"Amennyire figyelem azért Délpest is ad 435-ösöket a vonalakra hétvégén (például: 54/55, 85, 136E, 148, 151)"
elvileg csak 280-asok helyett. legalábbis a 85-ös esetében munkanapokon 280+volvo, hétvégén 435+volvo (ami azt illeti, nemrégiben az egyik cinkotás 435-ös hivatalosan is átvedlett 280-assá).
Amennyire figyelem azért Délpest is ad 435-ösöket a vonalakra hétvégén (például: 54/55, 85, 136E, 148, 151). Kelenföld meg gondolom azért nem, mert nincs sok belőlük, legalábbis Cinkotához és Délpesthez képest.
Én is erre tippelnék csupán azt nem értem, hogy miért van ebben a garázsok között ekkora különbség. Cinkota és Óbuda hétvégén egy csomó vonalat 400-assal ad ki 200-as helyett, míg Dél-Pest és Kelenföld szinte egyáltalán nem.
Ez jó kérdés volt. Csak tippem van rá: Azért, mert a 435-ös alacsonyabb padlósnak minősül, mint a 280-as, valamint fiatalabbak, mint a 280-asok. Ha valaki tudja, hogy miért, kérem ossza meg velünk.
Bocs, hogy folyton ezzel jövök, de biztosra akarok menni... holnap ha bárki látná bármilyen Cinotás vonalon az állítólagosan átkerülő 04-75; 08-46; 18-36 valamelyikét, megtenné, hogy beírja mihamarabb... szeretnék teljesen letargiába esni:S:P:(
FJX-196-ot akkor elnéztem, valószínüleg FJX-186 volt. 11-38-at viszont szinte biztosan láttam 2 méterre állt meg tőlem az egyik megállóban. Ez pár perccel reggel 6 után volt. Hétköznap kora reggel, meg késő este szokott a 33-ason lenni egy cinkotai IK 280-as aminek a táblatartójában szokott lenni 973-as meg 32-es tábla. Hétvégén én ilyet még nem tapasztaltam, de elképzelhetőnek tartom, hogy 11-38 is 973-ből szerelt át.