Keresés

Részletes keresés

BPI-553 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16015
15-65? :)
Előzmény: BPI-779 (16012)
MBen Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16014

2V: 03-34, 06-14, 06-53, 12-61, 13-30, 13-33, 15-34, 16-35.

5: 13-84, 15-14, KTK-396, 400.

7: 05-53, 11-16, 11-44, 11-53, FJX-194, 223, 234, FKU-935, 944, 950.

7E: 04-19, 04-29, 04-49, 04-59, 04-63, 04-66, 11-43, 11-81.

8: 10-10, 13-35.

23: 17-62, 18-11, 18-18, 19-72, 19-77, 19-93.

35: 02-42, 02-52, 15-38, 16-49.

44: 01-87.

47-49V: 00-01, 00-06, 00-20, 00-30, 04-47, 04-56, 04-60, 04-71, 08-20, 08-40, 17-71, 17-99, 18-33, 18-44, 19-73.

53: 02-29, 12-94.

54/55: 05-55, 05-78, FLR-730, 731.

66: 05-39, FLR-705, 726, 733.

83TP: 04-62, 04-77, 04-79, 08-23.

86: FKU-901, 910, 914.

87/87A/187: HSJ-470, KXM-027, 043, 045.

95/95A: 00-54, 00-69, 06-20, 12-02.

103: FLR-702.

104/204: 03-65.

109: 11-55, FJX-210, FKU-948.

112: 07-21, 13-33, 15-13.

114/213/214: KOE-130, 148, 415, KPN-499, 954.

119: 15-24.

120: 06-34, 06-56.

148: 05-40, 05-72, 05-77, 11-25.

151: FLR-714.

153: 02-16, 10-67.

162: 01-02, 12-97.

166: 12-39.

173: 05-65, 11-18, 11-50, 11-58, FJX-198, 204, 206, 209, FKU-943.

173E: 04-23, 04-33, 04-36, 04-48, 04-50, 04-51, 04-76, 04-85.

178/178A: 02-23, 02-25, 10-41, 13-09, 13-10.

185: 12-93.

212: 02-63, 10-31, 10-63, 10-64.

277: 01-37.

Hornyi88 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16013
Éjjel:
00-25, 19-93 @ 923
07-14, 07-40 @ 960

Ma:
07-33, 07-50 @ 106
FKU-928, 948 @ 109
07-05, 15-11 @ 134
07-58 pedig 86-on pótolt. 21:55-kor érkezett Bogdánira, majd gar.
Előzmény: Törölt nick (15982)
BPI-779 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16012
Most, hogy mondod, 15-85 nem lehet, mert nincs is ilyen (már) :)
De az is tuti, hogy nem 15-55 volt, mert ő 166-on volt, vele mentem ki a Gubacsihoz, mikor elindultam itthonról, fél 2 körül.
Előzmény: BPI-553 (16009)
GABORBP Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16011
18:40-es indulást vitte először. 17:55-ös nem volt.
Előzmény: MBen (16001)
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16010
Minden ami nem 44-es és nem írták még be.:)

44: 01-87, 00-77
Előzmény: GABORBP (16007)
BPI-553 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16009
21V: 16-38

93-asosn pedig elég dúrva lenne 15-85... Esetleg 15-55? :)
Előzmény: BPI-779 (15989)
GABORBP Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16008
06-46 276E volt.
Előzmény: BPI-779 (15989)
GABORBP Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16007
Ha mindent beírsz, nekem mi marad?? :)
92: 01-93
45: 05-63, 11-30
277: 00-70 (412-esek letiltva)
276E: 01-35, 03-32 (valószínűleg tartalékból)
31: 12-56
X-200 egyik köre egyébként kimaradt, volt szívás rendesen.
Előzmény: BPI-964 (15996)
ksly435 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16006
Délután az FJX-200-al jöttem vissza a Centiről és már akkor nehezen csukódott be a 2. ajtaja.
Előzmény: BPI-964 (16004)
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16005
19-06--->19-43 még délelőtt
Előzmény: ksly435 (16002)
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16004
19:45 és kb. 21:06 között többször is.
Előzmény: MBen (16001)
ksly435 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16003

Bocsánat javítanék.

 

FJX-200---->FKU-944

Előzmény: ksly435 (16002)
ksly435 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16002

Az FKU-943 173-asról ment át pótolni. Akkor a 944 valószínűleg 7-esről.

 

19-01--->u-943

19-06--->u-944

Előzmény: MBen (16001)
MBen Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16001

FKU-944-et mikor láttad 44-esen?

7-esen fotóztam kelenföldön kb. 17 órakor.

Előzmény: BPI-964 (16000)
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 16000
Valószínű 19-01 helyett lehetett. Akkor 19-43 volt az Örs tartalék.

44:
F2: FKU-944 (Ma 1 kivételével (19-38) minden 44-essel - ami eredetileg ki volt adva - volt valami)
Előzmény: ksly435 (15999)
ksly435 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 15999

A 19-01 lerobbant a Sasvár utcánál és a 15:10-es indulást amit mondtál azt már nem teljesítette. Az FKU-943 jött helyette 173-asról pótolni. És utána 18:30-kor a 04-37-et láttam az Örsön 45-ösbe lehetséges, hogy 19-01 helyett? És ezen felül a 19-43 ma 31-esen, 44-esen és 45-ösön is megfordult.  (Képek később a Cinkotai topic-ba)

 

 

32: 19-19, 19-46, 05-56, u-922

45: 11-30, 19-23, 19-35, 04-37, 05-63

85: 11-34, r-728, r-748

97E: 19-27, 19-33, 04-32, x-189, x-190, x-205, x-207

139: 11-46, 11-72, x-235, u-937, u-938, r-704

161: 19-04, 19-17, 19-41

169E: 11-69, 19-28, 05-59, 05-69, 05-80

272: 11-49

Előzmény: daveszka (15638)
FKU-911 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 15998
19-41V: 11-97, 00-28, 04-53
BPI-779 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 15997
Nem leszólni szándékoztam, hanem inkább dicsérni a leleményességet, meg az ötletet, hogy akkor Fradiból kérünk kölcsön ilyen táblát :)
Előzmény: .BPO-346. (15995)
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 15996
Infó egy ismerőstől:

45: 19-23, 19-43, 04-37
Előzmény: 11-88 (15983)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.05.09 0 0 15995
Ez is valami! Ne szóljuk le!XD
Előzmény: BPI-779 (15994)
BPI-779 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 15994
Hát, leleményesek voltak, ha már nem találták a 21VP-s táblákat, akkor legalább ez :)
Előzmény: .BPO-346. (15992)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.05.09 0 0 15993
66: 03-06 (13 óra körül Pesterzsébet-központban)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.05.09 0 0 15992
Ez a 3 volt össz-vissz, de ez a homloktábla nem volt semmi.XD
Előzmény: BPI-779 (15991)
BPI-779 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 15991
Amúgy mindhárom, általam látott (vagy 3, vagy 4 volt összesen) 21VP-n csak VILLAMOSPÓTLÓ TÁBLA volt, holott anno, mikor hosszabb pótlás volt, akkor gyártottak Ferencváros vasútállomás - Nagysándor József utca táblát, azok hova lettek? Mondjuk a 3-ból 2-n volt 21-es ICS-homloktábla a szélvédő mögött, de azért a Könyves Kálmánon futottak az emberek, azt hitték, hogy 1VP :D
Előzmény: BPI-779 (15989)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 15990

26: 15-15

34/106: 07-41, 07-85

75: 216

79: 261

86: FKU-909

109: FKU-906, 947

115: 07-81, 10-57

134: 15-10

BPI-779 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 15989
Bocsánat a duplákért.
21VP: 12-57, 15-41, 16-40
23: 08-13, 18-10
32: 05-56
35: 02-54
36: 02-18, 02-48, 15-35, 15-39, 15-58
67: 01-42, 01-64 + egy 412-es, amin elől az Ik.412 felirat mellett sárga csík van
68: 00-24
84E/89E/294E: FLR-707
85: 11-34, 19-57, FLR-728, FLR-732, FLR-748
93: 15-49, 15-85
97E: 1927, 1933, FJX-207
98: 01-18
99: 16-18
103: 11-86
136E: 05-81, 05-82
148: 05-68, 05-75, 11-23, 19-11, 19-50, 19-54
151: FLR-721 + egy ezüst 260-as (Nagysándor J. u., 17:40, Vörösmarty utcánál)
161: 19-04, FKU-946
162/162A: 01-62, 10-33
166: 15-55
168E: 10-35
169E: 05-80, 19-30
182: 02-53, 03-08, 15-21, 15-66
184: 02-50, 02-56, 16-50
198: 01-05, 01-06, 01-11, 01-15(?), 01-23, 06-48
200E: FLR-740, FLR-742, FLR-743
202E: 00-75, 01-48
276E: 01-35, 01-87
277: 00-70, 03-16
T: FKU-949 (Örs-Kőbánya, 15:45)
U: 03-07 (Kőbánya-Kispest, 15:15)
Továbbá:
Üresen, Örs felé, Keresztúri úton, 15:55-16:00 között: 04-32, 19-42
Tábla nélkül, Örs-Kőbánya: 06-46

Bár nem BKV, de:
Auchan Soroksár: LEJ-447
Tesco Pesterzsébet: LFH-362

Még tegnap:
23: 19-77
55: 18-40
lapaj74 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 15988
85 : R - 732 , 735 , 745 , 748 , 19-37 , 19-38 , 19-57 , 18-07
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 15987
További 44-esek:
19-43 (10:40-es és 11:25-ös Örsös indulással)
FKU-943 (15:10-es és 15:55-ös Örsös indulással)
Előzmény: BPI-964 (15975)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.05.09 0 0 15986
Stadion tartalék: 04-32.... mégis a 04-49 pótolja most a 04-84- est a 30- ról:P

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!