Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16994
csak a tisztánlátás kedvéért: a 15-50 azt a beugró számot járta, ami reggel csak 181-es, délután csak 281-es, majd a délutános utána 281-es, este pedig 194-199.
Előzmény: Törölt nick (16967)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16993
Még él:) És normális vezér van vele délután:)
Előzmény: 11-88 (16988)
11-88 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16992
196/196A: 05-67, 19-51

Az F1, FKU-934 természetesen lerobbant, és őt pótolja a 05-67.
18-07 is FJX helyett van, az F11-en. Reggel kellemes volt egy szívóssal menni a Volvo helyett. :)

46: 01-33, 06-57
F8: 10-16
Előzmény: MBen (16978)
BPI-779 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16991
Ez nem biztos, csak lemaradt a ?, bocsi. Annyi biztos belőle, hogy 5?5, és hogy középen valami kerek szám volt. (3,5,6,8,9-re tudok gondolni, de mivel 585 és 595 nincs, így túl sok lehetőség nem maradt, vagy 535 vagy 555 lehetett akkor)
Elnézést kell kérnem a riogatásért :)
Előzmény: 1190 (16987)
GABORBP Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16990
De jó... Úgyis sok Cinkotán a csuklós.
Tegnap még 161-esen fényképeztem.
Előzmény: BPI-779 (16989)
BPI-779 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16989
1000%, megérkezett Kelenföldre, és a kelenföldi garázs felé távozott valamikor 10:00 és 10:30 között (pontosan nem tudom).
Előzmény: BPI-964 (16986)
11-88 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16988
00-15 még nem romlott el? :)
Csak mert délután kimennék megnézni...
Előzmény: .BPO-346. (16979)
1190 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16987
54/55: 05-65

?
itt is ez a kérdés
Előzmény: BPI-779 (16985)
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16986
"103: 05-67"

05-67 nem cinkotai? Vagy megint volt valami átcsoportosítás?
Előzmény: BPI-779 (16985)
BPI-779 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16985
7/173: 19-33, 19-45, FJX-193, FJX-217, FLR-704
7E/173E: 04-17, 04-19, 04-20, 04-22, 04-28, 04-32, 04-33, 04-41, 04-45, 04-48, 04-50, 04-59, 04-72, 04-76, 04-85 (? - bal oldalán nem volt azonosító), 11-81, 11-83
23: 17-75, 17-88, 18-05, 18-12, 18-25, 18-42, 18-43
33: 11-64
54/55: 05-65
66: FLR-733 (?)
103: 00-28, 04-18, 04-56, 05-67, 11-53, 17-22, 17-74, FJX-221, FJX-222, FJX-223
141/141A: HSJ-450, HSJ-464, KXM-005
213: HSJ-473, KXM-032

Egyebek:
KPN-499 (114-es kijelzővel, Budafoki út-Hengermalom út kereszteződésnél, kifelé, 9:27)
P-00328 (Nándorfejérvári út-Fehérvári út kereszteződésnél, Budafoki út felé, 9:30)
12-06 (113-as táblával, Nándorfehérvári út-Tétényi út kereszteződésnél, Campona felé, 9:47)
FKU-911 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16984
19-41V: 05-51, 12-11, 17-15, 18-45
1190 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16983
9 : 1731,1121,1130,1137,1155,U948
32 : U931
67 : 0137
83 : 0658,1292,1639,1667,0673
95 : 1290
100 : 0646
161 : X204
162 : 1033
276E : 0183
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16982
Már tegnap megtörténhetett, mert 17-57 169E-n volt.
Előzmény: .BPO-346. (16980)
BPI-968 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16981

Ez nekem is gyanús volt, mert csak egy táblával az elején érkezett.

Előzmény: BPI-964 (16973)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16980
06-65<-->17-57 visszacserebere megtörtént, ahogy látom:P
Előzmény: MBen (16978)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16979
30/30A:
F1B: 04-70
F2B: 04-46
F3: 08-23
F4: 04-77
F5B: 04-47
F6: 04-55
F7B: 04-43
F8: 04-78
F9B: 04-54
F10: ???, korán reggel besz@rt és az F5B- n végző 04-47 lett rá kiadva.
F11: 04-84
F12: 08-45
F13: 17-94
F14B: ???
F21: 08-41
F22: 17-92
F23: 11-93
F24: 00-15
F25: 00-25

122:
F1: 08-60
F2: 08-56
F3: 08-51
F4: 17-69

126/126A:
F1: 03-46
F2: JUX-022
F3: 03-41
F4: 03-68

907: 08-45
914: 00-15; 11-93; 17-92
923: 00-25
MBen Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16978

5: 07-31.

20E: 08-01, 08-02, 08-58, 08-76, 11-92, JOX-714, KVW-967, 968, 969, 970, KWY-463, 464, LCR-151.

25: 03-19, 03-34, 06-43, 06-65, JUX-016, 026, KHZ-884.

104/204: 03-13, 03-21, 03-40, 03-49, 03-63, 03-64, KTK-395, 399.

120: 03-30, 06-49, 06-56, JLA-158, JUX-023.

125: 10-60.

170: 03-28, 03-73, 12-03, JUX-021.

196/196A: 00-23, 04-64, 04-75, 08-41, 08-46, 08-54, 08-63, 11-84, 17-71, 17-76, 18-01, 18-07, 18-36, 19-91, FKU-934, 941, 945.

220: 03-10, 03-17, 03-37, 03-50, 06-04, JUX-018, 025.

.BPO-346. Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16977
Jó tudni:O
Előzmény: MBen (16976)
MBen Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16976

Mostanában nem nagyon volt az leállítva.

Nagy ritkán még 20E-n is volt, de leginkább 206-oson van.

Előzmény: .BPO-346. (16970)
Csopakiutca Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16975
149: BPO-506, -711, -738, -746
1433 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16974

Tegnapi:

 

150A: 12-65, 12-82

 

Mai:

 

33: 11-40, FJX-186, 211, 219, 230

33E: 11-66, 11-67, 11-97, 19-95

113A: 12-69

BPI-964 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16973
Információm szerint 10-27-et 00-77 pótolja 276E-ről.
Előzmény: BPI-968 (16972)
BPI-968 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16972

92:      00-77, 01-78, 06-51, 10-27*, 10-29

130:    00-68

170:    12-03

276E:  00-36, 01-40, 01-44, 06-01, 10-61**, 16-33

 

* 10-27  7:00-kor füstölgő bal hátsó kerékkel garázsba el.

**  10-61  Örs felé menet 6:55-kor utasokat lepakolta Nagyiccénél, majd várakozó álláspontra helyezkedett.

BPI-964 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16971
44
F1: 00-08
F2: 00-03
F3: FJX-207
F4: 19-98
F5: 03-22
F6: 19-43
F7: 19-64

244
F1: FJX-209
F2: 18-15
F3: 11-85
F4: 00-01
F5: 19-97
F6: FJX-210

16: 02-00
31: 18-32, 19-79, 19-86, 19-94, 00-30
32: 19-69, 19-71
45: 18-16*, 18-31, 18-33, 19-75, 00-04, 03-11
46: 01-43
67: 03-20
105: 07-68
131/231: 10-14, 10-25, 12-97, 15-23, 16-22
144: 10-54, 00-43, 00-51
173: 18-24
174: 12-58, 01-74
276E: 12-55, 01-51, 01-72
277: 12-12

* 7 órakor beért az Örsre, majd 7:20 körül üresen a Füredi út felé távozott.
.BPO-346. Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16970
Él a 878?:O Mióta? Nem le volt állítva?
Előzmény: buszpótló-busz (16968)
GABEN352 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 16969

04-54 @ 956

16-36, 13-31 @ 990

13-31 @ 969

00-52 @ 980

01-72 @ 997

01-40 @ 998

buszpótló-busz Creative Commons License 2009.05.27 0 0 16968
ööööö....
08-78 ma a 206-oson volt...
86: U-901, 902, 903, 904, 905, 906 (F.12B), 908, 909, 910 (délután pedig 919 helyettesítette), 913, 915, 916, 920 (F.8B)
206: 08-02, 08-59, 08-69, 08-78, 11-89, U-930, 929
118: 12-21, 03-70
Előzmény: Aron_son (16951)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.27 0 0 16967

281 - az az egy darab..:D - => 15-50, de aztán átszerelt 199-esnek..

181 => 12-68

151 => FLR-725

169E => 17-57

202E => I-904 :)

103 => 19-95, FJX-222

153 => 10-68

239 => 05-43, 11-43

BPI-779 Creative Commons License 2009.05.27 0 0 16966
Következményt láttuk attahhal, volt is vagy 5 perc, mire átjutottunk a kereszteződésen...
Előzmény: lapaj74 (16961)
BPI-553 Creative Commons License 2009.05.27 0 0 16965
00-09 volt a 15:06-os indulás is. :)
Előzmény: BPI-791 (16964)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!