Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

korzo Creative Commons License 1 napja 0 0 58389

Azt meg nem mondom, mert a Disco2 alapvetően tekercsrugós, talán mintha hátul lett volna benne valami kisegítő/szintező(?) légrugó, de ezzel tényleg nem vagyok képben.
A Disco3-ból tulajdonképpen mind légrugós, bár létezett belőle gyári tekercsrugós is elhanyagagolható mennyiségben. Mifelénk talán csak a fullfapad kivitelben (Dél-Afrikában akár a HSE is) lehetett olyan, meg a "teherautó" változatokban. Szóval szinte kizárt, hogy olyan jöjjön veled szembe. Esetleg olyan, amivel nem boldogultak és átalakították (van hozzá átépítő készlet az angoloknál)

Előzmény: Csacsiterelő (58388)
Csacsiterelő Creative Commons License 1 napja 0 0 58388

Discovery 2 letezett gyarilag legrugo nelkul? 

Ha nem akkor milyen lehetosegek vannak hagyomanyos sprialrugossa alakitani?

korzo Creative Commons License 4 napja 0 0 58387

Műszaki szempontból a Defi110 TD5 kb ugyanaz, mint a Disco2 TD5, csak a Dizsin nagyságrendileg komfortosabb a bódé.
Amennyire tudom, a D1-ben a csomagtér padlólemez környéke fogy el a leghamarabb, a D2-ben meg a hátsó váznyúlvány. A D2-nek már vékonyabb anyagból van az alváza, azt viszont nem tudom, hogy a Definél is meglépték-e ezt.
De hátha jön valaki, aki képben van ezekkel.

Előzmény: Csacsiterelő (58386)
Csacsiterelő Creative Commons License 4 napja 0 0 58386

A fenebe ezekkel a rozsdasodasokkal. A leginkabb ezt kerulnem. 

Mik a gyenge pontok az 1es 2es Discon ahol leginkabb rozsdasodik? 

 

Egy idoben hasznaltam egy 110es Defendert, el lehetett vele gurulni. De ez tan mar az erosebbik dizel volt, a TD5. 

Aztan egy szivo dizel Puch lett helyette, nah ha valami akkoz az lomha volt, de nagyon! 

Előzmény: korzo (58385)
korzo Creative Commons License 4 napja 0 0 58385

Megint kihagytam egy szót... :-( szóval a legnagyobb "baj" a rozsda.
a D1 300TDi a legmegbízhatóbb "traktor" mind között. Csak hát nem erős, olyan 110 körül van a kényelmes max utazója.

Előzmény: korzo (58384)
korzo Creative Commons License 4 napja 0 0 58384

Bocsi, megzavart a 2,7. Én az eggyel fiatalabb Discoverykről írtam (D3-4), amire meg te gondolsz az a D1/D2.

Azokban nem vagyok otthon, de elég jól szerelhetőek, a D2 TD5 még akár elég erősnek is nevezhető.

Azokkal a legnagyobb a rozsda (a többi megoldható), a D1-nek a bódéja rohad nagyon, a D2-nek meg az alváza...

Előzmény: Csacsiterelő (58382)
Bmrenault Creative Commons License 4 napja 0 0 58383

Saját vélemény, azok fentarthatoság szempontból jobbak.

Már a 2 es discók.

 

Előzmény: Csacsiterelő (58382)
Csacsiterelő Creative Commons License 4 napja 0 0 58382

Amiket en nezek Discovery 1es es 2es, azokban is van fotengelytoros motor? Marmint a 2.5 dizelben. 

Talan meg a 2esbol is csak a facelift elotti ami erdekes lehet, szoval 2002ig. 

A regebbi 113loeros 2.5 dizelnek vannak problemai? 

Szerelos dolgokat megoldom magam. 

Előzmény: korzo (58379)
Csacsiterelő Creative Commons License 4 napja 0 0 58381

A merci motor meg a valto az szimpatikus, jo lenne az az 5sebesseges automata. A tobbi resze meg passz, szamomra, nem tudom. Hajtasarol azt hallom nem tul jo terepen. Amugy emelik a 2.7est is, kardant kell alakitani rajta. 

 

Discoverybol meg nem egeszen tiszta hogy pontosan melyik evjarat es valtozat amit keresek. Ugyanis olvastam, hogy talan a 2000res evek kornyeken volt ami mar fekezgette a kerekeket aztan kivettek es lett osztomu zar, vagy forditva, nah ez nem vilagos meg. De a lenyeg hogy szeretnem elkerulni a kerekfekezgetos valtozatot, es az isztomu zar meg kene bele, legalabb. 

Valaki tudja ezt pontosan hogyan is van? 

 

Szoval szimpatikusabb a Discovery, es ez nyilvan manualis valtos lenne. 

A ket ajtos Discovery kasztnija ugyanakkora mint a negy ajtose? 

Előzmény: Bmrenault (58378)
korzo Creative Commons License 4 napja 0 0 58380

A motor 1-4millió, attól függően, hogy zsákbamacska bontott, vagy gyári új. A javítás a legtöbbek szerint felejtős, bár van egy(-két) angol cég aki már ráállt. De akkor posta oda-vissza és harc a vámosokkal. És megbízhatósági tapasztalat még nincs.


Légrugó: kompresszor valami 140ezer (nem nagyon javítható), a vezérlőszelepek egy 10ezer forintos készletből felújíthatóak, a rugós tagok meg talán 80-100ezer/db körül járhatnak most, lengéscsillapítóval együtt (lehetne külön csak a "zsákot" is cserélni, de mire az ereszteni kezd, bőven cserés lesz a lengécsillapító is)
Persze az árakat régen néztem, de nagyságrendileg stimmelhetnek.

Előzmény: Pablohunter (58376)
korzo Creative Commons License 4 napja 0 0 58379

A Merci motor a dugót lyukasztja (meg az elektromos része döglődős), a LR (Ford) motorja meg a főtengelyt töri.

Jeepben csak utaztam, de kizárt, hogy bármilyen használati szempontból jobb tudna lenni a Discoverynél (tereptudás, utazás, zaj, kényelem stb). A javíthatóság már más kérdés. Az amerikai/osztrák talán könnyebben szerelhető (bár ott is hallok szívásokat), a Discóhoz érteni kell, és az összetettsége és a borzasztó szűkre szabott "helyei" miatt a szerelők 90%-a be se engedi az udvarra XD

Előzmény: Csacsiterelő (58377)
Bmrenault Creative Commons License 4 napja 0 0 58378

Jeep 2.7 merci a 2.7 landy meg psa 

Jeepet nem lehet jól emelni, automata csak.

Nekem nem tetszett terepen. Viszont legós a legtöbb cucc rajta.

Landym meg nem volt.

Előzmény: Csacsiterelő (58377)
Csacsiterelő Creative Commons License 4 napja 0 0 58377

Sziasztok! 

 

Discoveryket nezegetek, 2004ig dizelt, meg Grand Cherokeet azt is dizelt 2.7est. 

 

Szerintetek milyen lenyeges kulonbseg vagy hasonlosag van a ket.auto kozott? Terepen boldogulas, alkatresz beszerzes, hibak... 

 

Hobbira kellene, turazgatni a termeszetben, pecazashoz.. 

 

Pablohunter Creative Commons License 2022.06.25 0 0 58376

Szia!

 

Várhatóan mennyi lesz a főtengely törés?

 

Ha komplett légrugó szettet kellene venni az mennyi lenne?

Előzmény: begformoney (58369)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2022.06.23 0 0 58375

pontosan

Előzmény: korzo (58371)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2022.06.23 0 0 58374

ebben a kocsiban csak a kipufogoban van legalabb ot kulonbozo szenzor, pedig nem is V motor. Alapos diagnosztika, elo adatok kiertekelese az elso es legfontosabb.

Előzmény: MixAttila (58372)
korzo Creative Commons License 2022.06.21 0 0 58373

Többek között pl.: http://www.landyservice.net

Előzmény: MixAttila (58372)
MixAttila Creative Commons License 2022.06.21 0 0 58372

Sziasztok!

 

Új vagyok itt! Van egy Land Rover Discovery Sport-unk, amit jó lenne szervizelni (motor check lámpa ég, volt légtömegmérő csere, továbbra is ugyanúgy ég a lámpa) + szokásos szervizeléses dolgok..

 

Eddig szakszervizbe vittem, kérdésem tudtok-e ajánlani normális hozzáértő szakit Bp-en!?

 

Köszönettel...

Attila

korzo Creative Commons License 2022.06.19 0 0 58371

Vegyél V8 dízelt, a légrugótól meg nem kell félni.

Előzmény: KisJ02 (58370)
KisJ02 Creative Commons License 2022.06.19 0 0 58370

Szia!

Köszönöm szépen a gyors és korrekt választ! 

 

Igazából amiket most felsoroltál azt összes hasonló kaliberű autónál jelentkezhet. (Jelenleg egy 2004-es X5-öt hajtok, a gumizása annak is hasonló árban van, és szerintem a többi dolog is. Viszont ha normálisan karban van tartva és nem a legolcsóbbat veszed meg akkor lehet szép példányokat ezekből az autókból is kifogni.)

 

Azt esetleg meg tudnád mondani, hogy van-e olyan range ami nem légrugós.?! (Amikor az x5-öt vettem akkor is ez volt az egyetlen kritérium...)

 

Illetve ha választhatnál, te milyen motorral vennéd? Oké értem, hogy most 2.7-ed van de nem bántad meg? Így utólag nem lett volna jobb ha mondjuk a 3.6-ost veszed? Vagy azoknál is lehetséges a főtengely törés? Melyik a legmegbízhatóbb motor ezeknél?

 

Ha van esetleg bármi használható, link,forum, facebook csoport ahol több infó van azt megköszönném ha elküldöd!

 

Előre is köszönöm! 

További szép napot! :)

 

 

 

Előzmény: begformoney (58369)
begformoney Creative Commons License 2022.06.18 0 1 58369

Szia.

Az élmény nagy lesz! Imádni fogod a kocsit ! De azért sajnos költségek is lesznek. Nekem kb így néz ki az elmúlt két év. 2.7v6 range Rover Sport l320.

4db gumi 220 amiből kettöt megint cserélni kell. Olajcsere magymnak megcsinálva 25-30e Ft / alkalom. Kb 8-10e cserélni kell. 50-60 ezret mentem el. Bal első ajtózár 25e Ft. Vezérlés+ olaj szivattyú+ vízpumpa+ ékszíj+ pár apró dolog 440eft. EGR dugozás le programozás kb 80e . Túlfolyó tartály csere osztomű olajcsere + valami apróság 76e Ft . Váltó olaj+ szűrő csere 90eft.Difi szimering 2700 ft . Így hirtelen ennyi. És most eltört a főtengely....

Lehet hogy Nagy meg lett hajtva...

Egyébként nagyon szeretem.... Még így is.... Légrugó is szarakodott több helyen kompresszort akartak cserélni landyba ingyen megoldották...

Víz volt benne vagy valami... 

Ja és két légrugó..... Kb ennyi...

 

 

 

Előzmény: KisJ02 (58367)
KisJ02 Creative Commons License 2022.06.17 0 0 58368

Előzmény: KisJ02 (58367)
KisJ02 Creative Commons License 2022.06.17 0 0 58367

Sziasztok!

 

Egy 2010-es Range Rover Sport vásárlás előtt állok és szeretnék információt és véleményeket gyűjteni ?! Kinek milyen tapasztalata van erről a szériáról? 

Melyik motor a legmegbízhatóbb? Látom, hogy kapható 2.7, 3.0. illetve 3,6 os motorral...

Illetve még annyi kérdésem lenne, hogy kapható ez a széria légrugó nélkül mert kicsit tartok tőle.

 

(Ui: nem vagyok egy autó szerelő és nem értek az autókhoz, ezért kérlek ne nézzetek hülyének. A neten próbálok olvasgatni de nem sok mindent találok.) 

 

discov8 Creative Commons License 2022.06.14 0 1 58366

Tanulság ? Mi volt ?

Előzmény: zöldvas (58365)
zöldvas Creative Commons License 2022.06.08 0 0 58365

Megoldva.

Előzmény: zöldvas (58364)
zöldvas Creative Commons License 2022.06.07 0 0 58364

A holtjáték jó lett, viszont a riasztó megbolondult. Le kellett ugye venni az akkusarut, azóta nem talál magára. D I. gyári riasztó.

 

Ajtók távirányítóval becsuk, ha jó, csak az index villan hármat.

 

Most inkább dudál kettőt, mint amikor nincs bezárva valamelyik ajtó, pedig minden be van zárva.

 

Volt, hogy a riadalom keltő is bekapcsolt egy idő után.

 

Röviden: bezárom az összes ajtót, mégis úgy érzékeli, mintha nyitva lenne valami.

 

Hol a hiba?

 

Előzmény: discov8 (58363)
discov8 Creative Commons License 2022.06.03 0 0 58363

Mint írtam : át kell forgatni !

Előzmény: élijen (58362)
élijen Creative Commons License 2022.06.03 0 0 58362

Na, pont a az a minimális esély sem kell egy kanyargós úton :) 

Előzmény: discov8 (58359)
Zbi land r sport Creative Commons License 2022.06.03 0 0 58361

Hello! Range Rover sport l320 2007 2.7 diesel (automata) autómon tolatás közben ha féket benyomom és megállok az autó lefullad, olyan mintha nem emelne el a kuplung ... volt már valakinek ilyen hibája?

zöldvas Creative Commons License 2022.06.03 0 0 58360

Köszönöm, nyomon vagyok!

Állítottam, nem lett tökéletes. Van egy pont, ahol megszorul. Át lehet tekerni, de ez így nem lesz jó. Próbálkozom.

 

Előzmény: discov8 (58359)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!