2: 17-88, F3: 18-12, F4: 18-42, F5: 18-43, F6: 18-25, F7: 17-91 (valószínűleg), F8: 18-38

23E:
F1: ??? - csak délelőtt volt kint, F2: 17-72, F3: 08-73, F4: 18-02, F5: 08-07, F6: 17-93, F7: 17-79 :P
Előzmény: BPI-779 (17904)
BPI-553 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17909
18-30 akart az lenni. Picikét elírtam :D
Előzmény: GABORBP (17907)
MBen Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17908
Biztos, hogy nem, mert 196-os ma.
Előzmény: BPI-964 (17906)
GABORBP Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17907
"84E-89E-94E-294E: 18-31, "

????
Előzmény: BPI-553 (17905)
BPI-964 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17906
"84E-89E-94E-294E: 18-31"

Ez biztos? :O
Előzmény: BPI-553 (17905)
BPI-553 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17905

34/106: F03: U-923, F04: 08-32, F07: U-925, F11: U-920 (?)

54/55: 11-71, 05-79

84E-89E-94E-294E: 18-31, 19-77, 08-08, R-707

93: 16-48

98: 10-21, 01-66

120: 03-64

136E: 05-74, R-729

166: 16-32

182: 12-57, 15-39

184: 16-41, 02-22 (?)

194/199: 02-46, JNG-724

200E: R-739, R-740, R-745

201E/202E: X-200, 19-07, 19-33

266: 15-28, 15-33, 03-39

282E/284E: 15-66, 16-47, 03-07

 

Tegnap:

182: 02-22

183: 01-88

282E/284E: 15-66, 16-26

266: 12-39, 15-60

293: 03-03

BPI-779 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17904
23:
F1: 19-65, F2: ??? (lehetséges, hogy 17-93, mert jött szembe, de E táblát láttam rajta, szóval lehet, hogy 23E/F6, és 17-91 pedig 23/F2), F3: 17-88, F4: 18-42, F5: 18-43, F6: 18-25, F7: 18-12, F8: 18-38

23E:
F1: ??? - csak délelőtt volt kint, F2: 17-72, F3: 08-73, F4: 18-02, F5: 08-07, F6: 17-91 (?), F7: 17-79 :P

1VP: 04-48, 19-31, FJX-199
54/55: 05-49, 05-55, FLR-731, IIG-954
66: 05-83, 18-41
103: 08-81, 17-80, 17-83, 18-45, 19-95, FLR-701, FLR-702

Továbbá: FLR-716 7-esként a Határ úton, 12:07-kor.
JLA-158 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17903

25: 03-19, 03-34, 16-06, 16-36

39: 03-50, 03-57

70: 601, 604, 605, 613, 908, 925, 946

78: 606, 608, 919, 931, 935, 955, 967

104: 03-49, 03-69

121: 03-05

BPI-791 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17902

22:07-59

23:17-88,17-91:),18-02,18-12,18-25,18-38,18-42,18-43,19-65

23E:17-72,17-79,17-93,08-07,08-73

36:00-10,08-71,17-30,17-47,17-59,18-05 + 1 szóló

39:03-58

54-55:05-55,05-78,05-79,FLR-735

63:06-70,03-30,06-68

64/164:06-66,15-59

93:16-12

123A:15-30

157:15-42,06-67

206:08-59,08-64

212:10-55,10-64,02-32,02-63

256:15-11,07-49,15-47

257:03-25

11-88 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17901
Mai rendszámok:

46/146:
F1: 10-11
F2: 01-31
F3B: ?
F4: 01-73
F5: 00-59
F6: 01-18
F7: ?
F8: ?

96/296:
F1: 00-68
F2: 03-11
F3: 00-63
F4: 01-75
F5: 01-41
F6B: 01-68
F11: KTK-392
F12: KTK-398

173: 00-23

175:
F1: 01-78
F2: 10-26

196/196A:
F1: FKU-934 (AVM-ről)
F2: 17-70 (AVM-ről) (eredetileg 00-23 lett volna az F2)
F3: 18-15 (AVM-ről)
F4: FKU-941 (következtetés új adatok alapján)
F5: 18-31 (forgalmi munkalapról) (eredetileg a 08-46 lett volna az F5)
F6: 18-36 (AVM-ről)
F7: 00-07 (AVM-ről)
F8: 19-51 (pótolt egy kört az F11-en, mert 08-46 garázsba ment, de még nem volt kint a váltókocsi. Saját köre emiatt nem maradt ki.)
F9: 11-84 (AVM-ről)
F10: FKU-942 (AVM-ről)
F11: 08-46, aki garázsba ment, majd 00-03 (Volvo helyett)
F12: 19-71 (AVM-ről)
F31: 08-63 (AVM-ről)
F32: 17-76 (AVM-ről)
F33: 11-92 (ez is 100%)

Még 3 forgalmit kéne megnézni...
A sofőrök már biztos unnak, hogy minden nap kint vagyok. :D

973: 18-15 (--> 196/F3), 18-31 (--> 196/F5). Ezek az átszerelési adatok már végre véglegesek.
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17900
üdv!
első rendszámok tőlem
20E:JOX-715
30/30A:BPO-447,BPI-758
32:BPI-801,FJX-204
34/106:BPI-194
118:BPO-644
120:JUX-023
137:BPO-372
218:BPI-188
237:BPO-800,BPO-891
160/260:BPI-792
206:BPI-189,FKU-908
72-es trolipotló:BPO-427,BPO-449,BPO-464,BPO-468
75T:204
76T:701
79T:220
daveszka Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17899
Jah elfelejtettem...BKV.xD
Előzmény: .BPO-346. (17898)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17898
..... ahhoz kéne előbb gondolkodni is;)
Előzmény: daveszka (17897)
daveszka Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17897
LOL.
Nem hogy inkább F9B-re adták volna ki:)
Előzmény: .BPO-346. (17891)
daveszka Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17896
:D
Akkor még mehetek fotózni:))
Amúgy tervezi a bkv szóló autóbuszok vásárlását?
Előzmény: Dr.V.ker. (17884)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.06.18 0 0 17895
Úgysem fogom megjegyezni, pedig a múltkor már elmondtad:) Lényeg az, hogy 3- kor végez:) Fel is keltem rá:)
Előzmény: MBen (17894)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!