|
11-88
2009.05.03
|
|
0 0
15670
|
46/146: 03-54, 10-11 96/296: 00-70, 03-11, 03-28, 12-03, KTK-393, 397 130: 01-86, 01-87 173: FJX-197 175: 06-51, 10-26 224: JUX-014
Illetve tegnapról még:
5: 15-05, 15-17, KTK-394, 124: 03-04, 10-62 125: 12-58 |
MBen
2009.05.03
|
|
0 0
15660
|
20E: KVW-968, 970, 972, KWY-463, KWZ-217. 25: 01-39, 06-65. 104/204: 03-50, 03-57, 12-64, JUX-020. 120: 06-34, 06-49. 170: 15-23, JUX-017. 196/196A: 00-20, 00-23, 08-65, 17-82, FKU-925, 934, 941, 942, 945. 220: 07-44, KHZ-884. |
Törölt nick
2009.05.02
|
|
0 0
15657
|
Arra azért kiváncsi lennék, hogy a BPI-017 hogyan is ült meg két lovat is.
BPI-017: 147
BPI-017: 168E
A kettő között nem hinném hogy átszerelés lenne, tekintve, hogy a 2 nvonal között van kb 15 km. valamint tartalék sem szokott lenni 412-es. |
EcoLife AP2000
2009.05.02
|
|
0 0
15654
|
Az esetleges átfedésekért elnézést.
5: KTK-400 11: 15-06 22: 07-01, 07-08, 07-11, 07-18, 07-26, 07-62, KXM-006, 035, 038 32: 19-22, 19-40, FKU-922, 926 67: 01-64, 06-01, 10-07 68: 17-79, 18-30, 18-53, 19-70 85: 05-41, 05-46, 11-26, 19-06, 19-46, FLR-705, 732, 735 91/291: 07-35, 07-42, 16-62 97E: 19-33, FJX-190 98: 10-21 100: 00-62 115: 07-80, 10-31, 10-57 136E: 05-50, 05-71, 11-35, FLR-714, 715 139: FJX-220, 225, 227 147: 10-17 148: 05-40, 05-76, 05-82 149: 05-06, 07-11, 07-49 151: FLR-708, 711 155/156: 02-27, 02-29, 07-37, 07-39 161: 19-04, 19-17, FJX-200, FKU-946 162A: 16-36 168E: 06-39, 10-17, 10-59 169E: 05-61 182: 02-40 183: 15-27 184: 02-50 185/217: 02-62, 12-76, 16-49 200E: FLR-741, 743, 744, 746, 748 202E: 03-22, 10-40 256: 13-57, KLN-097 276E: 10-52 277: 10-34 |
11-88
2009.05.02
|
|
0 0
15653
|
46/146: 01-43, 01-88, 10-12, 16-33 96/296: 01-42, 01-75, 03-28, KTK-396, 401 130: 01-38, 01-86, 01-87, KLN-096 173: 19-23 173E: 04-29 175: 01-35, 10-26 224: JUX-024 |
Dr.V.ker.
2009.05.02
|
|
0 0
15650
|
Na, ezekeben a nehéz időkben is talán be tudok írni pár mait...
34/106: 05-15, 07-44
109: 19-61, FKU-905
160/260: FKU-921, 928
218: 08-49, FKU-917
U: 07-85 |
MBen
2009.05.02
|
|
0 0
15644
|
És a maiak: 20E: JOX-714, KVW-969, 972, KWY-462, 463, KWZ-189. 25: 00-56, 01-59, 06-73, JUX-014. 104/104A/204: 03-10, 03-49, 03-50, 03-65, 12-64, JUX-026, KTK-400. 120: 06-49, JLA-158. 147/170/220: 07-63. 170: 03-11, 15-23, JUX-018. 196/196A: 00-03, 00-23, 08-65, 19-97, FKU-925, 941, 942, 945, 947. 220: 07-60, JUX-017, KHZ-884. |
BPI-553
2009.05.02
|
|
0 0
15643
|
Pár tegnapi:
8: 10-46, 10-56, 07-80 19-41V: 17-55, 18-17 36: 02-48, 12-63, 15-40 53: 13-53, 00-66, 02-23 57: 03-15, 06-62 61VP: 06-02 63: 15-59, 03-50 64: 03-35 66: 15-19, 15-25 67: 01-02 (?), 01-36, 01-37, 01-64 75TP: 04-38 90/A: 13-64, 13-81 93: 16-12 95: 10-17 97E: 01-20, 01-25, 03-45, 10-35 102: 13-75 105: 07-74 (?) 136E: R-714 139: U-936 161: 01-22, 03-05, 03-24, 10-25 166/A: 15-28, 15-54, 16-32 168E: 10-12, 12-58, 01-39, 03-19 169E: 01-41, 06-57 178/A: 02-35, 07-78 (?) 182: 03-07 194: 16-24, 02-39 256: 07-16, KLN-097, KXM-041 276E: 10-40, 10-59, 12-02, 01-30, 01-40, 01-72, 03-32, 277: 00-69, 00-70
U:
03-07 (19:12-kor a Keleti pu.-nál, majd 20:15-kor Pestlőrincen 182-esként),
03-06 (15:50-kor a Villanytelepnél a Határ út felé),
08-22 (19:31-kor Zugló vasútállomásnál a Hungária krt. - Thököly út útvonalon.) |
|
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!
|