Letöltöd a Torque nevű progit az okostelódra, blútúton összebarátkoztatod őket és van diagod! A műhelyek meg elmehetnek az anyjukba az 50.000-es diag ajánlatukkal!
Ilyened lesz például:
Nézhetsz légtömeg adatokat, akkufeszt, sok okos dolgot. Egy kicsi befektetéssel elkerülöd a találgatós szerelőket, akik a te zsebedre cserélnek például légtömegmérőt. Minden hozzá nem értő mester első dolga, hogy azt kicserélteti veled, aztán széttárja a karját.
Ha a kocsi valamilyen hibat diagnosztizal magaban (ilyen a FAP szuro hibaja is ), a motordiagnosztikai lampa kigyullad es a motor "vedett" modba kapcsol, a turbo alacsony nyomassal uzemel csak es a motor 3000 rpm-nel leszabalyoz, annak vedelmeben. Sajnos a hiba pontos felderiteseert diagnosztikara lesz szukseged.
Levettem az akksit fel napra, utana probaltam a pozitiv polust testpotencialra vinni egy vezetekkel, bar nem ertem ennek mi a haszna, ha alapbol ki vannak iktatva az aramforrasok (akksi kikotve, generator nem megy). Sajnos mindket modszer eredmenytelen maradt szamomra, az oran kivul minden mas beallitas (trip computer, radiocsatornak) megmaradtak, igy az olajkijelzes meg mindig nincs.
Mi lehet???nem rég volt légtömegmérő csere diagon azt olvasták ki,de utana mindha a turbó nem működne nem huz nem ugrik nagyon lassan gyorsulm és amig felveszi a tempót elég rendesen kajál akár 12 l 1.6 hdi.a részecskeszűrője az végleg meg van szűntetve.lehet az egr szelep bekormolódott????valakinek ötlet???
Segítséget kérnék.Peugeot 407 sw 2.7 hdi 2007 es évjárat.Valszeg tele van a FAP szűrője(írja is hogy már eldugult-- Partikelfilter Verstopft ),DE csinálhat -e olyat ,hogy motor indul ,de motorvédelem miatt nem mennek a turbók?(most lehet hülyeséget írtam..)
Nincs módom diagra....azt ne kérjétek.Mi más csinálhatja ezt még ?
Ez egy eladó autó,amiről szó van ,érdemes ezen elgondolkodni,mint lehetséges vételt?
Próbáld meg az aku sarut levenni,nem biuztos ,hogy hejre áll de egy próbát megér.mind két sarut vedd le és egy rövid drtóttal hidáld át vagyis közsd össze ne érincsd hanem közd nekem volt még annó a c5 nél hiba és elfelejtette.
Sziasztok, egy fura problemam van a most vasarolt sw-mel. Gyujtas raadasakor a muszerfali kijelzo nem mutatja az olajellenorzes eredmenyet es a szervizig hatralevo tavot. Gyanitom, a szoftver zavarodott ossze, lehetseges valahogy kiresetelni?
405 GRX-hez megoldódott a kocsi problémája? Mivolt a gond? 3-om hónapja nemjönnek rá miért hagy ki egy hengernél a gyújtás. Valakinek esetleg ötlete? Előreis köszi.
CIMBI 87 -hez Lenne az a kérésem ha megtennéd,hogy felhívsz mert az én macskámis dadog hidegen és nem ajánlják szegedi peugeotnál a szoftverezést. csak pár kérdésem lenne. a számom +36205557710 előreis köszönöm.
Köszönöm a választ, közben kiderült,hogy nem megy egy henger, a porlasztó ment tönkre, ezért rángatózott a motor. Sajnos nem lesz olcsó. Még megpróbálom,hátha fel lehet újítani...
Sajna a mostani kijelzőm nem éppen erre a vidékre lett gyártva,Szibériát jobban bírná!22fok-ig rendben,aztán off és eljő a fekete halál.Tehát a szokásos elmosódásos pixelhiba. :-(
kihasználtság miatt eladóvá vált a családi 407SW-nk. Aki ismer, ismeri a kocsit is, aki nem, ismeri Ecseri Zolit, ő felügyelte folyamatosan.
Még sehol nem hirdetem, gondoltam ez lesz az első hely, ahol bedobom, kit hoz lázba egyátalán.
Főbb paraméterek:
2006.6
2.0Hdi RHR AT
196.700km (2 év alatt kb 3000 km ment bele, azóta van másik, uilyen méretű, ez meg kihasználatlan).
190.000-nél teljes vezérlés csere
190.000-nél váltócsere, számlával igazolt szuper váltó benne (3k összesen :()
2 éve elütöttem egy Corsát, minden kicserélve rajta, de a lufik nyíltak, le kell bőrözni az anyósülés légzsákját. Zoli csinálta akkor is, leinfozható. Donor Moó-tól.
Hamarosan új, számlás, gyári kulcs érkezik hozzá, onnantól vihető.
Ha kell valakinek így, ahogy van, lehet. Ha senkit nem érdekel, akkor megcsináltatom az esztétikát, és felteszem nyilvános portálra (hasznaltauto.hu). Persze akkor se lesz hölgy, első tulajdonos, törésmentes :).
Hivatalosan diagozva mindig, és ezt bárki meg is teheti, ha ránéz :).
A fékpedálnál vagy a kuplungpedálnál (ha van) a berakott utólagos kapcsoló mozdult ki a helyéről, úgy veszi, mintha fékeznél vagy váltanál és ezért nem engedi bekapcsolni a tempomatot. 90%.
Szerintetek mi lehet az oka a kocsi következő viselkedésének:
Gáz adasnal kiirta hogy abgassystem defekt, és nem működik a turbó, valamint a tempomat. A motor alap helyzetben is rángatozik, majdnem kiugrik a helyéről, valamint pöfög mint egy traktor. A szervizzel kések, már 15ezer km van az utolsó olaj és szűrő csere óta. A kocsi 2004es 2.0 dízel.