.BPO-346.
2009.03.06
0 0
13259
25: 00-56; 06-39; 12-90
120: JLA-158
124: 10-11
125: 00-74; 03-04
147: 03-45; 15-23; JUX-014
170: 03-05; 06-51; 12-85
220: 03-17; 03-21; 03-63; 06-04
Újpest-központ tartalék: JUX-018
BPI-553
2009.03.06
0 0
13257
23 : 18-42
23E : 08-73
35 : 15-48, 16-66 , 02-30, 02-35
36 : 11-87, 17-02, 17-29, 17-47, 17-61, 18-35, 08-66
38 /138 : 17-84, 18-39, 08-13
54 /55 : R-731 =P
66 : 11-59
66E : R-733
71 : KLN-092, 093
84E /89E /94E -294E : 18-30
93 : 16-12, JGD-732
123 /123A : 15-46, 16-11
136E : 05-47, 05-50, 19-03, 19-05
148 : 19-02
151 : R-719, R-724, 05-74
152 : 15-44, 01-85
159 : R-734, 11-34
166 : 15-27 , 15-33, 16-32, 16-45
179 : KXM-008
182 : 16-15 , 16-41, 02-44, 02-56, HLN-324
184 : 16-50, 02-42
198 : 00-41, 02-61, 12-03, 12-68 , 15-63, 16-14 =P
217 : 16-25
254E : 16-17
266 : 16-02
282E /284E : 12-54 , 15-19, 15-66, 16-07 (?) , 16-26
293i : 16-02
293 : 16-02
T : CKC-947 (8:30-kor a Szarvas csárda téren a 217-es útvonalán)
rally forever
2009.03.06
0 0
13254
Az érdekes, mert 166-os emberke váltott rá délután a Gubacsi úton, beosztás szerint. Akkor maradjunk annyiban, hogy passzolom, de 3-nál több kört ment 166-oson.
R.
Előzmény: BPI-553 (13220)
lapaj74
2009.03.06
0 0
13253
85 : R - 732 , 738 , 749 , 17-30 , 17-68 , 17-58 , 18-10 , 18-43 85E : 17-78 , 00-07 , 19-66 , Örs 8.30 indulás : 19-41
BPI-964
2009.03.06
0 0
13252
16: 06-93
31: 19-75, 19-78, 00-04, FJX-205
32: 00-08
45: 17-86, 18-16, 19-67, 01-19, 01-52, 03-53, 06-46
67: 03-20
131/231: 10-30, 16-22
144: 10-54, 01-35
174: 01-60, 01-89
276E: 15-53, 00-77, 06-64
277: 00-62
44:
F1: ??? (a 6:34-es Centis, illetve a 7:07-es Örsös indulása kimaradt)
F2: 19-90
F3: FJX-207
F4: ???
F5: 19-86
F6: 19-46
F7: 19-64
244:
F1: FJX-209
F2: 18-15
F3: 04-75
F4: 00-01
F5: 19-97
F6: FJX-210
.BPO-346.
2009.03.06
0 0
13250
122:
F1: 08-52
F2: 08-51
F3: 08-56
F4: 00-15
126/126A:
F1: 03-46
F2: JUX-022
F3: 03-41
F4: ???
BPI-964
2009.03.05
0 0
13248
7: 19-06, 19-31, 19-41, 19-43, FJX-196 7E: 17-81, 18-17, 04-22 9: 11-37 40E: 03-33 46: 01-58, 01-73 83T: 06-14 97E: 19-06, FJX-210 169E: 19-63, 19-64 173: 19-39, 19-56, FJX-218, FKU-944 173E: 17-90, 04-26, 04-27, 04-54, 04-59, 04-76 188E: 13-00 276E: 10-35, 01-82 4-6V: 03-36 + kb. 19 kocsi, amit a 7/7E/173/173E vonalakról szedtek le.
BPI-968
2009.03.05
0 0
13243
5: 01-00, 01-39, 06-58, 15-14
95: 10-20, 10-33
95A: 00-40, 03-47, 12-56, 12-96
130: 00-67, 01-31, 01-52
178/178A: 07-75, 07-77, 07-82, 10-10, 10-23, 10-47, 10-55
233E: 19-95
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!