Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 7 órája 0 0 57192

mi a gond?

Előzmény: mandras79 (57191)
mandras79 Creative Commons License 14 órája 0 0 57191
4.6 benzin gáz tulaj keres diagnosztizáláshoz is hozzáértő szervizt.
Kérlek írjatok ide ha van akit ajánlanátok neki
Köszönjük
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2 napja 0 0 57190
légtömegmérö?
Előzmény: gromek77 (57187)
Johnny_Disco Creative Commons License 3 napja 0 0 57189

Sziasztok, Kompi kérésére közlöm a nagy hírt, mely szerint

 

******************************

BÉR 2019. nov. 8-9-10.

******************************

 

Aki érdeklődik, itt jelezze, keresse Kompit, illetve szállást foglaljon magának az Andezit panzióban Macó Lacinál:

 

http://andezithotel.hu/kapcsolat.html

 

Érkezés péntek este, vasárnap hazaballagás.

A program a szokásos: elakadás, tengelytörés, csörlőzés.

Fakultatív program: éjszaka felborulás az autóval az erdőben :)

 

Fontos:

- váltócipőt, papucsot hozzatok, hogy ne hordjuk fel a sarat a panzióba,

- a főépület előtt közlekedni, ott parkolni a sáros autóval erősen kerülendő!

 

Hajrá, találkozzunk ott!

 

élijen Creative Commons License 3 napja 0 0 57188

Na, ha mindenki kérdez, akkor én is: a Td5-nek a műszerfal világítás csatija melyik? A műszerfal hátoldalán lévő bal oldali sok kábelből az egyik, vagy a jobb oldali piros-fekete? 

Illetve: van-e valakinél elfekvő, fölösleges -akár sérült- ráncfelvarrott D2 hűtőrács?  Szétvágni-mókolgatni keresek egyet. 

gromek77 Creative Commons License 3 napja 0 0 57187

Tisztelt Mindenki!

 

Ismételten kérdéssel fordulnék a szakértő kollégákhoz.

Adva van egy RR Classic 3.9 V8 LPG automata járgány, ami sok betegséggel küzdött. (Van még baja, de ez szerintem senkinek sem újdonság…:)

Nem indult, az megoldódott. Volt ott zárlatos lambda-szonda, összeégett kábelköteg, és minden, ami finom. Nem volt egyszerű a megfelelő szakértelemmel, elszántsággal és idővel rendelkező szakembert megtalálni hozzá, de sikerült.

Aztán folyt belőle az olaj, de nagyon. A szívósor-tömítésnél a hátsó bajusz gyakorlatilag nem volt, ömlött az olaj, és körbefolyt szépen. Meg le is, természetesen. És mellesleg falsot szívott valahol.

Az is megoldva.

Most indul, nem folyik az olaj. Beindítás után egy ideig 1.200 körüli az alapjárat, majd leesik 1.000 RPM-re, és ott is marad, Ha az ember „D”-be teszi, leesik 750 környékére – és ezt tartja is, ha a fogyasztókat rákapcsolom – dolgozik az alapjárati motor.  És innen szépen, rántás nélkül meg is indul, és teszi a dolgát a Vas.

Aztán gondol egyet, és leesik a fordulatszám 750 környékre üresen, „D”-ben 5-600 közé megy le. Ott is marad, ha az ember kapcsolgatja a fogyasztókat – tehát továbbra is működik az alapjárati motor.

Aztán úgy dönt a Vas, hogy minden előzetes jel nélkül megáll. Nem elfogy belőle a nafta, és ledadog, hanem egyenletesen jár, majd egyszercsak: megállt. Mint amikor lekapcsolsz valamit.

És ezt benzin és gáz-üzemben is eljátssza, azaz leginkább a gyújtással lehet összefüggésben. (Ja igen, a gáz keverőfejes, régi bevált darab.)

Utána indításra elsőre beröffen, marad az alacsony alapjárat, és megint leáll. És ezt utána végtelenszer elő tudja adni. És azelőtt ilyen tünetet nem produkált.

Volt olyan, hogy a gyújtásmodul érintkezője kissé laza volt, egy idő után felmelegedett, és leállt. Majd kihűlt, és akkor ment tovább, amíg megint fel nem melegedett. Ott a csatlakozók szorosra vételével sikerült ezt a jelenséget megszüntetni. De most nem ez a helyzet, mert egyből beindul, és megy tovább…

Találkozott már valaki hasonlóval?  Van esetleg ötlet, hogy akkor most hova kellene nyúlni? Mert most már kezd kissé idegesíteni, hogy nézegetem a Vasat, valamit mindig sikerül haladni is vele, aztán utána a végeredmény továbbra is az, hogy nem tudom használni.

Pedig szeretném. Arról nem is beszélve, hogy kellene is…

Minden megoldás érdekel, úgyhogy akinek van ötlete, kérem, ne tartsa Magában! :-)

Szép Napot & Minden YOt!

 

Üdw!

 

Gromek

R40 Creative Commons License 4 napja 0 0 57186

Sziasztok!


Csak olvasni szoktam a fórumot, de ha már szóba kerültek a diagnosztikák, kérdeznék is:

 

Az RSW Solutions féle EAS Unlock V4 nevű diaggal kapcsolatban van esetleg valakinek tapasztalata (P38-hoz)? Elvileg ez az ingyenes EAS Unlock fizetős változata és az EAS-en kívül több más rendszerrel is kommunikál (motorvezérlők, BeCM, HEVAC, ABS, stb...), de nem tudom, ténylegesen mennyire lehet jó, nem nagyon találtam róla infókat máshol.

 

https://www.rswsolutions.com/index.php/range-rover-p38a/range-rover-p38a-eas-unlock-v3

 

Előre is köszi!

Gyuri1976 Creative Commons License 5 napja 0 0 57185

Ok. Köszi szépen! Marad a Nanocom evo.. 

LRROV2 Creative Commons License 5 napja 0 0 57184

Sajnos nem jó hozzá. Csak a 2005 utáni autókra van teljeskörűen fejlesztve. Nem szabad megvenned, alig egy két modult ismer fel, a motort pedig nem. A BOSCH Motronic   vezérlőt ismeri (4.0 benzines V8 )

Előzmény: Gyuri1976 (57183)
Gyuri1976 Creative Commons License 5 napja 0 0 57183

Az ICARSOFT LR V2-ről tu e valaki mondani valamit, lehet e használni, a Discovery 2 td5 - höz?? Joval olcsobb mint a Nanocom

Gyuri1976 Creative Commons License 5 napja 0 0 57182

Ok. Köszi!! Esetleg ez a Nanocom tud e vmit kezdeni ezzel az zöld M és S lámpa villogással? 

Vasi71 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 57181
Sziasztok! Van egy 2,5d p38-asom. Az a kérdésem, hogy a szívótorok alján van egy vékony cső, és nem találom hova csatlakozik a másik vége. Ha valaki tudna segíteni megköszönném.
berg450 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 57180

Ha sokkal olcsóbb használtan, akkor vegyél úgy, de szerintem rizikós. Vegyél D2 td5-höz valót és akkor nem kell Unlock code (ami kb 70€).

Magyar nyelvű leírás szerintem nincs, de ha gondolod szívesen segítek az alapokban.

Előzmény: Gyuri1976 (57178)
Gyuri1976 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 57179

Ezek között a Nanocom Evok között van e különbség mert az Ebay-n szokott lenni alig használt is. Olcsobban

Gyuri1976 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 57178

Értem, majd erre a kod letöltésre visszatérünk ha megvettem. Egyébként nehéz megtanúlni kezelni? Lehet e hozzá magyar nyelvű kezelést letölteni vhonnan?? 

berg450 Creative Commons License 2019.10.10 0 0 57177

Nekem nanocom evo van kb 2 eve. A forgalmazo honlapjan egyertelmuen kivalaszthatod melyik kell a td5 hoz. Egyebkent a hardware univerzalis a tipus szerinti unlock kodot kell hozza megvenni.

Előzmény: Gyuri1976 (57175)
Robi Discovery Creative Commons License 2019.10.10 0 0 57176

Köszi!

Ez árban nagyon jó.

Minőségileg tudunk ellenvéleményt?

Ez a műanyag cső ez komoly? ez bírja tartósan a nagy nyomást, és a forró olajnak ellenáll? 

 

 

Előzmény: b_nagy (57172)
Gyuri1976 Creative Commons License 2019.10.10 0 0 57175

Sziasztok! Tudna e valaki segíteni, discovery 2 td5 - höz milyen diagnosztikát vegyek, ti melyiket javasoljátok? A Nanocomot irják, hogy az jó, de melyik fajta jo a dieselhez? Vagy esetleg van e vmilyen másik fajta, ami sokat tud? Esetleg vkinek eladó?

Gyuri1976 Creative Commons License 2019.10.10 0 0 57174

Sztem ez amit felraktak itt vki, az a Jaguàr nyomásmérő óra többet ér!! 

Gyuri1976 Creative Commons License 2019.10.10 0 0 57173

Több fajta nyomásmérő van az mtz olajnyomâsmérőben is, nekem a régi mtz-ben, külön voltak az órák, abbol a gyári Belarus még jo de van több fajta utángyártottt is. Ebben ami most van, egy ujjabb tipusú mtz már egy nagy órában van minden, kétszer cseréltem már ki mert hol ez hol az megadta magát. Àt is alakitottuk a régi, hagyomànyos órákra. A Belarus tipusura, nincs vele gond! 

b_nagy Creative Commons License 2019.10.10 0 0 57172
Robi Discovery Creative Commons License 2019.10.09 0 0 57171

Annyit segíts már még, hogy az MTZ óra milyen értelemben pontatlan. 

Maga az érték hamis, amit mutat, vagy úgy általában ide-oda ingadozva egyszer többet, máskor kevesebbet mutat mint a valós érték?

Előzmény: Gyuri1976 (57167)
Robi Discovery Creative Commons License 2019.10.08 0 0 57170

És az jó, ha műanyag a cső?

 

Előzmény: vm_motor (57168)
Robi Discovery Creative Commons License 2019.10.08 0 0 57169

Köszi, hogy mondod. Nem tudtam, hogy annyira pontatlan.

Akkor nézek más dolgot. Kár, mert az MTZ óra elég olcsó lett volna :)

 

 

Előzmény: Gyuri1976 (57167)
vm_motor Creative Commons License 2019.10.08 0 0 57168

A Smith-hez gyárilag mü.ag. cső van, 5-s.

 

Előzmény: Robi Discovery (57166)
Gyuri1976 Creative Commons License 2019.10.08 0 0 57167

Nekem van itthon Mtz, volt régi fajta most az ujjabb van, annak az olaj nyomásmérő óráját nem tenném bele egy kocsiba. Pontatlan, meg szar mind. 

Robi Discovery Creative Commons License 2019.10.07 0 0 57166

Szia! 

 

Nincs ellenemre a mechanikus mérő sem. Jópofa lenne egy MTZ olajnyomásmérő :)

Csak azt nem tudom,, a fülkében hogyan kellene értelmesen bevezetni. Gondolom T elág a szűrőnél, és valami rézcső az órához. Talán fékcső? Nem lesz ez túl távol? Nem ad valótlan értéket?

 

Elektromossal van saját tapasztalat? VDO-ra gondoltam én is, de elég húzós árban van. Az olcsóbbak ennyire gagyik? 

 

Előzmény: b_nagy (57165)
b_nagy Creative Commons License 2019.10.07 0 0 57165

Ha nem akarod magadat nagyon szivatni akkor vagy mechanikus olajnyomásmérőt teszel, vagy márkás elektromos jeladósat pl VDO.

A gagyi olajnyomásmérő jeladók meleg hatására hülyeséget mutatnak, és feleslegesen fognak ijesztgetni. Általában melegen alacsony olajnyomást jeleznek.

Előzmény: Robi Discovery (57164)
Robi Discovery Creative Commons License 2019.10.06 0 0 57164

Sziasztok!

 

D1, 300tdi-ben hova érdemes kiegészítő olajnyomás mérő műszert bekötni? 

 

A visszajelző lámpa működéséről tudtok pontosabb infót? Milyen nyomás értéknél villan fel? Egy gomba adja a jelet? A szűrő tetején lévő? Ide érdemes egy elágazást tenni a plusz műszernek, vagy van jobb helyen magasabb ponton?

 

Köszi!

 

Gyuri1976 Creative Commons License 2019.10.06 0 0 57163

Igy igaz, csak akkor töröl ha bekpcsolva va az első ablaktörlő 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!