A Wizzairről pár éve azt olvastam, hogy olyan utazóközönséget céloz meg, aki kevéssé tudja érvényesíteni az érdekeit, mert nem kimondottan utas barát a cég. Akkor furcsállottam, most már saját példáim vannak rá…
3 éve lefoglaltam náluk egy családi nyaralást, de nem tudtunk elutazni és módosítani akartam – megfizetve a módosítási díjat, ami nem volt kevés, 70,000Ft – jövő nyári időpontra a jegyeket. A wizzair nem engedte, mondván, hogy akkorra még nincs jegy és időpont. Foglaljak egy időpontra, amikorra van jegy, mondták és fizessek 70,000Ft-ot, majd ha van az általam választott időpontra jegy, módosítsak megint és fizessek 70,000Ft-ot ismét. Természetesen nem fogadtam el. Mondtam, semmi gond, váltsák creditre a befizetett összeget a módosítási díj fejében és akkor megveszem abból a jegyet, amikor megvan a jövő évi menetrend. Nem engedték, hiába érveltem, hogy sehol nincs a policyben benne, hogy csak akkorra módosíthatok, amikorra már megvan a menetrend. Be is pereltem őket. Amint megjött az első tárgyalási értesítő, azonnal küldte a wizzair a levelet, hogy mégis inkább elfogadják a kérésemet és creditre váltják a befizetett pénzt és a módosítási díjat sem kell befizetnem…
Most pedig az történt, hogy meghírdettek egy 20% kedvezmény napot, azaz ha akkor veszek jegyet, annyival olcsóbb a jegy. Nos, este akartam jegyet venni a jövő nyári utazáshoz, de a rendszer be sem engedett a webirodába, de ha mégis, akkor a foglalás soha nem futott le, csak „homokórázott”. Ez ment éjszakába nyúlóan órákon át….. Másnap reggel gond nélkül be tudtam lépni a webirodába és tudtam foglalást kezdeményezni.
Másnap megírtam a panaszlevelet a Wizzairnak, hogy mi történt és mivel az ő hibájukból nem ment a foglalás, kértem hogy biztosítsanak egy 20%-os kupont a következő foglalásomhoz. Nem hogy kupont nem biztosítottak, de a 10 nap alatt a 3 példányban elküldött levelemre még csak nem is válaszoltak... Hát ennyit a wizarről, nagyon észnél kell velük lenni.
A WIZZAIR UTASAINAK BŐRÖNDJEIT A BUDPORT ALKALMAZOTTAI VIZSGÁLJÁK MEG KÖZVETLENÜL A BESZÁLLÓKÁRTYA ELLENŐRZÉSE ELŐTT A FÖLDSZINTEN.
AMI A WIZZAIR ALKALMAZOTTAINAK A KÉZIPOGGYÁSZ TEKINTETÉBEN AZ EMELETEN SMALL, AZ A BUDPORT KFT. ALKALMAZOTTAINAK A FÖLDSZINTEN MÁR LARGE !
A BUDPORT ELFELEJTI FELTÜNTETNI AZ ALÁBBIAKAT:
1./ NINCS PÉNZKEZELÉSI JOGOSULTSÁGUK AZ ALKALMAZOTTAIKNAK, TEHÁT PÉNZT SEM FOGADHATNÁNAK EL!!!!
2./ AZ ELŐBBI OKBÓL EREDŐEN VÁLTÓPÉNZ SINCS NÁLUK, TEHÁT VISSZAADNI NEM TUDNAK, DE A NYUGTÁRA ÉS EGY CSAK A WIZZAIR LOGÓVAL ELLÁTOTT PAPÍRRA ANNYIT ÍRNAK, AMENNYIT FIZETNED KELLENE ! HA SZERETNÉD A VISSZAJÁRÓT, ÉS A NYUGTA HELYETT A SZÁMLÁT, AKKOR LEKÉSED A GÉPET, HA "LENYELED A VESZTESÉGED " UTAZHATSZ!
3./ AZ ÖSSZEGET EURÓBAN HATÁROZZÁK MEG, DE HA FORINTBAN FIZETSZ, NEM TÜNTETIK FEL AZ ENYHÉN PIMASZ ÁRFOLYAMUKAT ! ( AMIKOR A KÖZÉPÁRFOLYAM 302, AKKOR AZ NÁLUK KÖZEL 320 FT.-OT JELENT !)
4./ EURÓPA EGY MÁSIK SZEGLETÉBEN UGYANAZ A KÉT KÉZIPOGGYÁSZ SMALL MINŐSÍTÉST KAPOTT, ÉS ILYEN LENYÚLÓS CÉGNEK SE HÍRE, SE HAMVA NINCS !
5./ KÉRDÉSKÉNT FELMERÜLHET, KAPTAK-E FELMENTÉST A PÉNZTÁRGÉP HASZNÁLATA ALÓL, HA EGYÁLTALÁN KÉRTEK, S A SZIGORÚ SZÁMADÁSI BIZONYLATOK ALAPJÁN HOGYAN SZÁMOLNAK EL, HA TÖBBEKNEK NEM AD VISSZA ?
MINDEZ, 6 RENDŐR SZEME LÁTTÁRA...NEKIK IS KIKEREKEDETT A SZEMÜK !!!!
WizzAir vasárnap este Dubai-Budapest. Másfél órás késéssel éjjel 2-kor itt a gép, jönnek a csomagok. Még vagy huszan várnak a csomagjukra amikor egyszerre megáll a szalag és egy ferihegyi alkalmazott kihirdeti: több csomag nem jött a mai géppel. Erős ellenszéllel kellett számolni, így a szokásosnál több üzemanyagot kellett tankolni, tehát keveseb csomagot tudott a gép hozni (kb 75 % volt a telítettség). Tessék bejelentkezni az elveszett csomagoknál, a holnapi géppel hozzák a többit, mindenkinek házhoz szállítják. Ez így is történt, vasárnap éjjel helyett kedd déltájt meg is jött a csomag.
Állítólag ez nem egyedi eset, amikor ellenszél van (elég gyakran van), mindig lemarad a csomagok egy része.
Hallottatok már ilyenről? Megteheti ezt a légitársaság minden további nélkül??
A hozzáállásuk az utashoz: amikor fiztesz jó vagy, de after salesben... 4 órás késés után kártérítés megtagadás, ügyvéd kioktatás ilyenek. Nem mennék bele, bírósági szakaszban vagyunk már, de az a drukk imidzs, hogy minden ügyfelet imádnak, mindenkit szeretnek HAZUGSÁG.
Blue1 operates 9 Avro RJ and 3 MD90 aircraft. Blue1 Flight Operations Department currently employs more than 130 pilots based in Helsinki.
We are now accepting applications for our Pilot recruitment process.
Requirements: · CPL(A) or ATPL(A) · IR(A) rating · ME(A) rating · ATPL(A) theory · MCC training (practical + theoretical) · Valid JAR-FCL Class 1 medical certificate (in addition to JAR-FCL standards, no special diets accepted) · The applicant must be able to communicate in English and in either Finnish or Swedish
Teljesen vegyes. Azt többen is megemlítik, hogy azért szoktak késni. Másik topikba láttam írtad, hogy Párizsból kellene jegy. Onnan inkább a SkyEurope-ot javaslom, ők Orly-ra járnak. Most van elég jó akciójuk. Érdemes egyirányú jegyet venni kétszer, úgy olcsóbban meg lehet úszni.
Ilyet nem lehet kijelenteni egyikre sem. Hol ez-hol az. Én általában minden eshetőséget számba veszek és az alapján döntök. Érdemes megnézni a ryanair BRNO-ból és GRAZ-ból induló járatait is, mert pl. BRNO-ba 5-6 ezer forintért el lehet jutni és a ryanair gyakran rukkol elő filléres akciókat. Ha megmondod hová és mikor szeretnél utazni, akkor segitek utánanézni.