Keresés

Részletes keresés

Dr.V.ker. Creative Commons License 2008.12.12 0 0 10413

Ma nem láttam,de a héten szinte mindig itt van. :DD

Vhogy biztos felmegy :))

Előzmény: FKU-911 (10410)
daveszka Creative Commons License 2008.12.12 0 0 10412
372 hétfőn v. kedden 126-os volt.
Előzmény: Dr.V.ker. (10408)
15-52 Creative Commons License 2008.12.12 0 0 10411
Pár mai:

85:18-34,08-54!!!!!(hogy került az oda????)
85E:00-30
185:HLN-326:)
35:16-18
36:08-10,11-25,17-30,17-59,18-03,18-35
38/138:17-84,18-10
152:01-10,01-85,15-37,16-63
FKU-911 Creative Commons License 2008.12.12 0 0 10410
16-66 137esen? :DDDD
Előzmény: Dr.V.ker. (10408)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2008.12.12 0 0 10409

Pár mai:

118:06-56,15-17 és még 1 260-as

134:JUX-025

137:03-72

218:08-49,08-79

160/260:08-43,FKU-928

Dr.V.ker. Creative Commons License 2008.12.12 0 0 10408
Ez olyan,mint a 03-72 és a 16-66,akik meg mindig a 137-esen vannak?(azok is VÉD-esek)
Előzmény: P.Box (10406)
.BPO-346. Creative Commons License 2008.12.12 0 0 10407
Akkor kár is őket beírni minden nap:) Amúgy sejtettem, hogy innen fúj a szél...
Előzmény: P.Box (10406)
P.Box Creative Commons License 2008.12.12 0 0 10406
03-50 és 03-65 dec. 31ig 147es lesz. A VÉD-es plakát miatt kiadási korlátozás van rájuk.
Előzmény: .BPO-346. (10384)
P.Box Creative Commons License 2008.12.12 0 0 10405
Nem lehet., hogy csak a gazdáját követte 120asra? ;)
Előzmény: .BPO-346. (10395)
.BPO-346. Creative Commons License 2008.12.12 0 0 10404
147: 03-50; 03-65
170: JLA-159
BPI-964 Creative Commons License 2008.12.12 0 0 10403
31: 17-98, 18-24, 00-29, FJX-204, FJX-205
32: 18-15
44: F1: 00-03, F2: 19-96, F3: FJX-207, F4: FJX-209, F5: 17-67, F6: 19-43, F7: 19-79
45: 12-58, 00-06, 00-62, 01-40, 01-55, 01-58, 03-54, 03-73
67: 01-36
92: 01-35
131/231: 10-25, 00-75, 01-00, 01-52
144: 10-06, 01-54
174: 01-47, 01-76
244: F1: ???, F2: ???, F3: 11-85, F4: 00-01, F5: 19-97, F6: FJX-210
276E: 12-03, 16-33, 00-41, 01-25
277: 12-12
BPI-968 Creative Commons License 2008.12.12 0 0 10402

Üdv!

 

22/22E/222:  05-17, 07-11, 07-12, 07-13, 07-14, 07-16, 07-41, 07-43, 07-62

155:    02-31, 02-41

156:    02-25, 02-28

178A:  10-18, 10-23, 10-57, 07-72, 07-76

 

Ma ismét leszállítottak egy 173E-ről 3 nap alatt másodszor, most a 04-75-öt "tettem tönkre" 7:40-kor Erzsébet-híd pesti hídfőjénél.

EcoLife AP2000 Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10401

5: 13-84, KXM-023

7: FJX-216, 234

15: 07-81, 07-83, 10-31, 10-58, 10-64, 13-60

20E: 08-48, JUX-0**, KWZ-189

26: 07-80

34/106: 08-40, 08-59, FKU-922

70: 710, 923

72: 253

75: 238

76: 615

78: 608, 702, 919

79: 228, 245

80A: 222, 265, 311

95: 10-09

121: 06-94

133: 16-61

178: 10-37

daveszka Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10400
télleg,hülye vagyok kiment a fejemből,hogy hétvégén 415-ösök vannak rajta.XD
De volt már olyan hét amikor 5-ből 5-ször 170-es volt.
Előzmény: MBen (10399)
MBen Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10399

Jó az 5 napnak is, mivel hétvégén 415-ösök vannak. :-)

De valóban az 5 munkanapból átlagosan 3-4-et 170-esen van.

Előzmény: daveszka (10398)
daveszka Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10398
Dehogy hivatalosan. Nem lehetne,mer jan.-tól Cinkotás vonal lesz.
Csak 7 napból kb. 5-öt ott van.
Előzmény: .BPO-346. (10395)
rakospalota215 Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10397

15: 07-82, 12-99

23: 18-05, 18-12, 18-42

23E: 17-79

70: 602, 605, 613, 616, 908, 923, 925

78: 702, 931, 935, 938, 955

212: 10-23

BPI-968 Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10396

Üdv!

 

26:      07-80, 10-40, 10-47, 10-48

39:      06-90, 07-92

91:      03-57, 03-58, 07-18, 07-29, 07-48

149:    05-06, 07-46, 07-47

155:    02-28, 02-31, 15-11

156:    02-23, 02-25, 02-27, 07-38

191:    06-91, 07-00, 13-97, 13-98

206:    08-64, 08-74, 08-78, FKU-931

291:    07-01, 07-15, 07-27, 16-62

.BPO-346. Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10395
"JLA159(törzskocsi lett 170-en)"
Hivatalosan? Mert pl. tegnap előtt 120- as volt.
Előzmény: daveszka (10394)
daveszka Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10394
kieg.

20E:JOX715,KVW970,972
25:O060,149,I290,296
296:O328
104/204:I244,O309(15:35-kor jött üresen az Árpád Üzletháznál és befordult a Rózsa utcába az SZTK felé. 15 perccel késöbb már 204-es volt),321,340,360,KTK393
120:O656,JLA158,JUX023
170:O317(220-ról szerelt át 15:45-kor),JLA159(törzskocsi lett 170-en)
196:I184,826,828,975,O008,865,U942,946
121:O694
147:O350

KTK398 Nógrád Volán felirattal 15:36-kor az Árpád Üzletháznál Újpest.központ fele
JUX018 Garázsmenet felirattal 15:39-kor szintén az Árpádnál a felüljáró felé
Előzmény: MBen (10390)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10393
+20E: 08-48
Előzmény: MBen (10390)
MBen Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10392
45-ös még 06-57 is. Vagy ez csak ptólás?
Előzmény: BPI-964 (10391)
BPI-964 Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10391
Köszi az információt. Remélem, holnap visszajön az eredeti vonalára.

44: F4: FJX-208
45: 15-23
131/231: 06-03, 06-71 (még reggel)
174: 01-74
244: F1: FJX-209

15-53 vagy 144-esen, vagy 174-esen van.
Előzmény: BPI-791 (10388)
MBen Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10390

20E: 00-25, 08-01, 11-92, 17-92, JOX-714, KVW-967, 968, KWY-464, KWZ-189, 217.

25: 00-60, 01-49, 12-76, 12-97, JUX-015, 021, 024.

68: 17-48, 18-06.

85: FLR-735.

85E: 19-90.

96/296: 01-05, 03-04, 12-03.

104/104A/204: 03-81, 12-64, KTK-399.

117: 06-17.

120: 06-34.

121: 07-40.

124: 01-88, 10-36.

125: 10-20.

148: 11-20.

170: 03-49, 06-37, JUX-022.

182: 16-44.

184: 02-22, 02-44.

185: 12-27.

193E: 16-49.

196/196A: 00-04, 00-07, 00-09, 00-23, 17-12, 17-76, 18-16, 19-66, 19-67, FJX-203, FKU-941, 942.

200E: FLR-742.

202E: 11-30, 19-21.

220: 03-13, 03-17, 03-63, 06-04, 15-59, JUX-026, 027.

231: 19-43.

.BPO-346. Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10389
122:
F1: 08-02
F2: 08-51
F3: 08-60
F4: 18-48

126/126A:
F1: 03-46
F2: JUX-014
F3: 03-41
F4: 03-68
BPI-791 Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10388

32:19-64:).11-94,17-98,18-01,18-07,19-69,FKU-926,FKU-934

67:01-48,01-36,01-47

68:18-20,18-47

85:FLR-738,18-10,17-63,18-49,18-34

85E:18-15,19-87,19-90,08-30,08-62,17-91:),18-50

93:06-27,16-48

97E:FJX-189,17-99(már kár kiemeleni)

98:01-33,10-21,00-54(13:20-körül várt az indulásra)

98E:01-25

100:01-51

117:02-00

136E:FLR-714

148:19-10

151:05-64

161:19-13,19-24

162:03-45(reggel)

168E:01-60,01-63,01-89,12-31

169E:00-17,00-19,19-79,19-63

176E:00-46

194:16-24

200E:FLR-747

276E:16-33,01-41,03-45(délután)

277:12-12,00-68

 

 

 

 

Előzmény: BPI-964 (10381)
BPO 662 Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10387

64/164 : 03-25; 03-30; 06-02; 15-42; 15-43; 15-47

57/257 : 06-61; 06-66; 06-67; 12-79; KXM-004

63 : 03-23; 03-35; 03-37; 15-32; 15-57

157 : 03-15, 03-69; 06-60

Tart: 06-02

256 : 07-36...

Dr.V.ker. Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10386

Maiak:

118:06-63,12-21(és még 1 260-as) és 14-11 is sajnos.

134:JGD-731

137:03-70,16-66

160/260:08-44,08-75,11-91

218:08-37,08-79

237:07-98

Dr.V.ker. Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10385
Olyan,mint a 03-01,aki még komolyabb "terhelést" kap,mivel általában csuklós vonalakon pótól, csúcsidőben... :)
Előzmény: daveszka (10378)
.BPO-346. Creative Commons License 2008.12.11 0 0 10384
147: 03-50; 03-65... szóval a szokásos páros:)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!