Keresés

Részletes keresés

nobivoj Creative Commons License 2015.07.09 0 0 2247

Sziasztok! Csináltam egy FB csoportot terhességi cukorbetegség címmel, mert friss fórumot nem találtam a témában...Ha valaki még idetévedne rajtam kívül, és szeretne beszélgetni, jöjjön ide: https://www.facebook.com/groups/1452612328374077/

ancsi1015 Creative Commons License 2012.02.28 -1 0 2246

Kedves Anyukák!
Végzős szülésznő hallgató vagyok. A szakdolgozatom most írom, amihez a segítségeteket szeretném kérni, az alábbi kérdőív kitöltésével. Nagyon fontos lenne!
Csak néhány perc és teljesen névtelen.
Válaszotokat előre is köszönöm!

 

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dENycS1wLWloeTQ5U2xrZmo2Qll0NVE6MQ#gid=0

 

Shiro Creative Commons License 2011.12.13 0 0 2245

Én nagyon sokszor fagyasztok zsemlét, kiflit, kenyeret. Szinte mindig van a fagyasztóban, így nem jövök zavarba, ha egy utolsó csücsök van csak otthon és beesik valaki vacsoratájban :o))

 

Simán kiveszem a fagyasztóból és vagy szobahőmérsékleten hagyom kiengedni (max 1-2 óra pl. 1/4 kg kenyér) vagy beteszem a mikróba a legkisebb fokozatra és néhány perc, negyed óra, attól függ, hogy mennyit és mit teszek bele. Rögtön kiolvadás után, még melegen a legfinomabb :o)))... arra viszont vigyázni kell, hogy ez a pékáru ilyenkor sokkal hamarabb kiszárad ... néhány óra után már nem finom.

 

Ha jól emlékszem pont A. Dr. küldött el sütizni engem is ;o))

 

Nekem is volt ám listám. Állítom, hogy amíg terhes voltam, azalatt játszották az összes édességreklámot :o) az egyik legjobb barátnőm megkérdezte, mikor jött látogatóba, hogy mit hozzon... egyetlen vágyam volt az ásványvizen kívül: egy óriási mandulás magnum!!! megkaptam... még most is érzem az ízét :o)

 

s.

Előzmény: sensitive (2241)
Boribon Creative Commons License 2011.12.13 0 0 2244