Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csocsoindex Creative Commons License 2004.05.21 0 0 18
ahoy mindenkinek.. nah mar kezdodik a japan vs amcsi okossag..en annyit mondok hogy a nemet v12 a legjobb es akkor nyertem:)))
nah amugy en nemtudtam hogy tuningolva van az auto.. ami szamomra nevetseges volt az az hogy negyedmilla merfold utan ugyan annyi ero legyen egy autoban... hat ez kicsit eros... persze ha tudtam volna hogy tuningolva van az auto akkor oke.. de ha azota natural az auto akkor .. nah mindegy remelem ertitek:)) amugy meg hagyjuk mar ezt ez a jobb az a jobb dolgot..sajnos egyikotoknek sincs es sajna nekem se egy ketszeres erejere novelt tuningauto..szal hagyjuk azt hogy mi meddig el... a lenyeg hogy van egy kiskolok es szeretne egy integrat mert neki ez jon be ez van..ezert nem kene kiokoskodni a japan vs v8 harcot:)))
melyitoknek volt 195 lovas kocsija tizenakarhany evesen?? egyikotoknek se szerintem... szal az a 195 lovas integra igenis eleg komoly.. es 300 lovassa avanzsalni se nehez.... de akkor is supra roxx!!! ami alap 320 lo..es szerintem az is boven eleg.... nemhogy meg 600-800 ra tuningolni.. huhh.. nah mindegy...

ja amugy meg ennyit hogy az autoinkkal nem az a baj hogy nem v8.... hanem sok minden amit ugyanugy belepakolnak egy v8 as autoba... pl benzinpumpa ( nekem ezt kellett cserelni parhete.. ) azota megint szaraxik az autom:((( 93 as ford... :( a 84 es mercim jobban birta.....

BoRó Creative Commons License 2004.05.21 0 0 17
Kedves Mother Trucker!

Tudom, hogy sokkal többet is ki lehetett volna hozni a Bonnyból, de ehhez még nem kellett komolyabban hozzányúlni. Meg aztán kemény menetekre van másik. :-)

Kedves csocso!

Legutóbb egy tizeddel mentem negyed mérföldön rosszabbat, mint a tuning előtt. :-) Azt kellene megértened, hogy ez nem egy fűnyírómotor, ezért "valamivel" nagyobb a várható futásteljesítménye is egy Integraénál. Egyébként már több, mint 1 millió kilométert vezettem, ebből kb. 800 ezret amerikai autókba tettem bele, 200-at egy 2.0 literes turbós, tuningolt japánba, úgyhogy Veled ellentétben van "némi" összehasonlítási alapom...

A magam részéről befejeztem, éljenek a hosszú élettartamú, 300 lóerő fölé tuningolt Integrak! :-)

Boró

Mother Trucker Creative Commons License 2004.05.21 0 0 16
Valszeg azért, mert alapfokú. :) De ezt nem csak ö irja le. Ha jól emlékszem, elöször a müszaki vizsgára készülésnél találkoztam ezzel.
Előzmény: avantage (15)
avantage Creative Commons License 2004.05.21 0 0 15
>de az szinte szórol-szóra azt írja amit én.

Vajon miert?

Előzmény: Mother Trucker (14)
Mother Trucker Creative Commons License 2004.05.21 0 0 14
Hát, most hirtelen csak Ternai Zoltán enyhén antik illatú könyvét találtam a kezem ügyében, ami európai, de az szinte szórol-szóra azt írja amit én. Persze negyven évvel ezelött... :)
Előzmény: avantage (13)
avantage Creative Commons License 2004.05.21 0 0 13
>de azért a legtöbb szakkönyv is úgy kezdi a motorok bemutatását, hogy a V8 az egyik legidálisabb elrendezésü motor

Hat persze, mivel amerikai szakkonyvrol beszelsz.

Europaban azt olvasnad, hogy a sor6 a legidealisabb. Egyebkent ez igaz is. (V12 detto)

Persze a V8 sem rossz.

Előzmény: Mother Trucker (5)
Mother Trucker Creative Commons License 2004.05.21 0 0 12
"egy 2004 es mustang arabol igenis komolyabb autot lehet epiteni!"

Hát, mondjuk egy '99-es Supra még mindig $25K körül van, ennyiért már Mustangot is kapsz, újat. Az SVT mást tészta, de épp arról beszélünk, hogy ennyi pénzért építesz magadnak egy kétliteres, 250 lovas szörnyet, ami két év alatt szétküldi a motort, a Mustangban meg max. olajat cserélsz.

"miert mondod azt hogy nem igaz amikor te is leirtad hogy bagoert jobb autot lehet csinalni????"

'Bagóért' azt jelenti, hogy fillérekért.

"nemtom ki ult tobbszaz lovas autoban..en ultem mar ketszaz lovasban.."

220-ast vezettem elég sokáig, 410-es volt a legnagyobb, amiben ültem. Tényleg nem rossz.

"valaki irta hogy van egy amerikai pontiac kocsija es hogy ennyi annyi lovacska van benne 250 ezer km utan... nah.... ezen azert nagyon elmosolyodtan:) remelem ezt azert a gazdaja se gondolja komolyan...."

BoRó írta, nem nehéz utánanézni, hárman írkálunk ide. :)

Nos, neki egy Bonneville SSEi-je van, superchargeres, ami gyárilag 240 lóerös. Ugyan nem tudom, hogy ö mit csinált vele, de ebböl a mociból simán ki lehet hozni akár 400 fölötti eredményeket is, szóval ne legyél benne biztos, hogy nem gondolja komolyan. Ez egy 3800-as V6-os, azért abban van egy kis potenciál, amit ki lehet aknázni.

Előzmény: csocsoindex (11)
csocsoindex Creative Commons License 2004.05.20 0 0 11
Tovabbiakban csak csocso:) koszike elore is...
amugy meg egy 2004 es mustang arabol igenis komolyabb autot lehet epiteni!aki ezt nem kepes elfogadni azt nemtom mi lelte.. persze egy mustangot is szuperre lehet csinalni.. nomeg a 2004 es mustang alapbol eleg jo auto tehat hozzanyulkalni se nagyon kell...

a masik. miert mondod azt hogy nem igaz amikor te is leirtad hogy bagoert jobb autot lehet csinalni???? akkor most megis igaz amit mondtam??
persze hogy bagoert jobb mustangot lehet csinalni... tok mindegy mid van.. bagoert ferrari gyilkost tudsz csinalni...

amugy szemely szerint nem vagyok oda az integraert... inkabb a Supraert... egyik legjobban tuningolhato auto a piacon... de szerintem az alap 320 lovacska is boven eleg lenne.. nemtom ki ult tobbszaz lovas autoban..en ultem mar ketszaz lovasban.. ez nevetsegesen keves.. megis kibaszott nagy feeling egy 100 lovashoz.. es ezekutan alig tudom elkepzelni milyen brutal egy 300 lovas... es meg ez is keves az 5-600 lovasokhoz.. jesszusom:)))

ja meg valami.. valaki irta hogy van egy amerikai pontiac kocsija es hogy ennyi annyi lovacska van benne 250 ezer km utan... nah.... ezen azert nagyon elmosolyodtan:) remelem ezt azert a gazdaja se gondolja komolyan....

Előzmény: Mother Trucker (10)
Mother Trucker Creative Commons License 2004.05.20 0 0 10
Na, azért valamit tisztázzunk! '97-es Dodge, '93-as Ford, ezek már nagyon távol vannak az amerikai autótól (kivéve, ha a ford egy CV, amit nem nagyon hiszek). Hol van ezekben V8? A tradícionális amerikai autógyártás valamikor a '80-as évek elején elhalálozott. Párszor feltámadt még, például a Caprice személyében, de mostanra szinte teljesen alámerült. A Mustang a ritka túlélök közé tartozik.

"mindenki tudjq hogy az a jobb amibe a tobb mani van pumpalva.... ennyi... "

Ez nem igaz. A régi amerikai dögökben pont az a szép, hogy bagóért lehet belölük performance gépeket építeni, ami egy Integra áráért fölszedi az aszfaltot az útról.

Előzmény: csocsoindex (8)
BoRó Creative Commons License 2004.05.20 0 0 9
Kedves csocsoindex!

Nekem az eddigiekből az jött le, hogy halvány fogalmad sincs az autókról. Hogy lehet ilyen hülyeséget írni, hogy "es ha valaki vesz egy integrat a mustang helyett es a fenmarado manibol tuningolja amig lehet akkor jobb elettartamu erosebb kocsit kap mint a mustang...". A Stang simán elmegy félmillió kilométert, egy ilyen Integra meg 20 ezrenként nagyjavításon van. Nekem semmi bajom a japán autókkal, na de ez a sulinetes szint...

Boró

csocsoindex Creative Commons License 2004.05.20 0 0 8
hhhol az isten nyilaban van a honda s2000 ben 330 loero?? meg jo hogy lenyomod... jesszusom.. miket hasonlitotok ti ossze?? az integra vs mustang is hulyeseg.. mindenki tudjq hogy az a jobb amibe a tobb mani van pumpalva.... ennyi...
amugy orulok hogy a 20 eves amcsi autod jol megy..sajnos az anyam dodgejat ami 97 es most kellett felujitani mert haldoklik.... az en 93 as amcsi fordom meg kukaba valo:(((((( az ismerosom dodge van je is ugy nez ki hogy gyurucseres..szal HURRA AMCSI AUTOK.. nemtom.. nekem nem jonnek be:( csak a hangjuk.....
egy a lenyeg.. a kepregeny kiralysagos...
BoRó Creative Commons License 2004.05.19 0 0 7
Kedves csocsoindex!

" ha valaki vesz egy integrat a mustang helyett es a fenmarado manibol tuningolja amig lehet akkor jobb elettartamu erosebb kocsit kap mint a mustang..."

Szerintem ne röhögtesd ki magad ennyire. :-)))) Az én autómban (Pontiac Bonneville SSEi) 3.8 literes, kompresszoros V6 motor dolgozik, emelt töltőnyomással, 337 lóerővel, nagyjából negyed millió kilométerrel. A motor ugyanolyan erős, mint évekkel ezelőtt volt. Negyed mérföldön megvertem vele az S2000 roadstert, 500 ezer kilométernél pedig még mindig úgy fogom vele kerülgetni az Integrákat, hogy öröm lesz nézni. A Stang Cobrát meg se említsd. :-))

Más a film és más a valóság, hidd el.

Boró

Mother Trucker Creative Commons License 2004.05.18 0 0 6
Hopp, azt még elfelejtettem, hogy persze, megveszed a zsír új Mustangot, az drága (SVT Cobra majdnem nyolcmillió forint, úristen, mit is kapsz ennyiért?) de pár év múlva bagóért meg lehet venni. Az alant linkelt videon pedig nem éppen egy új ElCamino veri oda az Integrát.

Tudom, hogy nem úgy tünik, de tényleg nem kötekszem, :)

Előzmény: csocsoindex (4)
Mother Trucker Creative Commons License 2004.05.18 0 0 5
Hali,

Nem kötözködök, a téma tényleg érdekel, és ha már így a képregény kapcsán feljött, hát feljött. Csak kiváncsi vagyok mi okozza ezt az attitüdöt, ami végeredményben a nagy köbcentis V8-asok lenézéséhez vezet. Nagyon megbízható, erös motorokat tudnak ma már építeni, de azért a legtöbb szakkönyv is úgy kezdi a motorok bemutatását, hogy a V8 az egyik legidálisabb elrendezésü motor, mivel két fordulatra nyolc munkaütem jut, ami 90 fokonként ismétlödik, így a legegyenletesebb terhelést okozza. Ebböl következik, hogy elméletben ezek a motorok rendesen szervizelve sokkal hosszabb élettartammal rendelkeznek, mint a kisebb, soros elrendezésüek. Az, hogy Amerikában sok régi vas szétrohad, az inkább a karbantartás teljes hiányának tudható be, mint a minöségnek, ök egyszerüen szartak az autóikra, mert öt év múlva vettek egy másikat. Ellenben az enyém, ami szintén Amerikai jóval elmúlt már húszéves, és vidáman jár, szóval elsökézböl beszéltem.

Előzmény: csocsoindex (4)
csocsoindex Creative Commons License 2004.05.18 0 0 4
hat nahja... de azhem nem kene osszehasonlitani a ket autot...
rohadtul nem egy kategoria....
japanoknal mar nem is szabad nagyteljesitmenyu autot csinalni!!!! sajnos ez szabaly...
plusz az hogy a v8 motor hol van 20-30 ev mulva azt hagyjuk ezt te sem gondolhatod komolyan.. en amerikaban vagyok joideje.. lattam ezeket az amcsi dogoket.. ketfele van..az amelyik elrohadt es amelyiket kokemeny maniert felujitottak..szal hagyjuk azt hogy jobb az amcsi motor mint a japcsi....
nah lenyegtelen...
ja es ha valaki vesz egy integrat a mustang helyett es a fenmarado manibol tuningolja amig lehet akkor jobb elettartamu erosebb kocsit kap mint a mustang...
( minden autot szet lehet hajtani persze....) no mindegy... vegulis ez a kepregeny nem arrol szol hogy a masikat fikazzuk.. ez egy vicces kepregeny Max kolokrol hogy szeretne egy kis japcsi kocsit amivel lenyomhatna Todd ot:) szerintem inkabb latogasd sokat az oldalt vidulj hogy szerencsetlenkedik Max es felesleges hasonlitgatni:) ez csak egy mese:)!!!
nah csakany!! lessetek minnel tobben es regeljetek hogy frissitesrol kapjatok ertesitest!! csao!!
_tv6 Creative Commons License 2004.05.18 0 0 3
Elolvastam, ez tényleg nagyon vicces! :-)) Kösz a munkát!
Érdekes, mintha Mother Trucker is benne lenne a képregényben valahol az 5/1 környékén! :-O
Mother Trucker Creative Commons License 2004.05.18 0 0 2
Semmi, semmi, gagyinak tartom a dolgot, de nem kell velem foglalkozni, ez csak az én véleményem. :)

2004 Integra Type R:

lóerö: 200@7400
nyomaték: 193@6000

2004 Mustang SVT Cobra:

lóerö: 390@6000
nyomaték: 529@3500

Sosem értettem, hogy miért kell fikázni a V8-asokat, ha csak azért nem, mert valakinek kisebbségi komplexusa van a kétliteres autójában. Lehet, hogy egy Integra üveghangon lead 200 lovat, hogy meglódítson egy alig ezer kilós autót, viszont meg lehet nézni, hogy hol lesz ez a motor húsz év múlva, amikor a Mustang 4,6-osa még vígan duruzsol, mert nem lett széthajtva. Persze mindezt úgy, hogy közben símán odaverte az Integrát. :)

Viszont az tetszett, hogy a srácoknak mennyi fogalmuk van az autókról. Ennyi ésszel tényleg lehet Mustangot verni. :)

Igazából meg csak kötözködni akartam, azért elismerem a japán autók teljesítményét is. :)

Előzmény: csocsoindex (1)
csocsoindex Creative Commons License 2004.05.18 0 0 1
neked most mi a bajod tulajdonkeppen?
Előzmény: Mother Trucker (0)
Mother Trucker Creative Commons License 2004.05.18 0 0 0
Szedjük már össze magunkat!

http://216.161.255.154/ssr/media/videos/092802/tegcamino.wmv

"ELSÖ kerék meghajtás?
NÉGY dugattyú?"

Szánalmas. :)

Előzmény: csocsoindex (-)
csocsoindex Creative Commons License 2004.05.18 0 0 topiknyitó
Hello mindenki!!!
Elhatároztam egy barátommal hogy magyarositunk egy amerikai kepregenyt ami vegulis halálos iramban jellegü... tehat az autotuninggal kapcsolatos es Max kalandjait kovethetitek nyomon ahogy le akarja nyomni az utált ellenségéd Todd ot és az ö V8as mustangját... mindezt egy japcsi import autoval... gyertek el ide.. mar jopar resz keszen van es meg tobb mint 10 szer ennyi lesz!!!
www.maxboost.gportal.hu

regeljétek magatokat es minden frissitesnel kaptok emailt!!!!
3 naponta latogassátok!!! csoki mindenkinek!!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!