Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Istvan1968 Creative Commons License 1 órája 0 0 57978

Üdv ,Discovery 3-as,2006-os évjáratu problémám van,ma leszakadt a ho Austriába és az volt az elsö hogy kiprobáltam a fékeket mivel tavaly észrevettem hogy nem indul az ABS ,egyszerüen blokolnak a kerekek és csuszok az uton,többször is kiprobáltam és ugyanaz ,téligumik vannak rajta és még szinte uj állapotban ,elhiszem hogy nehéz az auto 2600 kg de mér nem kapcsol be az ABS,diagnosztika az irja minden rendbe az ABS-el

Zoyi83 Creative Commons License 9 órája 0 0 57977

Nekem is volt hasonló. Kicserétem a talpasokat és megoldódott. 

Előzmény: bótaistván74 (57974)
discov8 Creative Commons License 23 órája 0 0 57976

Persze szorulhat a kormány is, bár Én még nem találkoztam vele.

Előzmény: bótaistván74 (57974)
discov8 Creative Commons License 23 órája 0 0 57975

Az olajcserének nem látom szükségét, mert ha a rásegítéssel volna bal, attól még visszajönne középállásba. Valahol valami szorul. első kőrben a kormánygátlót nézném meg, majd felemelt autónál szépen sorba mindent. Ha elsőre nem látszik: összekötő tolórúd le.Így biztos meglesz a bajság.

Előzmény: bótaistván74 (57974)
bótaistván74 Creative Commons License 27 órája 0 0 57974

Üdv márkatársak, 2OOO évjáratú D2 Td5 tulajdonosa vagyok, a következő problémával fordulok hozzátok, nagyon nehezen lehet a kormányt forgatni es elforgatás után nem jön vissza közép állásba. Gondolom első lépésben lecserélem a hidro olajat, aztán majd meglátom. Esetleg valaki hasonló problémával talákozott már? 

Rannali Creative Commons License 2 napja 0 0 57973

Ez nem a világjárt Disco? 

Johnny_Disco Creative Commons License 3 napja 0 0 57972

Szombaton volt egy vegyes összetételű gurulásunk Gödöllő környékén, nagyon jól sikerült.

 

Túravezető kolléga prémium Disco-ra váltott a pickup-ról:

 

Körben hasonló igényes megoldásokkal:

 

Viszont nagyon jó helyeket ismert:

 

Mint pl. egy tudjukmi ojjektum:

 

Aztán persze volt elakadás is, én pl. az előttem haladó karcmentes Nissan miatt, aki a nyomvályúban oda-vissza tolatgatott, nem nagy sikerrel, és nekem is tolatnom kellett miatta:

 

Hát meg is lett az eredménye, innen már önerőből sehova:

 

Ez a bal hátsó kerekem volt:

 

De aztán egy ilyen kis japán játékautó ügyesen megrángatott, és gurultunk tovább.

Köszönet a szervezőnek, jó volt.

élijen Creative Commons License 2020.11.21 0 0 57971

Üdv, ha valakinek van képe (video?) a múlt heti menésről, küldjön légyszi pár db-ot, illetve Apumozgatás emilcíme is kéne, mert ígértem neki képeket. Köszi :-)

defender110pickup Creative Commons License 2020.11.18 0 0 57970

Sziasztok márkatársak!

Kérlek titeket nyomjatok 1 like-ot hogy  a defender nyerjen!

Köszi!!

https://hu-hu.facebook.com/vadaszlap/photos/pcb.1694101597424418/1694096517424926

pinguru Creative Commons License 2020.11.17 0 0 57969

Hiába élni tudni kell. Ebben a versenyben egy jó húsban lévő feleség kifejezetten előnyös tud lenni:) Ha kitiltanak minket az erdőkből, akkor műfajt válthatunk :

https://www.youtube.com/watch?v=y5FsNaqgCh4

Előzmény: discov8 (57964)
discov8 Creative Commons License 2020.11.17 0 0 57968

Motor: 15/40  ásványi olaj

Osztómű, difi, ökölfej : Hykomol K 80/90 ásványi

Az ökölfejbe némi zsír is, mert ebbe a korba sztinte mindegyik szivárog

Váltó: ATF D II   de a Land Drive -nál kapsz ebbe a váltóba való olajat elfogadható áron. Tel. 061 2053434

Előzmény: Nyarga300 (57967)
Nyarga300 Creative Commons License 2020.11.17 0 0 57967

Sziasztok! Jön a tél, sok a sár, így hát újra 300 tdi tulaj lettem, ezért nagyobb kihagyás után ismét írok ide. Szerencsére sikerült egy még közepes/jó állapotú példányt kifogni. Szeretnék rajta egy teljes olajcserét, csak már nem emlékszem mibe milyen olaj kell, azt jól sejtem hogy a manuális váltó trükkös és ATX olaj kell bele igaz? Motorba 15w-40 rémlik, de a difikbe, osztóműbe, ökölfej egységre már totálisan nem emlékszem, és ilyen részletesen az internet tudása (vagy az én kereső tudásom) is hiányos. Tudtok esetleg segíteni ? Köszönöm előre is. 

turbo2 Creative Commons License 2020.11.16 0 0 57966

Azért jó látni, hogy az elmeháborodottak többsége teljesen gyógyírthatatlan!

turbo2 Creative Commons License 2020.11.16 0 0 57965

Sziasztok !

 

Jó régen nem írtam, igaz nem is olvastam, mert: 1 megy a gép 2 éve (tudom nem hiszitek), Pár emberrel telefonon trécseltünk alkatrészt cseréltünk stb.  És hát nincs semmire időm. DE!!! Aki emlékszik nekem is beázott a P38 jobb eleje és minden ráolvasást megcsinátam amit csak gondoltam, tudtam és szart se segített, hiába tömítgettem a ventillátor pollenszűrő környékét össze vissza... ÉS MOST egy hónapja váratlanul a klédergumi miatt levettem a jobb első külső dísztakarót és ahogy ott balfaszkodtam, sikerült a szélvédőt megfeszítenem egy csavarhúzóval... ÉS KURVÁRA NEM VOLT BERAGADVA.  Na mondom faxom... megnézem már mi van, körbe bontottam a szélvédőt és a BAL szélét leszámítva ( meg a fél tetejét) gyakorlatilag mindenhol elengedte a ragasztás , de a jobb oldalon nagyon durván.   Kihívtam egy szélvédőst , kivette , itt beragasztotta 20 pénzért és az autó csont száraz még a  szőnyegek is kiszáradtak ebben a 3 hétben .  Máskor ezek a csendes szar esők voltak a halálom mert rögtön vizes lett minden...   Szóval  amit az üvegessel is beszélgettem: Szerinte a gyári technológia valahol vagy el lett baszva vagy nem zsírtalanították azt az oldalt, vagy csak ugyanaz az ember volt a jobboldali a soron és nem dolgozott rendesen, de konkrétan a teljes ragasztó levált az üveg felületéről. És ezért ázott be a jobboldalmert a kapilláris résben szépen leszivárgott alulra  és belecsöpögött a jobb ventillátorba... Remélem segít annak akinek szintén beázik. Vegye le a burkolatot és nézze meg el tudja-e emelni az üveget..   Azt is mondta az üveges, hogy ez nem egy gyakori hiba más típusokon  szinte sose enged el a jól felrakott ragasztó.  Szóval okulásul ha  még valakinek ázik.  Kár, hogy 3 év kellett hozzá...

discov8 Creative Commons License 2020.11.16 0 0 57964

A játszás "verseny" kiváló. Itt nem a másik legyőzése, hanem a jó hangulat volt a cél. Nézzétek meg nem úgy mint máshol, itt a közönség együtt élt a versenyzőkkel. Sőt ily idegen országban még egy MZ Madein DDR is feltünt.

Előzmény: pinguru (57960)
élijen Creative Commons License 2020.11.16 0 0 57963

Mán minden megvan, de köszi. Szerintem ezt a témát hagyjuk abba, ez nem villanyász fórum, a végén ki leszünk tiltva  :)

Előzmény: pinguru (57962)
pinguru Creative Commons License 2020.11.16 0 0 57962

A kötődobozokat kell átnézni, illetve a röfiknél utánahúzni a sorkapcsokat. Az alumínium kábelnek idővel változik a geometriája, ezért kell karbantartani a csatlakozásokat. 

Előzmény: élijen (57961)
élijen Creative Commons License 2020.11.15 0 0 57961

A ma délelőtt vellanyászkodással telt, minden konnektor átnézve, ellenőrizve. Sajnos a panelban nem olyan könnyű a kábelcsere. Ha legközelebb megyek, előbb lenyomom a villanyórát, a párom meg nézze a tv-t gyertyafénynél :-)

 A videó ismerős, volt erről műsor valamelyik adón. Hiába na, angolok...

Előzmény: pinguru (57960)
pinguru Creative Commons License 2020.11.15 0 0 57960

Jó hogy nem lett komolyabb baj. Az alukábeleket kitépni a falból ahol lehet, a kötödobozokat újrakötni wago cuccokkal,.. stb.

 

Ha ott lettem volna tegnap és Gabesszel beszéltem volna, akkor ezt az úri mulatságot említettem volna, ebbe az irányban sodródunk :

 

https://www.youtube.com/watch?v=y6eT6K7tIwE

 

Ha elfogynak a komoyl terepjárók, itt az alternatíva :)

Előzmény: élijen (57957)
Johnny_Disco Creative Commons License 2020.11.15 0 0 57959

Köszönet mindenkinek, aki jött. Nem volt egy sokat haladós túra, korán sötétedett, ugye, és eleve eléggé későn indultunk, elnézést mindenkitől a késés miatt.

És persze némi szerelgetés is akadt, itt egy vidám pillanat egy gátlóval való küzdelemről:

Johnny_Disco Creative Commons License 2020.11.15 0 0 57958

Derekas.

A számát emailben küldöm.

Előzmény: élijen (57957)
élijen Creative Commons License 2020.11.15 0 0 57957

Johnny, köszi a menetet, jó volt, míg sikerült jelen lennem  :)    Megvannak a képek, akit érdekel, írjon és küldöm. 

Amúgy emiatt tűntem el a kis boltnál hirtelen, ez várt a beépített szekrény mögött: 

 

    

 

Szerencse, hogy a párom otthon volt..

 

A Hatalyák Jani számát el tudná küldeni valaki?  Köszi

bobbijones Creative Commons License 2020.11.12 0 0 57956

Honnan tudok letölteni könyvet p38-hoz?

Köszönöm!

Előzmény: R40 (57953)
bobbijones Creative Commons License 2020.11.12 0 0 57955

Hú, köszönöm, kicsit megnyugodtam!

Előzmény: R40 (57953)
discov8 Creative Commons License 2020.11.12 0 0 57954

INTENT Hungária  Sopron

Előzmény: r-75-over (57950)
R40 Creative Commons License 2020.11.12 0 0 57953

Az alapvetően normális, hogy az ABS lámpa világít és nem alszik el azonnal, bár ha tényleg pár száz méter és több fékezés után alszik csak el, akkor azért már lehet valami gond, mert normál esetben kb 10-20m után, bármilyen fékezgetés nélkül is el kell aludnia (a könyv szerint akkor, ha 7 km/h fölé gyorsul az autó). De mindenképp menni kell vele, alló helyzetben nem fog elaludni, szóval azt nézd meg, hogy tényleg ilyen nagy táv kell-e és tényleg kell-e fékezgetni, lehet, hogy anélkül is simán elalszik.

 

A légrugónál az autópálya szint nem választható, csak az alsó, felső és a közpéső, ez normális. Autópálya szintre magától áll be, ha 80 km/h fölött mész, legalább 30 másodpercig, megszakítás nélkül.

 

A magasságállítás nem működik - ill. megszakad - ha bármilyik ajtó nyitva van, vagy nyomod a fékpedált. Ha egyik eset sem áll fenn és mégse történik semmi, akkor valószínűleg valami gond van, bár ilyenkor általában ki szokta írni, hogy EAS FAULT, vagy valami hasonló.

 

 

 

Előzmény: bobbijones (57952)
bobbijones Creative Commons License 2020.11.11 0 0 57952

Sziasztok!

P38 szintszabályzója lenne a kérdésem. Illetve az is. Hiába nyomogatom a választó gombot, csak a legfelsőre és az alatta levőre reagál. Azaz nem reagál, mert nem változik a magassága. Ez normális? A másik kérdés az ABS. Indítás után világít, aztán pár száz méter, illetve jó pár fékezés után elalszik. Mi lehet ennek az oka? Nem gondolom, hogy így kellene működnie...

Köszi a segítséget!

Johnny_Disco Creative Commons License 2020.11.09 0 2 57951

Sziasztok, akkor az ígért információk a november 14-i FAGYHALÁL túra kapcsán:

Mivel pártunk és államunk meghirdette a gyülekezési tilalmat, nem jó, ha sok autó összegyűlik rögtön ott a sarkon, sőt, egyenesen tilos.
A találkozó tehát nem a szokott helyen lesz, hanem annak az új aszfalt útnak az autópályától messze eső végén,
nem pedig az elején, ahol máskor gyülekezni szoktunk.
Tehát nem rögtön ahogy lefordulsz az autópályával párhuzamos útról, és ott, a sarkon, hanem tovább egy 900 métert, az autópályával a hátad mögött.
Egyszer csak véget ér az aszfalt út, na ott.
Oda már nem látnak el a figyelő szemek...

Találkozó időpontja: szombat reggel 9:30 körül/után.
Mivel kis késések szoktak lenni, 10:00 körül fogunk tudni elindulni. Aki sokat késik, ne aggódjon, hanem csörögjön rám.
Telefonszámot ide most nem írok, aki nem ismeri, az email-ben keressen a hét folyamán, az email címem nyilvános.

Benzinkutat nem érintünk az út során, tehát tankoljatok előtte (a találkahelytől 2 km-re keletre, Szada szélén van egy benzinkút).
Mindenki készüljön egész napra étellel, szendviccsel, innivalóval egyéni igényei alapján.
Aki éjszakára is marad, az meleg cuccot, enni-innivalót, alvós felszerelést hozzon, nem szállodában leszünk, hanem szabad ég alatt!
Az esti sütős/főzős program önellátó, mindenki azt eszi, amit hoz/főz, és mindenki dobjon be egy pár hasáb fát a kocsiba, hogy legyen száraz fa a tűzre.
Vasárnap reggel (ha megérjük :) ébredezés, reggeli (önellátó alapon), majd irány haza.
Tányér, pohár, evőeszköz, fejlámpa, szék legyen!
Továbbá: bakancs/túracipő, megfelelő réteges öltözet, esőkabát, meleg ruha, sapka.
Alváshoz sátor, derékalj, hálózsák, takarók, párna, sapka, polifoam/szivacs, stb.

PMR rádiót mindenki hozzon.

Biztos, hogy kihagytam 1-2 dolgot, majd még írom, illetve akinek kérdése van, keressen.
Kutyát, gyereket, asszonyt is lehet hozni!
Mint tudjátok, az ott alvás nem kötelező, sőt, útközben is be lehet csatlakozni, illetve ki lehet válni.
Túra szombaton reggel!

r-75-over Creative Commons License 2020.11.06 0 0 57950

Zalaegerszeghez az sincs közel, de azért szívesen venném ha mail-ben magadnád az elérhetőségét.

Köszönöm előre is.  

Előzmény: discov8 (57943)
Robi Discovery Creative Commons License 2020.11.05 0 0 57949

Freelanderekkel mennyire vagyunk felvértezve információáradat tekintetében?

Ha valaki nem hadihajót akar a sziklás hegyekbe felhúzni, és még csak ablak középig érő sárban sem akar dagasztani, akkor mennyire lehet élhető választás? A barátom, aki nézelődik 4 kerék hajtásos vonalon, nem feltétlenül akar tengelytörő mutatványokat, ellenben közúton is el akar jutni hamar, komfortosan A-ból B-be, családdal. Mennyire tud jó társ lenni egy freelander ha tudomásul vesszük, hogy vannak határai a terepen és azt mondjuk be is tartjuk. Letérni az földútra, néha megmozgatni sárban, porban, de csak amit egy AT gumi kiad. Mennyire lehet így jó? Fenntartási költségek? Melyik motort kell kerülni? Ha egyáltalán kell bármelyiket is. Hajtás mennyire szervizigényes? 

 

Minden infót előre is köszi!

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!