Keresés

Részletes keresés

BPI-779 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 12224
"Amúgy a 276E járaton a kíírtakkal ellentétben nincs alacsonypadlós busz."
Ennek ellent kell mondanom. Van ugyanis, 412-esek szoktak rajta lenni.
Előzmény: Törölt nick (12223)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.08 0 0 12223
Az
Örsön álltam a 161-es megállójában, és néztegettem a buszokat, de azt hittem, hogy a 162-es is csuklós. Jó lenne ha véágre egyszer nyugovóra térne a BKV ezekkel a típusmódosításokkal, mert már kezd elegem lenne ebből. Amúgy a 276E járaton a kíírtakkal ellentétben nincs alacsonypadlós busz.Ha esetleg holnap látod a lent felsoroltak egyikét, ha megkárlek rámcsörögnél?
Előzmény: Borosl (12220)
Aron_son Creative Commons License 2009.02.08 0 0 12222
960: 07-18, 07-57
Előzmény: Aron_son (12218)
Hornyi88 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 12221
Mikor beírtad, én akkor láttam Kolosy után 07-44 -t. :-D
923: 08-13?
SZ: 03-30
Utolsó 86-os pedig FKU-901 volt
Előzmény: Aron_son (12218)
Borosl Creative Commons License 2009.02.08 0 0 12220
10-06 ma 162-es volt.
Előzmény: Törölt nick (12219)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.08 0 0 12219

Ha esetleg van aki tudna segíteni nekem a holnapi nap folyamán beírásokkal megkösöznném. BPO-608, BPI-006 és BPI-622 az amit sürgősen lencsevégre kellene kapnom. Előre is köszi. 16-22 szerintem 30-ason lesz, bízom benne. 06-08 pénteken 144-es volt, hát ha a gazdája esetleg ragaszkodik hozzá, akkor max kijön, de azontúl kicsi rá az esély. BPI-006 meg olyan lesz mint tű a szénakazalban.

Aron_son Creative Commons License 2009.02.08 0 0 12218

931: 15-17

960: 07-04, 07-44, 07-60 (?)

BPI-968 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12217

44:      01-77, 10-30

92:      01-78

276E:  00-75, 01-18, 01-74

908:    01-74

.BPO-346. Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12216

Azaz, ő volt az F1:)

De egész nap ő pörög, F2 csak reggel kezd ott 9- től 10- ig, majd F3 délután 3- tól 5- ig, majd este 19:10- től zárásig...

Am. nem bírtam megállni este, kimentem a 19:10- es első indulására a 346- nak:P Mentem egy kört:)

Előzmény: daveszka (12214)
daveszka Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12215
kieg.

25:I292
104/204:I264
170:I514
224:JUX025
Újpest-központi tartalék:JUX017
Előzmény: MBen (12191)
daveszka Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12214
121-en I202 is kinn volt még.
Akkor 2-őt ad óbuda 1-et Cinkota?
Előzmény: .BPO-346. (12213)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12213

126:

F1: 03-46

F2: 03-17

F3: JUX-022

F4: 03-41

 

121:

F1: ???

F2: 03-41

F3: 03-46

Aron_son Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12212

109: 11-21, 11-24, 11-30, FKU-909, FKU-920, FKU-929, FKU-949

160/260: 00-26, 08-43, 08-44, FKU-918, FKU-924

191: 02-00, 07-00

MBen Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12211

Hogy ne csak újpesti buszokat írjak be:

 

2V: 00-60, 01-39, 03-34, 12-31.

5: 07-58, 15-17.

7: 11-58, FJX-192, 195, 199, 212, 213, 215, 222, FKU-943.

7E: 11-81.

23: 08-03, 17-85, 17-91, 17-96, 18-40.

25: 12-92.

27: 13-97, 14-15.

53: 02-17, 05-03, 13-25.

54/55: 03-03, 05-49, 05-55, 05-60, 05-78, 11-25, FLR-730, 731, IIG-954.

68: 00-10, 00-20, 17-29, 17-62, 18-47, 19-69, 19-76, 19-82, 19-94.

84E/294E: 08-07, 08-08, 08-10, FLR-706, 707, 739.

85: 05-50, 05-82, 19-13, FLR-735, 737, 738, 749.

86: FKU-906, 913, 915, 923.

87/87A/187: KXM-043, HSJ-462.

89E: FLR-707.

93: 15-37.

96/296: 01-19, 12-03.

98: 01-26, 01-46, 01-73.

99: 03-36, 12-62, 16-18, 16-19, 16-44.

104/204: 03-37, 03-40.

114: KLN-091.

124: 00-63, 06-20.

125: 10-14, 10-15.

130: 01-86.

136E: 05-81, 19-57, FLR-715.

141: KXM-008.

148: 05-57, 05-72, 05-75, 05-76, 19-10, 19-50, 19-53.

151: 11-22, 11-59, 11-71, 19-32, 19-48, FLR-708, 711, 719, 723, 725, 726, 728.

153: 10-64, 10-68.

173: 11-16, 11-17, 11-57, FJX-191, 197, 198, 201, 206, 210.

173E: 04-33, 04-45, 04-49, 04-82.

178/178A: 10-18, 13-76.

182/184: 03-08, 15-27, 15-51, 15-64, 15-66, 16-45, 16-47.

194: 02-42, 02-46, 12-57, 16-46, JNG-724.

201E/202E: 01-20, 01-30, 01-57, 01-58, 01-64, 10-59, 12-12.

212: 02-23, 02-28, 13-72.

213: KOE-415, KXM-040, 044.

217: 02-62, 06-48, 12-27, 15-22.

220: 15-14.

240: 02-32, 02-36, 13-42, 13-68, 13-75.

272: 05-52, 05-54.

277: 01-67.

daveszka Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12210
+ 742
Előzmény: EcoLife AP2000 (12209)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12209
200E: FLR-741, 743, 745, 747, 748
daveszka Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12208
Annyit tudok,hogy I337-hez 2 körül jött ki a szerelő és elől fel volt nyitva.
Előzmény: EcoLife AP2000 (12207)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12207
Én kb az egész napot végigfigyeltem, 12-20 talán 10-56-ot pótolhatta, mert azóta nem láttam. 13-37 csak nélután jött ki a garból, de 13-28 is eltűnt.
Előzmény: daveszka (12206)
daveszka Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12206
I337-hez jött ki 2 óra körül a szerelő a Borárosra.
Előzmény: EcoLife AP2000 (12204)
daveszka Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12205
Egyébként meg 196/196A-n rohadtul nem ugyanazok a kocsik vannak.Jó, van pár törzskocsi de pl. O475 és 479 nem mindennapi vendég itt.Sőt 96/296-on se csak ugyanazok a kocsik vannak.
Előzmény: Törölt nick (12185)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12204
115: 10-56, 10-57, 10-58, 12-20 (pótlás 1-2 körre), 13-28, 13-30, 13-34, 13-37, 13-39
.BPO-346. Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12203

Az nem kérdéses:P

Ráadásul a 157- en!!!!!!!!!!!!!! Miről maradtam le:)))))))

Előzmény: Herr Krönert (12193)
FLR - 723 Weenie Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12202

182/184: 02-39,02-48,02-50,02-30

198: 16-26,02-61

Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12201
15-13 valszeg 34/106,mert óbudai,de attól ég pótólhatott a 26-oson.
Előzmény: BPI-791 (12200)
BPI-791 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12200

26:10-44

93:16-12

34/106:07-28,07-33(15-32-kor Aquinkumnál lerobban)

123:15-45(?)

136E:05-71(vsz)

143:06-91

160:FKU-910,FKU-925,FKU-926(?)

186:06-90

194:02-44

 

Valamint 15-13 volt vagy 34/106 vagy 26.

 

 

Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12199

Hát, mondjuk nem gyakori :)

A 03-25 egyébként 118-as volt, valszeg azért ment föl Hüvibe a 06-37.

Előzmény: Herr Krönert (12193)
BPO-341 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12198
Pár hüvis járat :):P

57: 06-04;
63: 03-01; 03-13; 03-35; 06-70
64: 06-60; 15-32
157: 03-68;
164: 12-79;
257: 06-62;
BPO-341 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12197
Akkor meg miért szólsz be? Örülj ,hogy vannak olyan emberek akik beírják azt,hogy miket láttak egy nap. Én nem szoktam ide írogatni mivel keresett szoktam utazni de elszoktam olvasni,hogy melyik járaton melyik kocsik vannak ki adva és nem szólogatok be,hogy miért nem írjátok fel az X járatnak a buszait...
Előzmény: Törölt nick (12188)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12196

Tessék, lássék:P (Ismétlésekért bocs!)

 

5: KTK-394

7: FJX-217; FJX-223 

7E: 11-81; 04-16; 04-19; 04-29; 04-34; 04-38; 04-39; 04-76; 04-83

8: 13-09

16/16A/116: 13-87; 13-89; 13-91; 13-93; 14-02; 14-11; 14-12; 14-13; 14-17

22: 07-18; 07-54

30A: 12-96; 16-67; 06-53; 06-71; KTK-391; KTK-395; KTK-398

87A: HSJ-454

90/90A: 07-75; 07-77; 07-80

102: 15-02

103: 19-80; 04-56; FJX-235; FLR-701; FLR-703

105: KXM-031

109: 11-21

112: 05-12

128: 15-05

139: FJX-228

141: KXM-005; KXM-045

147: 00-62; 01-83; 03-55

150: KXM-020

155: 02-31; 10-48

156: 07-47

173: FKU-944; FJX-198; FJX-203; FJX-212; FJX-220

173E: 11-80; 04-20; 04-23; 04-28; 04-51; 04-69; 04-85

178: 10-55

187: KXM-027

214: KXM-038

256: KXM-041

75T: 219

79T: 245

80T: 223

Előzmény: Törölt nick (12186)
buszkedvel Creative Commons License 2009.02.07 0 0 12195
31 : 1553
33 : X186,224,227,230
46 : 1253
95A : 0053
96/296 : 0311,0328,KTK-392,399
100 : 0068
103 : R701
113 : 0041
130 : 0166,0187,KXM-024
138 : R721
144 : 0043,0148
150 : KXM-020,025
175 : 1026,0135
196 : 0426,1851
214 : KPN-963
231 : 0147

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!