Sziasztok! gaborop vagyok, 21 éves egyetemista. Kb fél éve olvasom rendszeresen az életmód témában található fórumokat, melyek rengeteget segítetettek abban, hogy a barátnőmel már 3 éve tartó kapcsolatomat még jobbá tegyem.
Szóval itt illik kezdeni? Röviden magamról: 29 éves, szingli nő vagyok. Érdekel a politika,(jobboldali vagyok) a színház, a mozi, szeretek olvasni, s még elég kezdő vagyok a neten.
A királyok és a Mihályok városában élek kis családommal:-)
Szeretek csevegni, beszélgetni.
Ja, és nemrégiben elkezdtem futkározni, tehát ha van valaki, aki szintén szeret futni, azzal meg pláne szívesen cserélek eszmét, bélyeget, szalvétát:-)
Bocs, hogy nem itt kezdtem, de máshol fontosabnak tűnt.
Éncsak munkaidőben. Otthon eggyiket a kölkök, amásikat párom veri, így esélyem sincs. Meg igazán időm se. Itt meg néha unom már a munkámhoz tartozó papírokat.
Na + találtam itt már hasznos ifót, hátha nekem is lesz.
A humorlap oldalon nyitogatom a Wágner Úr kocsmáját, aztán ide dob az indexre. Pedig emlékszem, valamikor hajdanán azon a linken csúdijó dolgokat talált az embernek fia.
Srác vagyok Kecskemétnek hirös városból. 22/182/65 kék/barna Szeretem az állatokat ha tehetem táncolok(standard),sokat olvastam mig főslis nem lettem érdekelnek az okkult dolgok es erdeklödöm a nemlétező létezők után.
Salut, Józsi vagyok, a Soprano familia Magyarországra menekült tagja, jelenleg 29 országban köröznek, nemzetközi elfogatóparancs van ellenem, kedvenc filmem a "Ricomincio da tre" és a "Ladri di biciclette". Ételem a Carpaccio al grana e rucola, sokat hallgatom Vasco Rossit, és a Palermonak szurkolok. Szeretnék hazaszökni Szicsíliába. Jelenleg a Mamma Rosa és a Da Lello pizzeriakban nosztalgiázom.
Kináncsi vagyok mennyire fogja megváltoztatni az életem a regelés az indexen :)
21 'kis'iskolás vagyok és a Pest környéki vidéken lakom egy ideje. Sokmindent szeretek csinálni, de leginkább élvezni az életet.