Keresés

Részletes keresés

daveszka Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15614
Közben,rájöttem,hogy O471 pótlása után O561 mégse rendes forgalmit járt,hanem I836-ot pótolta.
Előzmény: daveszka (15612)
daveszka Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15613
O877 vsz lett volna?:O Észre se vettem...

5:I512,O731
25:O056,JUX020
30/30A:O445
46:I016,O131
96/296:O059,062,118vsz!
125:i013,060
130:O036,052vsz!,KXM024
175:I027,O040
220:JUX020(kint állt nála a szerelőkocsi kp-ban 12:10-kor,addig KTK402 pótolta)
225:O319
231:O150
Előzmény: MBen (15596)
daveszka Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15612
O479 csak pótolt,de azt jól tudom,hogy O561 rendes forgalmit is jár 196-on ugye?
Mert 12:17-kor ő ment kp-ban Palota fele.
Előzmény: 1190 (15600)
daveszka Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15611
Igen,1. Újpesti kocsika
2. Újpest legmegbízhatóbb kocsija...mert tarcsi és mert nem is emlékszem,mikor robbant le utoljára.
Előzmény: .BPO-346. (15591)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15610
96/296: KTK-397, 01-75
Aron_son Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15609

191: 13-88, 13-94!!

 

13-94 is Óbudás lett?

Aron_son Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15608

91/291: 07-15, 07-29, 07-32, 07-35, 07-36

160/260: 00-15, 08-41, 08-43, 08-44, 08-50, 08-68, 17-23, FKU-921, FKU-930

 

11-88 új fényezést kapott+azonosítót. Jól néz ki :)

Aron_son Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15607
218: FKU-905!!
Előzmény: Dr.V.ker. (15606)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15606

Maiak, I. kör:

118: 03-68, 03-72, JLA-159

134: 06-34, 06-54

137: 06-44, 06-70

218: 08-49, 11-88, FKU-917

237: 14-00

BPI-779 Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15605
T: 06-12 (Gyömrői úttól Szarvas csárda térig követte a 284E-t, amin ültem :P, utána jobbra fordult az Üllői útra)
BPI-791 Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15604

32:11-93,17-12,17-82,18-07

67:01-48(vsz)

68:19-76,11-90,00-19

85:17-79

85E:04-75,18-29,18-49,19-65,17-70,19-97

93:16-12,16-48,00-55

100:06-46

136E:11-32,17-87,FLR-714

148:05-57

168E:01-63,00-63(du.12:20-körül ért az örsre)

169E:03-24,19-90,18-09,19-87,00-05

185:12-44

194:12-74

200E:FLR-741

202E:19-13

261E:03-24(->169E)

276E:01-23

 

 

 

Előzmény: BPI-964 (15593)
BPI-779 Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15603
08-09 @ 36 (13.02-es psztlőrinci indulás) és
17-65 @ 36 (13.14-es psztlőrinci indulás)

17-65 Akácfa utcai megállónál előzte a 08-09-et. Így lesz a papíron 12 perces követésből 0-24 perces (Csepeli átjáróhoz egyszerre érkeztek meg).
MBen Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15602

2V: 06-05, 12-87, 13-00, 16-09.

5: 15-09.

7: 05-53, 05-59, 05-67, 11-48, 11-67, 11-97, 19-25, 19-38, 19-56, FJX-193, 213, 214, 225.

7E: 04-18, 04-23, 04-28, 04-32, 04-53, 04-68, 11-79, 11-81, 11-82, 17-58, 17-63.

8: 13-31, 13-35.

19-41V: CTA-731, 768, 774, ELK-907.

86: FKU-902, 903, 906, 907, 913, 914, 916.

104/204: 12-64.

112: 05-08, 07-80, 15-04.

147: 12-58.

173: 05-65, 18-44, 19-28, 19-39, 19-46, FJX-191, 192, 197, 198, 201, 215, 217, 221, 222, 234, 235.

173E: 04-19, 04-20, 04-21, 04-30, 04-31, 04-33, 04-37(vsz), 04-48, 04-59, 04-66, 04-76, 04-83.

Előzmény: MBen (15596)
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15601

93: 16-12, 16-30, 16-48, 00-55

124: 15-53 :)
136E: 05-70, 05-81, 05-83, 17-87, R-714, R-715
166: 15-28, 15-54, 16-32
182: 12-95, 15-44, 15-45, 15-58, 15-37, 02-18, 02-48, 03-02, 03-07, 03-08
183: 01-55
184: 15-46, 16-41, 02-44, 02-53, 02-60
193E: 06-59
198: 00-47, 01-04, 01-07, 01-29, 02-54, 15-26, 15-36, 16-23
217: 02-26, 02-62, 12-54
217E: 16-15, JLA-161
266
: 15-27, 16-64
282E/284E: 15-21, 15-34, 15-39, 15-41, 15-49, 15-64, 16-26, 16-40, 00-60, 03-06
293: 15-55
293i: 15-55
T: 01-27 (7:35-kor a Szarvas csárda téren a Gilice tér felé)
U: 03-02 (9:38-kor Kp., Villanytelepnél a Határ út felé)

1190 Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15600
96/296 : 0118,0175,0328,KTK-390,397
175 : 0040

0471-et javitotta a gelka addig pótlása : 0479,0561 volt..
0137 üresen palotán volt 11-körül..
Előzmény: MBen (15596)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15599
147: 01-92; JUX-018
Előzmény: MBen (15596)
lapaj74 Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15598
85 : R - 719 , 732 , 735 , 738 , 05-50 , 05-71 , 11-32 ,
GABORBP Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15597
9: 19-70
45: 19-43, 19-98
Előzmény: BPI-964 (15593)
MBen Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15596

5: 07-53, 15-17, KTK-393.

20E: 08-02, 08-53, 08-76, 08-77(vsz), 11-92, JOX-714, JUX-023, KVW-967, 969, 970, 972, KWY-462, 463, KWZ-189, 217.

25: 01-39, 01-49, 06-39, 06-43, 16-67, JUX-021, 025.

104/204: 03-10, 03-17, 03-44, 03-49, 03-64, 03-65, 06-04, KTK-392, 399.

120: 06-37, 06-49, 06-56, JLA-158, JUX-015.

170: 00-64, 03-05, 15-23, JUX-027.

196/196A: 00-08, 00-23, 00-29, 04-71, 08-46, 08-54, 08-61, 11-84, 11-94, 17-01, 17-57, 17-71, 17-76, 18-36, 19-51, FKU-934, 942, 945. 

220: 03-37, 03-40, 03-50, 03-63, 06-04, JUX-020, 024.

1433 Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15595

Tegnapi:

 

58: 02-21, 02-23, 03-74, 12-20

113: 01-70

150A: 06-03, 12-13

251: 14-11

 

mai:

 

113A: 12-69

.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15594

122:

F1: 08-69

F2: 19-62

F3: 08-52

F4: 17-69

 

126/126A:

F1: 03-81

F2: JUX-017

F3: 03-41

F4: 03-46 (:P)

BPI-964 Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15593
44:
F1: 00-03
F2: 19-96
F3: FJX-208
F4: FJX-209
F5: 00-63
F6: 19-43
F7: 19-64

244:
F1: FJX-210
F2: 19-86
F3: 11-85
F4: 00-01
F5: 19-66
F6: FJX-199

16: 13-93, 14-03
31: 18-00, 19-71, 19-94, 00-06
32: 18-15
45: 12-53, 18-16, 18-26, 18-31, 18-53, 00-04, 01-37
67: 16-42, 03-11
131/231: 10-30, 10-62, 12-96, 01-76
144: 10-54
174: 01-74, 01-88
276E: 01-05, 01-23, 01-41, 01-72
277: 00-70
.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15592
Mégsem kell... F4 vagyok, 11 helyett 8- kor megyek garba:P
Előzmény: .BPO-346. (15591)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.30 0 0 15591

06-04 alap?:O

Háát, Újpesti szökevény!!!!:)

 

Ma 03-81 fúrta be magát 126/F1- re, így várható, hogy már nem bukkanok fel a nap folyamán:( Ha így lenne, és látnátok ma valahol, pls. írjátok be mihamarabb!

Köszönöm.

Előzmény: BPO 662 (15590)
BPO 662 Creative Commons License 2009.04.29 0 0 15590

06-04; 06-67; 06-68 alap, délután pótolt 13-83 vmelyiket. Este meg jött házunk előtt 03-50 157re táblázva. Szerintem 06-04 helyett volt mindkettő. 

Előzmény: .BPO-346. (15563)
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.29 0 0 15589
Az fincsi lehetett. :)
Előzmény: attah (15582)
Aron_son Creative Commons License 2009.04.29 0 0 15588

17V: 03-01

Ne kérdezzétek miért van pótlás :)

.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.29 0 0 15587

XD

De szép is lenneXD

Előzmény: attah (15586)
attah Creative Commons License 2009.04.29 0 0 15586
Nincs csuklós? Tűrőképesség! :)
Vissza kéne térni a gyökerekhez. Mint pár évtizede a leselejtezett kocsikat pótkocsinak rácsatolni, oszt kész a csuklós :)
Előzmény: GABORBP (15585)
GABORBP Creative Commons License 2009.04.29 0 0 15585
Aha, akkor oda ment 12-53.
Teljesen mindegy, hogy jó ötlet volt-e, csuklós úgysincs. Egyébként szerintem jó ötlet volt, csak megfelelő sűrűséggel kell járatni.
Előzmény: attah (15584)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!