EcoLife AP2000
2009.05.07
0 0
15919
15: 07-81
20E: 08-60
22: 07-50, 07-61, 15-03
30: 06-72
39: 07-92, 07-94
72: 217, 253, 277
73: 201, 266
75: 238, 240, 252, 265
76: 273 , 899, 907
79: 249
91/291: 07-15, 07-25 , 16-62
105: 05-20, 07-24, 07-60, 07-70, 07-71, 07-74, 07-85, 15-09, 15-10, KXM-025, 030, 037
133: 07-17, 07-42
155/156: 10-32
222: 07-17
T: 605 (18.00 Podmaninszky út)
Aron_son
2009.05.07
0 0
15916
5: 01-39, 05-17, 07-28, 07-33, 15-11, 16-61 , KTK-399, KTK-400
22/222: 07-04, 07-57, 07-61, 07-50, 07-44
16/16A/116: 02-00, 02-01, 13-85, 13-86, 13-91, 14-01, 14-02, 14-04, 14-11, 14-15 , 14-17, 14-20
39: 07-92, 07-96, 13-98
91/291: 03-57, 03-58, 07-15, 07-29, 07-32, 07-35, 07-36, 13-61
160/260: 00-15, 00-26, 08-42, 08-43, 08-44, 08-50, 08-79, 17-08, FKU-918 , FKU-930
(14-15- t motorját slaggal locsolták 14 óra körül Várfok utcában.)
(FKU-930 18 óra körül "7 BOSNYÁK TÉR " Vultronnal pihenőzött Batthyány-n.)
BPI-968
2009.05.07
0 0
15915
95: 10-07, 10-09
95A: 01-50, 01-93, 03-43, 04-43 , 12-02, 15-18, 15-23
178/178A: 02-49, 05-10, 05-12
daveszka
2009.05.07
0 0
15913
Ma: 5:I290,O512 31:O003,029,I978,979 32:X204 45:I816,961,967 46:O131,158 92:O177,345,654(276E is volt) 124:O155 130:O375,KXM024 131/231:O316!!,352,I026 144:O093,123 173E:O485 175:I255 244:O049,144,157 277:I040,212,O068 G:O316: 11:00 körül ért be 131-esről és elhúzott Örs-Délre illetve 15:20 körül állt ki Örs-Északról 85-ös kijelzővel:)) KWZ189:16:23-kor az Epres soron Régi Fóti út fele.
BPI-553
2009.05.07
0 0
15908
5 : 13-02, 03-34, 05-17, KTK-39132 : 00-04, 04-75, 17-48, 18-01, 18-07, 19-69, U-922, U-92667 : 10-20, 10-36, 10-49, 12-53, 16-42, 00-52, 00-69, 00-75, 01-37, 01-46, 01-4868 : 11-9083TP : 03-16*, 06-1493 : 15-26, 15-57 , 16-12, 16-45, 16-47 (pótlás) , 16-6895 : 10-0897E : 19-24, 19-41, 19-43, 05-67, X-189, X-19098 : 10-15, 10-53, 00-51, 01-33, 01-88, 03-20100 : 01-29, 06-46130 : 00-36, 00-59, 01-86, KLN-096131 : 03-16*136E : 05-72 , 05-82
146A : 01-40161 /161A : 17-67, 18-26, 19-04, 19-09, 19-17, 19-26, 19-30, 19-76, X-203, U-950162 /162A : egy 7-173-as kocsi. (Stadi tartalék?)1 66 : 15-33, 15-55, 16-32168E : 00-52, 01-18, 01-39, 01-60, 01-63, 01-89, 10-17, 10-21169E : 17-69, 18-09, 18-15, 18-53, 19-52, 19-87, 19-90, 00-19, 00-31, 05-69175 : 10-62176E : 00-93, 01-44, 06-01178 /178A : 02-25, 02-31, 10-61182 : 15-31, 15-40, 15-46, 15-56, 15-61, 16-11, 16-41, 01-85 , 02-22, 02-57183 : 01-64, 15-38 (műszakiztató) 184 : 15-62, 16-15, 02-34 , 02-53, 02-54, 03-36193E : 02-42, 03-02198 : 15-37, 15-44, 16-16 , 00-47, 01-08, 01-09, 01-19, 01-52, 01-73, 02-60, 02-61200E : R-743201E /202E : 19-01, 19-15, 19-44, U-946217 : 00-35 , 02-15, 16-30 , HLN-326217E : 12-90, 16-30 , 06-15, 06-59254E : 12-68, 15-52266 : 12-74 , 15-54276E : 10-11, 00-64, 01-32, 01-68, 01-72, 01-80, 01-82, 03-22, 03-32, 03-47, 06-54277 : 10-35, 10-40, 12-12, 00-70, 01-04282E /284E : 12-44, 12-85, 15-19, 15-21, 15-30, 15-34, 15-39, 15-41, 15-49, 15-66, 16-26, 16-47, 03-07, 03-08M : 13-96 (16:00-kor a Keleti pu.-nál) Köki tartalék: 16-47
*Reggel 10-kor Örs-Kőbányán állt 83-asra FOK-GYEmezve, majd fél 11-kor ment pótolni a 131-esre.
Elnézést kérek, ha már volt v.melyik rendszá/járat.
ksly435
2009.05.07
0 0
15904
169E:00-19, 00-22 !!!! 17-12, 19-52, 05-59, 05-61
32: 19-91
85: 05-71
85E: 19-73 (festése hasonlít a 19-91-re)
97E: 19-42, 05-65, 05-67 (Fehérvári alakulat!)
161: 19-26 (Frissen sült! :) Fehérvári), u950
MBen
2009.05.07
0 0
15901
5: 01-39.
7: 05-80, 11-48, 11-53, 11-63, 19-25, FJX-192, 221, 232.
7E: 04-30, 04-32, 04-36, 04-41, 04-58, 04-59, 04-66, 04-83, 11-79, 11-83.
8: 13-28.
9: 11-55, FKU-940.
15: 10-58.
16/16A/116: 02-00, 13-86, 13-87.
27: 02-05, 13-94.
32: 19-69.
33: FJX-234.
39: 13-98.
40: HSJ-454, KOE-415.
46: 01-31, 01-40, 03-54, 10-52.
87/187: KXM-043.
90/90A/190: 13-58, 13-72, 13-80.
96/296: 01-75, KTK-403.
99: 12-57, 12-61, 15-27, 15-57, 16-19, 16-35.
102/128: 07-79, 13-73.
105: 07-70, KXM-030, 037.
112: 05-08, 13-81.
114/213/214: HSJ-446, 464, KOE-130, KXM-040.
124: 03-04, 10-14, 16-39.
125: 03-16, 03-55, 10-13, 10-60, 12-76, 16-06.
130: 03-26.
139/139A: 11-39, FKU-937.
141/141A: HSJ-450, 456.
149: 07-07.
153: 07-75.
173: 11-29, 11-50, 19-19, 19-28, 19-37, 19-40, 19-56, FJX-197, 198, 205, 206, 212, 214, 220, 228, 235, FKU-932, 943, 944.
173E: 04-16, 04-20, 04-22, 04-27, 04-28, 04-33, 04-34, 04-37, 04-38, 04-49, 04-51, 04-54, 04-65, 04-72, 04-76, 11-81, 19-80.
178/178A: 02-23, 10-61.
212: 10-56.
240E: 00-66, 02-37, 12-72, 12-91, 12-98.
250: HSJ-445.
254E: 12-68, 15-52, 16-25, JLA-161.
272: FLR-701.
277: 10-40, 12-12.
Dr.V.ker.
2009.05.07
0 0
15899
Maiak:
11: 07-05
34/106: 08-32, 18-52
118: 03-41, 15-43, JGD-731
134: 15-59
137: 03-72
218: 08-37, 08-53, FKU-917
237: 08-00
Törölt nick
2009.05.07
0 0
15895
5: 07-33, 15-14, 07-33, 03-34, 01-39, KTK-390, 397, 401 91/291: 07-32, 07-30, 03-10 128: 15-01 96/296: 00-63, 15-53, KTK-393 224: JUX-024
Előzmény: .BPO-346. (15892)
BPI-791
2009.05.07
0 0
15893
Üdv.:(ismétlésért bocs)
32:11-93,17-48 ,18-07,19-69
36:17-47
67:00-75
68:18-47,19-63 (du.13:30 Kispest felé az Újh. sét.-nál),18-30
85E:18-49,19-73 **:)))
93:15-26,16-68
97E:01-25(lassan betörzsül)
98E:01-66
98:00-51
117:03-53
136E:11-26, 05-70,05-71,05-72 *,05-74,16-47 *,FLR-727
148:11-25(vsz.)
161:17-67,19-04,19-09
161A:19-76
168E:01-63,01-60,01-89
169E:19-87,18-09
202E:19-44,05-58
261E:17-99,00-19
276E:01-41,01-32
*=Valamelyik 435-ös lerobbant és emiatt a 13:59-es Kökis indulást a 16-47 vitte táblák nélkül a 136E-n(emiatt szinte üres),majd a Fiatalság utcához beérve azonnal megérkezett a cserekocsi a 05-72.
**=Végre elkészült,90%-ban tiszta,de a csuklós utáni részben sok a karcos üveg az ablakokon és az ajtókon is(lehet,hogy a csukló elött is,de azt nem figyeltem).Mindenesetre motorikusan jó,kicsit nyikorog a csuklója és a festékszagot érezni még rajta.Ablakai pedig nem csattognak.
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!