Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 4 napja 0 0 57756

The Golden Job ( A Gold muvelet ) c. filmben, amit Budapesten forgattak, 2 P38 is szerepel.  Egy  2.5 DT, a rendszáma  KSH-547, a másik rendszáma IOV-219, talan ismeri ezeket valaki? :-)

pinguru Creative Commons License 5 napja 0 0 57755

Valahogy én is ebbe az irányba gondolkodom. Megyek megveszem, annyi baj legyen. Valamilyen lehúzót kell fabrikálnom, vagy vennem.  

Előzmény: Csaba12.3 (57754)
Csaba12.3 Creative Commons License 5 napja 0 0 57754

Ez nem lesz felesleges költség, már bőven cereérett. Ennek már hangja is van, csak a többi zaj között nem hallod külön.

Előzmény: pinguru (57753)
pinguru Creative Commons License 5 napja 0 0 57753

Sziasztok

 

Időközben sikerült mélyére hatolnom a szerkezetemnek, a Difi féltengely csatlakozásánál lévő két nagy csapágyat vizsgálgattam, nem tetszik a persely állapota, fénykép alapján csere érett a csapágy?

 

 

Igyekszem nem kicserélni olyat, ami jó, de szegény szerkezet már 400 ezer kilométert tett meg borzasztó körülmények között, igyekszem helyrepofozni, hogy még egyszer ennyit kibírjon.  

Tujitu Creative Commons License 6 napja 0 0 57752

Sziasztok

 

2015 Range rover sportra szeretnék felnit venni amire fel tudok tenni bf goodrich gumit all terraint.

téli kerekem R19 nyári R21 Brembo nagyfékes

Felnit és gumit is szeretnék venni valakinek valami ötlet?

Segitséget előre is köszönöm

ballanto66 Creative Commons License 2020.05.21 0 0 57751

Sikerült! Egy műanyag bizbasz  nem engredte le az ablakot teljesen de miután ezt kivettem  megcsinálta a kalibrálást!

Köszönöm a segítséget!

 

Előzmény: LRROV2 (57749)
ballanto66 Creative Commons License 2020.05.21 0 0 57750

A kapcsoló működik de ez a kalibrálás sajnos még nem sikerült!

Az ablakteljesen nem jön le, kb 15cm fenn marad! Ha felhúzom azonnal visszanyílik!

Próbálkozunk!

Köszönöm az infókat!

Előzmény: LRROV2 (57749)
LRROV2 Creative Commons License 2020.05.20 0 0 57749

A kép alapján ez az autó egy háromajtós. A levehető tető csatlakozó síkjáben a jobb oldalon van egy nyomókapcsoló. Ez a kapcsoló ha kiengedett állapotba kerül, a csomagtartó ablaka lenegy ! Gyakran a megöregedett gumitőmítés nem tudja ezt a kapcsolót lenyomott állapotában megtartani, és rázós úton a kapcsoló aktiválja az ablak leengedését. Cálszerú a tető megemelése mellett oda egy gumilapot pótlólag betenni, hogy a kapcsoló nyomása határozottabb legyen.

Előzmény: ballanto66 (57745)
ballanto66 Creative Commons License 2020.05.20 0 0 57748

Köszönöm, holnap megpróbálom remélem sikerül!

Ezek szerint ott rontottuk el a dolgot hogy beépítettünk egy áramtalanítót mert ez csak egy hobbi autó lesz egy horgásztónál ahol sokat fog állni !

Köszönöm, holnap próba!

 

 

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (57747)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2020.05.20 0 0 57747
Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (57746)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2020.05.20 0 0 57746

eloszor probald meg kalibralni.

Előzmény: ballanto66 (57745)
ballanto66 Creative Commons License 2020.05.20 0 0 57745

Sziasztok! Főnököm vett egy 2004 es LandRover angliából ami eléggé le volt lakva de már szinte minden működik rajta de a hátsó ablak időnként megmakacsolja magát és lenyílik. Ilyenkor hiába húzom fel ,csipog és visszanyit! Hol keressem a hibát!

Előre is köszönöm!

 

Istvan1968 Creative Commons License 2020.05.19 0 0 57744

Rendbe,köszönöm

Előzmény: b_nagy (57739)
élijen Creative Commons License 2020.05.19 0 0 57743

A modern autókhoz képest alig van ablakfelület elöl, nekem is fele a méret, mint pl egy Astra ablaka, így kevesebb meleg is jön be, neked ráadásul az első is sík, míg nekem egy kicsit ívelt, de így sem nagy felület.  Ha jövünk haza a céges Renault Trafic-kal keletről délután és szemből süt a nap, leég a testünk. Mindenféle papírokat teszünk az öv és miközénk, hogy ne melegedjünk izzásig, pedig megy a klíma.  És hol van ez még a fejetőig tartó panoráma ablakoktól. Szóval: jó ez így :)

Előzmény: pinguru (57742)
pinguru Creative Commons License 2020.05.19 0 0 57742

Pontosítok, az ívelt ablakok nem a Defire vonatkoznak. Egyébként napsütésben észerevettem, hogy ezek a síküvegek mint egy tükör vetítik ki a napfényt a közlekedési táblákra, házfalakra.

Előzmény: pinguru (57741)
pinguru Creative Commons License 2020.05.19 0 0 57741

A kocsi melegedésén sokat agyaltam, végül arra jutottam, hogy valószínűleg az ívelt szélvédök bekoncentrálják a fénysugarakat a kocsiba. Kollégákat vittem kánikulában és ők is megerősítették, hogy tényleg nem fő meg az ember egy ilyen kocsiban. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy letekert ablakkal is lehet haladni 120-ig, nem lesz zavaró a szélzaj. Beülök egy modern akváriumautóban, akárhogy tekerem a klímát, nem kellemesebb a bent tartózkodás. 

Előzmény: élijen (57740)
élijen Creative Commons License 2020.05.19 0 0 57740

Ezek szerint nem unatkozol, pedig már kezdtem azt hinni, nem tudsz magaddal mit kezdeni :)

Meglepődnék, ha valami csilivili járgányt csinálnál, de megnyugtató, hogy nem lesz kozmetikázva. Egy kis horpadás, kis karc itt-ott és már szép is...  Fura, hogy nem meleg a szekér, pedig fekete. (bár kinek mi a meleg ugye)  Ha meg lesz a klíma, majd jól lefagy a térded, hehe. Van most is klímád, csak fél év eltolással működik: nyáron meleg, télen hideg.

Csak így tovább -mást nem tudok mondani- és néha tegyél képet, hol is tartasz :)

 

Előzmény: pinguru (57738)
b_nagy Creative Commons License 2020.05.18 0 0 57739

Lengőkar csere esetén mindenképpen el kell vinni futómű beállításra. Hiába huzod vissza az eredeti pozícióba  a csavart, a régi lengőkarban az elgyengült szilenttel másként állt a futómű mint az új lengőkarokkal.

Csipogás oka lehet kerékfordulatszám jel hiba. 
Kormányszög kalibráció hiba

meg még egy halom egyéb dolog :-)

rá kell tenni egy rendes LR diagnosztikát és kiderül.

Előzmény: Istvan1968 (57730)
pinguru Creative Commons License 2020.05.18 0 0 57738

Tavaly kb 8 hónapot feküdt a járgány a kasztni és alváz doktornál, idén sem tervezek nagy keringést.

 

Szeretném maximálisan gatyába rázni a szerkezetet. Ahogy nézem jókor álltam neki, még nem rozsdásodott át, nem rázkódott szét minden, 8 éve tervezem ezeket az akciókat. Már van garázsom, nem az udvaron szerelek, ez sokat számít. Arra azért törekszek, hogy használható maradjon, vagyis nem lesz belőle szobor, nem rakok rá csillogó fényezést, a kisebb huplik is maradnak rajta. Ettől Defender a Defender.

 

A következő akció a terepváltó hézagolása, első híd rendberakása, a féktárcsák kopottak, egyúttal kicserélem a fékdugattyúkat, azok is rendesen rozsdásak.... 

 

Motort nem bántom, max a szimeringeket cserélem, kicsit ereszti az olajat elöl. Pár éve cseréltem vízpumpát, akkor minden tömítést és bilincset kicseréltem, ami gondot okozhat.

 

Talán a klimával is foglalkozom, kb 6 éve kiszereltem a hűtőt, mert nem fért el az új intercooler, vannak prioritások az életben :) Számomra érthetetlen, hogy mennyire nem forrósodik át a kocsi kánikulában, ezek a síküveg ablakok nem koncentrálják a napfényt az autóba, jó nagy a légcsere, ha akarom, ha nem :)

Előzmény: élijen (57737)
élijen Creative Commons License 2020.05.18 0 0 57737

Ez a vírusmizéria belőlem is kihozta a mókolási vágyat, de nem ilyen mélyen, mint neked :)  Ahogy nézem, még idén lesz mit csinálnod a szekérrel, ha mindent így szétszedsz... bár a legutóbbi képed szerint van segítséged is  :)  

Előzmény: pinguru (57736)
pinguru Creative Commons License 2020.05.18 0 0 57736

Nézegettem a csapágyakat, kimostam mindegyiket, a kerékcsapágyaknál nagy károsodást nem vettem észre, elképzelhető, hogy egyszerűen túl volt húzva a tengely csavar. A difi (nemtudomapontos neveket) kihajtó tengelyén lévő csapágy már nem volt annyira szimpatikus, éreztem rajta berágodásokat, valószínűleg le volt lazulva a rögzítő anya, a vibráció megette. A difinél lévő többi csapágy rendben van, maradnak.

 

A Difi takaró dekninél volt egy beszakadt csavar, amióta nálam van a gép, azóta nem volt feje, elmelóztam kb egy órát míg kiszedtem, megmaradt az eredeti menet, eltörtem három fúrószálat míg kijött, illetve a féktárcsa takaró lemezbe is betört egy csavar, azzal is elvoltam egy órát, örülök, hogy megmentettem, lefestem, megy vissza eredeti állapotában :)

 

A menesztőtárcsa szerintem menthetetlen:

 

Előzmény: mandras79 (57725)
élijen Creative Commons License 2020.05.18 0 0 57735

Nem biztos, de mintha a D1 terepváltója föltehető lenne a D2-re is, így aztán van minden, CDL, TC.

Emitt láthatod, hogy is működik a TC: https://www.youtube.com/watch?v=5o8eaC1Y84o

Előzmény: Gyuri1976 (57734)
Gyuri1976 Creative Commons License 2020.05.18 0 0 57734

Köszönöm mindenkinek, tehát akkor nincs difizár benne?? 

discov8 Creative Commons License 2020.05.17 0 0 57733

A videóban DI. szerepel.

Előzmény: Kókány Mester (57728)
discov8 Creative Commons License 2020.05.17 0 0 57732

A DII-ben először volt difizár, de csak a kapcsoló pöcök állt ki a házból, nem volt felhozva az utastérbe. Utána nem volt zár az osztóműben, majd a végén már kapcsolható zárral is volt. A TC működése: érzékeli melyik az a kerék ami kipörög, és azt az ABS-en keresztül fékezi közel hasonló fordulatra. Ha viszont az összes kipörög /hó, jég, stb / vissza veszi a motor teljesítményét. Egy jeges emelkedőn pótolhatatlan.

Halas László Creative Commons License 2020.05.17 0 0 57731

Sziasztok, 

Keresek Td5 defenderhez motorvdzérlőt vagy valakit aki megjavítaná.

Beázott és leégett...

Istvan1968 Creative Commons License 2020.05.17 0 0 57730

Szép napot,van egy problémám,Discovery 3-as 2006 os,miota kicseréltem a képen láthato elsö fölfüggesztöket azota mikor jobbra vagy balra veszem a kanyart  keresztezödésben ,csipog egyet a müszerfalban ugy hangzik mind a parkolo szenzor volna,diagnosztika nem olvas semmi hibát,volt már valakinek ilyen gondja?Következö kérdésem a csavarok amivel fölvannak fogva van neki alátéte amivel álllitani lehet ,ilyenkor fütoszöget ujbol bekell állitatni?amennyiben lehetet pont abba a pozicioba huztam meg a csavarokat mert megmaradt a karoszérián a régi helye.üdv

Kókány Mester Creative Commons License 2020.05.17 0 0 57729

Még annyi (ez kimaradt) a traction control (TC) nem a difit vezérli, hanem a fékeket szabályozza úgy, hogy olyan hatást érjen el mit a difizár. Nem akarok belemenni a részletekbe nehogy valami hülyeséget írjak :-D, de valahogy úgy, hogy figyeli a kipörgő, netán álló kerekeket és elosztogatja a fékerőt, hogy azonosan pörögjenek az kerekek, (remélem nem írtam nagy ökörséget :-D)

Kókány Mester Creative Commons License 2020.05.17 0 0 57728

Szia

 

Cska korai Disco 2 volt megáldva a TC-vel. A későbbi példányoknál (A hozzáértők majd megmondják mikortól) újra visszatértek a jól bevált központi difizárhoz. A régebbi verziókhoz létezik gyári átalakító szett (jó drága). A neten ezernyi trükköt, kókányolást lehet látni. Némelyik jó, némelyik gáz.

 

Annyi még, hogy a nagyon korai példányokban fizikailag is hiányzik a zár kiépítettsége. Először azt kell kiderítened neked milyen van. A neten erre is találsz útmutatót asszem, ha beírod Disco2 cdl.

 

https://www.youtube.com/watch?v=uC57vvG10aw

 

Pl. nagy hirtelen ez.

 

Remélem nem írtam nagy butaságokat, a hozzáértők majd kijavítanak (én is innen lestem el az ismereteket :-D )

Előzmény: Gyuri1976 (57727)
Gyuri1976 Creative Commons License 2020.05.16 0 0 57727

Ha esetleg vki tudna kűldeni a disco 2 difizàr kapcsolásról leírást vagy vmi videot, azt megköszönném! 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!