Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13453
üdv!
11:BPO-752,BPI-383,BPI-508
33E:BPI-116
34:BPO-880
39:BPO-301(egy midi helyett délután)
53:BPI-351
86:FKU-904,FKU-915
103:BPI-764
150E:BPI-245,BPI-267
160/260:BPO-015,BPO-844,BPO-848,BPO-869!!,BPI-708
165:BPO-365
173:BPI-939
206:BPI-193
212:BPI-047
218:BPO-853
233E:egy gyros,BPI-844
240E:BPI-211
buszkedvel Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13452
69VP : 0454,0601
173 : 1118,1163,1167,1915,1917,1927
173E : 0479,0484,0823,0420,0434,0440,0466,1980
BPI-791 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13451

+ folytatás:

32:17-86

46:FKU-942

67:00-69,01-48

68:00-10,18-47

85E:00-02,19-77,05-58

98:12-58,10-24

100:06-46

148:11-20,05-40

151:FLR-724

161:00-22

169E:18-20,00-06

193E:16-49

201E/202E:19-90,05-59,19-04

 

Ezen a héten valóban nincs mérés a 32-en,hanem a 85-85E,173E-n van ezen a héten.

08-61 reggel 6:25-kor kanyarodott a Maglódi útról a Kada utcába(feltehetőleg gar.menet volt)

Előzmény: BPI-964 (13445)
BPI-553 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13450

21V: 17-02, 17-58, 17-63, 17-78, 08-71, 08-73

54/55: R-736, 11-65

83TP: 06-69, 08-61**, 12-92, 16-29**

84E/89E/94E-294E: 08-07, 18-30, 18-41, R-706, R-739

93: 15-41, 16-12, 16-40, JGD-732

99: 12-61, 12-68, 15-62, 161-18, 16-19, 00-60, 06-59

103: 17-64 (?), R-704, U-932, U-933

123/123A: 15-29
136E: 19-57, 1959, 05-39, 05-62, 05-71, R-714, R-715, R-732*
166: 15-22
182: 12-93, 15-19, 15-27, 15-31, 15-40, 15-56, 15-58, 15-60, 16-31, 16-37, 02-48, 02-50, HLN-327
183: 02-06
184: 02-34, 02-53, 02-54, JLA-161
194: 12-39, 02-44, 02-46
198: 00-47, 01-07, 01-08, 01-24, 01-66, 03-36, 15-36
217: 01-62, 02-59, 02-62
217E: 12-63, 16-14 =P
254E: 15-48, 16-02, 16-13, 06-48
266: 15-54, 16-32, 16-64
282E/284E: 15-37, 15-38, 15-39, 15-44, 15-64, 16-15, 16-47, 16-50, 00-95, 01-85, 03-07
293: 16-32
293i: 16-32

GD: 03-12 (10:35-kor Kp., Vill.telepnél DP felé)

Határ úti tartalék: 03-07

T: CKC-947 (12:54-kor a Népligeti felüljárón a Nagyvárad tér felé és 15:08-kor a Könyves K. körúton a Lágymányosi híd felé), 06-23 (15:15-kor a Népligeti felüljárón a Nagyvárad tér fel

 

*10:30-kor 136G-ként ment a Dél-pesti garázs felé, aztán normális 136E kiírással ott maradt. Lehet, h. pótolt.

**16-29: 2 órakor bevitték troliba kocsicserére. 08-61: fél 2-kor nem akart beindulni az Orczy téren. Hogy mi lett a vége nem tudom.

Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13449

Maiak:

118: 03-17, 03-27, 03-63, JGD-731

134: 06-44

137: 03-72, 03-81

160/260: 00-26, 08-50, 08-76, FKU-919

218: 08-47, 11-88, FKU-917

237: 07-96

.BPO-346. Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13448
147: 01-75; 03-05; JUX-018
BPI-779 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13447
23: 18-38
33: 11-39 (előtte/utána 239, legalábbis tele volt táblával)
38/138: GAS-175, GAT-203 (állati jó hangja van :)), GAT-206 + 3 Volvo + 2 vagy 3 ezüstnyíl (pontosan nem tudom, a 203-as lekötötte a figyelmem :P)
148: 11-22
MBen Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13446

5: 07-33, 15-01, 15-09, 15-12, 15-14, 15-17, KTK-395.

7: 11-62, 11-64, FJX-195, 212, 232.

7E: 04-18, 04-40, 04-43, 04-56, 04-76.

26: 13-73.

27: 13-94, 13-97, 14-15.

34: FKU-926.

39: 07-92.

90/190: 13-50, 13-56, 13-65.

91/291: 03-57, 05-16, 07-42.

95: 10-20.

104/204: KTK-398.

105: 15-10.

106: FKU-923.

139/139A: FJX-228, FKU-937.

147: 01-75.

173: 11-61, 19-09, 19-15, 19-39, FJX-197, 198.

173E: 04-20, 04-21, 05-43, 17-15, 17-81, 19-74, 19-80.

178/178A: 07-25.

191: 06-96, 07-00, 14-14.

206: 08-72, FKU-929.

 

Előzmény: MBen (13438)
BPI-964 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13445
Szerintem nincs mérés. Tudtommal a 4 280-asból 3 nem mérős. Ha rosszul tudom, akkor bocs. Egyszerűen az lehet az ok, hogy nincs elég 280-asa Cinkotának.
Előzmény: BPI-791 (13444)
BPI-791 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13444
32:08-76,17-74(Volvo helyett),17-12,04-75,FKU-944
67:00-68
68:18-34
85:FLR-735,17-97,18-43
85E:00-07,00-31,17-77,17-96,19-76
93:16-12,15-41
136E:05-71
168E:01-89,00-59
169E:00-04
193E:16-15(?)
261E:17-67
276E:16-33


Mérés van a 32-en is????????Már a 2. napja Óbudán 280 van Volvo helyett és Volvo van 280 helyett Cinkotán 1-1 indulásnál...
Előzmény: BPI-964 (13441)
buszkedvel Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13443
175 : 1026,0345
96/296 : 0173,0304,0311,1553
124 : 1025
121 : 1523,0672
25 : JUX-015
173 : 1927,1930
46 : 0354,0163
BPI-968 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13442

22/22E/222:  07-12, 07-13, 07-16, 07-38, 07-43, 07-45, 07-54

32:      04-75, FKU-922, FKU-944

39:      07-96

67:      00-68, 01-37, 01-48, 01-76, 01-83, 01-92, 10-30(->277-re), 10-35, 10-62

92:      01-78, 10-27

100:    06-46

149:    05-06, 07-47

155/156:  02-25, 02-38, 07-39, 07-41, 13-81

176E:  01-77, 03-75

276E:  00-49, 00-64, 00-78, 01-22, 01-25, 06-01, 10-33, 10-52

277:    01-04, 01-31, 01-64, 10-30(<-67-ről)

 

BPI-964 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13441

31: 19-71, 19-78, 19-79, 19-98

45: 12-12, 17-99, 18-16, 18-26, 18-32, 19-67, 00-09, 00-70

67: 03-20

92: 06-51

131/231: 10-08, 00-46, 06-73

144: 10-54, 01-40

174: 00-40, 01-74

276E: 16-33, 01-26, 01-72

277: 01-30

 

44:

F1: 18-53

F2: 19-75

F3: FJX-207

F4: FJX-206

F5: 19-90

F6: 05-58

F7: 19-64

 

244:

F1: FJX-210

F2: ???

F3: 17-70

F4: 00-01

F5: 19-97

F6: FJX-192

MBen Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13440
Ha úgy nézzük, akkor a 204-esen is megvan a "csuklós", mivel reggel és délután szinte mindig max 1 perces a követési távolság a 104-es és 204-es között, amiből a hátsó általában elég üres. :)
Előzmény: BPI-779 (13439)
BPI-779 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13439
Már 2? Lassan hivatalosan is csuklós vonal lehetne :D
Bár szerintem 204-esen nagyobb szükség lenne a csuklósra...
Előzmény: MBen (13438)
MBen Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13438

20E: 08-01, 08-02, 08-52, 08-58, 11-92, JOX-714, 715, JUX-014, KVW-967, 969, 970, KWY-462, 463, KWZ-189, 217.

25: 00-56, 06-39, 12-27, JLA-160, JUX-019, 023.

104/204: 03-40, 03-49, 03-50, 06-49, JLA-158, KTK-403.

120: 03-37, 06-56, 08-37, 18-48, JUX-015.

170: 00-36, 00-75, 03-26, JUX-027.

196/196A: 00-03, 00-17, 04-47, 04-65, 08-63, 08-65, 11-84, 17-71, 17-92, 18-36, 19-51, 19-56, 19-66, 19-69, FKU-934, 942, 945, 950.

220: 03-10, 03-44, 03-65, 06-04, JUX-020, 024.

 

.BPO-346. Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13437

126/126A:

F1: 03-46

F2: JUX-022

F3: 03-68

F4: JLA-159

.BPO-346. Creative Commons License 2009.03.09 0 0 13436

Nem... ide jött zárásig:I

 

346 délben kiesett és a KTK-392 pótolta egészen a 20:05- ös Auchanos indulásáig (szép mondhatom:S) majd a garba ért 03-40 jött ki egyből a 346 helyére 126/F3- ra, mert őt még 2 körül bevontathatták:(

Előzmény: daveszka (13434)
MBen Creative Commons License 2009.03.09 0 0 13435

Ha oda ment volna, akkor nem arra ment volna. :)

kp=központ

Előzmény: .BPO-346. (13433)
daveszka Creative Commons License 2009.03.09 0 0 13434
Oda ment pótolni?:O
Előzmény: .BPO-346. (13433)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.03.09 0 0 13433

"G:O340 17:03-kor a Hubay téren kp fele"

 

Jól tette... már nagyon üres volt a 126/F3 dél óta:P

Előzmény: daveszka (13432)
daveszka Creative Commons License 2009.03.09 0 0 13432
kieg.

121:O326,672(reggel O672 és O063 egymás seggébe indultak Rp-ról:))
104/204:O350(du),363,321
25:O334,JUX019
120:O649,JLA158,1 280-as:D,JUX024
196/196A:I184,771,767,799,951,975,O006,017,832!!!,845,863,U934,X207
20E:O854
170:JUX027
296:I258
125:I231
G:O340 17:03-kor a Hubay téren kp fele
Előzmény: MBen (13406)
daveszka Creative Commons License 2009.03.09 0 0 13431
Reggel tényleg 20E-n pótolta F22-őt.
Előzmény: .BPO-346. (13419)
BPI-968 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 13430

5:        05-17, 07-03, 07-28, 07-33, 12-90, 15-12, 16-29

22/22E/222: 07-08, 07-18, 07-43, 07-44, 07-57, 07-62

32:      17-70, 18-07, 19-69

39:      07-92, 07-96, 13-98

91:      03-57, 07-45, 15-07

92:      03-53, 10-26

149:    07-49, 13-57

155/156:  02-28, 02-32, 05-06, 07-37, 13-40, 13-51

173E:  04-68, 04-84, 17-81

178/178A:  10-23, 10-24, 10-48, 13-80

233E:  04-40, 04-76

239:    11-29

Aron_son Creative Commons License 2009.03.09 0 0 13429
91/291: 03-57, 03-58, 05-15, 07-07, 07-35, 07-45, 15-07
137:
03-27
160/260: 08-72, 08.75, 17-08, 17-23, FKU-918
191: 07-00, 08-93, 08-99
BPI-964 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 13428
31: 19-67, 19-78, FJX-205
44: F1: 00-20
45: 16-42 és 06-46 is kint van + még 18-36, 00-20(addig, amíg 19-96 végleg meg nem adta magát)
46: 01-36
67: 01-46
131/231: 10-15, 00-62, 00-74, 06-69
144: 00-43
174: 01-78
276E: 01-41
Előzmény: GABORBP (13414)
BPO 662 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 13427

Üdv.

Igen. :)  Nagyon jó gép.

 

256 : 03-25; 15-59; 07-39; 07-51; 15-11; KLN-097; KXM-041

57/257 : 03-10; 03-15; 06-62; 06-63; KXM-004

64/164 : 03-25; 03-30; 06-02; 06-61; 15-43...

63 : 03-13; 03-23; 06-60; 06-68...

157 : 03-70; 06-66; 15-32

Tartalék : 06-02 (Moszkván pótolt du. vmit...)

Előzmény: daveszka (13395)
buszkedvel Creative Commons License 2009.03.09 0 0 13426
kösz
Előzmény: Törölt nick (13424)
BPI-964 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 13425
Egész nap 45-ös. 17:45 körül érkezett az Örsre.
Előzmény: buszkedvel (13423)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.09 0 0 13424
ma 45-ös volt de 4 óra körül lerobbanva állt a Lassú utcánál
Előzmény: buszkedvel (13423)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!